Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Ech, jauki dienelė buvo. Ir dar tęsiasi! Ėjom, džiaugėmės, linkėjom. Keli margučiai suvalgyti, o keli – ne. Aš su saviškiu sukūliau visų, kurie tik bandė varžytis:) Stipruolis pasitaikė. Pasisekė.
Beje, ne per seniausiai grįžau iš pievos. Kaip man patinka, kaip patinka! Negaliu! Paukščių čiulbėjimas, patvinę upeliai (jei tik pavojaus nekelia, šelmiai!!) ir… Pumpurėliai. Galima apsalti besimėgaujant.
Būtinai išeikit ir Jūs! Ten, kur arčiau gamtos.
Su švente.
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
WU balandžio 4th, 2010, 4:33 pm
Matai, kaip tau pasisekė!!!
Ligita balandžio 4th, 2010, 4:44 pm
Aha, kaip reikiant pasisekė
Toks mėlynas su baltais ornamentais. Pačios vašku raižėm, po to į dažus merkėm. Nors manau, kad su svogūnais dažyti geriau moku.
WU balandžio 4th, 2010, 4:48 pm
Man atrodo, kad tu iš pradžių savo kiaušinį į pinotexą kokį įmerkei.
Ligita balandžio 4th, 2010, 4:51 pm
O ne, susekei. Tik niekam nesakyk! ;O Šiaip man po to buvo išaiškinta priežastis, bet, be abejo, ją atmečiau kaip netinkamą.
WU balandžio 4th, 2010, 4:56 pm
Visiems iki vieno pasakysiu. Fredi! Valentinai! Rolandai! Romai! Kreivaranki! ir kiti, Ligita sukčiauja
Ligita balandžio 4th, 2010, 5:04 pm
Ot jau koks! Galėjai su manim bendrumą išlaikyt
WU balandžio 4th, 2010, 5:12 pm
Bendrumą?
kreivarankis balandžio 4th, 2010, 5:29 pm
Tai va kokia ta mūsų Ligita
Beje, manau, susekiau kas yra Pipedijos vyr. redaktorius. Ogi Rokiškis
WU balandžio 4th, 2010, 7:42 pm
Aš turėjau slaptą viltį, kad tai L. Bielinis..
egriseus balandžio 4th, 2010, 7:50 pm
Kodėl rokiškis kreivaranki? Sąmokslo teorijos kalba, kad jis tik vykdytojas
Rolandas balandžio 4th, 2010, 8:14 pm
Kai kurios tavo mintys (ne tu pati) man primena tuos „kačiukus” tavo nuotraukoje:)
kreivarankis balandžio 4th, 2010, 8:59 pm
Pažiūrėkit, kas Pipedijoje rašoma apie Valentiną. Ir tai parašyta po nesenų jo komentarų Užkalnio bloge. Ten pat ir yra tokio „Ričardo” komentaras. Tas ir yra Rokiškis. Aišku, garantijos neduodu, bet jau tikrai galėčiau susilažinti
Rolandas balandžio 4th, 2010, 9:02 pm
kreivaranki, aš manau arba Valentinas arba Užkalnis („beigi”) arba kas nors kitas:) Statau už 2.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 9:41 pm
Man iš tikro yra liūdna, kad po viso mano ilgo triūso komentarų srityje, susilaukiau dėmesio pipedijoje tik dėl techninės klaidos. Atsakymas apie Juliją yra labai paprastas. Aš komentavau ne iš savo, o iš Julijos kompiuterio. Ten buvo atidarytas jos gmailas. Komentuojant pas Užkalnį pats pirmas identifikacijos pasirinkimas pagal nutylėjimą automatiškai buvo padarytas Julija. Aš to nepastebėjau ir paspaudžiau Publikuoti.
Liūdna ir skaudu. Tas, kuris rašo pipediją, net neaprašė žodžio Miestelėnas.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 9:46 pm
Ligita pateikė pagonišką Velykų interpretaciją. Ką gi pasidžiaukime atbundančia gamta, pavasariu. Spjaunam visi ant Kristaus ir jo prisikėlimo. Mes džiaugiamės pagoniškais gamtos prisikėlimais kiekvieną pavasarį.
kreivarankis balandžio 4th, 2010, 10:04 pm
Ne,
Pipedija ir Valentinas visiškai nesuderinami. Čia Rokiškio darbas, aš seniai nujaučiau. Čia kaip Šarikovas sakydavo „širdim jaučiu”…
Fredis* balandžio 4th, 2010, 10:12 pm
Galiu atsakingai pareikšti, kad Valentinas nėra Julija.
kreivaranki, kas tas Rokiškis?
Valentinai, tu tik dabar pastebėjai, kad Tinklaraštininkė yra pagonė?
Labai įdėmiai sekiau ir bandžiau atspėti koks bus įrašas per paskutiniąsias Kalėdas – ogi žvaigždutės Danguje ir visokie skambaliukai, varpeliai, širdžių liepsnelės… , mėgstamiausia Ligitos šventė yra lygiadienis, kai publika patamsiais pradeda degioti žvakutes prie Nac. muziejaus ir Mindaugo paminklo.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 10:19 pm
Laimei, kad ji nepasirinko vaidilutės karjeros, o tai Wu nusimintų
Tektų kaip kokiam Kęstučiui Ligitą nuo švento kalno vogti.
Fredis* balandžio 4th, 2010, 10:25 pm
Tikra, giliai tikinti, o ne ritualinė (anot Valentino) katalikė turėtų mums pasiųsti maždaug tokio turinio sveikinimą:
Siunčiu margutį ( būtinai įkelti savo rankomis marginto ir žolėje prieš saulę pūpsantčio margučio nuotrauką )
Į jo margumą sudėjau pačius šilčiausius linkėjimus
Laimės, sėkmės, meilės, sveikatos
Su Prisikėlimu, su Šv. Velykom !!!
(mano e-paštas šiandien užverstas tokiais sveikinimais, šitas – pats gražiausias, treniruokitės kaip reikia rašyti
)
Valentinas balandžio 4th, 2010, 10:35 pm
Nesutinku. Tikrai tikinti, o ne ritualinė, anot manęs, katalikė turėtų paminėti Kristų, jo prisikėlimą ir kad jo prisikėlimas mums suteikia viltį ir parodo kelią link jo i vsio takoje.
Rolandas balandžio 4th, 2010, 10:43 pm
Fredi, ne tau vienam taip pasisekė, aš irgi gavau penkis iš eilės, visiškai vienodus sveikinimus (iš skirtingų žmonių),su tokiu tekstu:”Viltis iš naujo bunda, šyla, ramybė beldžias į namus.Velykų šventė jau prabilo ir laimina kiekvieną ir mus visus!
WU balandžio 4th, 2010, 10:45 pm
Aš beveik negavau sveikinimų. Ir džiaugiuosi, nes nervina skaityti tas banalybes.
Rolandas balandžio 4th, 2010, 10:50 pm
WU, paradoksas toks, kad man tavyje patinka, tai kad mes esame panašūs:)
Valentinas balandžio 4th, 2010, 10:51 pm
Wu, baigsi kaip ir Rolandas. Susimąstyk.
WU balandžio 4th, 2010, 10:53 pm
Aš nežinau, kaip Rolandui baigėsi, bet jeigu galiu sureguliuoti gyvenimą, kaip man patinka, esu laimingas. Nes sveikinimų negavimas per visas šias šventes yra ne vienerių metų kryptingo darbo pasekmė.
Rolandas balandžio 4th, 2010, 10:57 pm
Čia WU topas:”sveikinimų negavimas per visas šias šventes yra ne vienerių metų kryptingo darbo pasekmė”.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:00 pm
Tu per jaunas, kad kryptingai dirbtum nevienerius metus. Manau, sveikinimų negavimas rodo, kad esi vienišas ir neturi draugų. Tau, būsimam teisininkui, tai yra esminis trūkumas.
Apskritai, kaip tau sekasi komunikuoti su žmonėmis?
Rolandas balandžio 4th, 2010, 11:02 pm
Epitafija, tiesiog Šeimininko epitafija.
Fredis* balandžio 4th, 2010, 11:06 pm
WU, neliūdėk, jeigu aš parašiau, kad daug gavau sveikinimų, tai visai nereiškia, kad tai yra tiesa. Manau, kad mes visi labai kryptingai dirbome (arba tebedirbame), kad gautume du, maximum penkis sveikinimus,
o geriausia patį gražiausią sveikinimą yra gauti anksti ryte į ausį. Tai reiškia, kad ilgametis darbas buvo apvainikuotas sėkme.
WU balandžio 4th, 2010, 11:12 pm
Valentinai, sekasi puikiai. Sugebu bendrauti ir susišnekėti su bet kuo, kai reikia. Tiesiog, man bendravimas dėl bendravimo neteikia jokio malonumo.
Dėl to ko reikia būsimam teisininkui, tu neturi jokios kompetencijos spręsti. Aš pažįstų nemažai teisininkų, vieni mėgsta su visais bendrauti, kiti visiškai nebendrauja. Paradoksas, kad tų nebendraujančių akcijos labai brangios, kai reikia išspręsti problemą, o tie bendraujantis dažniausiai būna tik piarinė išorė pvz. tie, kurių pavardės puikuojasi kontoros pavadinime. Jeigu nori įsitikinti, pabandyk pabendrauti su kokiu Konstitucinio Teismo teisėju E. Šileikiu.
WU balandžio 4th, 2010, 11:14 pm
Fredi, būtent. Geriausia, kai gauni vieną ar du sveikinimus asmeniškai ir žinai, kad jie yra nuoširdus. O ne tie, kur prisega BCC emaile (arba grupinį SMS) ir persiunčia visiems kontaktams tą patį.
Fredis* balandžio 4th, 2010, 11:19 pm
Spėkite, kieno čia „išmintis”
:
Kas geriau: gerti ar sportuoti??
Štai jaunimas manęs kaip patyrusio abiejuose dalykuose (didelis abiejų dalykų patyrimas matyt jau gerai matomas ir plika akimi), paklausė:
– O kas geriau: gerti ar sportuoti?
Jaunimui patarčiau taip: mano galva tai beveik tas pats.
1. Ir ten, ir ten vargas painiojasi su triumfu. Tik sporte daug vargsti prieš triumfo akimirką, o vartojant alkoholį skausmingai vargsti kitą dieną po triumfo.
2. Abu dalykai reljefiškai išryškina kūno detales. Tik sportas raumenis, o alkoholis – kraujagysles veide ir ypač nosyje.
3. Abu padeda pažindintis su moterimis. Bet alkoholis labiau.
4. Nuo ilgalaikio abiejų dalykų naudojimo reikia ilgalaikio gydymo vyresniame amžiuje. Tad pats smagumas vartojant/sportuojant tik jauname amžiuje.
5. Ir gėrimas, ir sportavimas trukdo daryti babkes nuo mažumės. Nes dabar matau nuo savo metų kalno: reikėjo iškart kalti babkes, o neužsiimti šiomis nesąmonėmis.
P.S. Nuo savęs – jaunas žmogus (toks kaip WU) neturi kada prisirankioti krūvą paviršutinių susirašinėjimui tinkamų draugų jeigu jis rimtai sportuoja, pavyzdžiui sandėliuky prieš veidrodį kilnoja geležis.
bang balandžio 4th, 2010, 11:20 pm
Pipedijoje parašyta apie tikimybę „Bėga ragana per sniegą…” mane išvertė iš kėdės
Na pas mene gmailas nuolat atidarytas, bet pas užkalni laukai neužsipildo. Bet ką čia supaisysi technines subtilybes.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:20 pm
Wu nepyk, tai buvo provokacija. Aš žinau puikiai, kad moki bendrauti su merginomis, po to kai papasakojai kaip pakliuvai į knygų mugę. O jei moki su merginomis, reiškia moki ir su visais kitais.
WU balandžio 4th, 2010, 11:24 pm
Bang, tam, kad tas laukelis užsipildytų reikia būti užsiregistravusiam blogspote t.y. savo google’o accounte būti nors kartą pasinaudojus šia paslauga, tada jis automatiškai rodo tavo registracijos duomenis, šiuo atveju Valentino žmonos.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:24 pm
Wu, pameni moralizavau tave dėl kultūristo Roderiko Kuodžio mirties? Tai va, gali nurimti, jis mirė nuo pandeminio gripo.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:26 pm
Wu, ne Valentino žmonos, o mamos. Bet dar labiau supainiojai, nes mano mama jokiuose blogspotuose nesitrankioja.
WU balandžio 4th, 2010, 11:27 pm
Tai kodėl rodo blogspot’o accountą?
Rolandas balandžio 4th, 2010, 11:28 pm
Vis tik šio vakaros epitafija yra:”sveikinimų negavimas per visas šias šventes yra ne vienerių metų kryptingo darbo pasekmė”.
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:32 pm
Tai aš ir sakau, kad nieko nesuprantu toje komentavimo sistemoje. Kodėl apskritai ten nepadaryta paprastai kaip čia. Vardas, paštas ir svetainė jei turi?
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:33 pm
Tiesa, o pas jus sms sveikinimų sumažėjo?
Fredis* balandžio 4th, 2010, 11:34 pm
WU, o tu nors A.Račą pasikvietei pas save Palangoje į svečius ?
Anas irgi labai kryptingai ta pačia linkme visą gyvenimą dirba…
WU balandžio 4th, 2010, 11:38 pm
Ten yra padaryta automatinė google sąsaja su bloggeriu, kaip googlas turi su kitais saitais pvz.: youtube.com. Padaryta taip todėl, kad google’as šių antrinių saitų savininkas. Yra ten opcija, kad vietoje savo kitų accountų, kaip blogger ar open ID gali pasirinkti Vardas/ULR ir tada bus viskas kaip čia. Visas yra padaryta dėl patogumo, kad puslapiai būtų susiję ir susikuręs viename vartotoją neturėtum kurtis dar kito vartotojo susijusiame puslapyje.
WU balandžio 4th, 2010, 11:39 pm
Fredi, ne. Su Raču neturim nieko bendro
Valentinas balandžio 4th, 2010, 11:48 pm
Tik prieš dvi valandas pasibėdavojau, kad MIESTELĖNAS neaprašytas pipedijoje, o štai atsirado įrašas:
P.S. dabar plačiai vartojamas terminas MIESTELĖNAS yra Valentino kūrinys.
Pipedas stebi mus. Tai arba Kreivarankis arba Wu.
kreivarankis balandžio 4th, 2010, 11:49 pm
Valentinai,
Man asmeniškai, pas Ligita daug geriau negu LJ, tiesiog ten bendruomenė…
ko ten taip ant LJ mestelėjai pas Užkalnį?
kreivarankis balandžio 4th, 2010, 11:50 pm
Valentinai, aš tau sakau Pipedija – tai Rokiškis
WU balandžio 4th, 2010, 11:53 pm
Valentinai, jei aš būčiau pipedas, tai dėl „Julijos” nesugalvočiau tokios nesąmonės parašyti.
kreivarankis balandžio 4th, 2010, 11:55 pm
Jūs pažiūrėkit į to „Ričardo” komentarą, po paraliais.
Rolandas balandžio 4th, 2010, 11:58 pm
Teigtina, kad „pipedas” yra arba Valentinas arba kreivarankis. Vienas iš dviejų. Savo nuomonę aš jau turiu…
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:02 am
Aš niekada nevartoju žodžio …beigi… Be to, aš neseku taip aktualijų Račo blogo.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:05 am
Wu, aš šiandien pabandžiau pasirinkti „atviras identifikatorius” įrašiau Valentinas ir man neleido publikuoti. Teko vėl pasirinkti „anonimiškas” Kodėl?
O ką duoda pasirinkimas URL?
Rolandas balandžio 5th, 2010, 12:06 am
Valentinai, tas dėmesys į mistinį „beigi” tik atitraukiantis dėmesį manevras:)
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:07 am
Nėra prasmės teisintis, Valentinai. Aš niekada nemaniau, kad tu esi Pipedas, anei kitoks koks… Aš irgi nesu, galiu duoti garbės žodį – niekad į Pipediją nerašiau. Galbūt Rolandui tai nieko nereiškia, bet tai jo problemos, juolab kad nuomonę savo jis jau turi.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:08 am
Jei aš būčiau pipedas, tai Valentino skiltyje parašyčiau, kad jis yra genialiausias iš nepripažintų fotografijos genijų …
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:09 am
Jei nei Valentinas, nei Kreivarankis, nei Wu, lieka Rolandas
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:10 am
Kreivaranki, kur tas Ričiardo komentaras, kurį reikia žiūrėti?
WU balandžio 5th, 2010, 12:10 am
Valentinai, atviras identifikatorius yra OPENID. Juo galima naudotis, kai turi savo interneto puslapy ir ji jis veikia kaip tavo slapyvardis. Vardas/ULR yra tas pats kas ir čia pas Ligitą. Įrašai savo slapyvardi, o ULR reiškia svetainę (čia kur tu savo shutterfly esi įrašęs). Tik, kad emailo nereikia įrašinėti.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:11 am
Valentinai,
nugi ten pat pas Užkalnį, kur tavo, mano ir „Julijos”.
WU balandžio 5th, 2010, 12:12 am
Pamiršau pridėti, kad pvz.: aš pas kreivarankį naujapily naudoju openID.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:13 am
WU,
aš nieko neseku
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:15 am
Ričardas rašė…
Tai klaiki LJ demonizacija, visuomenės skirstymas, remiantis antriniais, išvestiniais ar netgi menamais atributyvais ir pagal šiuos priskiriant demonizacijos aukoms nesamas savybes, demagogiškai supriešinant skirtingas visuomenės grupes ir jas apkaltinant tarpusavio moraline prievarta bei manipuliacijomis, nukreiptomis į neįgalaus diskurso prioritetizaciją viešąjame naratyve!
3/4/10 22:42
Ką čia reikia įžvelgti?
Rolandas balandžio 5th, 2010, 12:16 am
Valentinai, kas liečia „liko rolandas”, tai jau pasakėlės iš rūsio.
Fredis* balandžio 5th, 2010, 12:18 am
Pipedijos sudarytojas nėra filologas, filosofas, istorikas, ten labai specifinė kalbos, rašto maniera, sveskite žodį melejonas – įsitikinsite…
prirankiota mažų miestelių (miestelėnų) filosofinių perlų. Pipedas yra Kaunietis, gal net baigęs KPI. Kaune EBSW nustekeno, sužlugdė visą pramonę, tai žmonės iš neturėjimo ką veikti pradėjo Raštus rašyti. Tarp kitko A.Užkalnis – irgi kaunietis.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:19 am
Pažiūrėjau dabar kaip rašo:
Julija (google paskyra) – Atsijungti.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:19 am
Valentinai,
tai yra tas pats šlamštas, kurio pilna Pipedija. Jo viduje nieko ieškoti nereikia, užtenka pažvelgti į išorę.
WU balandžio 5th, 2010, 12:20 am
Sakiau yra susietas su google.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:21 am
Fredi*,
yra toks blogas LJ, vdinasi rokiskis.livejournal.com. Pasiskaitinėk – jisai mano pagrindinis įtariamasis dėl Pipedijos.
Rolandas balandžio 5th, 2010, 12:24 am
valentinas/kreivarankis-50/50 procentų. Mąstome toliau:)
WU balandžio 5th, 2010, 12:26 am
Kreivaranki, ko tu neseki??
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:28 am
WU,
ai nesvarbu, nusišnekėjau. Čia su open ID siejasi.
Rolandai,
mąstyk, mąstyk, nes taip darydamas egzistuoji.
Rolandas balandžio 5th, 2010, 12:39 am
kreivaranki, „mąstydamas” tema 50/50, nekalbu apie pipedijos KŪRĖJĄ, o bandau, spėlioju ir kalbu tik apie „niekingą” autorių tų įrašų apie Ligitijos klubo dalyvius:)
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:43 am
„Stopūdovai” Rokiškis,
Jeigu ką…
pažiūrėkit, prie paskutinių keitimų Pipedijoje šiandien yra ir emigrantų dainelė, o jinai šiandien ir Rokiškio bloge LJ atsirado. Vsio. Basta.
Rolandai,
nerašau aš į Pipediją, nuo Ligitos. Nėra ten nė vieno mano įrašo. Galvok sau ką nori, bet pradedi erzinti
Rolandas balandžio 5th, 2010, 1:35 am
Mano sprendimas dėl „informatoriaus” yra, o jūs galvokite kaip norit:)
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 1:39 am
Pažiūrėk Rolandai į šios dienos Pipedijos pakeitimus t.y. balandžio 5 d. Yra papildymų prie Račo žiukės
Rolandas balandžio 5th, 2010, 1:52 am
kreivaranki, aš esu atviras ir prognozuojamas:)
WU balandžio 5th, 2010, 1:54 am
Kreivaranki, susitvarkyk savo nuorodą pas Ligitą, nes esi parašęs vietoje .com .lt, todėl neleidžia įeiti, o man patogu click’inti ant slapyvardžio
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 11:43 am
WU,
jau sustvarkiau.
bang balandžio 5th, 2010, 11:59 am
Nepanašu iš rašymo stiliaus, kad kažkas iš čia pipediją pildo.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 12:07 pm
Tinklaraštininkė, profesionali lingvistė, galėtų padaryti teksto turinio ir lingvistinę analizę. Išaiškintų dominuojančias kalbines, gramatines struktūras, dažnai pasikartojančias klaidas ir finale paskelbtų ekspertinę išvadą kas yra pipedas. Ar sulauksime pagaliau iš Tinklaraštininkės rimto kibimo į darba?
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 12:14 pm
Aš jau savo išvadas padariau ir jums pasakiau. Čia lingvistinė analizė nieko nepadėtu. Beje WU teisingai pastebėjo kažkada, kad ten rašo visi kas netingi. Taigi galima užsirauti ir ant visai „svetimo” teksto. Sakau, Rokiškis šiandien įmetė pas save tekstą apie Račo dundukus. Vakar buvo ta emigrantų dainuškai ir neužilgo jinai atsidūrė Pipedijoje. Yra beje ten tekstai jau ir apie nerijų ir apie Rolandą. APie Rolandą tekstas atsirado iš karto po tao, kai jis čia gyrėsi kaip krevetes valgo. Šiaip jau apie nerijų, kaip ir daugelį kitų Pipedijos tekstų, manau, parašė ne Rokiškis.
. balandžio 5th, 2010, 12:23 pm
Ne kožnam pabažnam dievų š… uostyt.
Ligita balandžio 5th, 2010, 1:47 pm
Nejaugi Pipedijos tyrinėjimas yra rimtas darbas?
Aš savo pirmines nuojautas jau kadaise pasakiau, bet maniškiai įtariamieji ypač kratosi jiems klijuojamų pareigų, tai gal ne. Tiesa, tu, Valentinai, nesikratai, tik šiaip muistaisi. Va, ir pasijuokt galiu! Rašei: „Jei aš būčiau pipedas, tai Valentino skiltyje parašyčiau, kad jis yra genialiausias iš nepripažintų fotografijos genijų …” Atsiverčiam tavo puslapį Pipedijoje: „O dar yra manančių, jog tas oberdundukas yra genialiausias iš nepripažintų fotografijos genijų. Skaitmeninių muilinių kategorijoje.” Pas Artūrą A. Užkalniui rašei, kad esi kuklus. Iš esmės juntama priešprieša, nes vadinimasis genijumi lyg ir nėra kuklumo viršūnė, bet paskutiniuoju mano cituojamu sakiniu sau tartum įgeli. Kartu su Fredžiu mėgstat viską rikiuoti, todėl tas žodis „kategorija” tai patvirtina. Be to, tau, kaip skvarbaus proto intelektualui, pildyti ironišką, šiandienos įvykius atspindinčią enciklopediją, būtų kaip tik! Žodžiu, tokie mano kliedesiai. Juos nubraukiam, nes tu juk nesi pipedas =) Dar kalbant apie Pipediją, ji turi kažkokį išlaikytą bendrą stilių. Mano manymu, tai, kad vartojami specifiniai žodeliai kartais būdingi vien tam tikram Lietuvos regionui, nesudaro pagrindo autorių kildinti iš vienokios ar kitokios vietovės. Pavyzdžiui, pati esu rytų aukštaitė, tačiau rašte to lengvai nepajusi. Tiesiog galima tyčia rašyti „pipediškai”. Dėl to ir sakyčiau, kad, nors esą šią enciklopediją gali pildyti kiekvienas norintis, taip nėra.
Beje, turiu jus nuvilti, nesu pagonė! Jūsų suvokimas apie tikėjimą yra itin siauras. Bet tikrai nepulsiu aiškinti apie tai, kuo tikiu, nes man užtenka turėti viduje. Tiesa, kažkada „suspangau”, kad man religija neleidžia vartoti alkoholio, kai klube pažįstamas paklausė kodėl nieko stipraus negurkšnoju
Fredis* balandžio 5th, 2010, 2:21 pm
Intelektualusis religiotyrininkas ir ne visai muilinių skaitmeninės fotografijos nepripažintas lyderis Valentinas tuojaus mums paiiškins kokia religija draudžia vartoti alkoholį.
Rytis I balandžio 5th, 2010, 4:53 pm
Turbūt save gerbiantys žurnalistai nerašytų ton vis labiau intrigomis pramirsktančion pipedijon… kreivarankis gal ir teisus, – pipedija registruota R. Savukinčyko vardu, o beje „rokiskis” su juo irgi sietinas? – twitter.com/ricardas/status/8232289835
Valentinas balandžio 5th, 2010, 5:02 pm
Tai, kad Tinklaraštininkė santūriai vartoja alkoholį yra didelis pliusas. Tokie oligarchus aptarnaujantys profesionalai kaip Wu arba Rolandas, o taip pat ir patys oligarchai būtent ir ieško tokių nesugadintų, pakankamai protingų merginų, sugebančių būti ne tik barbėmis, bet profesionalų draugų rate žybtelėti erudicija, sąmoju. Profesionalai įsigydami tokias merginas žmonos pareigoms, gali būti ramūs,kad jos tinkamai puoselės šeimos židinį, nešvaistys profesionalo uždirbtus turtus, noriai gimdys ir auklės profesionaliukus. Laisvalaikiu tokios merginos imituos savo profesinę karjerą arba užsiiminės savirealizacija (kūryba, tinklaraščio rašymu ir pan.). Pasidžiaukime visi tokia puikia daugumos čia komentuojančių perspektyva.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 5:31 pm
Ryti,
Rokiškis – Ričardas Savukynas ir tai oficialu.
. balandžio 5th, 2010, 5:57 pm
Dėl C2H5OH draudimo – teorinio ir praktiško:
http://www.antraspasaulinis.net/uploader8/failai/img_32485151.jpg
http://www.antraspasaulinis.net/uploader8/failai/halt.jpg
WU balandžio 5th, 2010, 6:12 pm
Valentinai, ji vien sausainiais, meduoliais, batonu ir kitais panašiais į šiuos dalykus minta.
egriseus balandžio 5th, 2010, 6:17 pm
Kreivaranki, šiaip tai aš neabejoju, jog Rokiškis gan daug rašo pipedijoje, – kaipo ir Užkalnis. Nežinau, ar matęs šitą briedą, bet duomenų kruopelytes galima sukrapštyti: http://pipedija.wordpress.com/
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 8:19 pm
egriseus,
skaičiau tą ir beveik esu tikras, kad čia yra Rokiškio darbas.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 9:35 pm
Kadangi Užkalnis niekina moralizuotojus ir tiesos sakytojus, o Rokiškis (savukynas) išvadino dundukus intelektualinėm šiukšlėm, o mes visi čia esam dundukai, nes kartais komentuojame pas Račą, o Užkalnis ir Rokiškis abu dirba ir Valatkai, kurio grėsimingai aura kybo virš visko ir tuo pačiu jie yra pipedai ir todėl, kad visi viską žino manau nėra ką slėpti ir sakyti visą tiesą., Aš esu tiesos sakytojas (bylotojas) ir intelektualinė šiukšlė (vien oberdunduko vardas ko vertas). Todėl bylosiu tiesą, nebijodamas sulaukti eilinio pasityčiojimo porcijos iš Užkalnio ir Rokiškio, nes visas pasityčiojimas jau ištyčiotas.
Išklausykite tiesą. Kokia fantasmagoriška yra mūsų tikrovė. Štai aktorių Šapranauską vaikai (laidoje „Vaikų balsas”) išrinko metų aktoriumi. Ir ką gi tokio nuveikė Šapras per praeitus metus?
1. Skaldė anekdotus be cenzūros ctv.lt
2. Vedė visas įmanoms laidas per TV3 skaldydamas bajerius apie apatinį vamzdyną (R. Doveikos terminas)
3. Suvaidino puikiame filme Zero 2, kuriame suskėlė ir sekso sceną (filmo nemčiau, bet ištrauką rodė per kompą).
4. Užmezgė romaną su mergaite, kuri galbūt per jauna ir jo sūnui ir kuri dar visai neseniai balsuodavo vaikų balso rinkimuose.
Įvertindami visą šį triūsą, vaikai šį atviros dūšios, geraširdį aktorių (!?) paskelbė metų aktoriumi. Visiško atsitiktinumo dėka, TV3 laidos rinkimus laimėjo pagrindinis TV3 veidas.
Puikūs auga Lietuvoje vaikai.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 9:48 pm
Valentinai,
puse velnio tas Užkalnis, beje nebūtinai jis prie tos Pipedijos prisideda. Tik vienas pastebėjimas – neimk labai į širdį ir neklreipk dėmesio, jie to tik ir telaukia. Puldamas pas juos aiškintis labai juos dėl to nudžiugintum.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 9:54 pm
Bylosiu dar vieną tiesą. Štai aš palandžiojau dieną Užkalnio, Rokiškio bloguose. Prisiminiau Račą, Janutienę, Vasiliauskaitę ir skaudi tiesa smogė man veidą (sąmoningai nenaudoju žodžio „snukis”, nes tai nekultūringa). Smogė man suvokimas, kad visi šie rašytojai yra vienodi ir vadovaujasi puolimo paradigma. Puolimo paradigma susideda iš dviejų dalių:
A. įsitikinimo, kad aš visada teisus.
B. įsitikinimo, kad daugumas kitų yra dundukai, intelektualinės šiukšlės, kaltieji, nuodėmingieji. Tokie nėra tik tie, kurie aklai pritaria man.
Smogė man antra mintis į veidą. Pagalvojau apie save. Juk kaip aš užsidirbu oberdunduko titulą? Nuolatiniais puolimais, įžeidinėjimais, peštynėmis pas Račą. Ar tai išminčiaus požymis? Ne ir dar kartą ne.
Po to atsiradau Kreivaranko bloge ir dūšia atsigavo. Štai, galvoju žmogus vadovaujasi ne puolimo paradigma, bet nuostabos paradigma. Jokios agresijos, jokio puolimo, jokio dirbtinio savivertės didinimo. Klausimai, tikrovės atplaišų šlifavimas ir ramybė. Nuo šiol Kreivarankį oficialiai skelbiu savo autoritetu, o visokie Užkalniai, Rokiškiai ir visi kiti galite valgyti savo šūdus, nes jūs visi vienodi, susireikšminę parazitai, niekuo nesiskiriantys nuo Jadzės besikapnojančios po šiukšlių konteinerius. Jums trūksta europietiškos kultūros pajautos. Skaitykite Platoną.
Ligita balandžio 5th, 2010, 9:57 pm
Valentinai, šiais laikais yra tam tikras būdas parodyti, kad jau užaugai ir nebesi mergaitė
) Pažiūrėk į FHM viršelį.
O į apibūdinimus „oberdundukas” bei pan. nekreipk dėmesio. Savo kliedesius dėl tavęs kaip pipedo rašiau norėdama parodyti, kad štai galima sutapatint, bet juk ir neatitikimų yra.
WU, kurgi ne, daugiau nieko kito ir nevalgau!
WU balandžio 5th, 2010, 10:00 pm
Ligita, tu mėgsti kakadu?
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:04 pm
WU, vis dar nežiūriu televizoriaus, nors jį kambarį turiu =( O ką? Ar tu ne apie tai? Žvilgtelėjau, kad yra picerija tokiu pavadinimu x))
WU balandžio 5th, 2010, 10:05 pm
Šiaip kakadu yra paukštis
Bet kalbėjau apie laidą. Tiesiog radau Rolando komentarą, kur mane kakaduk(ch)iškumu apkaltino
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:09 pm
Tai reikia kviest Rolandą, kad pasiaiškintų ką turėjo omeny. Nors jei retsykiais „užmeti akį” į tą laidą, bandyk pats susivokt
WU balandžio 5th, 2010, 10:12 pm
Aš supratau jo komentaro esmę. Tiek to, pamirškim.
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:14 pm
Gerai, tegu prasmenga užmarštin! Man nesmagu, kad Valentinas toks piktas.
WU balandžio 5th, 2010, 10:17 pm
Valentinas turi savybę kreipti dėmesį į visokias nesąmones, kaip ir mėgsta po to į jas įsivelti. Tos problemos būna tokios, kurios išsisprendžia jas ignoruojant. Akivaizdu, kad žmonių pagrindinis tikslas yra dėmesys, dėl ko visa tai kylą. Tik nesuteikiant jiems dėmesio juos sunaikinsi, bet kokios kitos pastangos visada liks bevaisės.
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:23 pm
Ach, mat kaip. Valentinai, įsiklausyk. Tiesą sakant, kai toje Pipedijoje nebuvo įrašo apie mane, galvodavau kažin kaip reaguosiu, jei toks atsiras. Be abejo, neužmiršdama savo polinkio kartais susirūpinti nebūtinais dalykais. Atsirado. Tai prajuokino ir tiek, nepajutau, kad norėtų įžeisti arba jiems nepavyko.
WU balandžio 5th, 2010, 10:31 pm
Ligita, tai daug sausainių per šias šventes suvalgei?
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:32 pm
Nemažai
Sausainių, saldainių, obuolių pyrago, chi chi!
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:33 pm
Bet nemanyk, kad negyvai apsivalgiau.
WU balandžio 5th, 2010, 10:34 pm
Jei negyvai apsivalgytum, dabar nekalbėtumėm. Dabar padaryk eksperimentą. Paimk kokį obuolį ir pamėgink pažiūrėti, ar jis skries aplink tave. Jeigu tu dar neturi savos orbitos, reiškia per daug neprivalgei.
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:38 pm
Apelsinas tiks? Galėsiu pabandyt maždaug už pusvalanduko. Spėju, rezultatas tave nustebins, o man tik pasitvirtins tai, kas akivaizdu =) Beje, ką reikės daryt, jeigu skries ne aplink mane, bet tiesiai žemėn?
WU balandžio 5th, 2010, 10:39 pm
Reiškia, kad tu dar negeneruoji tokio traukos lauko, kokį generuoja žemė
Ligita balandžio 5th, 2010, 10:42 pm
Oh, supratau. Nors, aišku, tu netiki, kad galėčiau iš tikrųjų padaryt šį eksperimentą. Ot, juokom ir padarysiu. Lauk nuginkluojančių žinių
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 10:52 pm
Valentinai,
nagi dėkui už tokius komplimentus, tik ar nepalauš manęs ta autoriteto našta, kurią man užkrauni? Kad lyg ir nesu labai ramus, bet vistiek dėkui. Šiaip šitą žurnalistų ir šiaip viešų komentatorių agresyvėjimą aš laikyčiau suponuotu siaučiančios šiuo metu krizės. Berašančių priviso daug, o mokančių sumažėjo, tai jie pasąmoningai ir draskosi. Nieko čia nepadarysi, ką mes galime padaryti tai mažiau kreiptis dėmesio ir mėgautis bendravimu. Galų gale reikia žmones suprasti – nelengva jiems ten blevyzgoti.
Valentinas balandžio 5th, 2010, 10:56 pm
Aš nepiktas. Esu filosofo Filandro pasekėjas.
kreivarankis balandžio 5th, 2010, 11:15 pm
Valentinai,
dėl tavęs aš ramus, bet dėl to ar labai gerą poveikį kai kurių mano keverzonių skaitymas daro pvz. kokiam Aurimui, tai kartais apima nerimas…
Ligita balandžio 6th, 2010, 12:11 am
Eksperimentas atliktas. Neužtrukau nė penkiolikos sekundžių. Apelsinas atsitrenkė į sieną
Tai puiku, kad Valentinas nepiktas!
WU balandžio 6th, 2010, 12:28 am
Dabar aš pabandysiu eksperimentą.
Ligita balandžio 6th, 2010, 12:34 am
Oo, ir ką gi aš matau? :O Sveikinu pasikeitus paveiksliuką. Bet nebebūsi oranžinis!
WU balandžio 6th, 2010, 12:39 am
Mane žudo oranžinė
Kol kas tiks šitas, kol nesugalvosiu, ką nors geresnio.
Ligita balandžio 6th, 2010, 12:41 am
Rimtai? Ir kaip per tiek laiko dar nenužudė?
Šiaip aš irgi kartais pagalvoju, kad galėčiau ką nors kitoniško įsidėt, tik tuo ir baigiasi. Matyt, manęs oranžinė nežudo =)
WU balandžio 6th, 2010, 12:48 am
Tau reiktų, ką nors ligitiško įsidėt.
Ligita balandžio 6th, 2010, 12:58 am
Na, gal, bet, žinok, irgi vyrautų šiltos spalvos. Pavyzdžiui, geltona ar rožinė. Nors ne, rožinės nenoriu dėtis! O jei vis dėlto ne iš šiltų spalvų paletės, manau, kad tiktų kokia nors žalia. Žolė x) Gali duot pasiūlymus.
WU balandžio 6th, 2010, 1:00 am
Siūlau: juoda, balta, mėlyna.
Ligita balandžio 6th, 2010, 1:03 am
Tai tada nuo tavęs nesiskirsiu
Negerai, bus kažkoks klanas. Keičiant, man labiau norėtųsi gamtos vaizdų.
WU balandžio 6th, 2010, 1:07 am
Klanas?
Kokį gamtos vaizdą gali pavaizduoti 7 kvadratinių milimetrų plote?
Ligita balandžio 6th, 2010, 1:13 am
Aha, vieno klano nariai =) Taip įvyktų, jei tarkim įsidėčiau kone tokį pat paveiksliuką kaip tavo. Nors, be abejo, šiokias tokias nesąmones tauzyju :OO
Galima pavaizduot lapelį, gėlytę ar debesies kraštą. Anksčiau mąsčiau, kad dėsiuos tą skydelio nuotrauką, bet nežinia kodėl persigalvojau.
bang balandžio 6th, 2010, 9:58 am
Valentinai, seniai jau yra ir kitų oficialių oberdundukų
.http://racas.lt/apie-skirtumus-tarp-estijos-ir-lietuvos-ziniasklaida-ir-kremliaus-viesuju-rysiu-pergale/#comment-50669
Valentinas balandžio 6th, 2010, 11:28 am
Na va, atėmė vienintelį mano džiaugsmo šaltinį, vienintelį rimtą pasiekimą gyvenime! Vis dėl to teisus filosofas Filandras. Iš kitos pusės, patikimi informacijos šaltiniai (Pipedija) kol kas Oberdunduko titulą priskiria tik man, o tai ir yra svarbiausia.
mari balandžio 6th, 2010, 11:36 am
vis sioks toks titulas
.
Valentinai kaip jums tai pavyko, ar pasidalinsite savo patyrimu ir pastebejimais su kitais kanditatais kaip jums pavyko issikovoti auksciausia ir svenciausia vieta ant kazkada dievu, dabar dunduku kalvos?
Valentinas balandžio 6th, 2010, 12:04 pm
Reikia kiaurą parą pilti komentarus vieną po kito. Patartina užsipuolinėti visokius miestelėnus, prorusus ir t.t.
mari balandžio 6th, 2010, 2:20 pm
mari tykoja uz krumo ir laukia progos ka nors uzpult dabar
Valentinas balandžio 6th, 2010, 3:26 pm
Abejoju ar pavyks. Tam reikia talento
WU balandžio 6th, 2010, 6:29 pm
Valentinai, tai permąstei savo komentatoriaus karjerą? Kas toliau? Jau pasirinkai vieną iš Budos gyvenimo kelių?
Valentinas balandžio 6th, 2010, 8:06 pm
Laukiu kol kelias pasirinks mane….
kreivarankis balandžio 6th, 2010, 9:44 pm
Valentinai,
čia nėra Kelio, jisai yra tavy…
romas balandžio 6th, 2010, 11:21 pm
Jokio kelio nėra – tik laikas eina:) Neteisinga buvo Ligitą pamiršti. Ji taip pat niekad ant nieko nepuola, bet blogai, kad nerašo filologijos etiudų:) Kreivarankio etiudai yra reiškinys. Taip pat geras yra Neblogas Aleksandro blogas, kurį Maras prieš naujus užrodė.
Rolandas balandžio 7th, 2010, 9:01 pm
Ar matėt kiek šiemet sulos iš beržų bėga, bent jau aš tai tikrai daug prisigėriau, dar ir beržams liko. Kas liečia Pipedijas, tai yra versija, jog šį projektą bando išvystyti toks aidas puklevičius:)
Valentinas balandžio 7th, 2010, 9:03 pm
Beržai verkia…
Rolandas balandžio 7th, 2010, 9:11 pm
Valentinai, nereikia tų beržų taip gailėti, kadangi ir tarp jų yra tokių bjaurybių, kaip krūminiai beržai. Visą tėvuko žemę baigia okupuoti, vis neprisiruošiu iškapoti beigi kelmus išraut, o tai deklaruota:)
WU balandžio 7th, 2010, 9:12 pm
Paklausiau Aido. Šiaip jis linkęs atsakyti į mano klausimus, kai užduodu. Jeigu susilaikys nuo atsakymo, bus įdomu.
WU balandžio 7th, 2010, 9:16 pm
Aidas Puklevičius
Balandis 7, 2010 9:13 vakare | Nuoroda
Niekaip. Tik kartais paskaitau ir pasijuokiu.
Rolandas balandžio 7th, 2010, 9:19 pm
WU, dabar paskaičiuok ar į visus tavo paklausimus tas aidas atsako per penkias minutes:)
Ligita balandžio 7th, 2010, 9:49 pm
Aš tai ką tik pagalvojau, kad visai neįdomu aiškintis kas iš tiesų rašo Pipediją, nes autoriai net ir pagauti neprisipažins. Va, būtų joje paskelbta: „Ištirk, kas tikrasis pipedas, ir gausi prizą!”, tada kitas reikalas B)
Valentinas balandžio 7th, 2010, 9:54 pm
Geriausia praarrti tuos beržiukus. Viską vienu ypu padaryti.
Mano kraujasiurbiai iš kompo išlupo dar ir raidę T. Nebėra jau trijų raidžių.
Rolandas balandžio 7th, 2010, 10:01 pm
Gretimame tinklalapyje Valentinas bando seksualiai priekabiauti prie Šeimininko jau išprievartautos lailos. Juk pasakyta, palaimintas yra tas, kurio priešai yra lailos.
Valentinas balandžio 7th, 2010, 10:04 pm
Rolandai, tai, kad tu pagalvojai apie priekabiavimą, bet nepastebėjai paslėptos reklamos, rodo, kad aš labai gerai moku ją stumdyti.
Ligita balandžio 7th, 2010, 10:05 pm
Aš tai tik reklamą ir pastebėjau
Ligita balandžio 7th, 2010, 10:08 pm
Tiesa, kol įrašų nepasiūlau, nebandykit prikelti Artūro filialo! Pati kaip pertrenkta dėl tos Valentino reklamos atsakiau.
mari balandžio 7th, 2010, 10:08 pm
Gal delioja zodi tete ant kokio torto ar nevisai, kad t raide islupo
Rolandas balandžio 7th, 2010, 10:12 pm
Valentinai, bet kokios informacijos pateikimas yra tik tuomet laikomas paslėpta reklama, kai už ją sumokama ar kitaip atsilyginama. Ligita, įdėmiai stebėk Valentiną, jis galimai linkęs pažeisti Ligitijos Komentavimų taisyklių 9p. nuostatas:)
Rolandas balandžio 7th, 2010, 10:15 pm
mari, jau veikiau tete a tete
Valentinas balandžio 7th, 2010, 10:24 pm
Jei pašalini klavišą, apačioje pasirodo toks baltas cipukas ir gležna plastikinė konstrukcija. Kai pašalini juos, lieka tik skylė plastike, o toje skylėje mažytis metalinė plokštelė. Įdomiausia, kad palietus tą plokštelę pasirodo raidė. Norite įrodymų? Prašom:
RF
Rolandas balandžio 7th, 2010, 11:06 pm
Valentinai, ar gali įrodyti, kad esi vertas dirbti pas Editą, kaip turėjo skaitytis pats pirmasis, tasai lemtingasis „Telemanijos” raštas A. Račui, kad pastarajam nesukelti jokių įtarimų dėl paslėptos reklamos, su sąlyga, kad šią paslaugą laiške necivilizuotam Račui pasiūlai?
Valentinas balandžio 7th, 2010, 11:14 pm
Visus atsakymus duosiu Editai, kai jai prireiks jų
Nesitikėk iš manęs nemokamos konsultacijos.
Rolandas balandžio 7th, 2010, 11:19 pm
laila yra mano draugė, o įsidarbinti šiais laikais galima tik per pažintis
Valentinas balandžio 7th, 2010, 11:20 pm
Tu ir taip maudaisi piniguose aptarnaudamas oligrchus. Paleisk Editą.
p.s. priimti darbuotoją per pažintis yra didelė klaida. Daug sudėtingiau atleisti.
mari balandžio 7th, 2010, 11:23 pm
tete a tete jau senei veikia
,nebent mama e mama dar nera.Buvau ten ir nesuprantu zmoniu metanciu i aparata gelezi ir matant kad nieko gero nevyksta :/
aparatai grazina 80 arba 90 procentu( nzn kaip cia skaiciuojasi nuo vieno zaidimo turbut), tai apibudint padoriai, nesikeikiant neiseina.
O siaip tai ne prie savo pc sedziu ir nera pas mane lt srifto, be to ir siaip patarciau mano komentarus ignoruot
Kokiu dar yra idomiu blogu, bet ne apie politika, ekonomika ar lansbergi?Nu ner kas veikt ir zinau kad neprimusit uz klausyma tai ir klausiu.
Is manes 7x blogas, erezijos.blogspot.com
Valentinas balandžio 7th, 2010, 11:26 pm
Skaityk kreivarankio blogą. Ten yra VISKAS.
Rolandas balandžio 7th, 2010, 11:28 pm
Ai, ką čia aš, va WU, tas tai tikrai, kad maudosi piniguose oligarchus aptarnaudamas, juk jau beveik bakalauras, o tokie nesimėto, oligarchai gatavi su rankom išplėšti
WU balandžio 7th, 2010, 11:32 pm
Rolandai
DDDD Pasa mus kas antras bakalauras.. WU guli lovoje antrą dieną su labai prasta sveikatos būkle. Ačiū, pralinksminai. Dabar žiūriu futbolą ir nesuprantu, kas vyksta..
Rolandas balandžio 7th, 2010, 11:35 pm
mari, o tu kartais ne tokio aurimo sesuo dvynė?
Valentinas balandžio 7th, 2010, 11:37 pm
Fredžio klausims apie PSD. Manau verta diskutuoti apie šią Šimašiaus pastraipą
„Suprantu, kad tai yra ir ideologinė diskusija. Ar valdžia a priori laiko žmones avinais, kurie nesupranta kokia rizika, susijusi su sveikata, jiems gresia gyvenime, kokie turi būti jo išlaidų prioritetai, ir todėl priverčia „draustis”? Aš nemanau.
Matėme, kokia diskusija panašiais klausimais vyko JAV. JAV Barako Obamos visuotinio sveikatos draudimo planas patvirtintas. Tačiau mes nebūtinai turime laikytis panašių principų. Juk egzistuoja ne tik žmogaus teisė į sveikatinimo paslaugas. Teisė priimti sprendimus dėl savo gyvenimo (draustis ar nesidrausti) yra ne mažiau svarbi. Kaip ir pareiga patirti tokio pasirinkimo pasekmes pačiam, o ne primesti jas visuomenei.”
Šioje pastraipoje yra dvi svarbios mintys.
Pirmoji. Manau, kad liberalus požiūris, jog yra teisė priimti sprendimus dėl gyvenimo, sveikatos apsaugoje netinka. Mums nereikia apriori žmones laikyti avinais. Mes tiesiog žinome, kad dalis žmonių tikrai neapsidraus. Kai šie žmonės susirgs, visuomenė turės du pasirinkimus:
arba gydyti juos valstybės lėšomis
arba leisti numirti.
Pirmuoju atveju tampa beprasimška suteikti teisę nesidrausti. Antruoju atveju, turėsime daug morlinių dilemų. Žmogų pagydyti galima, liga gal ir nevisai mirtina, bet operacija brangiai kainuoja, o žmogus pats, savarankiškai pasirinko sprendimą nesidrausti todėl „Mirk šunsnuki mirk!”. Manau neteisinga gydytojus statyti į tokią situaciją, kai jie gali pagydyti, bet žmogus neturi už ką susimokėti, todėl gydytojas jo negydo. Tai dehumanizuoja visuomenę. Draustis turi visi.
Antra Šimašiaus tema yra Obama. Iki šiol sakydavo, kad Obama tiesiog populistas, atėjęs ant bangos ir išrinktas dėl odos spalvos. Kai kas sakė, kad jis dar turės įrodyti, kad yra tikras politikas. Obama įrodė. Pakeisti JAV sveikatos apsaugos sistemą, be to pakeisti marksizuojant ją yra didelis politinis žygdarbis (nediskutuojame ar pati reforma teisinga ar ne). To nepavyko padaryti nei Klintonui nei kitiems. Dabar galime drąsiai teigti, kad Obama yra Politikas.
Rolandas balandžio 7th, 2010, 11:46 pm
Valentinai, sutinku, JAV vykusi kelerių metų diskusija dėl sveikatos reformos iš esmės yra panaši į tą mūsų „72 litų“ problemą. JAV nugalėjo sveikas, racionalus protas, kad sveikatos draudimą bus privalu nusipirkti visiems (išskyrus tuos, kuriuos draus valstybė), nors ir buvo vienos iš partijų įnirtingas pasipriešinimas ir įrodinėjimas, kad bus pažeistas laisvo pasirinkimo (draustis-nesidrausti) principas.
Fredis* balandžio 7th, 2010, 11:59 pm
Ligitai 21-i ar tai 22-i metai, nesuprantu kodėl ji negali parayti ką nors panašaus ką dabar parašė Valentinas.
Ligita, tu nebijok, pagvildenk nors kokią aktualią mūsų visuomenei ar mažytei bendruomenei problemą. Savais žodžiais, taip kaip tu ją supranti. Mes tau padėsime. Ir nesijuoksime jeigu ką nors parašysi vėjavaikiškai, visiškai nusirašysi į šoną (griovelį). Jau laikas.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 12:05 am
Valentinai, mūsų draugė laila gaus tokį standartinį komisijos atsakymą:”Komisija nusprendė skundą atmesti, nes tai ne Komisijos kompetencijos klausimas. Komisija vertina tik žurnalistų ir leidėjų santykius. Galima tik patarti kreiptis į teismą dėl šmeižto.”
Ir neliks tau reklamos vadybininko darbo:(
Rolandas balandžio 8th, 2010, 12:19 am
Fredi, Ligitai jau 24-ti.
“Vienas iš Baracko Obamos tikslų yra suvienyti visuomenę. Galbūt jam tai pavyks? Stebint jo kelią link aukščiausio šalies vadovo posto nesunku nuspėti, kad TAIP. Pavyks.
B. Obama vien savo kilme rodo, jog neįmanomų dalykų nėra. Kažkada juodaodžiai nė negalėjo balsuoti (autorės pastaba: vergija panaikinta XIX a.; šaltinis – http://lt.wikipedia.org/wiki/Socialinė_istorija), o štai dabar jie sėdi prezidento kėdėje ir drąsiai skelbia tautai: „Taip, mes galim.“ (Ligita, 2009)
„Iki šiol sakydavo, kad Obama tiesiog populistas, atėjęs ant bangos ir išrinktas dėl odos spalvos. Kai kas sakė, kad jis dar turės įrodyti, kad yra tikras politikas. Obama įrodė. Pakeisti JAV sveikatos apsaugos sistemą, be to pakeisti marksizuojant ją yra didelis politinis žygdarbis (nediskutuojame ar pati reforma teisinga ar ne). To nepavyko padaryti nei Klintonui nei kitiems. Dabar galime drąsiai teigti, kad Obama yra Politikas.(Valentinas, 2010)
Valentinas balandžio 8th, 2010, 12:21 am
Nesuprantu kokią loginę grandinę konstruoji tarp Editos skundo ir mano darbo pas ją. Tai visiškai nesusiję projektai. Aš jau įrodžiau, kad sugebu visiškai nepastebimai vykdyti paslėptą reklamą (kaip džiaugiuosi, kad mano puikus kompiuteris Lenovo išlaiko kraujasiurbių atakas ir aš galiu rašyti šiuos puikius komentarus). Dar geriau mokėsiu ją parduoti
Rolandas balandžio 8th, 2010, 12:42 am
Šiandien pirkau krūvą knygų. Tačiau viena mane prajuokino ir papiktino. Tokį šlamštą retai kada man pavyksta nupirkti (ir dar taip brangiai). Kadangi į viską žiūriu pozityviai, tai pagarbiai ją padėsiu į jumoro skyrių, kuo arčiau, kad galėčiau dažniau pasijuokti iš jos turinio absurdiškumo.
WU balandžio 8th, 2010, 12:53 am
Rolandai, detalizuok.
Ligita balandžio 8th, 2010, 1:23 am
Ligitai nei 24-eri, nei 21-eri. Už dvylikos dienų sueis 23-eji. Ruoškit dovanas
Beje, džiaugiuosi, kad turiu manimi neabejojančių skaitytojų! Šiaip šiems metams visko savo tinklaraščiui prigalvojau ir jei nepavyks, bus… Labai blogai.
Rolandai, aha, atskleisk kas per knyga.
mari balandžio 8th, 2010, 1:46 am
rolandai, ta prasme?
Musė balandžio 8th, 2010, 9:57 am
Klausykite, na bet ta laila tai konkrečiai yra išprotėjusi. Jei tokie žmonės televizijoje sukasi, nebesistebiu, kaip atsiranda daugiaserijinės laidos apie Kedį, visokios Kakadu ir pan. Man baisiau nei baisu. Net blogiau už nerijų.
Valentinai, gerai varai
Musė balandžio 8th, 2010, 9:59 am
WU, prisibėgiojai, peršalai? Aš jau baigiu subręsti pirmam žingsniui į sveikuolių ir sportininkų pasaulį – nusipirksiu sportinį kostiumą. Ir kedus. Po kokio vieno kito mėnesiuko.
. balandžio 8th, 2010, 11:36 am
Musės numylėtasis Virgis Valentinavičius vėl vis dažniau reiškiasi , va, ir dabar šneka LTV.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:45 am
WU, Ligita, nieko reikšmingo, knygutė apie bendravimą.
Valentinas balandžio 8th, 2010, 12:26 pm
Wu gali pakonsultuoti visais bendravimo klausimais. Ne už ačiū žinoma.
Valentinas balandžio 8th, 2010, 12:27 pm
Taške, ką darote vidury dienos prie LTV?
Valentinas balandžio 8th, 2010, 12:48 pm
Seimas nepriėmė įstatymo dėl užsienietiškų pavardžių rašybos. Tai yra pakišta kiaulė Grybauskaitei, kuri šiandien pasirašinėja sutartį su Kačynskiu dėl dujotekio iš Lenkijos į Lietuvą statybos. Dabar Kačynskis turėtų neatvykti ir jokios sutarties nepasirašyti. Laukime tęsinio…
Fredis* balandžio 8th, 2010, 12:58 pm
Darbo partija ir TiT yra miestelėniškumo koncentracija, ten sėdi vien nerijai, tikri lietuviai, DADOS ir taškiukai. Jau kelinta kadencija jie veikia atvirai kenkėjiškai. Beveik visais klausimais jų nuomonė yra išvirkštinė sveikam protui ir bet kokiai logikai.
Šedžiaus tipo socialistai-kapitalistai – dar viena politinė grimasa. Socialistai – ne mažiau kenkėjiški.
romas balandžio 8th, 2010, 1:15 pm
Siūlau atsisakyti vardų ir pavardžių iš viso. Gyvename skaitmeninių technologijų amžiuje ir galime apsieiti tik su skaičiais. Nacionalinė pavardžių rašyba yra patriošizmas (terminas kreivarankio). Taip pat galima būtų pereiti prie skaitmenų gatvių pavadinimuose. Pavyzdžių pasaulyje yra taip pat.
WU balandžio 8th, 2010, 3:01 pm
Romai, galiu tave patikslinti, turim asmens kodą, tai kam tą pavardė? Atsakymas, tradicijos. Būtų galima žengti šį žingsnį, bet tada kokie būtų sekantys, atsisakyti religijos, atsisakyti dažyti kiaušinius per velykas? Nori būti sudegintas ant laužo?
romas balandžio 8th, 2010, 3:27 pm
WU, aš dažnai linkęs pajuokauti be šypsenėlių. Mano galva, problemą daro abi pusės. Nemanau, kad šeimoje lenkai pradės vieni kitus vadinti vardais su galūne -as, jei taip bus parašyta pase. Sovietiniuose pasuose lenkiški vardai net su tėvavardžiais buvo įrašyti pagal rusišką tradiciją ir šios tradicijos buityje dėl to neįsidiegė. Taip pat nematau problemos pase parašyti pavardę lenkiškai, kirilica ar net japoniškais hieroglifais ir įvesti grafą „tarimas”. Pasas yra valstybės dokumentas, reikalingas įrodyti valstybės ryšį su piliečiu. Reiktų rodyti pagarbą ir valstybės pareigūnams, norintiems perskaityti, kas parašyta valstybės dokumente. Nepasakyčiau, kad nacionalizmo nekursto patys lenkai – tiek vietiniai, tiek Lenkijos politikai. Draugiškesnė Lietuvos valstybei vietos lenkų laikysena keltų didesnį pasitikėjimą ir mažiau kiltų aistrų iš tautininkų bei tvarkiečių pusės.
WU balandžio 8th, 2010, 4:39 pm
Mano nuomone, apie jokia pagarba negali būti net kalbos, nes yra ne hieroglifai, o lotyniški asmenis. Be to, pats kalbėjai apie naujas technologijas ir turėtum žinoti, kad dabar yra nuskaitomas asmens tapatybės dokumento identifikacinis numeris, taip yra matomi visi duomenys apie asmenį ir tuo pačiu patikrinamas dokumento galiojimas. Teisė į vardą yra asmens neturtinė teisė, o kažkokie pseudopatriotiniai argumentai, kad tai pakenks kalbai yra virš bet kokio absurdo ribos. Tai nėra kažkokie bendrinės kalbos žodžiai, tai yra asmens PAVARDĖ.
romas balandžio 8th, 2010, 4:53 pm
Beje, WU, kodėl žmonės negalėtų vadintis ne vardu ir pavarde, o pieštiniu somboliu, kaip daininkas Prince .http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/af/Prince_logo.svg.
Skaitmeninės technologijos leidžia į pasą įmontuoti garso takelį. Aš save pasivadinčiau kokiu nors fantastinio gyvūno piešiniu, o mano pavardė skambėtų kaip Ozzy Osbourne „Dreamer”.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 4:53 pm
Fredi, jei darbo partija ir TiT yra miestelėniškumo koncentracija, ten sėdi vieni nerijai, tikri lietuviai, DADOS ir taškiukai ir beveik visais klausimais jų nuomonė yra išvirkštinė sveikam protui, tai iš kur jie pinigus semia, ir ar norint turėti tiek pinigų kaip turi jie galima būti visišku nerijumi?
WU balandžio 8th, 2010, 4:56 pm
Romai, tegul visi pasidaro po tatuiruotę, kurią bus galima nuskanuoti? Aš save pavaizduočiau kaip vėjyje siūbuojančią vyšnią, kokiam nors Ignalinos sode..
romas balandžio 8th, 2010, 4:58 pm
WU, o galimybė teisingai ištarti kreipiantis teisme turėtų būti ar ne? Ar reikėtų kreiptis : ei tu, ponas raudonu šlipsu, ar girdi. Ir kodėl reiktų rašyti tik lotyniškais rašmenimis. Mano galva, galima būtų visais įmanomais, o tarimą irgi nesunku parašyti. Galima netgi tam reikalui praplėsti abėcėlę, nes yra ir fonetiškai nelietuviškų garsų.
WU balandžio 8th, 2010, 4:59 pm
Rolandai, „visišku nerijumi”? Taigi Ligita prašė tokių keiksmažodžių nevartoti :/ Peržengei bet kokią ribą. Sako visiškas N……..
WU balandžio 8th, 2010, 5:02 pm
Romai, o kodėl teisme kreiptis pavarde, kai yra savokos ieškovas atsakovas? Ir ką reiškia galimybė ištarti? Aš nesuprantu, negi taip sunku išmokti ištarti vieną žodį?
WU balandžio 8th, 2010, 5:06 pm
Beje, Romai, advokatai išmoksta tarti savo užsieniečių klientų pavardes taisyklingai – tai yra pagarbos ženklas.
romas balandžio 8th, 2010, 5:16 pm
WU, o kas mokys?
Ir kodėl tik pavardę reikia parašyti lenkiškai? Kodėl nereikia parašyti, kad pilietis yra ne lietuvis, bet lenkas, ir kodėl nereikia atspausdinti ant viršelio erelio? juk tautybė yra paveldas ir kultūrinė vertybė. Taip pat nesuprantu, kodėl nėra neturtinės teisės į žmogaus vardą parašytą arabiškai arba gruziniškai? Mano akimis, čia yra audra stiklinėje ir daug kvailų ambicijų. Iš tikro galima parašyti visais įmanomais variantais ir tai būtų kompromisas. Tik aišku, dar visi barsis, kuriame puslapyje pagal eilę tai turėtų būti padaryta.
WU balandžio 8th, 2010, 5:20 pm
Romai, aš tau pritariu. Man visos nacionalistinės idėjos yra viena didelė nesąmonė. Dėl pavardžių rašymo, tai pavardė yra asmens. O dokumentas rodo valstybės ryšį. Dėl arabiško, tai tiesiog butu apsunkinta viskas, nors galima padaryti, niekas taip nedarys, nes bus per daug sąnaudų, o su lotynišku šriftu nėra didelių problemų.
WU balandžio 8th, 2010, 5:22 pm
Taip pat į šį reikalą reikia žiūrėti ir iš politinės pusės
O kadangi tai politinis sprendimas, tai man kelią didelę nuostabą, kad nenorima pasigerinti santykių su istoriškai mums svarbiausia užsienio valstybe.
romas balandžio 8th, 2010, 5:46 pm
Tai kokie šiuo klausimu yra Lenkijos politiniai tikslai? Bet kuri politika yra ekonomikos tęsinys. Reikia pamatyti motyvą, kaip pavardžių rašymas lenkiškai, lenko korta ir pan. yra ekonomiškai naudingi Lenkijai, ir pasverti, kaip tai naudinga Lietuvos Respublikai. Čia yra žaidimas šachmatais.
romas balandžio 8th, 2010, 7:40 pm
Kai priims įstatymą, pakeisiu vardą į Dzhügas
Manau, kad Kaune visi taps anglais, nes ten ir dabar yra visokių Erlandų, Džulijų ir Džildų.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 8:27 pm
Patiriu mazochistinį transą. Žiūriu Pūko TV. Olia-lia gorienė kalbina jauną antiglobalistą. Antiglobalistas ką tik grįžo iš Anglijos, nes ten prarado darbą. Trumpai suabejojęs ar už atvirai skelbiamas antiglobalistines idėjas po laidos nebus suimtas, ar kas nors neateis ir neišsives, jaunasis antiglobalistas patikino, kad jis nieko nebijo nes yra mirtingas, todėl koks skirtumas anksčiau ar vėliau tai įvyks. Vėliau bebaimis antiglobalistas atvirai išdėstė antiglobalistų kovos esmę ir prasmę.
Yra blogiečiai – išrinktieji (globalistai) ir yra mes (antiglobalistai ir kiti dar nesusipratę). Tai geriečiai. Tarp jų vyksta kova. Globalistai nori sukurti Pasaulinę vyriausybę ir pasaulinius pinigus (net detaliai papasakojo kaip jie atrodys-stiklinis „čipsas“ su antenyte), o tai yra blogis, su tuo antiglobalistai sutikti negali. Kas svarbiausia globalistai nusprendė, kad pasaulyje žmonių yra per daug, todėl dalį reikia sunaikinti.Lietuviai neabejotinai patenka tarp tų, kuriuos globalistai nutarė sunaikinti, kadangi lietuvių labai mažai ir vis mažėja. Todėl turime staigiai pradėti kovoti ir priešintis.
„Taip, dabar dar niekas nekalba, tačiau aš žinau, kad jie(?) pradėjo už pinigus (!) žemę pardavinėti užsieniečiams. Tai iš esmės jie ne savo žemę pardavinėja, o Lietuvą. Užsieniečiai mus nori okupuoti su savo investicijomis, visą žemę supirkti“, – įtaigiai janajam antiglobalistui antrino olialia gorienė.
Dar jaunasis antiglobalistas pažymėjo, kad šiuo metu neturi darbo ir jo dabar ieško.Taip pat į laidą paskambino Kazimieras iš Jonavos ir pasakė, kad dėl visko kalta krikščionių religija. Gorienė, pasakiusi, kad reikia visiems kovoti ir „ta Lietuva“ bus, laidą baigė.
WU balandžio 8th, 2010, 9:14 pm
Romai
D
Valentinas balandžio 8th, 2010, 9:16 pm
Ačiū už išsamų reportažą. Ateinančius 10 metų kaip ir praėjusius 10 metų Pūko TV nežiūrėsiu. Kodėl jiems tiesiog nepasivadinus Miestelėnų TV? O gal atvirkščiai, miestelėnus vadinkime Pūkais? Taip…. daug klausimų, o gyvenimas tik vienas….
. balandžio 8th, 2010, 9:17 pm
Valentinai, seimas pakišo kiaulę ne Prezidentei, o mūsų ateičiai. Slogu, kiek besidžiaugiančių tuom tik kremliniams tinkančiu sprendimu.
Juk Premjeras siūlė tarpukario (sic!) varijantą.
WU balandžio 8th, 2010, 9:20 pm
Valentinai, tau belieka parašyti filosofinį veikalą apie miestelėnus
)
kreivarankis balandžio 8th, 2010, 9:22 pm
Šiaip jau, kadais mane paliaupsinęs Valentinas (kaip čia neprisiminsi:D ), išskyrė 2 „puolamosios paradigmos” požymius t.y. įsitikinimas 1. savo teisumu ir 2. tuo, kad kiti yra šiukšlės. Vistik pagrindinis, mano galva, požymis buvo praleistas. Tai yra savo kaip visuomenės, tautos ar valstybės interesų gynėjo auros brukimas. Jie nekalba, kad jiems dėl vienokių ar kitokių priežasčių nepatinka tas ar anas, jie kalba tarsi kitų vardu, tų kurie kenčia ir kuriuos gindami jie tai daro.
Valentinas balandžio 8th, 2010, 9:26 pm
nerijus
Balandis 8, 2010 7:10 vakare | Nuoroda | Atsakyti “…o jei kalbam apie pensiju pristatyma?”
Kas geriau miestelėnui, kaimiečiui žmogui:
nemokamas pristatymas paštu ar per bankų sistemą?..
Beja, norint pasiimti savo pensiją iš bankomato ar banko “kioskelio” už tai imamas papildomas mokestis
Valentinas balandžio 8th, 2010, 9:30 pm
Labai nesigilindamas į Lietuvių kalbos ontologinį būvį, manau, kad lenkai siūlo pakankamai gerą sandėrį. Lenkijos lietuviai turi teisę rašyti savo pavardes lietuviškais rašmenimis. Manau tai yra sąžininga pozicija to pačio norėti iš mūsų. Tačiau aš pats asmeniškai nesuprantu šito lenkų noro ir man būtų dzin jei lenkai lietuviams neleistų pasuose rašyti lietuviškom raidėm. O kokia yra Tinklaraštininkės nuomonė? Juk ji arčiausiai kalbos iš mūsų visų. Ji privalo pasisakyti šiuo klausimu.
WU balandžio 8th, 2010, 9:34 pm
„Nemokamas pristatymas”
DDDD Koks turi būti bukas, kad taip sakyt. Žmogui valstybė tikrai kolūkio sandėlys.
Valentinas balandžio 8th, 2010, 9:38 pm
Man ši citata svarbi tuo, kad Nerijus pripažino Miestelėno egzistavimo faktą. Tai yra tam tikras etapinis momentas, pripažinkite.
Valentinas balandžio 8th, 2010, 10:01 pm
Kreivaranki, savo puolimo paradigmą atradau tyrinėdamas UŽkalnį su Rokiškiu. Tavo pridėtos trečiosios savybės nerandu nei pas vieną nei pas kitą. Kažkas nesiklijuoja.
romas balandžio 8th, 2010, 10:12 pm
Man žymiai įdomesnė naujiena buvo, kad yra pasaulyje žmogus, Jonathon Keats, kuris prieš beveik tris metus sukūrė porno filmą kambarinėms gėlėms .http://www.youtube.com/watch?v=tZqzr5ANi7I&feature=player_embedded. Mūsų kambariuose neskraido bitės ir kambariniams augalams dėl to trūksta sekso.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 10:15 pm
Valentinai, žiūrėti Pukas TV yra mano lemtis. Iš esmės būdamas niekingu apšiktaklumpiu lietuviu, kurį dulkina kas netingi, pradedant globalistais (kaip šiandien supratau) ir baigiant kitokiais -istais bei žiūrėdamas laidas „kitokia Lietuva“ gaunu pagal nuopelnus. Pasiekiu lietuvio orumo dugną, o tai du kartus stipriau nei diskutuoti su nerijais. Dar man patinka, kad laidos dalyviai, Pukas, Gorienė ir jų nuolatiniai svečiai (bent du iš jų su perukais) vienas kitą vadina signatarais. Skamba solidžiai.
kreivarankis balandžio 8th, 2010, 10:57 pm
Valentinai,
aš kažkaip apie anuos nepagalvojau. Daugiau turėjau omeny kokią Gorienę ar Janutienę.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:04 pm
Jeigu rimtai, tai Puko TV yra visų juokingiausia televizija. Didžiausią kaifą ir juoko doze gaunu žiūrėdamas „kitokia Lietuva” su puku, goriene ir jų chebryte signatarais. Tik visuomet praleidziu info, kodėl jie būten tais signatarais vienas kitą vis pavadina.
WU balandžio 8th, 2010, 11:10 pm
Rolandai, tai kokią knygą ten nusipirkai?
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:12 pm
Puko TV-juodojo humoro meistrų cechas. Skelia juodo humoro bajerius vieną po kito, net nemirksėdami, neužsikirsdami ir vienas kitą pertraukdami.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:14 pm
WU, sakiau, kad apie bendravimą, aš ją jau sudeginau. Pavadinimą pamiršau.
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:29 pm
Šeimininko tinklapyje Fredis ant feministės užsirovė, buvo pavadintas seksistu. Tikėjausi, kad tikra tai feministė, galvojau būtų gerai čia ją prisivilioti, būtų Pūko TV2. Tačiau jos puslapis išsklaidė viltis – iš ES lėšų (privalomas ženklas išdavė) jos feminizmas padarytas, vadinasi netikra. O gaila:)
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:35 pm
kreivaranki, dėl puolamosios paradigmos, tai taikliai, 3 požymis dar ir esminis.
WU balandžio 8th, 2010, 11:41 pm
Rolandai, tu matei, kokios ten piktos feministės nuotraukoje
Nenorėčiau tokioms į rankas papulti…
Rolandas balandžio 8th, 2010, 11:50 pm
WU, aha ir tik kas antra su papais:)
Rolandas balandžio 9th, 2010, 12:19 am
Dar būna, kuomet socialistas marginalas patampa feministu. Kaip tik skaitau vieno tokio traktatus. Man jie daug geriau nei Erlickas, čia juk viskas natūralu (kaip ir pūko signatarai), o ne dirbtina kūryba.
Pacituosiu tik vieną šio socialfeministo sakinuką:” Visuotinė Gerovė ateis tada, kada žemė, upės, ežerai, jūra, Gamtos gėrybės bus bendra nuosavybė visų, o valdžia-Moterų!!!”
Valentinas balandžio 9th, 2010, 8:07 am
Dar vienas Miestelėnų veiklos aspektas – tai žolės deginimas. Miestelėnai kiekvieną pavasarį degina žolę. Šiemet jau 600 kartų ugniagesiai važiavo gesinti Miestelėnų sukeltų gaisrų. Sudegė jau keli Miestelėnų namai. Ar kas nors gali sustabdyti tuos Miestelėnus?
bang balandžio 9th, 2010, 10:33 am
Kaip žinia, pirmieji nubausti už žolės deginimą šiais metais buvo patys gaisrininkai
(http://www.balsas.lt/naujiena/382431/pirmieji-nubausti-uz-deginta-zole-patys-gaisrininkai-video)
Mietelėnus gaisrininkus tiksliau būtų vadinti myžčionimis
Musė balandžio 9th, 2010, 2:32 pm
O skaitėte kas nors tą populiariąją Užkalnio knygą apie Londoną? Visai neblogas interviu su juo alfoje.
Musė balandžio 9th, 2010, 2:39 pm
Iš viso to, ką čia prirašėte, man labiausiai patiko savikritiškas romo požiūris į save, kaip į niekingą apšiktaklumpį lietuvį. Aurimai, norėdamas praturtinti savo lietuvių kalbą ir siekdamas gauti ne aštuonetus, o dešimtukus iš rašinių, turėtum konspektuoti tokius minties perlus.
Tweets that mention Nubunda - Ligi Dangaus -- Topsy.com balandžio 14th, 2010, 2:53 pm
[...] This post was mentioned on Twitter by Blog’ų metraštis. Blog’ų metraštis said: Nubunda: Ech, jauki dienelė buvo. Ir dar tęsiasi! Ėjom, džiaugėmės, linkėjom. Keli margučiai suvalgyti, o keli .. http://bit.ly/cNWV9c [...]
Ligita balandžio 15th, 2010, 1:26 am
Oho, kas mano tinklaraštį http://www.topsy.com sugalvojo įdėt? ;O Reikės pasidomėt.