Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Viename iš ankstesnių (03.14) balsavimų „Kuris iš šių menų tave įkvepia labiausiai?“ (muzika, literatūra, dailė) jūs daugiausiai įvertinote muziką (57 %). Be to, šiomis dienomis ne mažai diskutavote apie simfonijas, kompozitorius ir pan., tad man pasidarė be galo įdomu – kada ir kokios muzikos klausotės, be kurių atlikėjų negalite gyventi, ką jums reiškia muzika.
Tiesiog… Padiskutuokim.
O čia jums įdedu Simon Mathew dainą „Dreamer“. Ji man primena praėjusių metų vasarą. Kai žmonės dar nebuvo tokie įtarūs ir pikti. Kai buvo daug paprasčiau.
Ech, sėdžiu, klausausi šios dainos ir nejučia ima atrodyt, kad pro langą tuoj tuoj prasiskverbs saulės spinduliai ir plūstels gaivaus oro gūsis. Nors dabar naktis (kai skaitysite šį įrašą, veikiausiai bus diena x)).
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 8:43 am
Labas rytas
Na kagi, galim pažaisti
Muzika kurios klausausi:
- Pink Floyd
- Carlos Santana
- The Beatles
- The Queen
- Aktorių Trio
- V.Kernagis (akustinis)
- Hiperbolė
- Antis
- Foje (senoji)
- Машина Времени
- Наутилюс Помпилюс
- Mika (neseniai atradau)
- ai užteks,
(tik pradėjau rašyti ir pasirodo daug tos muzikos,- kur dar klasika, vienos dainos muzikantų rinkiniai, instrumentinė, foninė bet gal kitą kartą).
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 8:58 am
gražiausia muzika yra tyla, mylimos moters balsas ir pavasario garsai gamtoje…
labai keistas teiginys, kad praėjusi vasara buvo paprastesnė, žmonės buvo ne tokie pikti, viskas buvo paprasčiau…
girdžiu jaunos senutės burbėjimus, kad jos jaunystėje buvo žolė žalesnė, dangus mėlynesnis…
kaip tik nuo vasaros pabaigos gyvename unikalų laikotarpį, kai visi tampa paprasčiau, tampame draugiškesni, šiltesni, atviresni…
va, tik socialistai patriukšmavo žado netekę, kad Kirkilą prarado, kad juos keičia krikščionys demokrata, bet jau aprimo, susitaikė su praradimu prieš tai pakandžioję kažin kodėl Valinskui į kulnį…
Iš nevilties ?
pritariu taškui, kad jei reikėtų pasirinkti tikvieną grupę, kaip su tais trim daiktais negyvenamoje saloje, tai būtų Pink Floyd,
Pink Floyd
ir dar kartą Pink Floyd…
o jau paskui visos kitos…
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 9:28 am
Medini, jei ne Mika būčiau padaręs išvadą, kad senti pradėjai prieš 20 metų.
Apie Fredį tokią išvadą padariau.
Apskritai vienas iš testų, pagal kuriuos aš vertinu ar žmogus auga, eina su laiku ar sustojo yra kokios muzikos klausosi. Jeigu kažkas teigia, kad atlikėjai, kuriuos jis klausosi kūrė prieš 20-40, o dabar jis nieko neranda, reiškia brolyti tau jau smėlis iš šiknos byra ir esi senas bambeklis. Ruoškis mirčiai.
Jeigu tave veža vis nauji atsirandantys atlikėjai reiškia dar esi šio laikmečio žmogus. Ta proga prisiminkime, kokias jūsų draugas minėjo grupes, kurios jį veža
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 9:38 am
Valentinai, primink kokios grupės patį veža..
Musė balandžio 2nd, 2009, 9:47 am
Valentinai, norėjau parašyti kažką panašaus, užbėgai man už akių
Aš galiu pasisakyti tik apie tai, kas man patinka šiuo metu – max šiais metais, nes simpatijos ir skonis keičiasi kosminiu greičiu. Man pastarųjų metų didžiausias atradimas yra Alina Orlova. Šiom dienom dar klausausi One Republic – „Apologize” man yra mėnesio gabalas, net ir dabar darbe su ausinėm klausau ir linguoju prie kompo:))
O jei kalbant apie grupę, kuri paliko gyvenime didžiausią įspūdį, kuria aš sirgau ir turėjau visus CD, kurios plakatais buvo nukabinėtas mano kambarys – tai būtų Nirvana.
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 9:57 am
Medini, jei padarei išvadą, kad man iš šiknos smėlis nebyra, tai aš to nesakiau
. Reikia pripažinti, kad kaupiasi ten smėlio. Kai užsinoriu ko nors šviežio įsijungiu EHR ir galiu pripažinti, kad man ten daug kas patinka. Kitais atvejais klausausi Laisvoji banga (kaip ir Račas 
Jei kalbėti apie grupę, kuri labiausiai veža tai yra Dream Theater, progresyvaus roko gigantai, kurie groja jau dvidešimt metų, o paskutiniai du albumai yra patys geriausi per visą laiką.
Neseniai Extreme išleido naują albumą Saudades de Rock. Manau, kad jų gitaristas Nuno Bettencourt yra gitaros dievas, bet muzika pakankamai sunkiai priimama. Extreme reikia kaip Jėzų reikia įsileisti į širdį.
Kai rašau šį tekstą klausausi (ir kartu dainuoju) PULP. Albumas Different class – genialus.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 9:59 am
Musė nori pasirodyti gudresnė nei yra, girdėjau kaip kambary pro atvirą langą su draugėmis persisvėrusi per langą pas ją nuo ryto iki vakaro sukasi Moden Talking, o kai surimtėja ir liūdna klauso Aistę Smilgevičiūtę iš „Skylės”.
Musė balandžio 2nd, 2009, 10:14 am
Fredi, nepatikėsi, turbūt pirmą kartą gyvenime esi dėl manęs teisus – man išties patinka Aistė Smilgevičiūtė, net turiu jų koncerto „Povandeninės kronikos” DVD. Vakar youtubėj susiradau jos eurovizinį „Strazdą” ir eilinį kartą paliūdėjau, kad mulkiai europiečiai nesuprato puikaus kūrinio.
Valentinai, pamenu, siautėdavome pagal Pulp ir Blur studentiškose diskotekose, dabar jaučiuosi išaugusi:))
O pats geriausias koncertas, kuriame esu buvusi – U2 „POP” turas Prahoje, nuo to laiko praktiškai nebevaikštau į koncertus, nes kartelė pakilo labai aukštai. Šiaip norėčiau į Apocalipticą, bet eilinį kartą gaila pinigų bilietui… Galvoju, gal su kuo nors dėl ko nors susilažinti ir laimėti bilietą
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 10:17 am
Sutinku, kad egzistencinis patosas būdingas Pulp kūrybai, yra šiek tiek infantilus. Bet aš šiandien toks noriu jaustis. Kokios muzikos klausaisi taip ir jautiesi
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 10:23 am
nenurašykime Toto Cutugno ir Moden talking, aš taip jaučiuosi,
ypač kai pilnas kambarys klega jaunų mergelių, o per dūmus nematyti veidų …
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 10:25 am
Tikrai nesu melomanas, ir nebijau prisipažinti, kad iš Valentino paminėtų grupių nežinau nei vienos. Senatvė ? – gal būt. Negali visur suspėti (tinginių pasiteisinimas).
Dėl radio klausau pamaišiui m1 plius, relax fm ir žinių radio.
Musei, tai dabr aišku kas tau maištingos dvasios pripūtė – Nirvana… (-:
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 10:30 am
Medini, tai, kad nežinai mano paminėtų grupių reiškia tik tai, kad nesi melomanas. Su senatve tai nesusiję. Tarp kitko Extreme turėtum žinoti, nes jų popsinė baladė More than words karaliavo visame pasaulyje prieš kokį 15 metų.
Beje, tikra Nirvanos fanė niekada nebūtų tapusi vegetare
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 10:32 am
„aš taip jaučiuosi, ypač kai pilnas kambarys klega jaunų mergelių, o per dūmus nematyti veidų ”
Fredi, kada planuoji vidutinio amžiaus krizę?
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 10:34 am
tokio žodžio Krizė nežinau,
melancholikų užsiėmimas,
viskas, uždarau rytinę plepių kertelę.
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 10:38 am
Valentinai, kažkaip subjektyviai visus muzikantus skirstau į „vienos dainos” ir kitus. Tokių vienos dainos (ir dažnai labai puikios) yra labai daug, ir jų autorių ir pavadinimų net nebandau atsiminti. Ir yra kiti, kuriais domiuosi kažkiek labiau. Matyt Extreme bus toj pirmoj grupei.
Fredi, nepatikėsi, bet „Modern Talking” labai patinka mano penkiamečiui sūnui… diską jau baigia subraižyti
Musė balandžio 2nd, 2009, 10:56 am
Va būtent – kokios muzikos klausaisi, taip ir jautiesi. Yra tokia psichologinė metodika dfb (diferencijuotų funkcinių būsenų), aš visai netyčia buvau patekusi į nemokamą kursų pristatymą. Kadangi laikau save psichologiškai gan sveika:), tai gyvenime neketinu lankyti tų kursų, bet įstrigo viena mintis būtent apie muziką.
Esmė tokia, kad žmogus nuolatos yra vienoje iš berods 12 konkrečių būsenų. Viena būsena (pvz kokia nors A2) jam yra ideali darbui, bet visiškai netinka pvz. linksminantis. Tai tų kursų esmė yra atpažinti savo būsenas ir mokėti į jas greitai įeiti naudojant pagalbines priemones, jų tarpe muziką. Žinau, žinau, skamba kaip visiškas briedas…
Žodžiu, mintis yra ta, kad nėra geros ar blogos muzikos. Jei tau reikia staigiai persijungti iš melancholinės nuotaikos į pvz. tūso režimą ir tau tam labiausiai tinka „69 Danguje” ar R. Cicinas – puiku. Tiesiog į muziką žiūrima kaip į priemonę tam tikram tikslui – psichologinei būsenai pasiekti, o ne kaip į meno rūšį.
Musė balandžio 2nd, 2009, 11:04 am
Dėl Nirvanos – aš jau daug metų jos nesiklausau, bet matyt liekamieji reiškiniai gan ryškūs dar
Dabar klausausi lyriškos fortepijono muzikos ir kaip turbūt pastebėjote, esu miela ir švelni
Musė balandžio 2nd, 2009, 11:07 am
Kartoju savo nepatvirtintą komentarą – vėl per daug šypsenėlių privariau:
Dėl Nirvanos – aš jau daug metų jos nesiklausau, bet matyt liekamieji reiškiniai gan ryškūs dar:)
Dabar klausausi lyriškos fortepijono muzikos ir kaip turbūt pastebėjote, esu miela ir švelni:-)
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 11:41 am
Medini, sutinku su tavo skirstymu, su viena išlyga – kai kurių žmonių (nebūtinai muzikantų) kūryba būna įdomi ir sudėtinga ir neskirta plačiosioms masėms. Kartais jie atsipalaidavimui padaro ką nors popsiško ir netyčia išpopuliarėja. Tokių aš nevadinu vienos dainos kūrėjais. Pvz. toks Bobby McFerrin išpopuliarėjo visame pasaulyje su daina „Don’t worry, be happy”. Tačiau jis yra džiazo vokalo gigantas išleidęs daug albumų su pačiais keičiausiasi muzikantais ir rengiantis įspūdingus solo pasirodymus. Tačiau 98 % žmonių jis yra Don’t worry… atlikėjas.
Jei sudominau tai:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:3ifoxqy5ld6e
. balandžio 2nd, 2009, 12:10 pm
Ir įplukdė Ligita laivelį į begalinį okeaną…
Perskaičiau R.Medinio sąžiningąjį sąrašą…Puiku, bet Valentinas – bac, kaip kuvalda- apie pelenus su visa krūva kažkokių nežinomų žodžių, reiškiančių realius kūrinius ar net grupes. Ir tai ne puikavimasis povo plunksnomis. Smagu pakoketuoti apie savo byrančius pelenus, bet, kai tą pamatai ir dar iš šalies…
Paguoda, kad Musė užrašė mano mintis apie „Strazdą”.
Gaila, jau niekas net nežino tokio pat lygio parafrazės lietuvių liaudies dainos „Pūtė vėjas” tema…
Floyd’ai- Vingio parke…naktinis koncertinis pastatymas, daug GRAŽIŲ žmonių- senų, jaunų, net šeimomis, grupėmis…Ona Kolobovaitė…dauguma besišildančių gėrimo gurkšneliu ir nei vieno išgėrusio…tie keli tūkstančiai buvome apsitvėrę siena…
Tąnakt ten buvo KITA VIETA. Gal…
. balandžio 2nd, 2009, 12:13 pm
P.S Pamečiau žodį – kažkokių MAN nežinomų žodžių
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 2:11 pm
Taške, Medini ir Fredi,
Gal neteisingai supratote, bet aš irgi labai palankiai žiūriu į Medinio išvardintas grupes išskyrus turbūt Foje. Pink Floyd neseniai susikompiliavau pilną diskografiją (tik neklauskite kaip:)
Musė balandžio 2nd, 2009, 2:21 pm
Fredi, kai atsibusi, rekomenduoju paskaityti puikų V. Laučiaus straipsnį Delfyje, sutinku su viskuo 100 proc. Anksčiau kažkaip nebuvau į V. Laučių atkreipusi dėmesio, kol tu neparašei, kad jis tavo vienas mėgstamiausių autorių.
Ir labai prajuokino tokia ne visai į temą citata apie mušamą žmoną – „kokių klausimu jūs ją mušėte?”
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 2:30 pm
Na, pilna Pink Foyd diskografija (mp3 pavidalu) – šventas reikalas (-; Bet vis tiek trys albumai mylimiausi – „The Wall”, „Dark side of the Moon” ir „The Division Bell”.
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 2:34 pm
Skaičiau V. Laučiaus straipsnį, toks truputėlį vienpusis pasirodė. Žodžiu sodemai lupa žmoną už blogą vakarienę, o koncervai tai jau už Landsbergio kritiką… it todėl jie geresni.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 2:45 pm
prisipažinsiu, v.laučiaus straipsnio iki galo nesupratau, per sunkiai dirbu, nuovargis, bet minčių įdomių yra, šaunuolis vladimiras, patiko mintis, kad jei visiems padalini po lygiai, tai maišto valstybėje nebus. Trejetuke apžvalgininkų vladimiras tvirtai sėdi, toks humoristiškas, konceptualus…
Musė balandžio 2nd, 2009, 2:45 pm
Na jei norite kitapusiškos nuomonės, tai skaitykite A. Sakalą arba N. Vasiliauskaitę. Ir atsargiai, pasilenkite, bo atskrenda į jus virtualus kiaušinis
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 2:47 pm
No man. Animals Nr.1
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 2:49 pm
Fredi, belieka sužinoti kas yra kiti du trejetuko nariai. Nejaugi tai ką aš galvoju?
Musė balandžio 2nd, 2009, 2:51 pm
Žinok tikrai ne Vasiliauskaitė
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 2:52 pm
Nujaučiau, kad Valentinui „Animals” turėtų patikti labiau. Matai, Tau labiau patinka sunkioji, o man švelnioji „Pinkų” pusė.. (-; . „Animals” yra porą perliukų, bet albumui ištisai reikia labai atatinkamos nuotaikos.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 2:54 pm
šiaip tai mano mintis yra tokia: niekuo nei geresni, nei blogesni nėra konservatoriai, liberalai, ar socialistai, visos politinės srovės turi išsikovoti lygiai trečdalį svorio visuomeniniame gyvenime. Turime griežtus prižiūrėtojus, kad per daug neįsivyrautų liberalizmas, ar konservatyvizmas, prižiūrėtojai – N.Vasiliauskaitė, A.Račas, kitos srovės turi savus prižiūrėtojus, jie tarpusavyje rungiasi kas stipresnis, aštriadantiškesnis, publika jiems ploja, pasidalinus į keturias stovyklas (ketvirti-paraštiniai).
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 2:59 pm
aš palaikau konservatorius-krikdemus, aš šioje minioje, ji gausiausia, labiausiai atitinka mane, šios grupės atstovai žiniasklaidoje Virgis V., V.Vasiliauskas, V.Laučius, D.Kuolys ir t.t. Kitų grupių lyderiai žiniasklaidoje prieš konservatorius – apgailėtini…
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 3:04 pm
Dar prisipažinsiu, kad buvau prieš kelis metus Pompėjoje, ten prifotkinau, o po to pasidariau tokį filmuką- mano fotkes su Pink Floyd live in Pompei garso takeliu. Mano kuklia nuomone išėjo nerealiai. O tą garsų Waterso riksmą papuošiau vargšų sudegusių pelenuose atspaudų fotkėmis.
Musė balandžio 2nd, 2009, 3:08 pm
Pritariu, būtent todėl aš laikiau Fredį savo bendraminčiu ir beveik sielos broliu tol, kol jam neprasidėjo paranojos pavasarinis priepuolis
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 3:17 pm
Dar yra toks Tomas Baranauskas, kur priėmė Vasiliauskaitės iššūkį ir ją sudirbo Delfyje.
R.Medinis balandžio 2nd, 2009, 3:23 pm
Pompėjoje man kažkaip nekilo ranka daug fotografuoti. Buvo vėjuota, tad dulkių pilnos ausys liko…
Bet dažniausia tai mano autostrados muzika, miegas niekada neima…
Dėl koncervatorių. Pernai už juos pirmą kartą balsavau.. .Tikriausiai irgi senatvės požymis
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 3:23 pm
Socialistams reikia pastiprinimo žiniasklaidoje.
Lazutka, Maldeikienė dabar viskam pritarianti ką daro konservatoriai ir jau minėti N.V., A.R.. Kas dar lieka ? Matonis?
Liberalai turi Donskį, Spurgą, Vainienę, Kūrį, Klevečką, V.Mitę.
Kūris ir Matonis tuo pačiu „valstybininkai”.
Įdomus tipas yra Dabašinskas, balansuoja tarp marginalo ir socialisto, V.Laučius pusiau liberalas, pusiau konservatorius, kas tokia Tvaskienė – nesuprasi…
Valentinas balandžio 2nd, 2009, 3:58 pm
Makaraitytė?
Ligita balandžio 2nd, 2009, 6:24 pm
Man atrodo reikės pradėt šlovinti R.Medinį! Gerai gerai, juokauju, bet negaliu susilaikykit kaip pamišusi Mikos fanė nepadžiūgavusi, kad, R.Medini, neseniai atradai šį atlikėją B) Ura!!!!!! Šiaip aš pati dar be Mikos mėgstu The Queen, Shakira (nostalgija…), Alicia Keys, Jason Mraz, Duffy…. Iš lietuviškų Foje ir A.Mamontovą (nepyk, Valentinai
).
Ankstyvais mokykliniais laikais paklausydavau The Linkin Park, The Rasmus, The Evanescence. Žodžiu, tokios graudesnės muzikytės x))
Dar kelios džiazo muzikanto Herbie Hancock dainos patinka.
Šokių aikštelei – Lady Gaga, nors jos aprangos stilius… Savotiškas :OOO
Na ir šiaip yra krūva atlikėjų, kurių tai viena, tai kita daina patinka.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 8:28 pm
Makaraitytė? turbūt dora liberalė, kaip ir Bačiulis, šiaip tai, Valentinai, man įdomiausi yra socialistai, tik jiems suprantamais ženklais tarpusavy bendrauja – mielas RA, čia MA… kaip išmirštantys dinozaurai, ar masonai, o gal mohikanai.
neįsivaizduoju, kad pvz Tomas Baranauskas taip sakytų ką nors R.Grinevičiūtei, na čia tarp kitko…
Ligita balandžio 2nd, 2009, 8:50 pm
Fredi, maniau, ištaikiusi progą priminsiu – tavo asmeniniame skyrelyje jau visą savaitę tyla.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 9:01 pm
Ligita, čia Musė 2:21h mane užkalbino ne tame skyrely, kaltas, labai kaltas, atkentėsiu ir už Musę …
. balandžio 2nd, 2009, 9:02 pm
Fredis* taip gražiai parašė dėl Floyd’us…
Gal jis žino, ar įmanoma internete surasti Pink Floyd koncerto Maskvoje 1988 metais įrašą. Na, tiksliau buvo toks dvigubas vinilo plokštelių albumas su lemputėm ant voko Gorbio laikais?
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 9:18 pm
taške, paklausk ko nors lengvesnio, aš greičiau balerina, nei melomanas, klausiausi tik tai kas buvo pasiekiama, po ranka, atsitiktiniai muzikiniai fragmentai – AC/DC, Nazareth, Chris Norman, Rod Stewart, ABBA, vėliau Modern talking
, Aistę Smilgevičiūtę paminėjau visai be ironijos ir kaip įmanoma nuoširdžiai. Labiausiai mane, mano būseną atitinka Pink Floyd’ai, negaliu jums meluoti … bet kam tai svarbu, keli komentatoriai kažką mini, aš net nesuprantu apie ką kalbama.
. balandžio 2nd, 2009, 10:00 pm
Gaila. Daug metų- dar nuo žiguliuko- būtent šios plokštelės kasetinis įrašas būdavo mašinoje.
Pavogė magnetolą, aišku, su šia kasete. Buvo velniškai gaila, nes kita nusipirkta – panaši, bet ne tas. Nežinau kas, improvizacijos (?), tembras, kitas sąstatas ar dar kas… muzika ta pati, bet ne ta.
Per kažkokios radijo stoties rubriką „Pagalba” net šnekėjau.
Radau, kas įrašė, bet „nukandžiotai”.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 10:09 pm
tai ką mes klausėm „tuo metu” nėra geriausia pasaulio muzika, dabar paklausiau truputį savo ką čia suminėjau, bet …
jei negyvenamoje saloje būtų tik viena moteris, ji taptų tavo mylimoji, o kaliniai paprastai įsimyli kokią nors kalėjimo psichologę, ar kameros draugą …
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 10:48 pm
Ligita, iš tos pačios serijos, pasimėgauk, susipažink ką žmonės klausė prieš 20-30 metų, kultinės tuo metu grupės, neramumai Kaune, susidegina Kalanta, vėliau eisenos iš Vingio parko (ugnies šventė), išvaikomos minios, futbolo sirgaliai po Žalgirio (futbolas, krepšinis) pergalių …
The Doors, The Beatles, Elekctric Light Orchestra, Suzi Quatro ir t.t..
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 10:57 pm
o čia vėliau … Depeche Mode
. balandžio 2nd, 2009, 11:03 pm
Tai, ką klausėmė „tuo metu” buvo geriausia- bent mano atveju- nes tada buvo „žėrinti jaunystė”. Anot rašytojo J.Baltušio.
Dėl salos, tai man artimas angliškas anekdotas apie du džentelmenus, gyvenusius vienoje negyvenamoje saloje ir nebendravusius tarpusavy. Nes „nieks nepristatė”
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 11:04 pm
koncertai Vilniuje: Jeo Cocker, Sting, Chris de Burg, kaip ir Suzi Quatro …
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 11:11 pm
K.Antanėlio ir S.Gedos „Velnio nuotaka”, nieko geresnio lietuviai taip ir nesukūrė, išskyrus A.Smilgevičiūtės dainas
… gal tam kartui užteks
Musė balandžio 2nd, 2009, 11:14 pm
Aš pamaniau, reikėtų čia atskiro muzikinio skyrelio, kuriame kas vakarą vis kitas komentatorius didžėjautų:)
Valentinai, klausau dabar tavo Dream Theater, veža. Labai patinka Octavarium. Ir beje labai daug Pink Floyd’ų cover’ių (perdirbinių ar kaip ten bus lietuviškai).
Apie metalistus – aš pasiklausau kartais lietuvių Obtest, bet tik todėl, kad vieną iš jų pažįstu. Nors yra vienas kūrinys, kuris man iš tiesų labai patinka – pats pirmas „Vardan”. Nėra jo Youtube, bet yra MySpace:
http://www.myspace.com/obtestfanpage
Musė balandžio 2nd, 2009, 11:24 pm
Joe Cocker aš irgi buvau – kaip dabar pamenu, bilietai kainavo neįsivaizduojamus 60 Lt, mes su klasiokais aišku tokių pinigų nebuvome matę, tai bandėme lipti per Žalgirio ar kokio ten stadiono tvoras, lįsti per vartus, mus vis išmesdavo, bet kažkaip patekom. Mane užbūrė. „You Are So Beautiful” yra viena iš labiausiai jaudinančių dainų apskritai.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 11:28 pm
kaip gaila, Muse, kad mes tik dabar susipažinome, būtum patekus į visus įmanomus koncertus Vilniuje, Rygoje ir Prahoje ir ne per plyšį tvoroje, o iškilmingai palydėta raudonu kilimu pro paradinius vartus, blyksėtų fotografų blykstės …
Musė balandžio 2nd, 2009, 11:37 pm
Išties, baigiu dabar nagus nusigraužti…
Klausausi dabar Joe Cockerio, dėkui, kad priminei – visai jį buvau pamiršusi, nuostabus tembras ir puiki muzika.
Fredis* balandžio 2nd, 2009, 11:55 pm
kauniečio Kurtinaičio treniruojama komanda laimėjo, truputį aistroms apraminti prieš miegą (metalas čia visai netinka) – Amanda Leer.
Ligita balandžio 3rd, 2009, 12:51 am
O, Fredi, nemažai tu čia man prisiūlei visko, turėsiu ką veikt laisvesniu laiku. Šiaip aš neužsiciklinu vien ties savo mėgstamiausiais atlikėjais, visąlaik ieškau ko nors naujo.
AC/DC dainos, ypač žymioji „Highway to Hell”, labai tinka galvai pakratyti
D
Depeche Mode paklausau kartais, bet nesu jų fanė. Žodžiu, žiūrėsim x)
Va berašydama prisiminiau vieną tokią senesnę dainikę, dedu ir jums – http://www.youtube.com/watch?v=dvyDWGF290M Tokia smagi, kaip tik penktadieniui
. balandžio 3rd, 2009, 12:55 am
Jei apie sportą- protesto ženklan- per LTV dabar rodomoms moterų imtynėms (romėnų?).
Irgi dvi, bet prancūzaitės, viena žinoma, kita gal mažiau:
http://www.youtube.com/watch?v=V8KgKwXG1ak&feature=related
Ligita balandžio 3rd, 2009, 1:07 am
Taške, pasiklausiau dainos iš taviškės nuorodos
) Kadangi moterų imtynių šiuo metu negaliu žiūrėt, tai čia man bus šiek tiek kitokia, nei maniškė pasiūlyta savaitgalio vizija
Artūras Račas balandžio 3rd, 2009, 1:08 am
Ei, kažkaip praleidau šitą temą…:)
Bet vis tiek noriu pasisakyti.
Taigi:
Viskas prasidėjo nuo „Bomtown rats” ir „Dire straits”…
Iš ten liko B.Geldof ir M.Knofler…
Pakeliui Yes, Adam&Ants, Maddness
Po to buvo Police. Visam laikui. Be konkurencijos.
Sting’as iki šiol yra tikriausiai pats mėgiamiausias.
AC/DC ir Led Zeppelin – nuo nuotaikos, o J.Joplin – kai visi aplink užknisa negyvai
U2 ir Doors kai reikia pagalvoti..
Tracy Chapman ir Norah Jones – kai pavargsti.
R.Gallaher – kai reikia smegenis pravalyti.
Pink Floyd Wish You were here – nežinau, ar yra koks nors gražesnis albumas
Lietuvių geriausias albumas – V.Pavilionienė ir P.Vyšniauskas (pirmas)
A,Mamontovas „Geltona žalia raudona” (vienas žmogus pasakė, kad tokią muziką gali kurti žmogus nebegalvojantis apie pinigus). Nors Foje pradžia buvo lygiai taip pat gera.
Saulė, kuri savo laiku buvo geresnė už Jurga, tačiau jai dar nebuvo atėjęs laikas. Taip pat – Paulius ir Žuvys…
Aistė ir, kaip nebūtų keista, paskutinis Marijono diskas…
Ir kaip dar neprisiminsi Boriso – iki šiol karts nuo karto išsitraukiu – tekstų paklausyti… Tik rusai ir tik tada galėjo tokius rašyti…
Ir daug daug bliuzo…
. balandžio 3rd, 2009, 1:57 am
Ligita, nors geros muzikos niekad nebūna per daug, bet tai iš tikro okeanas.
Įkeliu Musei, kaip atsiprašymo ženklą…už nevykusį prima aprilis su Bethovenu. Ji rašė, kad klausosi kažko panašaus…
Tau, vaikeli, irgi nekenktų pasiklausyti viso labo 2.41 na liūdnas biški kūrinys, bet – amžinas:
Frédéric Chopin-Prelude in E-Minor (op.28 no. 4)
Played by: Aldona Dvarionaite
http://lt.netlog.com/go/explore/videos/videoid=lt-102598
Ligita balandžio 3rd, 2009, 2:03 am
Pasisakyt niekad nevėlu x)) Man tai įdomu, kad kiekvieno skoniai lyg ir skirtingi, bet kone kiekvienas minit „Pink Floyd”
Artūrai, ir jūs čia man krūvą naujų atlikėjų prižėrėt, nekantrauju įlįsti youtube’ėn, nes ne visi atlikėjai girdėti, o gal dainos ir girdėtos, tik kas jas dainuoja nežinau. Vat.
Kai A.Mamontovas „Geltona.Žalia.Raudona” išleido, jį dar labiau gerbti pradėjau, nes pasiklausai ir pasikrauni!
Dėl Marijono nieko keista, nes paskutinis diskas visai geras. Buvau „užsivedus” klausyt šitas dainas – „Širdies neskaudės”, „Mano žemė”, „Savaitgalis ateina”. O ramiąją „Baigėme mokyklą” tuometiniai kambariokai (tfu, t.y. kaimynai) negyvai užsiklausė… ir man kliuvo, nes… sienos labai plonos
Taške, paklausysiu šio liūdnojo kūrinio ir aš, bet tikriausiai ne nakčiai jisai. Aš va tokį komentarą prirašius buvau ir… netyčiom ištryniau! :OOO
Valentinas balandžio 3rd, 2009, 8:31 am
Marijono paskutinį diską labai mėgsta mano 5,5 metų dukra. Žino atmintinai visas dainas ir kai mes važiuojame mašina privalome visada klausyti. Šiaip ji įsimylėjusi tą Marijoną ir žiūri visas laidas, kur jis veda (tame tarpe ir Humoro klubą
Muse, Dream Theater yra sugroję visą The Dark Side of the Moon koncerte. Tiesiog šitaip žmonės atsipalaiduouja, paima ir sugroja mylimos grupės visą albumą
Tenka taip pat su Artūru sutikti, kad Žuvys ir Saulė nepelnytai netapo mega atlikėjais
Musė balandžio 3rd, 2009, 9:48 am
Kaip smagu, kad suradome temą, kurioje nekyla jokių ginčų ir nesinori kandžiotis…
Taške, ačiū, mano muzika (apie Šopeną). Iš tos pačios serijos, tik labiau šiuolaikiška – Keith Garret „The Koln Concert”. Galiu klausytis kiaurą parą, kažkur nuo 7 min. apskritai kosmosas.
http://www.youtube.com/watch?v=jzqMJWlKMsY
Bet darbe negaliu tokios muzikos klausytis, nes labai mintys pradeda nuklysti, užtai Norah Jones yra mano etatinė darbinė dainininkė:) Gal kas matėt filmą su Norah Jones ir Jude Law „Mano vaivorų naktys”? Jei ne, tai ir neikite, rekomenduoju tik Ligitai ir Zitai, labai moteriškas filmas;)
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 10:13 am
taške, kai ką nors įkeli (Bethoveną), ar pasiaiškini (ar nubėga kūnu šiurpuliukai) Musei, tai žinok, kad tai tas pats kas kreiptis į Benediktą Vaivadaitę, Zitą, lai lai lai, Valentiną, ar R.Medinį – tai tos pačios ausys, ta pati pliktelėjusi savimi patenkinto slidaus žmogelio šypsenėlė. Kvailna komentatorius visur ir visaip, man tai primena iš kalėjimo pensininkus rektuojančio telefoninio sukčiaus metodus.
Taip statomas savas, švarus, namas, gal kas įvertins, duos prizą?
Net pavadinimą sugalvojau – UŽ DORĄ.
R.Medinis balandžio 3rd, 2009, 10:24 am
Fredi, aš Tavo minčių srauto pradedu nebesuprasti… Na, matyt, ne visiems duota..
Musė balandžio 3rd, 2009, 10:28 am
Jam pavasarį paaštrėja, nekreipk dėmesio.
Fredi, kokių tau reikia įrodymų, kad mes visi nesame račai? Sugalvok ką nors, testą kokį, ar surink visus į krūvą ir pažiūrėk. O šiaip tavo paranoja mane jau rimtai gąsdina.
Valentinas balandžio 3rd, 2009, 11:11 am
Muse,
Nesinervink, juk tai Fredis. Tuo jis ir žavus.
Pradžioje pagalvojau, kad jis apkaltino mane pliktelėjimu, po to lengviau atsidusau. Kas baisiau ar atsibusti vieną dieną ir pamatyti, kad tu pliktelėjęs, ar atsibusti ir pamatyti, kad tu Račas?
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 11:19 am
Dapkus su Girniumi ir kažkokiu politologu kalba per LR.
Negi neįdomu …?
Musė balandžio 3rd, 2009, 11:23 am
Man tai būtų baisesnis antrasis variantas, nes niekad nenorėjau pakeisti lyties:) O dėl pliktelėjimo – aš niekaip nesuprantu, kodėl vyrai to taip bijo, juk graži ir prižiūrėta plikė yra žiauriai sexy
Ligita, o tau?
Aš nervinuosi, nes man atrodo, kad jis nejuokauja.
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 11:42 am
Muse, paskaityk Panelė.lt jaunų panelių atsiliepimus apie šių laikų Kazanovą O.Koršunovą. Reakcijos nuo pasišlykštėjimo iki susižavėjimo, manau, kad jei į tuos paslupius patektų mūsų aptariamas asmuo, tai daugelis klaustų panašiai: – kur jūs matot tą „žiauriai sexy”, šlykštus tipas, vemt verčia
R.Medinis balandžio 3rd, 2009, 11:48 am
Na viena aišku, Artūras Fredčio kaip vyras nejaudina.. nors nuo neapykantos iki meilės…. (-;
Valentinas balandžio 3rd, 2009, 12:03 pm
Man gal irgi būtų baisiau suprasti, kad esu Račas, nes tada reikėtų pradėti rūkyti Camel cigaretes. O aš nerūkau.
Musė balandžio 3rd, 2009, 12:09 pm
Fredi, tu vėl visur įžiūri Račą. Aš kalbėjau apie plikes apskritai, o ne apie konkrečią plikę, jausk skirtumą. Dėl Koršunovo – labai nemėgstu tokių „pleibojų”, nusivalkiojęs tipas, išsibarstęsm, gal dėl to tik patys pirmieji jo spektakliai buvo geri.
. balandžio 3rd, 2009, 12:11 pm
Fredžio – siurealismas lyg Dali, kuris po visų ieškojimų visur rasdavo savo… Galą.
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 12:28 pm
taške, nežinau kiek verti mano patarimai, bet jei kitą kart Musė klaus apie šiurpuliukus ir kitus pagaugus, bėgiojančius po kūną, tai nesakyk, kad esi senas ir susiraukšlėjęs, rašyk, kad esi stangrus, skaisčiai raudonas, labai impulsyvus ir karštas, kaip geizeris Islandijoje … velnias, ten irgi krizė, nerandu tinkamo pavyzdžio …
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 12:45 pm
Oscar Peterson, džiazas, Gintauto Abaraiau įkvėpėjas …
. balandžio 3rd, 2009, 12:51 pm
Taigi, virtualybėje gali būti ir savimi. Ir tuo, kuom norėtum.
Galėčiau apsimesti jaunikliu, nes ką tik viename žodyje padariau net dvi klaidas.
Musės įkeltoje džiazo improvizacijoje- toje kosminėje septintoje minutėje- aiškiai išgirdau motyvą iš filmo, kurio muziką žinojome, patį filmą pamatėm tik gal po kelių dešimtmečių…Nors kuolu per galvą, gal sklerozę pramuštų…
Ylos maiše…Deja.
Musė balandžio 3rd, 2009, 1:37 pm
Fredi, ar tu labai kompleksuoji dėl to, kad esi senas ir susiraukšlėjęs? Nieko tokio, vis tiek mūsų su Ligita ir Zita akyse esi tiesiog Bradas Cloonis
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 1:47 pm
o gal persikūnijama į kitą personažą taip pasijuokiant iš savęs ir kitų ?
Ko siekia žmogus, suvedantis klavišais raidžių kombinaciją „Musė” ?
lieją apmaudą, kad yra nykus, smulkus, įkyrus, kur atskrenda – ten priteršia?
„R.Medinis” – pasijuokia iš savo oponentų, ar paties savęs jaunystėje, kad yra, buvo nelankstus, bukas, nešmaikštus, be humoro jausmo. Prisiminkime kokią žiaurią žmogus išgyveno transformaciją. Buvo dešiniuoju, o po ilgų ieškojimų ir blaškymosi tapo socialistu.
„Valentinas” – artimas sau, mielas, meilus, švelnus, atjaučiantis draugą nelaimėje, neišsišokantis.
„Benedikta Vaivadaitė” – valdinga moteris, kurią gerbia vyrai ir įsiklauso jos nuomonės.
„lai lai lai” – panaši į Benediktą, darbšti, daug dirbanti, įžvalgi, savarankiška moteris.
Pusė personažų vyriškų, pusė moteriškų – kad būtų taika ir harmonija, kurios taip trūksta realiame gyvenime.
R.Medinis balandžio 3rd, 2009, 1:53 pm
Sakoma tarp pamišimo ir genialumo – labai plonytė riba..O kai kurie taip ir vaikšto paribiu nenupuldami į kraštutinumus…
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 1:54 pm
„Zita” – šiauriau Vilniaus provinciali kaimietė, besigėrinti besiskleidžiančiais pumpurais, kurie išsiskleidžia vėliau nei kitur. Myli kates, domisi tautosaka ir kalbos gramatika, turi daug bendrų temų su Ligita.
Zita balandžio 3rd, 2009, 2:16 pm
Fredi, aš rimtai dabar tau pasakysiu – organizuok komentatorių susitikimą. Visų pirma aplenktum A.R. o antra sužinotum kad mano rankos ne tik kad negauruotos, bet dar ir gana dailios, kaip provincialei ir kačiu nesudraskytos
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 2:31 pm
šiandien pašte sumokėjau už elektrą, kasininkės rankos buvo sudraskytos, pagyvenusi trisdešimtmetė, netekėjusi, visad man labai maloniai šypsosi, einu tik pas ją. Ten tu, Zita? Tai mes jau susitikom ! Musė lindo per plyšį į Žalgirio stadioną Joe Cockerio koncertą, jau irgi mačiau. Benedikta Vaivadaitė daug dirba, lieka ofise ir po darbo, emancipuota, su ja nelemta susitikti. Valentinas, vidutinis vadybininkas visad užbėga į mano firmą ir pakeičia senus geriamo vandens indus naujais, paklausia, ar niekuo nesiskundžiame, labai malonus vyrukas. Liko R.Medinis, žinau, kad esu panašus į jo vaikystės draugą, gal mes lankėm vieną vaikų darželį, gal aš ir esu tas jo draugas?
R.Medinis balandžio 3rd, 2009, 2:43 pm
Jo Fredi, vaikystės draugą smagu būtų susitikti, nes jau turbūt 10 metų kaip nemačiau, ir koordinačių nebeturiu…
Šaunu , kad Tau smagu žaisti nevaržomos fantazijos žaidimėlius, kvepia vaikyste… (kažkaip sentimentaliai čia gavosi).
Zita balandžio 3rd, 2009, 3:06 pm
Ech, o aš vaikystės draugo jau nemačiau… a bala nemati, geriau nesakysiu.
Fredi, mano rankos nesudraskytos. Nu bet fantazijos pas tave, šaunu
Musė balandžio 3rd, 2009, 3:12 pm
Šiandien ryte rašiau „Kaip smagu, kad suradome temą, kurioje nekyla jokių ginčų ir nesinori kandžiotis”…
Dėkui Fredžiui už malonius žodžius, kaip visada.
. balandžio 3rd, 2009, 3:14 pm
Man, kaip snobui, Fredį norisi sutapatinti su R.Polanskio „Kartus mėnuo” herojumi, dalinai pakeičiant filmo aprašymą:
*Į pavojingus …linius eksperimentus leidžiasi ir didelę gyvenimo patirtį turintis …dešimtmetis Oskaras
* Atsitiktinis susitikimas su Mi… porelei tapo tikru prakeikimu.
*Judviejų noras patyrinėti savo aistros prigimtį veda į nuoseklų susinaikinimą.
*Procesas paspartėja, kai …laive Oskaras įtraukia į savo žaidimą ir …
P.S. Lakmusas – jei Fredis* savo stiliuje neužjuoks, tai per pagoooglins nurodą žemiau. Nenoriu jau įkėlinėti tų YouTube. Gak pasakys , kas už kadro dainuoja po 27 sekundės iki 1,39:
Emmanuelle Seigner hot seduction scene in „Bitter Moon”
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 3:33 pm
Muse, taip jau yra, kad kai labai blogai, tai žinok, kad atsitiks kažkas labai gera ir nepaprasta. Ir atvirkščiai. Nepastebėjai? man visada taip būna – ir gyvenime, ir žmonių santykiuose konkrečiai, šizofreniška truputį, bet toks jau esu, mylėkit mane tokį, arba siųskit velniop, nebepakeisit.
taške, toks geras oras, o, deja, tenka baigti darbą, dar dirbčiau ir dirbčiau, gal Zita geresnė melomanė, aš užaugau besiklausydamas Modern talking ir Depeche Mode …
Musė balandžio 3rd, 2009, 3:34 pm
Pagooglinau, lyg Sam Brown. Jei nekreipiant dėmesio į tavo potekstes, geras filmas, aš jo viso turbūt viso ir nemačiusi, reiks „Eliksyre” išsinuomoti.
Kartais seni filmai yra vežantys. Neseniai buvau pasiėmusi 1966 metų nerealų „Vyras ir moteris” su Jean-Louis Trintignant, tai pradelsiau grąžinti savaitę
Musė balandžio 3rd, 2009, 3:40 pm
Dėkui, Fredi, truputį paguodei, aš dažnai irgi matau tik juoda arba balta, bandau gludinti kampus, bet nesiseka, kaip matai. Gero tau savaitgalio.
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 3:45 pm
Neteisinga mane supratai, visas žmogaus kelias yra iš juodo į baltą, iš balto į juodą. Per pilkumą, vis keliauji ir keliauji.
Nelandžiok per tvoras, tau irgi gero savaitgalio.
. balandžio 3rd, 2009, 4:04 pm
Muse, ačiū3!!! Tas nuoširdus – su „gaidžiais” dainavimas – Sam Brown…pakaifuosiu…
Abu filmai šedevrai. Tiesa, Klodą Leliušą kritikai tada vertino skeptiškai- dėl tų pačių priežasčių kaip ir „Maskva netiki ašarom”. Gal neklydo- tą patvirtino „Vyro ir moters” antras filmas- po 20 metų, nuvylė.
Polanskis- jau kitas dalykas. Grandas. „Kartus mėnuo” – šedevras, būtina pažiūrėti…
Tik filmo finalas mane šokiravo dabar žiūrint- ant kiek pasaulis pasikeitė per tuos tik kelioliką metų…Kaip pasielgtų dabartinis Oskaras…
Ir dar- atsiminiau (sic !)- toje septintos minutės kosmose- Keith Garret’o aiški užuomina į filmo „Meilės istorija” motyvą.
Ligita balandžio 3rd, 2009, 4:49 pm
Taške, paklausiau liūdnojo kūrinio „Frédéric Chopin-Prelude in E-Minor (op.28 no. 4)/Played by: Aldona Dvarionaite”. Dar ir dabar ausyse skamba B)
Muse, jei ištaikysiu progą, pasidomėsiu filmu „Vaivorų naktys”. Tiesa, klausei dėl vyrų plikių? Manau, kad su plikėmis viskas gerai. Gi tik pabandykit jūs kas nors užkietėjusiam plikagalviui ant galvos užmaukšlinti peruką, žmogus pusė efekto netektų! Tarkim ateitų Artūras kada į darbą neaiškios kilmės garbanas pirštais kedendamas, tai darbuotojai veikiausiai išgriūtų ir negalėtų atlikti jiems patikėtų pareigų
Šiaip manau, kad Fredis* ateity svajoja būti plikas, ypač dabar, kai Musė parašė, jog prižiūrėta plikė yra „žiauriai sexy”. Beje, rankas pasiliks gauruotas… Žodžiu, man jau viskas aiškėja. Jums dar ne?
Gerai gerai, kad nebūtų per daug nuvinguriuota nuo temos, dedu jums Mikos dainą „Overrated” – http://www.youtube.com/watch?v=qdQaxe6eKR4 Bent jau aš tai dėl šitos dainos mirštu
)
Musė balandžio 3rd, 2009, 9:28 pm
Tiesa, truputį išsigandau, kad mus su tašku kas nors apkaltins snobiškumu, kad kalbam apie kažkokius nežinomus filmus ir nežinomas dainas. Norėčiau reabilituotis – melodiją iš mūsų aptariamo filmo „Vyras ir moteris” žino absoliučiai kiekvienas – garantuoju, kad užteks pirmų 3 sekundžių:
http://www.youtube.com/watch?v=Qfc4NPNMFro
Tuoj atbėgs Valentinas ir mane apkaltins, kad man irgi smėlis byra, bet aš neatsisakysiu savo nuomonės, kad tokio subtilumo filmų šiais laikais niekas nebesukuria…
Fredis* balandžio 3rd, 2009, 10:21 pm
dabar tik ką perklausiau The Doors Touch Me, Whe The Music’s Over, The Movie (The End), butelis Švyturio, gerai, kad padėjai grįšti į senus gerus laikus … ačiū
Ligita balandžio 4th, 2009, 12:19 am
O taip, Muse, kažkur man šita daina tikrai labai girdėta. Miela
Artūras Račas balandžio 4th, 2009, 1:13 am
Ligita nesupyk už ilgą citatą, bet man ji labai patiko ir galbūt ne visi atkreipė dėmesį:
„o gal persikūnijama į kitą personažą taip pasijuokiant iš savęs ir kitų ?
Ko siekia žmogus, suvedantis klavišais raidžių kombinaciją Fredis*?
lieją apmaudą, kad yra nykus, smulkus, įkyrus, kur atskrenda – ten priteršia?
Fredis*- pasijuokia iš savo oponentų, ar paties savęs jaunystėje, kad yra, buvo nelankstus, bukas, nešmaikštus, be humoro jausmo. Prisiminkime kokią žiaurią žmogus išgyveno transformaciją. Buvo dešiniuoju, o po ilgų ieškojimų ir blaškymosi tapo socialistu.
Fredis* – artimas sau, mielas, meilus, švelnus, atjaučiantis draugą nelaimėje, neišsišokantis.
Fredis* – valdinga moteris, kurią gerbia vyrai ir įsiklauso jos nuomonės.
Fredis* – panaši į Benediktą, darbšti, daug dirbanti, įžvalgi, savarankiška moteris.
Pusė personažų vyriškų, pusė moteriškų – kad būtų taika ir harmonija, kurios taip trūksta realiame gyvenime.”
… ir visa tai būtų galima pavadinti labai paprastai: žiauri ir skausminga realybė ir jau niekada nebeišsipildysiantys lūkesčiai.
Sudėjus viską į vieną vietą – užsitęsusi gili deperesija pereinanti ir maniakinę nepilnavertiškumo psichozinę paranoją…
Amen…:)
. balandžio 4th, 2009, 1:18 pm
Gal Ligita nesupyks – dar kartą pasiklausiau Musės 7 minutės kosmoso, palyginau ir vis tik yra joje (Love Story) 1970 įtakos, melodiją tikrai visi žino, tik primiršę.
http://www.youtube.com/watch?v=2kmrb1LNjeE&feature=related
Ligita balandžio 4th, 2009, 9:14 pm
Ha ha, Artūrai, panašu, kad pamažu aiškėja Fredžio portretas… x))
Taške, nepykstu, gi tema apie muziką. Šiandien mano grojaraštyje maišalynė. O kaip pas jus?
Musė balandžio 5th, 2009, 1:15 am
Taške, tai pati liūdniausia istorija ir pati liūdniausia melodija. Gerai, kad nemačiau filmo, man užteko kažkada ir knygos – praverkiau visas akis. Nežinojau, kad ši melodija yra iš Love Story, netikėtas atradimas.
Buvau jau primiršusi frazę „Love means never having to say you’re sorry”
Beje, pažiūrėjau Bitter Moon – neįtikėtinai žiaurus, bet kiek daug jame tiesos! Ir kokia išties slidi ta riba tarp aukos ir budelio, ir kaip greitai keičiasi vaidmenys gyvenime. Finalas nerealus, toks tikras, nenusaldintas. Man Kristin Scott Thomas visad yra filmo kokybės garantas – ką jau bekalbėti apie Anglą ligonį.
Dabar pamaniau – be reikalo mane apie filmus užkalbinai, dabar nebeužčiaupsite niekas…Bet užtai apie filmus arba apie muziką diskutuojant kur kas mažiau neigiamų emocijų kyla, nei apie politiką:)
. balandžio 5th, 2009, 9:57 am
Muse, pasikartosiu -Menas tai okeanas. Beribis, bekraštis. Politika gi- tik bala. Irgi didelė, bet bala. Gal pelkė, įdomi klastingais takais takeliais, įtraukianti ir nepaleidžianti.
Dėl „Kartus mėnuo” finalo. Įsivaizdavau, kiek būtų buvę aukų, išlaikant tą patį siužetą, jei finalas būtų daromas dabar. Oskaro rankose buvo šešių šūvių koltas…Kajutėje keturi, visi įpainioti į dramą.
„Meilės istorija” – melodrama. Skoninga, gerai sukalta.
Ligita teisingai daro, kad šį savo laivelį interneto begalybėje pasuka į tuos neaprėpiamus Okeano vandenis.
Kaip tos Fredžio aprašytos tetulės bandau susirasti dar vieną jaunystės melodiją, net nežinau iš kur… Dabar vėl laiks nuo laiko per radiją išgirstu- džiazinis valsas.
Ligita balandžio 5th, 2009, 1:04 pm
O, Taškas jaunystės melodijų ieško! Šaunumėlis, pavasaris
Muse, galėsiu temelę ir apie kino filmus sukurti, jau ir pati seniai noriu, bet nežinau kaip čia gražiau prigretinus x))
Viena saldi pusės torto diena - Ligi Dangaus liepos 19th, 2009, 12:25 am
[...] Padiskutuokim apie muziką arba kas dažniausiai glosto ausis bei nuramina įsisiautėjusią sielą – 104 [...]