Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
„Lietuvių humoras dažnai būna piktas. Mums kažkaip nevalingai taip išeina, kad juokinga tada, kai ant ko nors gerai užvažiuojame. Čia didžiausia tokio humoro bėda.“ - Marijonas Mikutavičius, „Laisvalaikis“
Marijonas šiais keliais trumpais sakiniais pasakė būtent tai, ką aš norėjau pasakyt tuomet, kai kilo didžiulis skandalas dėl Modesto Vaišnoro juokelių apie Nijolę Pareigytę. Ech, per daug neišsiplėsiu, tiesiog… Jeigu kada nors tapsiu humoriste, dažniausiai juoksiuos iš savęs, nes…
1) Moku įvairių veido mimikų (tiesa, mano brolis moka jų dar daugiau, patikėkit manim, pamatę kristumėt iš juoko x)))
2) Geriausiai žinau, kad kai pati iš savęs pokštauju, niekas manęs neįžeis
3) Kai žinau nuo ko neskauda man, nujausiu nuo ko neskaudės ir kitam. Taigi išvada – tapsiu Jim Carrey;)
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Fredis* kovo 29th, 2009, 5:41 pm
turime vieną tinklaraštininką Modesto Vaišnoro lygio, kurio humoras susiveda į: „gėda turėti lietuvišką pavardę”, „lietuvis NR 1 – Tomkus”, prisikabino būsimo krepšinio čempionato logotipo Vilniuje, nes ten yra pavaizduoti Gedimino stulpai ir labai pergyveno, kad dėl galimo Eurovizijos boikotavimo prie LRT pastato neprotestuotų žmonės su rūtų ir ąžuolų vainikėliais. Tinklaraštininkas NR 1 labai nemėgsta kritikos, reaguoja itin skausmingai surūgusia veido išraiška į pagalba pasitelkdamas smulkiąją ir stambiąją atrileriją: „Musę”, „Benediktą Vaivadaitę”, „Dziną”, „Valentiną”, „R.Medinį”, kol galiausiai triuškindamas vargšą oponentą su didaktiniais pamokymais drioksteli pats pačiausias nekritikuotinas žiniasklaidininkas A.R.
Valentinas kovo 29th, 2009, 6:11 pm
Fredi, ačiū, kad priskyrei mane prie stambiosios artilerijos, o ne smulių žuvelių
Fredis* kovo 29th, 2009, 6:38 pm
Valentinai, tavo viršininkas šiąnakt 1:36h man liepė trumpam pasislėpti ir padirbėti su savimi. Pusdieniui dingau (nedirbau – kaltas), tačiau, atleiskite, gerbiamoji politologų ir seksologų komanda, bet aukštosios žiniasklaidos neįkirtau (neįsisąmoninau, liko už pažinimo ribų), turbūt esu beviltiškas, per „tūpas”, kaip manote?
Ligita kovo 29th, 2009, 7:05 pm
Valentino viršininkas paliepė tokiu laiku, o Fredis* atgal pakomentavo ankstyvą rytmetį…
)
Valentinai, kaip tave priskirsi prie smulkių žuvelių, jei jūsų komanda tokia gausi!!
Fredis* kovo 29th, 2009, 7:15 pm
Ligita, man dar buvo vėlus vakaras, o ne ankstus rytas, ne kasdien gerb. tetos jubiliejus, skrandis dirbo labai sunkiai, o galva jau visai ne, ką aš ten pripliurpiau ?
Ligita kovo 29th, 2009, 7:20 pm
Sėdi tetos jubiliejuje ir komentuoji? Na jau visai ;O Pripliurpei štai ko: „Fredis* March 29th, 2009, 4:26 am edit / Račai, aš jau padirbėjęs, tyliai ir nuosekliai, man dabar įdomūs tokie egzemplioriai kaip pats, kurie stovi ant mėšlyno ir gieda, o ta giesmė nesuprasi ar budulio, šturmuojančio Maximą, ar kunigų seminarijos studento.
Varijuoji pagal nuotaiką ir mėnulio fazes. Myliu tokius lietuvius ir man ne gėda, kad jų pavardė lietuviška, geros tau kovo pabaigos ir balandžio pradžios”
Fredis* kovo 29th, 2009, 7:25 pm
Tetulė neįprastų salotų priruošė, visą naktį tampė skrandį, aš juk rašiau, kad esu labai jautrus, melancholiškas žmogus …
Ligita kovo 29th, 2009, 7:28 pm
Artūras Račas kovo 29th, 2009, 8:01 pm
Kai mokiausi, teko dirbti sanitaru Naujosios Vilnios psichaitrinėje ligoninė. Dažniausiai teko budėti prie 13-osios, vadinamųjų „neramiųjų” palatos.
Ten būdavo visokių žmonių: gerų šachmatininkų, vienas žmogus labai gerai braižė, dar vienas buvo inžinierius.
Tačiau pasitaikydavo ir tokių, kurie slėpdavosi po antklode ir šaukdavo: gelbėkite mane nuo jų… nors ten nieko nebūdavo…
Kitas naktį atsikeldavo šaukdamas: tuoj aš jums visiems parodysiu, tik prieikite prie manęs, visiems rankas nukaposiu….
Dar būdavo tokių, kurie sau tyliai vaikščiodavo pirmyn atgal ir su kažkuo bendraudavo… arba įsivaizduodavo esą kuo nors, kuo nebūdavo…
Nesu medikas, bet pamenu iš gydytojo girdėdavau: paranoja, šizofrenija, asmenybės susidvejinimas, maniakinė psichozė…
Įdomi patirtis buvo, kartais gyvenime vis dar praverčia.
Žinau, kad sirgti yra nieko baisaus. Tiesa, taip pat žinau, kad kai kurios ligos nepagydomos…
Fredis* kovo 29th, 2009, 9:11 pm
Valentinas turi humoro jausmą, ale jo viršininkas tai nelabai …
,
prisiminimai iš darbo psichiatrinėj kamuoja, nors tik ką po pietų su fotoapartu po kiemą palakstė …
O sako, kad gamta gydo visas dvasines kančias …
Nenusiminkime, pavasaris dar tik žengia pirmuosius žingsnius.
Zitos šiaurėje tai dar visai nepasiekė, lazdyno pumpuras išsprogs ankstų rytą ir liks neužfiksuotas …
. kovo 29th, 2009, 10:00 pm
…—…
„Save Our Souls“
(„Gelbėk mūsų sielas“)
Ligita kovo 29th, 2009, 10:11 pm
Taške, tu šiandien itin filosofiškas ;O Fredi, tokie prisiminimai niekada neišnyksta. Netiki? Aštuonis mėnesius dirbau darbą, kuris privertė mane daug ką permąstyti. Visų pirma – visuomet suteikti žmonėms šansą. Deja… Tas pat darbas man buvo pavyzdys, kad ne visi tuo šansu pasinaudoja, nes kaip minėjo Artūras: „… kai kurios ligos nepagydomos…”
Ech, negi nė vienas neturit mėgstamiausio humoristo… Mano, kaip žinia, Jim Carrey
Fredis* kovo 29th, 2009, 10:13 pm
Visų pliekiamas Valatka yra demokratiškesnis už Račą, ten komentarai netrinami, galima laisvai komentuoti. Nenuostabu, nes vienas publikai prisistatė liberalu, o kitas socialistu. Tik ką Lryte įmečiau komentarą, puikuojasi, gyvuoja …
A.Račai, apie darbą Naujosios Vilnios psichiatrinėje ligoninėje gal sudominsi savo skaitytojus Benediktą Vaivadaitę, Musę ir Co? Tokia patirtis …
. kovo 29th, 2009, 10:18 pm
SOS , tai lietuviškam humorui, profesonaliajam pirmiausia.
Koks keistas sutapimas- tiesiog organiškai nepakenčiu to gražuoliuko Jim Carrey…ir net nežinau kodėl.
Ligita kovo 29th, 2009, 10:22 pm
O ką pakenti? x)) Man Jim Carrey atrodo geraširdis, o jo grimasos dažnai priverčia krist iš juoko. Įdomiausia tai, kad po kino filmo „Trumeno šou” supratau, kad jis gali būt ne tik talentingas humoristas, bet ir ne ką mažiau talentingesnis dramos aktorius. Mhm… Galėčiau šnekėti ir šnekėti.
Fredis* kovo 29th, 2009, 10:28 pm
galiu pabūti tarpininku tarp „taško” ir Ligitos.
Vyresnėje kartoje vyrauja nuomonė, kad geri komikai buvo tik Vicinas su Nikulinu (Rusija) ir dar lietuvis Zavaliauskas, deja 20-30-mečiai žino tik Jim Carrey, o aš tolerantiškas visokiam humorui, labiausiai patinka angliškas ( Atcinson ).
Ligita kovo 29th, 2009, 10:35 pm
Tavo žiniai, 20-30-mečiai žino visokius humoristus ir jie patys atsirenka kas jiems patinka. Ot. Taip, iš užsienio pokštautojų patinka Jim Carrey, o iš lietuviškų dar turėčiau šiek tiek pagalvoti, kad atsakyčiau. Tiesa, nuo mažumės atminty išlikusi Rolando Kazlo vesta laida, kuri nerealiai prajuokindavo, tik jos pavadinimo neprisimenu dabar. Dar kaip humoristas patinka mano brolis
Atkinsonas subtilus, jis laviruoja tarp juoko ir nelabai.
. kovo 29th, 2009, 10:40 pm
Rusai, taip, bet Vicinas gal ne. Širvindto Ligita tikrai nežinos, o Jevstignejevą gal atsimintų.
Fredis* kovo 29th, 2009, 10:42 pm
dabar realybė yra pats didžiausias humoras, drama, satyra, groteskas, farsas … labai įdomu kai kokie nors narciziškieji ponai bando aplink save išsaugoti sterilią erdvę. Palinkėkim jam sėkmės, rytoj reikės sunkiai dirbti kovojant su nenaudėliais. Vėl sugužės tuntas politologų ir seksologų pasivadinę valentinais, labanakt.
Fredis* kovo 29th, 2009, 10:44 pm
Širvind – „Tryse valtyje neskaitant šuns”?
dar „Dvylikoje kėdžių” geras komikas, priminkit pavardę
Ligita kovo 29th, 2009, 10:52 pm
Taške, pavardink man filmų, nes žinok pavardė tai nelabai girdėta. Tiesa, pasakykit, kad jūs kasmet prieš Naujuosius žiūrit „Likimo ironija, arba po pirties” ir viskas bus daugmaž aišku
Va berašydama prisiminiau, jog yra toks garbanotas prancūzų aktorius Pierre Richard’as. Kai kurie jo vaidmenys irgi tokie linksmuoliai x))
Taške, primink Fredžiui
O jei ką, nuorodėlę metu – http://www.obuolys.lt/kinozona/filmas-dvylika-kedziu/
Fredi, o kai kurie ponai (pirštais nerodysim) tiesiog ir taikosi kur nors išliet savo rūstybės ugnį…
. kovo 29th, 2009, 10:54 pm
Jurskij. Tai aktoriai iš didžiosios raidės. Ir iš nūnai nemadingos rusų kultūros.
Dėl narciSizmo, tai kaip čia pasakyti. Vis tokie esam, tiksliau turime būti pagal krikščionškąjį mokymą, nu, pagal „mylėk visa širdimi, kaip save…”
. kovo 29th, 2009, 10:58 pm
Jevstignejevas tai ne komikas. „Šuns širdis” – jo suvaidintas profesorius…man rodos, net reklamoje valkiojo kurį laiką epizode apie tarybinius laikraščius.
Ligita kovo 29th, 2009, 11:01 pm
Tavo minėtoji kultūra vis dar madinga, bet daugiau jūsiškei kartai (na jeigu tinkamai įsivaizduoju amžių).
Viskas. Kas dažniausiai vartos žodį „narcizas” arba „narcisizmas” (vech, koks sudėtingas žodis), vadinasi jis pats toks ir yra! Ha ha!!! ;D
. kovo 29th, 2009, 11:06 pm
Amžius taip, ir max, bet tai ne kliutis būti trenktu.
Šiandien norėjau suskelti ČIA tokį arklišką „humorą” iš citatų, ant faulo tibos, pasigėdinu
Ligita kovo 29th, 2009, 11:24 pm
„Amžius ne kliūtis būti trenktu” – va čia tai gali būt klasiška citata ;DD Tik svarbu, kad trenktumas būtų iki atitinkamo lygio! Dabar suksiu galvą kas ten per arkliškas „humoras”… :OOOO
. kovo 29th, 2009, 11:48 pm
Tikrai ne tokio lygio, bet:
Ledi Nancy Astor:
- Jei Vinstonas būtų mano vyru, užnuodyčiau jo arbatą.
Winston Churchill:
-Madam, jei būčiau Jūsų vyru, tą arbatą išgerčiau.
Ligita kovo 30th, 2009, 12:26 am
Na čia tai tikrai ne arkliškas. Čia toks subtiliai žiaurokas
)
. kovo 30th, 2009, 12:57 am
Vaikeli, ne tas. Čia, tai anglų gero humoro, ir dar istorinio klasika.
Kaip tikras snobas žiūrėjau Polanskį, eilinį kartą pasibaisėjau, ant kiek pasaulis per kokį niekngą dešimtmetį ar du nuėjo blogyn.
Sekantį mano komentatą ryte ištrink, ten bus tas arkliškas iš ČIA.
. kovo 30th, 2009, 12:59 am
Trijų žavių damų ginčas:
*kad šitas blog’as pavirto gryna pornografija?
**parodyk nors vieną mano pornografinį straipsnį
)
***kaip man gerai – pamiegu saldžiai, o iš ryto čia randu jūsų prirašytų nuostabybių…
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:14 am
Labas rytas mūsų narciziškąjam bičiuliui Artūrui ir jo „komandai” žavioms dviems damoms su Valentinu.
Zita kovo 30th, 2009, 7:16 am
Labas rytas, šaunuoliai
Paskaičiau ir pirmadienio išvadas padariau:
1) Fredis išsisėmė ( arba A. R. )
2)“Amžius ne kliūtis būti trenktu” (patiko)
3) Geras humoristas pirmiausiai turi būti pastabus, panašiai kaip va mūsų Taškas
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:23 am
Zita, o tu dar nesublizgėjai niekaip, aš turiu 2009-ųjų titulą, o tu tik neišsprogusį lazdyno pumpurą šiaurėje
Zita kovo 30th, 2009, 7:26 am
Fredi, aš pasuktiniu metu turiu tavo dėmesį ir tuo labai patenkinta. Jaučiuosi šiek tiek priartėjus prie A.R. bent jau iš tavo požiūrio taško
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:28 am
Vienu metu buvai panaši į Musę, todėl žiūriu į kiekvieną moteriškę atsargiai. Tai kaip tas pumpuras šiaurėje ?
Zita kovo 30th, 2009, 7:31 am
Kaip tas pumpuras nežinau, šiandien dar nežiūrėjau
bet ar pastebėjai kad Ligita laikrodžio nepasuko į pirmyn?
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:32 am
į pirmyn gali pasukti tik jos brolis, kuris yra per valandos kelio atstumą
Musė kovo 30th, 2009, 9:56 am
Labas rytas visiems,
Buvau visą savaitgalį Kaune, futbolą žiūrėjau, po to švenčiau pralaimėjimą, nepriėjau prie interneto, o dabar sėdžiu apakusi ir be žado.
Fredi, tu tikrai manai, kad aš esu Račas? Tada esi visiškas mulkis ir kvailys. Juk jau vien iš komentarų stiliaus, naudojamų frazių, daromų klaidų ir t.t. akivaizdu, kad mes skirtingi žmonės. Jau nekalbant apie skirtingus IP (o jei kompas įmonės, tai galbūt labai norit pagal IP galima sužinoti, kokios?).
Žinai, kas pikčiausia? Kad esi toks didžiulis bailys, kad net neišdrįsai išsakyti savo įtarimų ir nesuteikei progos man apsiginti. Juk tai labai paprasta – galima susitikti gyvai, pasišnekėti ir per 5 min išsiaiškinti, ar aš esu ta Musė, kuri rašo komentarus, ar ne. Bet juk tu išsigandai, kad į susitikimą ateis A. Račas ir išjuoks tave, ar ne, baily?
Galų gale galėjai ir pakentėti, kol aš susitiksiu su Valentinu dėl lažybų, jis būtų pamatęs – ar aš Musė, ar A.R. Ai, bet juk Valentinas irgi yra Račas… Ir Zita, ir taškas, visi mes račai. Fredi, man tavęs gaila, nes tu tikrai nebesuvoki pasaulio adekvačiai, tu aplinkui matai vien priešus, tai jau darosi ligota.
Ir man nuoširdžiai gaila, kad vietoje to, kad išsiaiškintum, tiesiog sušikai tokį mielą, linksmą, šiltą bendravimą. Visad laikiau tave bendraminčiu, džiaugiausi, kad mūsų požiūriai į daugelį dalykų taip sutampa. Liūdniausia, kad tiek laiko laužiau sau galvą, nesuprasdama, kuo aš tave supykdžiau. Išstudijavau visus savo komentarus, padariau išvadą, kad gal per smarkiai iš tavęs pasišaipydavau, kad persistengiau bejuokaudama, kad gal esu per chamiška. O pasirodo problema visai ne manyje.
Juokinga, kad dabar nelabai įsivaizduoju, kaip man įrodyti, kad nesu Račas… O ir ar man reikia kažką įrodinėti.
R.Medinis kovo 30th, 2009, 10:50 am
Muse, kas čia dabar? Pagirios po pralaimėtų rungtynių šventimo? Aš, turbūt, kažką praleidau, bet nemačiau, kad Fredis būtų apkaltintęs jog Musė yra Račas, Račas yra Valentinas, o Valentinas yra Musė?
Fredi, sulaukti iš moters kaltinimo, kad esi bailys – tai jau rimta… Patariu atsiprašyti net nesiteisinant. Patikėk- pat geriausias būdas. Prancūzai net tokį priežodį turi- jei Moteris neteisi, reikia jos atsiprašyti…
Valentinas kovo 30th, 2009, 11:12 am
Jei Valentinas yra Musė, kas pirks Musei šampaną?
Valentinas kovo 30th, 2009, 11:13 am
Fredi, kaip tau bajeris su spaudos konferecija Eltoje, kurioje dalyvaus Tomkus, Ozolas, Valinskas!!!!!, Buktevičius?
Fredis* kovo 30th, 2009, 11:15 am
R.Medini, tu tik vienas mane supranti, aš truputėlį sutrikęs, dar laukiu ką Valentinas pasakys.
Fredis* kovo 30th, 2009, 11:18 am
oi, Valentinai, atleisk, nepastebėjau.
dėl tomkų, ozolų eltoje ir Smėlio namų Antakalnyje, atleiskite, man neįdimu, patinka žiūrėti nuotraukas kaip bunda pavasaris …
Fredis* kovo 30th, 2009, 12:18 pm
truputį įsigilinau į šią problemą („ar taip blogai Ozolui”).
Jam nėra gerai, nes kiek žinau įtartinomis aplinkybėmis žuvo, buvo užmuštas jo sūnus, liko nesuvestos sąskaitos. Ozolui nėra gerai (nuolatinė opozicija oficialiąjai politikai taip pat išvargino).
Konkuruojanti firma Lrytas, prenumeruojanti BNS žinias, irgi perspėjo, kad laukia verslininkų pogromai, ūkio nuosmukis bus ilgas ir alinantis, dabar įmonės išgyvena valgydamos savo vidinius resursus.
Ką gali padaryti protingi žmonės? Tiesiog nepasiduoti nei vienų, nei kitų kurstymui.
Ir pirkti batus, striukes, džinsus, marškinius (iš Camel) ir buitinę techniką, kad atsigautų Pietryčių Azijos ekonomika, kuri patrauks į viršų viso pasaulio biržų indeksus ir ekonominį augimą …
Kai ekonomika auga – visi sotūs laimingi, tik spėk suktis užmesdamas tinklus, tada išgaruoja iš galvos visi pilietiniai karai.
P.S. Ar jus tikrai kamuoja Pilietinio karo nuojauta ?
(Ligita, taške, Zita, Muse, R.Medini/Valentinai)
. kovo 30th, 2009, 12:21 pm
Maloniai nustebino R.Medinis prancūziškuoju priežodžiu.
Žodelis „Jei” keistinas „Kai”, omeny gi turint „kaip ir visada”.
R.Medinis kovo 30th, 2009, 12:42 pm
Galbūt „jei” ir reikia keisti „kai” (tikrai nesu lietuvių kalbos žinovas), bet gink Dieve nenoriu pasakyti, kad Moteris visada neteisi…
. kovo 30th, 2009, 12:44 pm
Kamuoja, jei Fredis* turi omeny nebūtinai šitą:
http://www.geocities.com/valerijabovina/Images/Pictures/Siurrealizm/Dali_Pilietinio_karo_nuojauta.jpg
. kovo 30th, 2009, 12:45 pm
Kamuoja, jei Fredis* turi omeny nebūtinai Dali paveikslą.
Fredis* kovo 30th, 2009, 12:49 pm
Koks galėtų būti gyvenimo tikslų?
Nusipirkti C5 hidrauline pakaba V6 dyzeliniu varikliu ir per visą Europą neaplenkiant Prancūzijos aplankyti S.Dali gimtinę …
neskubant, solidžiai tam skirti visus du mėnesius prieš tai kelis metus kruopščiai studijuojant galimą kelionės maršrutą.
Musė kovo 30th, 2009, 12:57 pm
R. Mediniui specialiai keletas citatų:
„Musės slapyvardį išraitė, suvedė klavišais labai nedora ranka, tavo tinklaraštį sarkastiškai pavadino pornografiniu, Ligita, čia kietas, ar lėkštas humoras, gal vis tik ta gauruota ranka ir plika galva tau autoritetas?”
„Visi faktai prieš jį, jis neturi alibi, greičiausiai taip ir yra kaip sakai – vis iš kito kompo (IP) sukurpia savo saldžiai pataikūnišką su aštriu geluonimi komentarą”
„Kai kurie mums gerai žinomi žmonės tokio jausmo neturi, tavo tinklaraštį vadina pornografiniu, o savajame susireikšminęs per dienas ir naktimis mala š…dą. Šlykštu, ar ne? jis jokios gėdos nejaučia, kaip pradedantis alkoholikas niekada neprisipažins, kad jis alkoholikas”
Aš tai irgi laukiu Valentino komentaro. Valentinai, ar tu irgi manai, kad Musė = Račas ?
R.Medinis kovo 30th, 2009, 1:02 pm
Buvau S.Dali gimtinėje (jo vardo muziejuje), praeitą rudenį. Labai įdomu. Du mėnesiai – kelionėje gal ir nieko (nors aš visai Katalonijai skyriau tik savaitę), bet maršrutą studijuoti kelis metus…?, tada jau ir keliauti nebereiks.
O dėl Pilietinio karo nuojautos atsakau – nekamuoja.
R.Medinis kovo 30th, 2009, 1:07 pm
Valentinai, matai čia visi tavęs šaukiasi kaip teisėjo… Ateik ir išgelbėk.
Šios Fredžio citatos, Muse, nemačiau… nors vis tik manau, kad Fredis norėjo eilinį kartą kažką įmantraus suregsti, o gavosi kaip visada…
Fredi, jei tave ir iš čia išmes, daugiau tavęs nebegisnsiu (-;
Fredis* kovo 30th, 2009, 1:15 pm
Aš tikiu Ligita padorumu ir šiuolaikiškumu, iš šio žmogaus nejaučiu jokios agresijos ir grėsmių.
Kaip jums Europos komisijos rekomendacija nevartoti angliškojo „sportininkas”, o geriau – „atletas”.
Apsidraudęs Ligitą pavadinau žmogumi.
Einu pogulio dabar man nerašykit, mano darbo diena nenormuota …
Valentinas kovo 30th, 2009, 1:39 pm
Esu labai geranoriškas, nuoširdus ir – ech ką čia slėpti! – geras žmogus. Todėl jokių įtarimų dėl musės neturiu. Be to pagalvokite kaip bus, jei nešiu Musei šampano ir vietoje simpatiškos sparnuotos šešiakojės pamatysiu Račo plikę? Mano metuose aš nepasiruošęs tokiems išbandymams
R.Medinis kovo 30th, 2009, 1:46 pm
Valentinai, supratau, kad esu labai lėto mastymo, nes tik dabar dašilo (atiprašau kalbininkų) , kad lažintis iš anksto žinant, kad pralaimėsi, tai pasirodo tik rafinuotas būdas susipažinti su tau patikusia komentatore…
Kaip sakė Vladimiras Ilyčius – mokytis, mokytis ir dar kartą…
Valentinas kovo 30th, 2009, 1:57 pm
Gerbiamas Medini,
Kai lažinomės, aš buvau šventai įsitikinęs, kad laimėsiu, nes turiu pažįstamų dirbančių seime ir bendraujančių su Donalda. Žinau, kad pirmosios savaitės jai buvo labai sunkios. Bet kai perskaičiau Žmonėse, kad nuo darbo seime ji numetė 10 kg. supratau, kad esu pralaimėjęs, nes kas gi mes darbą, kuris lieknina ir grįš į darbą, kuris storina?
Musė kovo 30th, 2009, 2:07 pm
R. Medini – Valentinas siūlė lažintis viešai bet kam, tai atsitiktinumas, kad aš pirma pamačiau jo komentarą ir sutikau. Esu susilažinusi ir su Mykoliuku Beraščiu, kuris beje gyvena Prahoje ir jo atžvilgiu aš tikrai negalėčiau turėti jokių nedorų ketinimų:)
Ir apskritai – nesu linkusi flirtuoti su vedusiais vyrais, siuntinėti naktimis jiems savo foto kaip kai kurios, neapkenčiu tokio tipo pornografijos. Konservatoriams prijaučiu ne šiaip sau….
Ligita kovo 30th, 2009, 2:13 pm
Musė sapnuoja… Sorry, Muse, nuoširdžiai užjaučiu. Užeik į http://lt.wikipedia.org/wiki/Pornografija ir pasidomėk plačiau kas yra pornografija.
Fredis* kovo 30th, 2009, 2:20 pm
Naktis Lisabonoj,
blondinė,
kojos pamerktos Atlanto vandenyne.
gražu?
R.Medinis kovo 30th, 2009, 2:20 pm
Žmonės, žmonės .. – aš tik pajuokavau.. nereikai teisintis… O dėl flirto su vedusiais vyrais – su Muse sutinku – negražu, nedora ir t.t. Nes vedęs vyras, vis tik dar truputį vyras, ir siunčiamus signalus supranta tiesmukai (tokia jau buka vyriška natūra), o post faktum ieškoti kaltų jau nebetenka prasmės.
Valentinas kovo 30th, 2009, 2:22 pm
Ligita, žodį pornografija čia reikia suprasti perkeltine prasme. Galėtų būti ir:
nesąmonė
bezpredelas
pravalas
ir daug kitų lietuviškų žodžių, kurių neturiu laiko galvoti, nes turiu darbo.
Ligita kovo 30th, 2009, 2:23 pm
Gerai, kad jūs tokie protingi. Esu apakinta.
Valentinas kovo 30th, 2009, 2:34 pm
Palaukite, apie kokius dar signalus kalbate! Juk net nėra įrodymų, kad musė yra moteris, o Valentinas vyras. Tiesa, nėra įrodymų, kad Valentinas vedęs
Mes personažai.
Musė kovo 30th, 2009, 2:34 pm
Ligita, nepyk. Ir ko gi mes su tavimi nepasidaliname?
Nekreipkite šiandien į mane dėmesio. Aš esu truputį pritrenkta, nes Fredis mane visiškai sužlugdė, vis dar negaliu atsigauti, išsilieju matyt ant Ligitos. Ligita, tu juk visada gali mane užbaninti, jeigu ką….
Musė kovo 30th, 2009, 2:38 pm
Valentinai, kadangi Musė yra Račas, reiškia Račas bando prie tavęs prisikasti naudodamasis lažybomis. O kadangi tu mėgsti rašyti Račą liaupsinančius komentarus, matyt tu nelabai ir prieštarautum
Ligita kovo 30th, 2009, 2:40 pm
Muse, tiesą sakant, ką tik broliui pasakiau, kad savo puslapyje tuoj užbaninsiu vieną merginą. Nors ir taip nesinori… Žodžiu, galvosiu iki vakaro. Man tik pikta, jog šitaip neteisingai viskas suprantama. X-as kuriam siunčiau foto, n kartų, kol nežinojo kaip atrodau, mane vadino spuoguotu bernu, po to spuoguota merga ir pan. Išprovokavo. O paskiau dingo, nes neva jis man negali atsiųst foto. Ir tegu. Man dabar vienai reikia viską srėbti
((
Dėl Fredžio fantazijų su tuo, kad visam internete yra tik Artūras Račas, atskira istorija…
Valentinas kovo 30th, 2009, 2:41 pm
Muse, po šio tavo komentaro pradedu įtarti, kad esi Fredis
Gal gali nurodyti kur ir kada aš liaupsinau Račą?
. kovo 30th, 2009, 2:42 pm
Freeedi*,
atsiprašymas būtinas. Gal nereikia suvalgyti kaliošo, kaip kad tam Ligitos nufotografuotam Romano Kacevo berniukui…
O jau tada mirkyti kojas Lisabonoj.
Diskutantams siūlau atvėsti ir pasigrožėti Gustavo Klimto keliais kūriniais, gal kas matėt bent vieną originalą?
http://www.youtube.com/watch?v=yjOLhR04K28&feature=related
Fredis* kovo 30th, 2009, 2:46 pm
Zitos autentiškumu neabejoju,
(nepražydęs pumpuras šiaurėje).
o visi kiti kažkokie labai įtartini.
„taškiukas” gal Ozolas? ,
o gal prof. Grigas,
kuris su Dabašinsku pasikalba
ŽR popietės valandėlę …
Musė kovo 30th, 2009, 2:47 pm
Valentinai, tu tai 100 proc. esi Račas, nes reikalauji įrodymo arba atsiprašymo
Aš juokauju dėl to liaupsinimo, juk tu pas save kartais vadini Račo advokatu:)
Ligita, tai gali užbaninti, nieko tokio, aš tuoj nubėgsiu prie kito kompo ir Artūro vardu prisijungsiu:)) Arba Zitos.
Ligita kovo 30th, 2009, 2:48 pm
Fredis* vėl savo stilium…. Matyt, tau reikėjo ilgesnio pogulio?
)
R.Medinis kovo 30th, 2009, 2:50 pm
Ligita, tik nieko nebanink (kas čia per manija? Įdomu jei aš turėčiau tokią teisę/privilegiją – irgi rankos niežtėtų?). Siūlau visiems sukramtyti taikos gumą (nes be nikotino), nusiraminti ir vėl draugiškai ir linksmai šnekučiuotis
Ligita kovo 30th, 2009, 2:50 pm
Musė = Fredis* arba Artūras Račas; Valentinas = Artūras Račas & Co, Taškas = Ozolas, o Zita = autentiška. Fantastika!
Ligita kovo 30th, 2009, 2:51 pm
R. Medini, iš manęs tyčiosis, o aš nieko darysiu?!!
Valentinas kovo 30th, 2009, 2:52 pm
Kažkaip šiandien atmosfera įkaitusi. Vis tas Paksas kaltas. Gaila A.R. neleidžia Fredžio, būtų kas man padeda kovoti prieš pakso gynėjus (nedrįstu jų vadinti paksososais, nes tai gerbiami ir mieli to blogo komentatoriai).
Ligita kovo 30th, 2009, 2:52 pm
Nusiraminti būtų neprošal, ech… x(((((((((((((((((
Fredis* kovo 30th, 2009, 2:52 pm
pogulis tik prasideda ir galiu pasigirti, kad Musės nėra šalia,
o jūs, kontoros žiurkės, kankinkitės tvankiuose ofisuose.
Reikia mokėti gyventi, per gyvenimą eiti lengvais žingsniais paliekant tvirtą atspaudą.
Čia aš apie save
Ligita kovo 30th, 2009, 2:55 pm
Oj oj, Fredi, koks didis poetas, bet aš nemirktelsiu, nes galbūt tu… Vedęs! :O
R.Medinis kovo 30th, 2009, 3:01 pm
Ligita, kas iš tavęs tyčiojasi? Vėl kažką praleidau? Na tai aš galiu atsiprašyti už juos (jas) visus. Bet kadangi paskutinis choras sutaria nusiraminti, tai nebesiknaisiokim.
Valentinai, gal nemaišom čia Pakso. O taip kaip į rūtų darželį su mėšlinais batais…
Musė kovo 30th, 2009, 3:06 pm
Valentinai, mielai tau padėčiau, neapkenčiu paksistų, mane irgi Pavilionis labai nuvylė, bet neturiu šiandien nuotaikos diskutuoti politinėmis temomis.
Taške, pas mane namuose kabo keletas Klimto reprodukcijų (The Kiss ir Mother and Child), bo neįkandu originalų
Ligita kovo 30th, 2009, 3:08 pm
R. Medini, manau, kad žinai kas. Bent jau man tokie pasakymai kaip „Ir apskritai – nesu linkusi flirtuoti su vedusiais vyrais, siuntinėti naktimis jiems savo foto kaip kai kurios, neapkenčiu tokio tipo pornografijos.” bei „Aš labai atsiprašau už savo subjektyvią ir niekam neįdomią nuomonę, bet ar jus patys nepastebite, kad šitas blog’as pavirto gryna pornografija?” neskamba labai maloniai. Iki galo neišsiaiškinus situacijos drabstomasi. Be to, po paibeliais – čia internetas, ne realus pasaulis!!!!!!!!!!!
R.Medinis kovo 30th, 2009, 3:13 pm
Va tai tau boba ir devintinės, aš net nepamačiau čia kažkokių užuominų… Na gerai, moteriška psichologija man vis tiek neįkandama, tad kaip sakė krokodilas Gena, vaikai gyvenkime draugiškai.
Ligita kovo 30th, 2009, 3:17 pm
Oh, tu R. Medini, bandai užglaistyt situaciją x)) Deja, pradžia padaryta – Ligita įniršo, įsiuto ir žaibais svaidytis ėmė! Rūstus jos žvilgsnis skrodžia kiekvieną pasitaikusį jos kelyje. Tram pam… Bėda ta, kad tas pyktis iš šalies atrodo toks juokingas ir nesuprantamas.
Valentinas kovo 30th, 2009, 3:23 pm
Tai sakė katinas Leopoldas
Ligita kovo 30th, 2009, 3:26 pm
Na va… Liūdės dabar katinas Leopoldas, kad jo nuopelnai buvo priskirti kitam
DDD
R.Medinis kovo 30th, 2009, 3:27 pm
Valentinai, tikrai – Leopoldas. Čia su tavim visiškai ir besąlygiškai sutinku, ir prisipažįstu suklydęs. (-:
Musė kovo 30th, 2009, 3:34 pm
Ligita, matau, kad tau norisi eskaluoti šią temą, o aš šiandien esu jau rašiau kokios nuotaikos, tai pirmyn.
Visų pirma, kaip ir paaiškino Valentinas, aš žodį „pornografija” vartoju perkeltine prasme, nebūtinai su sexualine potekste. Tiesiog taip vadinu dalykus, kurie mano nuomone yra neetiški, negražūs. Tiesiog pakeisk tą žodį į „neetiškas elgesys” ar pan., gal neskambės taip žiauriai. Bet aš savo nuomonės neatsisakau.
Nors kaip pagalvoju – koks gi mano reikalas, kas ką nori, tas tą daro. Kas aš tokia – moralės sergėtoja, šventoji?
Dėl interneto ir realaus pasaulio. Va būtent, internetas, blogai, chat’ai, virtalios aistros ir juokeliai yra netikras pasaulis. O asmeninis elektroninis paštas, nuotraukos ir pan. yra realus pasaulis ir realus gyvenimas. Dėl to aš pvz. stengiuosi apsaugoti savo „sterilų pasaulėlį”, kartais nepavyksta, tada dažniausiai baigiasi nekaip.
O kad tau jau seniai nagai niežti mane užbaninti, tai žinau.
R.Medinis kovo 30th, 2009, 3:44 pm
Šakės, nebepažįstu mūsų mergaičių. Kažkokios asmeninės, paslėptos nuoskaudos, įtarinėjimai, užsipuldinėjimai… Jaučiu reikia šiandien pasitraukti, bo pats tuoj gausiu kočėlu, kam kišuosi ne į savo reikalus…
Valentinas kovo 30th, 2009, 3:46 pm
Muse, jei tave Ligita užbanins, pasiprašyk į Račo blogą, gal jis tau atskirą skyrelį sukurs? Būtų tikrai juokinga
Ligita kovo 30th, 2009, 3:48 pm
Muse, deja, bet tu klysti dėl to, kad man seniai nagai niežti tave užbaninti… Esu be galo kantri. Net kai Fredis* vis nuolat kimba prie manęs, kad neturiu pinigų ir pan., jo neužbaninu. Net, kai nevidonas Virgis mane remia prie sienos, kad siųsčiau Artūrui el.laišką aiškintis dėl to ar A. Valinskas – Maximos projektas, jo taipogi nebaninu. Net kai tampu spuoguotu bernu… Nebaninu.
Ir tave užbaninti užsinorėjau tik tada, kai tu iš niekur nieko parašei, jog mano puslapis virto pornografiniu. Jei nenorėjai tokios maišalynės, reikėjo iš anksto parinkti tokius žodžius kaip „neetiškas elgesys” ar pan.
Kaip galėjau norėt tai padaryti seniai, kai tu gana ilgai visai nerašei komentarų?
Ir šiaip… Bjauru, kai žmogus, kuriam tu linkėjai gero (el.paštas, kaip tu sakei, privati sritis tai neviešinsiu), šitaip ima elgtis.
Artūro Račo tinklaraštyje kai kukliai užsiminiau (dabar nerasiu), jog žiniaspauda neturėtų ką apie mane rašyti, nes… Konkrečiai nepaminėjau, bet turėjau omeny, tai kad esu be žalingų įpročių, tu sarkastiškai atrašei kažką tokio: „O tu tai apskritai šventoji.”, o štai dabar dediesi visažine moralės sergėtoja.
Šios temos eskaluoti ir net pradėti nenorėjau, tačiau net ir man, jaunai naivuolei, kartais būna pikta.
P.S. Saugok ir toliau savo sterilų pasaulėlį. Sėkmės.
Ligita kovo 30th, 2009, 3:51 pm
R. Medini, su kočėlu negausi, nebent kas nors greitai sukurs tokią virtualią galimybę
)) Juokauju, gali būt ramus.
Valentinai, būtų tikrai juokinga. Ironiška ;DD
Valentinas kovo 30th, 2009, 4:06 pm
Tai taip ir nesupratau Musė užbaninta ar ne? Nes jei užbaninta, gal sutiktum kirsti lažybų iš to, kad ji grįžtų?
Zita kovo 30th, 2009, 4:07 pm
Mielieji komentatoriai, siulau dar kartą visiems perskaityti Ligitos dienoraščio įrašą apie lietuvišką humorą. Taip taip tai tas pats po kuriuo komentarų skaičius jau artėja prie 100. O tada visus komentarus. Tai puikus pavyzdys to kas vadinama lietuviškų humoru.
Tikrai gerai, kad dar nėra sukurtas virtualus kočėlas
Fredis* kovo 30th, 2009, 4:13 pm
neautentiška čia buvo Zita, neišsiskleidęs šiaurinis pumpuras taip neparašytų. Vėl gauruota ranka įsikišo …
Valentinas kovo 30th, 2009, 4:14 pm
Ligita, matei paskutinį Jim Carry filmą „Sakyk Taip”? Rekomentuoju, netgi visiems. Juokiausi.
Ligita kovo 30th, 2009, 4:17 pm
Valentinai, dar neužbaninta… Laukiu komentaro, kuris priverstų mane apsigalvoti. Gi sakiau, kad esu be galo kantri
) O ir šiaip tas užbaninimas anoks čia stebuklas. Jeigu gerai suprantu, tai tik komentuoti būna nebegalima, o landžioti puslapin galima. Be to, nujaučiu, kad Musei dėl to visai nusišvilpt.
Zita, tavo optimizmas didžiulis! Bent nusišypsau x)
O Fredi… Ir tu čia! Kaip matau, vis dar gauruotos rankos vaidenasi
P.S. Valentinai, o taip mačiau! Nerealus. Po jo vis dažniau sakau TAIP. Ech, gal reikėtų ir vėl pasižiūrėti
)
Zita kovo 30th, 2009, 4:26 pm
Taip mielas Fredi, vėl leidau gauruotai rankai užgriūti ant mano klaviatūros, nes aš tuom tarpu šiaurinį pumpurą stebėjau
Musė kovo 30th, 2009, 4:28 pm
Kartoju savo komentarą be šypsenėlių, nes anas kabo nepatvirtintas :
Valentinai, einu tikrai susikursiu Musei atskirą skyrelį:)
Ligita, ką aš galiu padaryti, kad man tokios pabrėžtinai naivios, pabrėžtinai vaikiškos ir pabrėžtinai doros, geros, nesugadintos, naiviai blakstienomis klapsinčios blondinės, nustebusiu naiviu žvilgsniu žvelgiančios į pasaulį atrodo nenuoširdžios. Naiviai siunčiančios savo foto vien dėl to, kad įrodytų, kad nėra spuoguotas bernas ir naiviai besistebinčios – o ką, negalima?
Gal aš klystu, gal esu labai labai bloga sugadinta musė. Aš netikiu tobulais žmonėmis ir pati nesistengiu atrodyti tobula. Garsiai nieko neslėpdama įvardinu ir net šaržuoju savo trūkumus – rašiau, kad gal esu pernelyg stačiokiška, kad baisiausiai mėgstu šampę ir t.t….
Tikrai, greičiausiai tai mano problema, kad mane erzina tobuli žmonės. Gal tu tikrai esi pats pasaulio gėris ir grožis. Galų gale, tai tavo blog’as, gali čia būti kokia tik nori. Pažadu daugiau nesikabinėti ir nenorėčiau, kad mane užbanintum.
Šiaip turiu namie stacionarų kompą, iš kurio dar nė karto nerašiau nei pas Artūrą, nei pas tave. Taupau tam atvejui, jei mane išmestų, kad galėčiau prisijungti kitu vardu ir kitu IP.
. kovo 30th, 2009, 4:50 pm
Muse,
koks sutapimas – ir pas mane ne originalas, tik La Jeune Fille. Internete žiūrint ir tai labai skirtingai atrodo tie patys paveikslai, ką jau bekalbėti apie reprodukcijas.
Kaip ir mes.
. kovo 30th, 2009, 5:14 pm
Zita,
gerai, kad nėra to kočėlo.
Ne dėl to, kad neskaitau Ligitos tekstų, kas kart gi savo trigrašį ištriūbiju.
Įsiskaityki į savo citatą ir ko nors iš vyresnių pasiklausinėk apie Ulvydo anekdotus.
Zita kovo 30th, 2009, 5:48 pm
Sveikinkim Tašką, jo komentaras yra šimtasis!!!
Sveikinu Taške
Fredis* kovo 30th, 2009, 5:57 pm
Šiandien popietę per Vilnių praskrido pulkelis žąsu, nedaug, gal 6-7, skrido į šiaurę, kur pumpurai dar neprasiskleidę, Zita, kas tavo supratimu yra šiaurė: Pakruojis, Rokiškis, Zarasai, Akmenė, Pasvalys, Biržai ?
Dabar jau žąsys turėtų būti ten …
Zita kovo 30th, 2009, 6:49 pm
Taip taip Fredi, mačiau tas žąsis. Linksėjo galvom, sakė toks Fredis Vilniui stivi, žąsis skaičiuoja…
Fredi, ko prie tų pumpurų neprasiskleidusių prisikabinai, aš tik laukiu lazdyno žydėjimo, noriu nufotografuoti. O tu ar matei kaip lazdynai žydi?
Fredis* kovo 30th, 2009, 6:57 pm
esu prastas gamtininkas, tik žibutes matau, dar šilagėles ir žmones nešančius šakeles su pumpurais, „kačiukais” vadina, nežinau kokio medžio, gal tu žinai?
Musė kovo 30th, 2009, 7:17 pm
Apie gamtą – šiandien pietaudama pavarčiau „15 min”. Ten yra gyvūnėlių rubrika, kur spausdinamos skaitytojų atsiųstos naminių gyvūnėlių nuotraukos su aprašymais. Šiandien buvo nuotrauka tokio įdomaus žvėrelio fretkos. O žinote, koks fretkos vardas? Fretkos vardas prasideda raide F, kas atspės, gaus prizą.
Zita kovo 30th, 2009, 7:21 pm
Tai vadink jį kaip vaikai – kačiukų medis
tik nereikia vaizduotės įjungti ir viskas atrodys nomaliai.
O tu gal apie žuvis nusimanai, turėčiau klausimą apie karosus.
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:24 pm
tik ešeriukus vaikystėj lupdavau iš ežero ant slieko, Švenčionėlių rajone, klausk, gal atspėsiu.
Musė kovo 30th, 2009, 7:29 pm
Dar Ligitai neiškenčiu neįkėlusi vienos man patikusios citatos, nes joje yra Ligitą labai gąsdinantis žodis:
„Kodėl mano sušiktas gyvenimas pasisuko tokia kryptimi? Niekas nežino. Netgi Dievas. Jis dabar atostogauja ir skaito pornografiją”.
Čia iš Kino pavasario – čekų filmas „Rene”
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:31 pm
Muse, tavo lėkšti juokeliai įžeidžia katalikus. Turėk saiką, kodėl neparašai ar sutinki važiuoti į Tibetą?
Zita kovo 30th, 2009, 7:38 pm
nebevarginsiu taves Fredi, su kokiu nors žinovu pasikonsultuosiu
O man jau laikas pasilepint. Taigi ATE.
Fredis* kovo 30th, 2009, 7:40 pm
Aš lepinuosi nuo ryto iki vakaro, vargšė Zita,
daug dirbi?
kam, ką, kodėl …
aš irgi einu paskaityti ką nors nepornografinio …
Musė kovo 30th, 2009, 7:54 pm
Aha, Fredi, su tavim nors į pasaulio kraštą… Vidury Tibeto tau pasivaidens, kad aš iš tikrųjų esu kokia Nida Vasiliauskaitė ar Donalda Meiželytė ir vėl mane nutrenksi.
Į Tibetą labai norėčiau, bet ne pusmečiui. Turiu susitaupiusi 57 dienas atostogų
Fredis* kovo 30th, 2009, 8:23 pm
nieko, sutrumpinsim maršrutą, bandysim tilpti į 56 dienas,
gal žinai kodėl taškiukas man atsiuntė Gustavo Klimto paveikslų ? Gerokai nustebinai ir tu mane, kad pas tave ant sienų yra šio dailininko paveikslų, man tai taip miesčioniška …
gal pasikabink ką nors iš Rytų motyvų, pvz Čiurlionį? Kelionei į Rytus, Tibetą reikia subręsti.
Dėl tavo personažo ir išvaizdos. Aš pasiruošęs pačiam blogiausiam variantui, gal susivaldysiu nenutrėškęs tave nuo uolos …
Fredis* kovo 30th, 2009, 8:40 pm
Valentinai, raco tinklarašty aš su tavimi prieš paksoidus nekovočiau. Žinai kodėl? Aš ant jo visai nepykstu, man jis kaip ir Valinskas yra toks geraširdis kaimo Myloliukas, toks, mielas, visų pajuokiamas. Tiesa, miestas jo gerą būdą gerokai sugadino, bet vis tiek juose sėdi Gėrio Pradas, juose yra žmogiškumo, kaip ir Uspaskiche. Va prieš ką pakovočiau, tai prieš Paulauską, Prunskienę, Blinkevičiūtę …
Kirkilas, A.Januška – atskira kalba, tai žmonės iš socialdemokratų, tradicinės, sisteminės partijos …
Valentinas kovo 30th, 2009, 10:32 pm
Fredi, mes pradėjome nuo Ozolo, perėjome prie Povilionio ir kaip sakoma apsistojome ties Paksu. O gaila, nes pataršyti Ozolą būtų sveikiau, gal dar būtų atsipeikėjęs iki rytojaus
Fredis* kovo 30th, 2009, 10:41 pm
„aš ant jo nepykstu” – turėjau minty JE, ne raco blogą.
Ozolas ? Taigi jis užriby, kam jį taršyti ?
Kaip ten Ozolas sakė nepakliuvęs į Seimą:
– Nuo šiol politinio gyvenimo centras išsikels už Seimo ribų.
Ir išsikėlė …
Valentinas kovo 31st, 2009, 8:09 am
Fredi, matei, kad pats Račas manee sudirbo? Pagaliau galiu lengviau atsikvėpti, nes atsikračiau račo liaupsintojo etiketės. Valio
Fredis* kovo 31st, 2009, 8:15 am
man per ilgi tekstai kur Racas sudirba Valentiną, neskaitau, tai tas pats kas braidžioti po pernykštę upę,
dabar visi sugniaužę kumščius ir sulaikę kvalą lauksime 12 val. Gimsta naujas galingas politinis centras už Seimo ribų. E L T A.
Musė kovo 31st, 2009, 8:19 am
Labas rytas visiems,
Valentinai, matau siautėji Ozolo temoje:) Aš nustebusi, kad ten tiek daug paksistų. Nors šiaip jų argumentai neblogi, jaučiu, kad ir mane po truputį pradeda veikti, o dar jei Fredis sako, kad Paksas turi gėrio pradą……
Fredi, bandau pasiteisinti dėl Klimto – aš pati reprodukcijų nepirkau, gavau dovanų – jos tiesiog kelia nuotaiką, neskatina mąstyti apie gyvenimo prasmę ir tinka prie miesčioniškos sofutės. O Čiurlionis puikus, vis galvoju, kad reiks kada Kaune užsukti pažiūrėti to surasto paveikslo, bet namams jis per daug depresyvus, nemanai?
R.Medinis kovo 31st, 2009, 8:44 am
Valentinai, gražiai Tave savo bloge sudirbo Račas, ir teisingai… Šiuo klausimu jį palaikau. Reikia kur nors nuorodą išsisaugoti, visiems kas vėl pradės aklai į vieną pusę varyti, bus kur pasiųsti…pasiskaityti.
Musė kovo 31st, 2009, 8:57 am
Ėėė, Medini, kaip tik visai nesudirbo, dar negimė komentatorius, kuris galėtų Valentiną suvaryti
Aš dar vis valdausi, bet jau nagai niežti įsivelti į diskusiją. Gaila, kad daug darbų šiandien suplanavusi, o rašyti bele ką neapgalvojus aš nemėgstu.
Šiaip mane labiausiai nervina, kai žmonės viską supranta tiesmukiškai, kai nepagauna tam tikrų saviironijos gaidelių ir bukai kabinėjasi prie žodžių arba taiso gramatines klaidas.
R.Medinis kovo 31st, 2009, 9:11 am
Tiesa dar, Valentinai – matau įsigijai gerbėją Artūro bloge. Apskritai teksto apimtimi ir populiarumu jau pradedi lenkti patį Artūrą, gal truputi atsargiau – prisimink Fredį….
p.s. Atisprašau Ligitos, kad p. A.Račo blogo pletkai vis pralenda pas Tave
Ligita kovo 31st, 2009, 11:27 am
Oh… Tai jau tikrai, kad pralenda ;OO Sukūriau tam atskirą skyrelį, deja, niekaip nesiseka ten visų pletkininkų suvesti. Gal ir pati klystu, vis leisdamasi į diskusijas.
Valentinas kovo 31st, 2009, 11:31 am
Medini, tai, kad tas gerbėjas labai atidžiai nagrinėja mano kūrybą ir tiekia tonas tekstų. Iš vienos pusės gerai, iš kitos pusės kažkaip gaila to seno gero Račo blogo, kuriame bandydavome ieškoti tiesos grūdo.
O Račo tekstą aš atidžiai panagrinėsiu ir jei rasiu prie ko prisikabinti tai ir prisikabinsiu.
Viena saldi pusės torto diena - Ligi Dangaus liepos 19th, 2009, 12:21 am
[...] Marijonas Mikutavičius apie lietuvių humorą. O gal geriausia juoktis iš savęs? – 124 [...]