Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Cha. Palaksčiau po kambarį su balta striuke ir netikėtai trenkė vidinis žaibas. Kol kas naujų skyrelių nenoriu, bet labai noriu… Šviežutėlės gardutėlės rubrikėlės. Joje jūs man užduosit klausimus (apie kalbą, literatūrą, studijas, žmones, gyvenimo bėdas, orus ir pan.), o aš, pasijutusi didžiai svarbia persona, jums atsakysiu. Tik prašau, neužduokit tokių keblumynų, kad sėdėčiau apsikabinusi enciklopediją kelias valandas ar paras. Jeigu domėsitės kompiuteriais apie kuriuos aš beveik nieko neišmanau, tai prie sienos remsiu būsimą programuotoją – savo brolį. Nors prisipažinsiu, dar nežinau ar jis sutiks atsakinėti;))
Rubriką rasite mano tinklaraštyje giliai nugrūstą po diskusijų skyreliais ir po „Topix.lt geriausiųjų“ lentele. Tereikės įrašyti vardą, klausimą, spūstelėti mygtuką „Pirmyn!“ ir viskas nukeliaus į mano el. paštą. Jūsų el. pašto, deja, nematysiu, nes noriu nė nenujausti kas manęs klausia. Nebent jūs užrašysite savo tikrą vardą, pavardę, tuomet jau taip ir bus.
Atsakymus publikuosiu tinklaraščio įrašuose, nes tikiuosi, kad ko aš neįžvelgsiu, įžvelgs protingieji mano tinklaraščio komentatoriai.
Kodėl visa tai? Paprasčiausiai sieksiu žmonių strikinėjimo ir šypsenos veiduos. Pažiūrėjau, kad gausiausia kategorija pas mane yra… „Šypsena“. Po to „Gyvenimas“ ir „Pažinimas“. Kryptis ryški kaip vasaros žolė:)
Na? Pasimuistau kėdėje ir spaudžiu… „Publish“.
Šaltiniai: nuotrauka – http://www.freedigitalphotos.net
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras lapkričio 18th, 2009, 1:13 am
http://www.lrytas.lt/-12584471741257704893-nuo-tilto-seredžiuje-numestas-šuo-liko-gyvas-įtariamasis-ieškomas-papildyta-0-val-17-min-nuotraukos.htm?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
O metusysis dar ir už vagystę ieškomas. Cielas bukietas.
Maras lapkričio 18th, 2009, 1:18 am
romai, man šiaip jau senokai darosi baisu, kaip visuomenė gyvens po kokio šimto metų, kai religijos įtaka bus dar mažesnė. Jei viskas eis ta linkme, kokia eina dabar. Net ir Vakaruose (ir dar su mūsiškių pagalba) vien etika be jokio anapusinio pagrindimo nesugebės sulaikyti agresijos žmoguje. Įsisąmoninta etika – vienetams visur ir visada. Dar niekada nebuvo kitaip ir nemanau, kad bus.
R.Medinis lapkričio 18th, 2009, 8:38 am
Marai, čia jau senatvės požymis (-: – „darosi baisu, kaip visuomenė gyvens po kokio šimto metų”. Lygiai tą patį tūlas intelektualas sakė prieš šimtą, du šimtus ar net du tūkstančius metų. Tamsumo / žiaurumo visada buvo ir bus. Drįščiau netgi pasakyti kad pasmerkimo toks poelgis šiandien sulaukia žymiai daugiau, negu tai būtų ankščiau, Mes dar tik visai neseniai (istoriniu požiūriu) pradėjom vertinti žmogaus gyvybe, o ką jau kalbėti apie šuns…
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 8:44 am
Mano įtarimai tik pasitvirtino.
„Pasak Jurbarko policijos komisariato pareigūnų, Seredžiuje gyvenantis S.Beniukas baustas už viešosios tvarkos pažeidimus, žinomas kaip smulkus chuliganas.” (lrytas.lt)
Matyt tik psichologai ir kriminalistai pasakytų koks greičiausiai bus tolimesnis šio jaunuolio gyvenimo kelias. Gal kada nors jis bus tvarkingas padorus žmogus kurį retkarčiais parodys per TV? Abejoju. Ar tokį jaunuolį gali sudrausmint ar sugėdint A.R.G. ar ctv humoras? Irgi abejoju. Greičiau atvirkščiai.
Beje pastebėjimas ne į temą. Ką lietuviškos pilietybės vertintojai galvoja apie tokius piliečius? O juk tai mūsų visų valstybės produktas. Įsivaizduokit kai tokie išvažiuoja į užsienį ir užsiima tikrai ne sportavimu..
Valentinas lapkričio 18th, 2009, 9:25 am
A.R.G. humoras neskirtas drausminti „litovcus”. Tai netgi ne humoras. Taiyra visuomenės kritiką, kad mes matytume savo šalį ir jos žmones daugmaž tokius kokie jie yra.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 10:35 am
Valentinai yra ir kitokių nuomonių, atseit taip išjuokiami personažai susimąstys ir pasikeis. Aš irgi negalvoju, kad A.R.G. kūryba skirta „litovcams”. Apie tai jau pasisakiau ir nenorėčiau kartotis kas yra tokios „kūrybos” vartotojai (mano supratimu). Kiek tai vertintina kaip visuomenės kritika? Greičiau siauros visuomenės grupės požiūris į įvykius, reiškinius vykstančius už studijos, kontoros ar citroen automobilio lango.
Esminis klausimas kiek tokia „kūryba” skatina būtent tuos pačius išjuokiamuosius taip pat elgtis. Skraidantys šunys tik kraštutinumas, kuris bus sėkmingai (tikiuosi) įvertintas teisėsaugos. Visai kita visuotinis budulizmas kuris taip paprastai nepapuola po straipsniais arba juos sunku įrodyt.
Beje manau ta tema akivaizdžiai išsisėmė. Matyt ką nors naujo apie A.R.G. pasakyti jau sunku. Kiekvienas liekam prie savo pozicijos.
romas lapkričio 18th, 2009, 10:59 am
Šreki, kaip būtų geriau, ar to šuns skriaudiko gailėtis ir stengtis jam padėti, ar nekęsti ir keršyti? O spauda su ta istorija padarė naudos, ar žalos visuomenei? Koks buvo spaudos motyvas? Uždirbti iš sadistinio filmuko? O gal buvo sukrėsti? Ar niekas be to šuns skriaudiko tikrai nenusikalto?
. lapkričio 18th, 2009, 10:59 am
Signataras Rolandas Paulauskas pasakojo apie vaikystėje jo atliktus bandymus su varlėmis.
Imdavo varlę ir mesdavo ją į beveik verdantį vandenį, toji iššokdavo. Taip darė visos.
Tada įmetė kelias varles į šaltą vandenį, o šildė visą daubenį. Varlės tupėjo, joms buvo šilta ir gera, kol vanduo neužvirė ir tos nabagės nesuvirė.
Politikas taip vaizdžiai pasakojo apie mus prieš kelis metus – kol kas mums šilta ir malonu.
Arogancija minėtas signaras garsėjo nuo seno, tik jo leksikonas nepalyginamas su tuo mužikišku Greitai.
Fredis* lapkričio 18th, 2009, 11:16 am
Šreki – skraidantys šunys reiškia tiek pat kiek susirikšminusio žurnaliūgos, užstrigusio paksistinime Konstitucijos „dvasios” suvokime, švenčiančio įtariamojo finansiniais nusikaltimais V.Uspaskich jubiliejų marazmatiški bumbėjimai.
Įsivaizduok, kad Vilniaus tarybos narys A.R.-G. yra dar ir pirotechnikos gaminių fabriko direktorius, įvyko nelaimingas atsitikimas ir visas miestelis išlėkė į orą. Nebūtų A.R.-G. – šią nišą vistiek užimtų koks nors apsukruolis verslininkas. Kaip visą laiką atsiras koks nors paks-socialistiškasis bumbeklis moralizuotojas žurnaliūga, auklėjantis savo bloge dundukus.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 12:17 pm
Romai, spauda be jokių abejonių padarė tik teigiamą įtaką tokių įvykių prevencijai. Kai tėveliai pamatys kaip paprastai jų pavardė gali nuskambėti „ant visos”, stengsis labiau kontroliuot savo atžalas. Kaip jiems pavyksta kontroliuoti jau kitas klausimas. Kalbu apie pastangas.
Jeigu kalbėti apie šį vaikinuką, tai net ir nežinau ar mums jis turi labai rūpėt (asmeniškai). Savaime aišku jo niekas neapmėtys akmenimis, visuotinio linčo nebus, ne tie laikai. Saugot jį vargšą ir gailėti? Kažkiek taip, reikia, bet už tą poelgį jis privalo atsakyt. Viešumas šio įvykio svarbus dėl kitų šunų kuriems gal ne teks paskraidyt (pasakiau žiauriai ciniškai, bet jau taip yra).
Spaudos motyvas? Blogos (rezonuojančios) žinios yra geros žinios. Pagrindinis motyvas. Toliau tikiuosi, kad jaučia atsakomybę už tai kas vyksta visuomenėje. Ir prisideda kuo gali, kad tokių dalykų nebūtų.
Fredi, ir kam to reikėjo? Buk geras, paaiškink prašau kaip tu supranti koks skirtumas tarp žurnalisto ir „žurnaliūgos”?
Fredis* lapkričio 18th, 2009, 12:32 pm
vienas skiriamųjų bruožų žurnaliūgos nuo žurnalisto yra tas, kad pirmieji į politikų asmenines šventes ar Prezidentūrą eina kaip kviestiniai svečiai, o žurnalistai – su mikrofonais, kameromis, blonknotais ir pieštukais.
Žurnaliūgų kategorija: Siaurusevičius, Račas ir panaši publika…
A.G. lapkričio 18th, 2009, 12:42 pm
Dėl Lietuvos žmonių abjejingumo.
Kai Lietuvoje įvyksta labai baisūs dalykai, na kai žiauriai nukankinams žmogus dėl kelių litukų ir pan. – Lietuva tyli.
Nepatenkintų daug iš tiesų, bet…
Manau ne vienam tada norisi būti tuo JAV pilotu, kuris, kaip baisūnas, numetė tas bombas Japonijoje ant gyvų niekuo dėtų žmonių.
Kaip ne kartą esu minėjęs, pats didžiausias nusikaltimas žmonijoje – abejingumas.
Kai dar žiūrėdavau TV, per Animal Planet rodydavo , kaip be skrupulų yra sodinami į kalėjimą gyvūnų šeimininkai, kurie prastai juos prižiūri (pagalvodavau pas mus dar taip nėra net už monių skriaudimą… kai serijinis žudikas spėja vis išleistas nužudyti ne vieną ir ne du žmones, trumpam gal ir pasodina…).
Gerai pamenu, kai buvo JE V. Adamkaus ir kitų viešai „nuplaktas“ jaunųjų banditų mokyklos direktorius, už tat, kad bandė iš jų padaryti žmones. Manau jis jiems nusileido ir toliau yra tose banditėlių mokyklose tęsiama serijinė žudikų…
Lietuva maža, kiek čia tų banditų ji pagamino per 20 metų, lyginant su kitomis išsivysčiusiomis šalimis. Lašą.
Manau laimingi žmonės, kurie suspėjo numirti iki 1990 m. ir nesuspėjo pamatyti viso to košmaro. O dar laimingesni tie, kurie nematė ir pokario košmaro, nors jis manau visomis prasmėmis tik žiedeliai, palyginus su šiandiena.
Ir visgi ne tiesa, ką pasakiau.
Žmogus mažai keičiasi per keletą šimtmečių. Tik vienau laikotariu jam sudaromos sąlygos parodyti tikrąjį savo veidą, kitais – ne. Skirtumas tik tas.
Vienas kolega labai įtikinėjo mane, kad karų Europoje daugiau nebus. Bet ko to buvo tos nekaltų žmonių ypač žiausrios civilių žmonių masiškos žudynės.
Geriau kad tų progų sudarytų taip žmogui pasireikšti nebūtų.
Nes mes šiandien net nenujaučiame ką kai kurie gali, jei tik „leistų“ aplinkybės.
Sako moteris paslaptis, bet manau ir žmogus aplamai – paslaptis.
Dar dėkui Dievui, kad greta manęs muselės nenužudys, nors tu jį į gabalus sukapok. Taigi, labai didelė diferencija tarp dvikojų panašių į žmogų.
Nuo labai jautrių, nepaprastai dorų ir sąžiningų… iki lietuvių reiktų pasakyti. Bet tai nebūtų tiesa.
Nuo enšteinų iki…
Gal visgi teisingai daro anastasijiečiai – jie paprasčiausiai greižtai atsiriboja nuo tų dvikojų tik panašių į žmones. Iki absoliuto.
Joke kaip visada.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 12:43 pm
Fredi, visai vykęs paaiškinimas. Kodėl taip ir neparašai?
Kaip visą laiką atsiras koks nors žurnalistas, kuris eis į politikų šventes kaip kviestinis svečias ir nesineš su savimi nei mikrofono, nei kameros, nei tuo labiau bloknoto ar pieštuko.
Fredis* lapkričio 18th, 2009, 12:51 pm
Račas visą laik prikaišioja V. Laučiui, jog šis dirba Seime, Seimo nario padėjėju ir piktdžiugiškai ir skrupulingai skaičiuoja kiek Lietuvoje krito nelygioje kovoje su skurdu už duonos kasnį žurnalistų – nuėjusių dirbti spaudos atstovais ir t.t..
Šreki, tik žaismingai, visai ne piktdžiugiškai primenu, kad ir Račas yra išsivoliojęs mėšle. Tau, šio filadelfijaus gerbėjaui, yra labai skaudu tai girdėti. Atsiprašau, kad įžeidžiau tavo labai subtilius jausmus šiam aptarnaujančiam (pasitarnaujančiam) politikus asmeniui.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 1:15 pm
Fredi, šmeižtas ir grubus melas tai, kad tu mane įžeidei. Neįsivaizduoju kaip tu galėtum mane įžeist (aš rimtai)
.
Suprask mane teisingai, suprantu tavo nenugalimą norą sudirbti A.Račą. Tiksliau suprantu, kad toks noras yra pas tave. Man tik gaila matyt kaip tu šaudai pro šalį. Tiksliau net ne pro šalį. Tavo „siuntinukai” iki jo tiesiog „nenuskrenda” nes pastoviai ten ko nors pridedi. Gal blondinėms tai ir daro įspūdį, tačiau savo tikslo tu tikrai nepasieki.. Tik atrodai įspūdingai.
Mano jausmai? Fredi, šiuo atveju mano jausmai tau gerokai stipresni
Fredis* lapkričio 18th, 2009, 1:26 pm
Šreki, aš visai ne šaudau, o dirbdamas gana įtemtą darbą kartais pasilinksminu politinėmis aktualijomis ir netgi sau leidžiu parašyti, jog D.Grybauskaitės favoritas (karalius) yra nuogas.
Kadangi favoritas yra smlus ir turi ilgą smailią nosį, kurią čia vakarais kaišioja, tai viskas iki jo atskrenda. Tu net neįsivaizduoji kiek čia yra Ligitos dienoraštį atidžiai stebinčių ir skaitančių
romas lapkričio 18th, 2009, 1:29 pm
Šreki,
1. Spaudai nebuvo būtina filmuką įdėti viešai peržiūrai ir ypač su komentaru: įdedame, nes gali dingti iš ctv. Jei filmukas yra amoralus, jis moraliu nepasidaro nuo informacijos teikėjo pasikeitimo.
2. Kaip reikia nubausti šuniuką numetusį, kad tai teigiamai atsilieptų bendrai visuomenės moralinės sveikatos būklei? Ar jis turi darbą ir pinigų, kad sumokėtų baudą? Jei neturi pinigų ir turto baudos išieškojimui, ar gerai yra jį pasodinti į koloniją? Aš nesu tikras, kad jis buvo tinkamai auklėjamas ir augdamas turėjo gerus pavyzdžius šeimoje. Taip pat nesu tikras dėl jo intelekto būklės.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 1:44 pm
Parašei žurnaliūga ir galvoji, kad jį nurengei?
. Nors.. jeigu tave tas linksmina galbūt. Tada bent jau originalesniu pasistenk būti. Pavyzdžiui:
„Represyvus patriarcho žvilgsnis įsitvirtinęs praėjusio laiko perspektyvoje griauna egalitarinės virtualios erdvės mitą ir dar kartą patvirtina konvencinę galios pusiausvyrą!
)” (palivalka – vklase.livejournal.com)
Dėl stebinčių ir skaitančių Ligitos tinklaraštį tai belieka tik pasidžiaugt už Ligitą
.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 1:59 pm
Romai,
1. Nesutinku. Spaudos pareiga informuoti. Jeigu medžiaga amorali turi būti perspėjimas, ir tada tik nuo tavęs priklauso ar tu susipažinsi su ta medžiaga ar ne. Ypatingai svarbu tokią medžiagą paviešint kai visuomenė gali suteikt naudingos informacijos apie atliktą nusikaltimą. Bet kuriuo atveju nereikia nurašyti žmogaus kaip sąmoningos būtybės. Jeigu nenorės tai ir nežiūrės.
2. Reikia ne tiek smarkiai nubausti kiek tai išsamiai aprašyti, kad visuomenė aiškiai suprastų, kad už tokius veiksmus baudžiama. Šiuo atveju už žiaurų elgesį su gyvūnais. Jau vien viešumas kaip baudžia.
O dėl bendros visuomenės moralinės sveikatos būklės, tai ką dabar daro žiniasklaida yra daugiau nusikaltimų prevencija ir visuomenės švietimas (informavimas). Moralinės sveikatos būklė keičiama kitokiais veiksmais.
TipasK lapkričio 18th, 2009, 2:56 pm
Kolegos,
dėl jaunuolio, numetusio šunį. Jis, be jokios abejonės, turi atsakyti. Kaip? Nežinau, tą turi pasakyti tie, kas ištirs jo psichiką, aplinką, šeimą. Negalima automatiškai nurašyti žmogaus, gal jis tik apkvailintas, gal dar neprarastas? Gal jam didžiausia bausmė bus atimti tą striukę su užrašu? Noriu tuo pasakyti, kad bausmė turi būti suprantama prasižengėliui/nusikaltėliui, o ne žiūrovui. O gal jis siekia tos „žiūroviškos“ bausmės pripumpuotas visokių TV „šaunumų“? Juk ARG ne šiaipsau nusileido į tas žemų instinktų pievas? O kas gali paneigti, kad žmogus atlieka užduotį? O kas gali paneigti, kad užduotis rimtų struktūrų? Juk kažkas tam ARG‘ui atidaro visus eterius?! Čia galima įžiūrėti labai gilią šaknį ir sąmoningai formuojamą lietuvių žydšaudžių, besidžiaugiančių degančia kaimyno sodyba, įvaizdį. Juk tas ARG nėra kvailys, anaiptol, o užsiima tokiais dalykais? Pagalvokime.
Apie žurnaliūgas. Jie visų pirma tokie, kaip mes. Kažkuria prasme bloguose ir mes žur…. toliau kaip kam tinka. Pažiūrėkime, kokie skirtingi visi, kaip skirtingai visi elgiasi ir kaip skirtingai su visais elgiasi blogų šeimininkai! Sutikime, jie diktuoja paradui/ams, teikia temas ir kontroliuoja bei reguliuoja reagavimą. Net Ligitos žaisminga demokratija yra suvokta realybė. Taigi, žurnalistai yra mes. Nereikia ant jų/savęs varyti. Dažnai jie elgiasi kaip pasako šeimininkai arba ko laukia iš jų masės – mes.
Maras lapkričio 18th, 2009, 3:20 pm
R. Medini, yra vienas skirtumas – prieš 100 ir daugiau metų Dievas dar nebuvo miręs.
R.Medinis lapkričio 18th, 2009, 4:56 pm
Marai, Dievas miręs ne visiems ir ne visur (čia apie pasaulį). O jei apie Lietuvą – tai žinoma jūsų žodžiose tiesos daugiau – skirtumas yra. Bet vėlgi – pažaiskim tą laiko mašinos žaidimą – 100 m atgal – 1909 m…. Kažkur prie Vilnaus kaime, gūdi Carinės Rusijos provincija… berniokai pagauna šunį, (kuris pjovė vištas) ir neleidžia jį nuo tilto… gal Jūs ir teisus , Marai, daugiau šansų kad vaikai bijotų (Dievo, Mamos, klebono) taip daryti. O štai +50m. – 1959 m. bijoti jau nebūtų ko.
Maras lapkričio 18th, 2009, 5:24 pm
1959 m. Dievas dar ne taip miręs, kaip 2009
. Be to, vis dar bijotų tėvų, kaimo, draugų pasmerkimo.
Aišku, Dievo mirtis apibendrinta, bet procentas, deja, didėja visame pasaulyje. Islamas, ir tas jau nebe tiek religija, kiek kovinė ideologija (Štromas yra apie tai rašęs). Kažkas panašaus buvo XVIII a., bet pasibaigė tai jis nelabai gražiai.
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 7:07 pm
Nietzsche tai jau miręs, o Dievas tai dar ne…
Maras lapkričio 18th, 2009, 7:29 pm
kreivaranki, barzdoti anekdotai
. Ir netikslūs, nes Nietzches citatos iki galo kažkodėl neužbaigia. Aš ta prasme.
Valentinas lapkričio 18th, 2009, 7:32 pm
kreivaranki,
Man trūko tavo peties kovoje su Mardo neo-marksizmu ir moraliniu reliatyvizmu
Valentinas lapkričio 18th, 2009, 7:32 pm
Maro
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 7:37 pm
Ta citata užbaigta – ji tokia, kokia ją ant kažkokios maikės kadaise perskaičiau. Atrodo buvo parašyta taip: „God is dead”, Nietzsche. „Nietzsche is dead”,- God.
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 7:38 pm
Valentinai,
aš ir pats dar nežinau kurį būčiau palaikęs. Diskusijose apie moralinį reliatyvizmą aš palaikau tą pusę, kuri man daugiau užmoka….
Maras lapkričio 18th, 2009, 8:12 pm
Citatoje ant maikės neužbaigta Nietzsches mintis.
Maras lapkričio 18th, 2009, 8:14 pm
Valentinai, kaip sakė Jungas, visos klaidos nėra klaidos.
Mardas, hm.
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 8:18 pm
Marai, tuomet užbaik, bo nežinau aš jos tesinio ir būtų įdomu sužinoti. Žinau tik vieną Nietzsches fragmentą, kur bičiukas su žibintu po turgų blaškėsi, bet negi jį turėjai jį omeny?…
Maras lapkričio 18th, 2009, 8:21 pm
Vo vo, tą patį. Taigi bičiukas tą frazę ir pasakė.
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 8:31 pm
Tipo Dievas mirė ir MES JĮ NUŽUDĖME? Marai, po paraliais, aš juk sakau – citavau ne Nietzsche, o užrašą ant maikės.
Valentinas lapkričio 18th, 2009, 8:45 pm
Kreivaranki,
Jokių problemų. Būtume su Fredžiu susimetę (mes abu kartu uždirbame astronominę pinigų sumą) ir užmokėję. Juo labiau, kad Maras (Mardas) kaupia pinigus kyšiams, kad neatmestų jo „dizerio”
Marai (Mardai),
Man rodos Froidas sakė, kad klaida nėra klaida.
Šrekis lapkričio 18th, 2009, 8:48 pm
Kodėl šie kraupūs egzekucijos vaizdai buvo filmuojami, S.Beniukas sakė nežinantis, jis taip pat nenorėjo įvardinti mobiliojo ryšio telefonais egzekuciją fiksavusių vaikinų.
„Tik užlipau ant tilto, mačiau, kad jie ten yra. Klausė: „Ką darysi?“ Sakau: „Mesiu šunį į vandenį, pagąsdinsiu. Ir viskas“. Vis tiek jis nieko nesusilaužys, o mesti ant asfalto minties net nebuvo. Po to pamačiau, kad nepataikiau, pats buvau išgėręs. Tie vaikinai viską nufilmavo ir į internetą įdėjo. Kitą dieną apie tai pasakė draugas, sako atsiversk puslapį. Pamatęs nustebau, kas čia per „bajeriai“, – dėstė egzekutorius.” lrytas.lt
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 8:51 pm
Bet „dizeriui” juk nedaug reikia, ar ne? Idomu kokios stafkės dabar vaikšto. Mano viena pažįstama davė straipsnį į mokslinį žurnalą, tai kiek žinau 500 litų kainavo. Aišku už disertaciją daugiau…
romas lapkričio 18th, 2009, 9:03 pm
Siūlau nuteisti visus Lietuvos skerdyklų darbuotojus už žiaurų elgesį su gyvūnais. Visus dalyvaujančius mėsos perdirbime, pardavime ir valgyme reikia patraukti atsakomybėn už bendrininkavimą. Nėra nuostabu, kad kaimietis meta šunį nuo tilto visų pramogai. Kokį vaizdą jaunuolis iki šiol matė maisto parduotuvėje?”Paršelis ant „Krekenavos agrofirmos“ kumpio pakuotės šoka ir juokiasi. Jis optimistiškai žvelgia į savo paskersto kūno pardavimus.”(V.Laučius)
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 9:04 pm
Kiek galima apie tą šunį? Net Drąsių Kedį visi pamiršo…
romas lapkričio 18th, 2009, 9:08 pm
Mes čia dievą ta proga pakasėm, todėl apie šunį net labai galima.
bang lapkričio 18th, 2009, 9:10 pm
“God is dead”, Nietzsche. “Nietzsche is dead”,- God.
Super.
romas lapkričio 18th, 2009, 9:12 pm
Geriau, kreivaranki, nesilaužydamas pasakytumėt – ar tam jaunuoliui didesnę įtaką požiūryje į gyvūnus padarė Nietzsche ar A.R. Greitai?
Ligita lapkričio 18th, 2009, 9:12 pm
romai, negalima. Detalūs, seilėti egzekucijų, prievartautojų, vandalų aptarinėjimai, deja, bet mano tinklaraštyje nepageidaujami. Nejuokauju. Kol kas neturiu laiko išplėtot minties. Gal net ir nereikia.
Ligita lapkričio 18th, 2009, 9:13 pm
Čiaupkitės.
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 9:18 pm
——————-
Ligita lapkričio 18th, 2009, 9:20 pm
Nekenčiu kriminalų.
kreivarankis lapkričio 18th, 2009, 9:22 pm
fui, deletas nė už nieką
romas lapkričio 18th, 2009, 9:26 pm
Kad, Ligita, aš ne apie kriminalus, bet apie Lietuvą.
bang lapkričio 18th, 2009, 9:27 pm
Cenzūra žiaurios gyvenimo tikrovės nepakeis, o kamščiai ausyse nuo jos neapsaugos.
TipasK lapkričio 18th, 2009, 9:28 pm
Cit, neišsiauklėjėjai, geriau pasiskaitykit:
Aidas Puklevičius
Lapkritis 18, 2009 9:03 vakare | Nuoroda | Atsakyti
Nors ir pritariu Artūrui, Aušrai ir Tamstai, nemanau, kad tai švietimo reformos vaisius. O dėl Romos imperijos rekomenduočiau klasikinį Edwardo Gibbono “The Decline and Fall of the Roman Empire” veikalą bei daug šviežesnį Peterio Heatherio darbą “The Fall of the Roman Empire”. Juos perskaičius praeina noras viską suvesti į totalų papročių dekadansą bei moralės pakrikimą. Galima, beje, ir Karsavino “Europos kultūros istorijos” pirmus du tomus perversti, nors jie šiek tiek kataliko-centriški…
…Ir, kaip sakė tas pats Ostapas istoriniame dispute su kunigais Kuszakowskiu ir Moroszeku, “Dievo nėra, tai medicinos įrodytas faktas”