Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Ir vėl aš apie skyrelius. Kadaise juos trumpai pristačiau, o dabar atėjo metas atsikratyti senų, „išsisėmusių“ dalykų ir užleisti vietą naujiems.
Nuo gruodžio 2-osios iki 6-osios mano tinklaraštyje galėjote balsuoti šiuo klausimu:
Ar reikėtų pašalinti skyrelį „Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;))“?
Ne – 71%, 25 balsai
Taip – 29%, 10 balsų
Kaip matote, balsai pasiskirstė skyrelio išlikimo naudai. Bet aš visuomet stengiuosi įžvelgti kompromisą. 25 balsai lyg ir nemažai, 10 irgi…
Būtent todėl pranešu -
Skyrelis „Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;))“ užrakinamas.
Slaptažodį turėsiu tik aš.
Nuo šiol komentarai tiesiogiai susiję su žurnalisto Artūro Račo tinklaraščiu bei jo lankytojais nebus pageidaujami. Tiesiog tapo nuobodu ir nenovatoriška, be to, sulaukiau tam tikros pastabos.
Žinau, kad dalis čia besilankančių tik dėl gretimo tinklaraščio peripetijų nustos landžioti. Patikėkit, tikrai to nebijau. Viliuosi, kad ir taip turiu skaitytojų.
Kita vertus, suvokdama, jog mano tinklaraščio lankytojai išsilavinę, žingeidūs žmonės, besidomintys aktualijomis, nusprendžiau įkurti naują skyrelį pavadinimu „Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti?“
Jame bus diskutuojama apie politiką, žiniasklaidą, teisę ir panašius dalykus. Sakysit, kuo jis skirsis nuo „Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;))“? Daug kuo. Visų pirma tai mano katytės Perlos vardu pavadintas skyrelis:) Vadinasi, skyrelyje privalės vyrauti švelnumas, draugiškas požiūris, pakantumas kito nuomonei (tuo pačiu ir gebėjimas kritišką nuomonę išsakyti subtiliai) ir nebus puolamas koks nors vienas konkretus asmuo. Antra – įvedu eksperimentinę naujovę. Kaip suprantate, aktualijas kiekvienas siūlysime patys. Tuos siūlymus aš stebėsiu ir kartą per savaitę ar dvi (tikiuosi niekas nepakiš kojos šiems mano ketinimams) kviesiu balsuoti už nusipelniusį reporterį.
O tas reporteris bus pašlovintas, pakalbintas ir gal net gaus galimybę parašyti įrašą mano tinklaraščiui.
Ir dar kartą primenu:
* Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti? – politika, žiniasklaida, teisė
* Drėbtelk ir tu, kartu su Maru – istorija
* Lietuvių kalbos dilgėlynas – lietuvių kalba
* V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą – muzika, kultūra, paprasta žmogaus kasdienybė
* Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;)) – užrakintas
Prašau nepainioti. Paskui patiems bus žymiai lengviau atrasti, kai maždaug įsivaizduosite kur ieškoti.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
WU gruodžio 12th, 2009, 11:27 pm
Oho. Pagerbti teisininkai. Aišku, nemalonu būti tame lygyje su žiniasklaida, bet.. Geriau negu nieko..
Ligita gruodžio 12th, 2009, 11:33 pm
Tai jeigu labai reikšiesi, gali tekti perkelti tave su bang’u į atskirą skyrelį, nesijaudink!
WU gruodžio 12th, 2009, 11:38 pm
Ligita, pagalvojau parašęs, kad tu teisi. Nenoriu savarankiško teisės skyrelio – per daug atsakomybės. Atimtų daug laiko, norint jį išlaikyti gyvybingą, be to, būčiau įpareigotas atsakinėti į visokio plauko klausimus. Ačiū, nereikia..
Ligita gruodžio 12th, 2009, 11:45 pm
Na, per itin užimtas dienas galėtum paprasčiausiai guldyti „paklodinius” įstatymus pagooglin’ęs ir skyrelis alsuote alsuotų gyvybe… Bet kol kas užteks tų skyrelių.
WU gruodžio 12th, 2009, 11:47 pm
Niekas neskaitys, jei taip darysiu. Nebent apie kankorėžius rašyčiau.
Ligita gruodžio 12th, 2009, 11:50 pm
Aha, apie kankorėžius tai tikrai skaitys. Dauguma susirūpinę kankorėžių išsaugojimu.
Žinai ką? Kažkodėl, kai išgirstu žodį „kankorėžiai”, vizijose iškyla kaštonai. Nesuprantu kas vyksta.
WU gruodžio 12th, 2009, 11:54 pm
Man – tai gilės..
Aurimas gruodžio 13th, 2009, 12:02 am
„Branguti“ žodis pralinksmino : )
Ligita gruodžio 13th, 2009, 12:19 am
Čia toks mažybinis maloninis!
Gilės? Irgi neprastai. Bet iš kur tokios savotiškos vizijos? :O
WU gruodžio 13th, 2009, 12:21 am
Na tarp kankorėžio ir kaštono yra tiek pat bendro, kiek ir tarp gilės ir kankorėžio..
Ligita gruodžio 13th, 2009, 12:23 am
Kankorėžis ir kaštonas bent jau panašiai skamba. Abiejų dvi pirmos raidės – ka… Ir skiemenų skaičius artimesnis.
WU gruodžio 13th, 2009, 12:28 am
Kaktusas..
TipasK gruodžio 13th, 2009, 11:53 am
Ligita,
Tau, suprantama, spręsti. Bet dalykas ne toks paprastas, kai tas naujo kūrimas, skyrelių vystymas, priklauso ne nuo Tavęs, o nuo komentatorių. Juk ir kiti skyreliai atsirado ne dirbtinai, o kaip išsivysčiusių diskusijų rezultatas. Netgi siekiant ateitį įtakoti ir ją kurti, istorijos neigimas, keitimas ar bandymas uždaryti…Hmm
bang gruodžio 13th, 2009, 12:27 pm
Neužteko net kvalifikuotos daugumos. Tai kam tada tas balsavimas apskritai.
Ligita gruodžio 13th, 2009, 12:31 pm
Tipai, nepradėkit verkšlenti. Užsinorėsiu – pašalinsiu visą diskusijų skiltį ir ką jūs man. Sunervinsit – iš viso dingsiu ištrynusi tinklaraštį. Nors, jūsų nuomone, tai ne nuo manęs priklauso. O šiaip… Manau, kad pasaulis nesugrius, jei nebus pašiepiamas nerijus ar tyčiojamasi iš Artūro. Be to, naujajame skyrelyje ir toliau galėsit diskutuoti įvairiais aktualiais klausimais kaip būdavo anksčiau.
Bet tikrai neprivalau aiškintis. Štai, pavyzdžiui, jūs paskutinį kartą nė nežvilgtelėjęs į skyrelio pavadinimą (beje, buvo „V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą”) įmetėt tokį komentarą: „TipasK December 8th, 2009, 9:35 pm Šiandieninė Rūtos Janutienės laida eilinį kartą tiesiog nusvirino rankas. Tegu sako kas nori ką nori apie Rūtą, bet smegeninę jos surandama ir pateikiama informacija veikia. Lyg ir žinai viską, lyg įsivaizduoji, netgi sakyčiau randasi psichologinis atbukimas tam situacijos suvokimui. Dabar štai Kubilius sako, nesupranta kitų šalių premjerai, kodėl lietuviai tokie ramūs. Tai gal todėl ir ramūs, kad jau nebežino prieš ką burbuliuoti, kažkoks visuotinis idiotizmas aplink. Manau, žmonės todėl ir ramūs, kad supranta, ar valdžia (bet kokia), ar prievaldžiai, ar banditai, ar verslininkai – visi vieno kurpalio. Štai todėl ir ramūs. Štai todėl ir reikia Rūtos laidų.” Tai parodo jūsų požiūrį į mane. Neva esu žmogus, kurio nuomonės nereikia paisyti. Nesutinku.
bang, balsavimas man buvo reikalingas apsispręsti, bet ne už mane nuspręsti.
Musė gruodžio 13th, 2009, 12:34 pm
Pagaliau. Aš balsavau už skyrelio uždarymą ir Ligitos vietoje jį būčiau uždariusi jau senų senovėje. Nes skyrelis buvo sumanytas kaip vieta, kurioje galima šmaikščiai patraukti per dantį Račą ir jo sprendimą išmesti Fredį iš savo tinklaraščio. Bet vietoje lengvo pajuokavimo gavosi kažkoks pikčiurnų ir priekabiautojų klubas.
TipasK gruodžio 13th, 2009, 1:18 pm
Miela Ligita,
toks grubumas ir atšiaurumas netinka jaunai, garbanotai būsimai poetei:)
Be jokių išlygų esu už korektiškumą, kultūrą, etiką. Tuo klausimu Jums visiškai pritariu, kad Jūsų tinklapis neturi tapti tyčiojimosi iš kitų vieta. Tačiau pripažinkite, kad populiarumą Jums padarė Artūras, per kurį dauguma komentatorių pas Jus ir sugužėjo. Su visomis savomis problemomis, temomis, nuoskaudomis ir linksmybėmis. Jūs tapote Artūro tinklapio filialu, kur susirinkdavo pailsėti, pašmaikštauti, pabendrauti. Na, o jei pasitaikydavo nereikalingos pastabos Artūrui, visų pirma tik nuo JŪSŲ PAČIOS priklausė tolesnis jų vystymas. Juk kartais būtų užtekę tik gražiai paprašyti, tiesa:)? Blogesniu atveju galima ir pabarti, ir … na, iki „užbaninimo” gal ir neprieitų. Neatmetu ir komentatorių tam tikros savivaldos galimybių. Pavyzdys: kai Fredis negražiai užsipuolė Artūro žmoną, kalbančią per radiją, aš pirmas jam parašiau stiprią pastabą, paskui mane palaikė Musė ir kiti. Fredis*, pripažinkime jo garbei, turėjo stiprybės tai suprasti ir save pakoreguoti.
Tačiau mano ankstesnė pastaba buvo truputi apie ką kitą. Apie tai, kad istorija jau įvyko. Nepriklausomai, ar ją uždrausi, ar koreguosi.
romas gruodžio 13th, 2009, 2:00 pm
Kokie bus skyreliai, tokia bus gerai. Svarbiausia yra turėti ką pasakyti vienas kitam įdomiomis temomis:)
. gruodžio 13th, 2009, 2:02 pm
Pritariu Musei.
Ligita gruodžio 13th, 2009, 2:06 pm
Tipai, kaip sugužėjo, taip ir išgužės. Nors, jeigu gerai prisimenu, tiesiogiai į savo tinklaraštį kviečiau tik Valentiną.
Populiarumas? Nejuokinkit. Nei spaudoj, nei televizijoj nešmėžuoju, o mano tinklaraščio lankomumas bei prenumeratorių skaičius gana vidutinis. Jokio populiarumo.
Dėl pastabų. Tiesiog pavargau jas laidyti. Mano manymu, kiekvienas protingas žmogus pats turėtų jausti vidines ribas. Pavyzdžiui, jei man būna laaaabai niūru, pikta, aš geriau apskritai čia nerašau, nes jūs neatpažintumėt Ligitos. Jau ir dabar įžvelgėt grubumą ir atšiaurumą.
Ir neneigiu istorijos. Užrakinau duris. Tik tiek.
romai, teisingai!
)
Valentinas gruodžio 13th, 2009, 3:59 pm
O tai ką, nebegalima cituoti Nerijaus? Wu, ką darom?
WU gruodžio 13th, 2009, 4:12 pm
Valentinai, atėjo laikai, kai jis pats save čia cituoja.. Šiaip pažiūrėsim, kaip čia viskas atrodys po reformų. Aš linkęs leisti Ligitos eksperimentui gyvuoti, bet jeigu po kurio laiko atrodys, kad rezultato ne koks, nebekomentuosiu. Aš žinau, kodėl Ligita uždarė tą skyrelį ir numanau „tą tam tikrą pastabą”, todėl man jos motyvai suprantami. Tegul.. Belieka tikėtis, kad Fredis susiims ir sukurs savo blogą, bet galėtum ir tu tuo užsiimti, Valentinai, tik tavo pozicija blogo atžvilgiu, man irgi aiški. Dabar prigąsdinsiu kreivarankį, kad pas jį eisim atitinkamų klausimų aptarinėti
D
Valentinas gruodžio 13th, 2009, 4:23 pm
Net neabejoju, kad Ligitai skundėsi Nerijus. Kažkada, dar prieš metus, kai nerijų račo bloge vadinau TOMKOSOSU gavau iš Artūro laišką, kuriame jis parašė, kad gavo laišką iš Nerijaus su skundu, kad nevadinčiau jo TOMKOSOSU. Nuo to laiko aš Nerijaus taip nevadinu, nors jis ir toliau nuosekliai transliuoja Tomkaus inspiruojamą Vakaro žinių lygio informaciją. Kad ir šiandieninis pavyzdys apie Barclays arba pareiškimas, pas Račą, kad Lietuvos rodikliai gerokai prastesni už Latvijos.
Tai rodo, kad Nerijus nejaučia skirtumo tarp personažo vardu Nerijus ir realaus asmens. Jei aš kiekvieną kartą skųsčiau Račui GIGĄ, Martelį, Matotaupą ir dar visokius veikėjus, kai jie įžeidinėja mane, tai reikėtų atidaryti tinklalap skundai2.lt
Musė gruodžio 13th, 2009, 4:25 pm
Pasakykite geriau, kur man pabėgti, kad nerijus manęs nerastų?