Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Cha. Palaksčiau po kambarį su balta striuke ir netikėtai trenkė vidinis žaibas. Kol kas naujų skyrelių nenoriu, bet labai noriu… Šviežutėlės gardutėlės rubrikėlės. Joje jūs man užduosit klausimus (apie kalbą, literatūrą, studijas, žmones, gyvenimo bėdas, orus ir pan.), o aš, pasijutusi didžiai svarbia persona, jums atsakysiu. Tik prašau, neužduokit tokių keblumynų, kad sėdėčiau apsikabinusi enciklopediją kelias valandas ar paras. Jeigu domėsitės kompiuteriais apie kuriuos aš beveik nieko neišmanau, tai prie sienos remsiu būsimą programuotoją – savo brolį. Nors prisipažinsiu, dar nežinau ar jis sutiks atsakinėti;))
Rubriką rasite mano tinklaraštyje giliai nugrūstą po diskusijų skyreliais ir po „Topix.lt geriausiųjų“ lentele. Tereikės įrašyti vardą, klausimą, spūstelėti mygtuką „Pirmyn!“ ir viskas nukeliaus į mano el. paštą. Jūsų el. pašto, deja, nematysiu, nes noriu nė nenujausti kas manęs klausia. Nebent jūs užrašysite savo tikrą vardą, pavardę, tuomet jau taip ir bus.
Atsakymus publikuosiu tinklaraščio įrašuose, nes tikiuosi, kad ko aš neįžvelgsiu, įžvelgs protingieji mano tinklaraščio komentatoriai.
Kodėl visa tai? Paprasčiausiai sieksiu žmonių strikinėjimo ir šypsenos veiduos. Pažiūrėjau, kad gausiausia kategorija pas mane yra… „Šypsena“. Po to „Gyvenimas“ ir „Pažinimas“. Kryptis ryški kaip vasaros žolė:)
Na? Pasimuistau kėdėje ir spaudžiu… „Publish“.
Šaltiniai: nuotrauka – http://www.freedigitalphotos.net
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Musė lapkričio 17th, 2009, 12:08 am
Marai, aš tai netikiu jokiomis charizmomis, atsirandančiomis iš niekur. Charizma dažniausiai siejama su sugebėjimu sklandžiai, įtaigiai, įdomiai šnekėti viešai. O to yra išmokstama, dauguma didžiųjų oratorių jaunystėje buvo tyleniai arba išvis mikčiai. Kaip mokaisi istorijos ar matematikos, taip gali mokytis ir oratorystės meno, yra daugybė vadovėlių, vaizdinės medžiagos, kursų, ar net klubų, į kuriuos žmonės renkasi turėdami tikslą išmokti raiškiai ir įtaigiai šnekėti. Pvz TSPMI oratorystė yra studentams dėstoma, nes politologai ir diplomatai privalo būti iškalbingi. O tu vis – pas mane atmintis prasta, aš neturiu charizmos, man trūksta to ir ano. Visko yra išmokstama, jei žmogus išmoksta lėktuvą pilotuoti, tai išmokti išraiškingai šnekėti yra palyginus juokas.
Dar prisiminiau – kažkur skaičiau, kaip Livija Gradauskienė pasakojo apie savo buvusį kurso draugą M. Mikutavičių, kuris buvo pats tyliausias ir labiausiai kompleksuotas studentas visame žurnalistikos kurse
Maras lapkričio 17th, 2009, 1:20 am
Sakai, atminties galima išmokti
? Buvimas tyliu irgi nereiškia, kad žmogus neturi charizmos. Nebūtina gi nuolat švytėti
.
. Svarbiausi man – paruošti normalų kursą. O visos retorikos – jau paskui. Kai yra ką dėstyt. Nes kai kurie charizmatikai savo pavyzdžiu neįkvepia gražiai dėstydami nieką.
Bet, aišku, aš sutinku, kad galima. Deja, pradedantiems dėstytojams nėra JOKIŲ kursų, net kaip dėstyti, jau nešnekant apie retorikos lavinimą. Mane durnium palaikė, kai paklausiau ar kažko nebus. Reikia pačiam? Taip. Už 1300 pusmečiui kaip tik išeis
. lapkričio 17th, 2009, 9:54 am
Atmintį galima ištreniruoti. Pradėti nuo to, jog kasdien sau (ir jokiu būdu kitiems) nekartoti- „Neturiu”.
Įkyriems, reikalaujantiems supertikslumo, o ne esmės pedantams atsikirsti, – „Gal ir nepataikiau, kurioj bažnyčioj skambino, bet ar atkreipei dėmėsį – ką skambino? Juk tai Bacho fūgos 5, 6 ir 19 taktai, keistai sugrupuoti, tiesa? Bet tai detalės- esmė va čia…”
Prieš auditoriją norintys sublizgėti irgi ruošiasi, net tie, apie kuriuos net ir nepagalvotum, kad tai ne improvizacijos – įdomios ir talentingos. Svarbu, kažkuo sudominus auditoriją, neišpasakoti visko iškart, o „cinkelį” palikti ir kitam kartui – intrigai, kad lauktų.
TipasK lapkričio 17th, 2009, 10:32 am
Pritariu Musei. Iš savo asmeninės praktikos. Teko dėstytojauti šimto studentų auditorijai po 5-6 val. iš eilės ir individualiai, kai grupėje tik 4-5 studentai. Kai pradedi, visa oratorika nueina į nežinią, o jei kas pasąmonėj yra įdėta, tas iškyla,- tai viena. Antra, jei reikalą žinai, jei turi kažkokia forma pasirašęs ir žinai, kad bet kada gali pažiūrėti, prideda stiprybės ir atriša liežuvį.
Oratorika – menas pliurpti bet kokia tema bet kokioje situacijoje. Man oratorika nelabai. Bet labai vertinu sugebėjimą pasakyti, sugebėjimą perteikti, sugebėjimą būti suprastam. Dar svarbu turėti papildomą jausmą jausti auditoriją, pašnekovą. Moterims tą dalyką Dievulis davė (nors žinau ryškių moterų su milžiniška patirtimi be tos dovanos), vyrams tas dalykas išsitreniruoja, žinoma, jei Dievulis davė:)
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 10:50 am
WU, socialistinis tinginys kur tai girdėta?
Fredi, Valentinai:
http://ikrauk.15min.lt/naujienos/6493
ką galvojat?
TipasK lapkričio 17th, 2009, 10:53 am
Kaip rašo Taškas, norintys „sublizgėti” prieš auditoriją ruošiasi. Ne tas žodis. Jei koks svarbesnis pasisakymas, jis turi būti atrepetuotas net prieš veidrodį ar gerą (suprantantį) draugą su viais judesiais ir t.t. Čerčilis savo kalbas rengdavo labai kruopščiai. Jo kalbū paraštės pilnos pastabų, padarytų repetuojant. Yra netgi tokių pastabų, kaip „čia pakelti balsą”, „čia padaryti tiek sekundžių pauzę”. (Citatos iš galvos, gal netikslios).
Kaip sako, kada geriausia improvizacija? – kai ji gerai paruošta.
WU lapkričio 17th, 2009, 11:42 am
Šreki, ačiū už išsireiškimą. Pamiršau pridėti „riebus”.
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 12:10 pm
prie „riebus” dar ir didelis
Tai, kad nereikėjo tų ačių, šiaip buvo įdomu pamatyt šį išsireiškimą. Beje kažkuria prasme man lygiai tas pats galioja.
Ne į temą. Kai išgirdau, kad V.Nausėdaitė pasitraukė iš vertybinių popierių komisijos buvo įdomu kur ji patrauks. Galvojau dums iš Lietuvos (nebūtinai fiziškai). Pasirodo ne, klydau..
Valentinas lapkričio 17th, 2009, 12:11 pm
Marai,
Kiek pamenu, Demostenas mokėsi oratorystės meno kalbėdamas priešais Okeaną. Kas tau trukdo?
Valentinas lapkričio 17th, 2009, 12:14 pm
Šrei,
O ką čia galima galvoti? Litovcai ir tiek. Dar kyla klausimų, ar Algio Greitai personažai yra gyvenimiški?
Fredis* lapkričio 17th, 2009, 12:29 pm
Šrekis yra tas jautruolis socialistas, kuris pamatęs jaunuolį, mosuojantį vėliavą kovo 11-osios proga, mano, kad mato skustagalvį skiną, patriotą, kuris savo „išsišokėliškais” veiksmais žeidžia čia gyvenančių kitataučių tautinį orumą ir kursto tautinę nesnataiką.
Šrekis, pamatęs asmenį , metantį šuniuką nuo tilto, automatiškai jam pripaišė patrioto apibūdinimą ir paklausė ką apie tai galvoja Fredis su Valentinu.
Šreki, atsipalaiduok, tai sadistas, litovcas, kurį ir pajuokia, šaržuoja A.R.-G.
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 12:39 pm
Valentinai,
negalvoji, kad tai gali būti savotiškas skatinimas atlikt tokius veiksmus, filmuot juos ir talpint minėtame portale?
Dar kart įsiskaityk:
„Šokiruojančią vaizdo medžiagą pirmadienį svetainėje ctv.lt paskelbė Narkata vardu pasivadinęs vartotojas. Paaiškinime prie įrašo Narkata rašo: „Seip gaila buvo ziuret ir filmuoti,bet cia jie sugalvojo, Tas suniukas ispjove tam kaimeli kokias ~25 vistas“.”
Ir kas be ko pavadinimas „Suns bausme uz vistu pjovima”
Atkreipk dėmesį į kalbos stilių, tam tikras detales. Nesu gerai susipažinęs ką turima omeny vadinant „litovcai’s”, tačiau man pirmiausiai kliūna į akis du dalykai: pirma tokios medžiagos patalpinimas, antra motyvacija ar pasiaiškinimas dėl ko taip buvo daryta. Tai pasirodo bausmė. Jie baudžia! Jie nuoširdžiai įsitikinę, kad turi teisę įvertinti šuns poelgį, jį (šunį) nuteisti, sugalvoti bausmę ir ją įvykdyti. Ir kas be ko pasigirt kokie jie šaunūs. Ir patalpint ne šiaip kur nors į Youtube’ą , o tiesiai į savo .. portalą. Net nežinau kaip pavadint.. Dievaičių.. Kokių dar po velnių dievaičių. Gal skuba pasidalint su savo ctv chebra..
p.s. kategorija N-18 Extreme irgi gerai skamba..
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 12:50 pm
Fredi, koks aš esu nelabai ir svarbu. Ir ką galvoju, ir kaip vertinu lygiai taip pat. Mes diskutavome ir diskutuojame apie tokį veikėją A.R.G., krikščionių demokratų ir konservatorių partijos narį. Ką jis galvoja, ką jis veikia ir kaip vertina..
Beje tam vaikinukui aš niekaip nepripaišyčiau patrioto apibūdinimo. Net ir tuo atveju jeigu tai būvo šuo socialistas (gviešėsi ir pjovė juk svetimas vištas).
romas lapkričio 17th, 2009, 12:51 pm
Šreki, negi manai, kad Ramanauskas juos taip išauklėjo? Galvoju, kad tai rodo, kiek toli pažengė šiuolaikinės technologijos – net tokie paprasti žmonės gali nufilmuoti savo kasdienybę ir patalpinti internete. Per savo gyvenimą jie yra jau nuskandinę kibire ne vieną vadą kačiukų ir gal šuniukių, yra smeigę šakėmis žiurkes tvarte, kirtę vištai galvą ir gal net laikę paršą už ausų, kai dėdė šį skerdė.
. lapkričio 17th, 2009, 12:51 pm
Prie ko čia tie socialistai?
Šreki, gal guodžia tai, jog ten komentaruose ko gero visi savais žodžiais ir nuoširdžiai smerkia poelgį ir „didvyrius”.
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 12:56 pm
Romai, technologijas palikim ramybėje. Kalbame apie motyvaciją, skatinimą, savotišką įkvėpimą.
romas lapkričio 17th, 2009, 12:57 pm
Man patiko komentaras iš 15 min:
Atsiprašau, bet tą asilą su mėlyną striuke jybaną dauną reiktų numest nuo televizijos bokšto ir pažiūrėt, kaip skrenda.Jau tokių daunų iš kur atsiranda.Nafik aš žiūrėjau tą filmuką, tai pats nesupratau, grynai daunas…
Fredis* lapkričio 17th, 2009, 12:59 pm
Šreki, jei kuo nors nusiklato ctv.lt, tai yra atitinkamos priežiūros tarnybos ir jos padarys reikiamus veiksmus. Jei esi pilietiškas – skambink. Nusikaltimus daro, baudžiamos, moka baudas LNK, TV3, Baltijos TV, o bulvarinis laikraštis LT dėl nuolatinių baudų išieškojimo buvo priverstas užsidaryti. „Lietuvos rytas” prieš uždarant šį laikraštį suskubo parduoti, berods norvegams…
romas lapkričio 17th, 2009, 1:00 pm
Ir dar patiko:
tokiem gaidziam as likusius dantis ispisciau, pasijami is lazdos sulupi, sulauzai pora sonkauliu, tada lupi per kelius kad i antra puse atsilenktu ir palieki gulet cypiancius kaip ta suni, vierchai atsirado, nezino ant ko sokt kad kieti pasirodytu nes bijo tai sunis moko skraidyt, nuopisos jobani….
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 1:08 pm
Romai, komentarai matyt verti ctv.lt.
romas lapkričio 17th, 2009, 1:12 pm
Man taip pat pasirodė, Šreki, – nereikia net scenarijaus rašyti – gali litofcai komentarus skaityti be pataisymų:) Aš asmeniškai juokiausi iš komentatorių reakcijos, nors šuns gaila. Jei tiesa, ką ten sakė (su vištom), reikėjo užmigdyti, nes šuo, pradėjęs medžioti, nesiliaus.
romas lapkričio 17th, 2009, 1:16 pm
Bet gali būti, kad tai būsimasis Bilūnas. Parašys kada užaugęs „Numečiau”.
Fredis* lapkričio 17th, 2009, 1:24 pm
Kaimiečiai daug tūkstančių metų jiems neįtikusius šunis ne užmigdydavo, o užmušdavo. Šiuo kart reikia pastebėti, kad šie kaimiečiai yra labai žaismingi, turi neįprastų kaime techninių video priemonių ir sužsikorę ant urbanistinio objekto – tilto. Metraštininkams, analitikams, stebėtojams tai puiki medžiaga koks buvo Vilniaus rajono kaimas XiX a. pradžioje, gal koks nors bakalauras parašys disertaciją tema „XIX a. pradžios Vilniaus rajono kaimas”, ar „Kaimiečių papročiai ir buitis lietuviškame kaime XIX a. prdžioje”.
Fredis* lapkričio 17th, 2009, 1:27 pm
… XXI a. …, toliau kaip tekste
. lapkričio 17th, 2009, 1:30 pm
Šreki, kas tas yr -ctv.lt.?
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 1:41 pm
Taške, tai gi pats pasižiūrėk ir įvertinsi. Aš ten nesilankau, man neįdomu. Šiek tiek jaudina gerb. A.R.G. kaip po reiškinys lietuviškoje masinėje medijoje.
. lapkričio 17th, 2009, 1:51 pm
Pažiūrėjau. Ir aš nedaaugęs iki tokių subtilybių.
Kartais patinka peliukai, kai stebiuosi jų aštrumų ir kandumu.
Kažkur girdėjau ar skaičiau, kad Šapauskas – tikintis, vaikštąs bažnyčion. Nustebau be galo, o gal tai tik „humoras”
romas lapkričio 17th, 2009, 1:55 pm
Taške, siūlau surinkti Siero senolis google ir pažiūrėti. Ramanausko ir Mamontovo gerų yra tarp kalbajobų, litofcų ir masonų filmukų. Po visą ctv maltis nėra reikalo, nes tikrai ne viskas yra vienodai juokinga, o dažnai nejuokinga visai.
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 1:59 pm
Romai, pilnos gatvės tokių užaugusių. Vakar per LNK’ą laidą „Byla” rodė. Nežiūrėjau, tik fone klausiausi ir retkarčiais užmesdavau akį pamatyt tuos personažus. Sėdi, klausaisi apie tas išprievartautas merginas (mergaites), nužudytus senelius vienkiemiuose, šiaip plėšimus ir vagystes ir galvoji ką tu kaip šios valstybės pilietis gali padaryti, kad nors kiek viso to mažiau būtų. Matyt lygiai nieko. Sakote, kad A.R.G. juokiasi iš „litovc’ų”? Mano klausimai: ar jie tą supranta, ar ta pajuoka daro kokį nors teigiamą poveikį ar atvirkščiai? Kad ir šis konkretus pavyzdys ką rodo?
romas lapkričio 17th, 2009, 2:23 pm
Šreki, priežastis yra ne tame, ką rodo ctv. Tautos moralė žlugo po truputį jau seniai. Dabar tik nuo lenciūgo paleido. Nepradėsiu aš vėl apie moralę, nes mes čia su bang prisiginčijome. Jei nėra jokių pastangų moralę ugdyti, draudimai nepadės. Tikra moralė gimsta tik iš sąmoningumo. Nebus ctv Lietuvoje, viskas tas pats bus youtube arba uždaruose socialiniuose tinkluose. Galėčiau, kaip nors ribočiau ctv prieinamumą paaugliams, bet tikrai nėra būdų tai padaryti. Ačiū dievui – to nereklamuoja ir nerodo per TV
. lapkričio 17th, 2009, 2:28 pm
Pagoglinau, tai papuoliau ten pat ir ant to pačio prikolo – spūstelejęs, kad turiu 14 metų buvau atjungtas. Gal ir nieko – sąmojinga – a la tomkus.geras.
Nota bene.
romai, tas sąmojingasis naujadaras – kalbajobas- yra tikrai ne angliškos šaknies. Po ano apsišaudymo ta tema panelė Ligita lyg niekur nieko skaisčiai naiviai patvirtino, kad tiesiog nežino šio itin populiataus universalaus rusiško žodžio subtilybių – parašė kitą, nepamenu, berods:
-Nemanyk, kad nežinau, ką reiškia tas xxxnintas.
romas lapkričio 17th, 2009, 2:34 pm
Taške, aš ne visada juk kalbu rimtai
Šrekis lapkričio 17th, 2009, 2:46 pm
Romai, o galėtum kaip nors duoti ženklą kada kaip kalbi
Suprantu, kad priežastys ne tame ir jeigu ir nebus ctv konkrečiai ar A.R.G. apskritai tokie Lietuviško kaimo šedevrai vis tiek egzistuos. Tarkim taip, ar tave tenkina, kad Lietuvoje nenusipirksi pornografijos (atvirai kioske ar parduotuvėse) ir nėra oficialių raudonų žibintų rajonų su moteriškėmis vitrinose? Ar ne? Vistiek gi prostitucija egzistuoja. Ir tos pačios lietuvaitės stovi kažkur ir čia stovėtų..
Per TV iš dalies reklamuoja. Neprisimenu kokio atlikėjo koncertą reklamavo, bet buvo frazė „ctv pristato”. Savaime aišku tos filmuotos medžiagos nerodo. Dar nerodo. Užtenka matyt atsakomybės. O gal bijo prižiūrinčių tarnybų (netikiu).
. lapkričio 17th, 2009, 2:46 pm
Koks sutapimas, ir aš, bet labai retai. O jaunoji panelė gi ne visada pagauna tuos niuansus.
Taip ir žalojam jaunimą
Fredis* lapkričio 17th, 2009, 3:19 pm
Kauno rajono policijos komisariato Vilkijos policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žiauraus elgesio su gyvūnais. Pranešama, kad pareigūnai jau nustatė įtariamąjį S.D. (g. 1987 m.). Jis yra ieškomas. Teigiama, jog ieškomas asmuo – Seredžiaus miestelio (Jurbarko raj.) gyventojas. Lrytas.lt
romas lapkričio 17th, 2009, 3:51 pm
Su informacija yra taip – viskam turi būti savo vieta ir savas laikas. Suaugęs žmogus yra pajėgus suprasti Algio Greitai humorą. Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos informacijos įstatymas ir turi tikslą padaryti taip, kaip reikėtų, jei aišku nebus svarbu agituoti nepilnamečių įvairiems santykiams viduryje dienos:) Iš esmės tarp Aušrinės Marijos kalbėjimo turinio ir Siero senolio blevyzgų aš dažnai nematau skirtumo – tik parlamentarė kalba labiau rafinuotai ir vartoja norminę leksiką:)
Valentinas lapkričio 17th, 2009, 4:04 pm
Kaime yra įprasta nudaigoti netinkamus, pavojingus, kenksmingus žvėris gyvulius. Kai gimsta nereikalingi kačiukai, juos įkiša į maišą ir skandina. Tai yra normalu. Tai yra kaimo kasdienybė. Kaimietis augina paršiuką, jo vaikai su paršiuku žaidžia, pripranta susidraugauja, po kiek laiko paršiukas skerdžiamas ir kaimiečiai geria jo kraują. Esminio skirtumo tarp suvarymo kiaulei peilį į širdį ir šuns numetimo nuo tilto nėra. Tai yra normalus, kasdienis, pagoniškas kaimo žmogaus santykis su gamta. Gamtoje tu dažnai užmuši kitą, bet žinai, kad tau mirus, tave suvalgys visokios bakterijos beigi kirmėlės. Svarbiausia, kaimo žmogus užmuždamas gyvulį, jį gerbia, dėkingas už tai, kad paaukojo savo gyvybę, tam, kad kaimietis palaikytų savąją. Vyrauja pagarbos gyvybei principas.
Kas daro šį įvykį pasibjaurėtinu, tai įvykio ritualizavimas, medijavimas. Filmuoti egzekuciją, atimti iš jos betarpišką gamtos gyvybės-mirties rato būtiškumą yra ne tas pats, kas užmušti gyvulį todėl, kad jis pjauna vištas. Ir čia mes susiduriame su žmonių degradavimu. Čia tenka sutikti su Fredžiu, kad ilgi socialistų valdymo metai galėjo prisidėti prie vertybinio štiliaus kaime. Sorry, daugiau neturi laiko plėtoti temą, nors galima būtų parašyti ir visą disertaciją.
Konstatuokime tik tai, kad Algis Greitai itin tiksliai ir negailestingai diagnozuoja visuomenės votis.
Maras lapkričio 17th, 2009, 8:19 pm
Valentinai, žiauriausia yra tai, kad jie ne užmušė, o nukankino. Niekas kaime šunų nuo tiltų ar nuo medžių nemėtė. Yra būtinas žiaurumas, bet čia – tikrai ne būtinas.
Valentinas lapkričio 17th, 2009, 9:55 pm
Marai,
Sąvoka „nukankino”reikia suvokti mūsų kultūros rėmuose. Nukankino todėl, kad iš žvėrelio mirties padarė šou. Pačiam šuniukui, manau, tai buvo vienas iš lengvesnių variantų.
Maras lapkričio 17th, 2009, 10:02 pm
Ne, Valentinai. Numesti nuo tilto – joks sveiko, nepragerto proto kaimietis prieš šimtą metų to nebūtų sugalvojęs. Aišku, tai geriau, nei gyvą prikalti prie durų ar medžio, bet tik tiek. Mirtis turi būti greita, kuo mažiau skausminga ir užtikrinta. Nematau čia nė vieno komponento. Todėl tai nepamatuotas žiaurumas.
Mano prosenelis (ūkininkas) avies papjauti negalėdavo ir tokių buvo daug.
Valentinas lapkričio 17th, 2009, 10:08 pm
Marai, nenoriu, kad pradėtum galvoti, jog aš kaip nors pozityviai žiūrių į tuos urodus. Bet jei tau tektų užduotis užmušti šunį, pjaunantį vištas. Kokį metodą pasirinktum? Pjautum gerklę? Skandintum? Nuodytum? Šautum? (turi su kuo šauti?) Užtvatytum akmeniu? Man rodos, visi šie metodai šuniukui sukeltų daug daugiau skausmo, nei patyrė jis dabar.
Tačiau, gal aš ir klystu. Nesu kaimo žmogus, dar visai neseniai galvojau, kad pieną gamina pieno kombinate, o batonai auga ant medžių, todėl nežinau kaip tą daro kaimiečiai.
Maras lapkričio 17th, 2009, 10:11 pm
Negalvoju. Geriausia išeitis – nueiti pas kaimyną, kuris turi šautuvą. Bet šiaip kaime turi būti kažkokios tradicijos, kas su tokiais gyvūnais daroma. Gal skandina?
TipasK lapkričio 17th, 2009, 10:23 pm
Nesutinku, kad šitas žiaurumas – „socialistinio” laikotarpio rezultatas. Taip, tam tikros vertybės tada buvo „priglušintos”, bet viskas buvo dirbtina, kaip su darbu: vieni vaidino, kad „glušina”, kiti kad paklūsta. Tačiau moralinių vertybių praradimas įvyko šiais laikais. Čia kalba ilga, TV, internetas, Valinskas, „realybės šou” perkama žiniasklaida ir t.t. Žiniasklaidą įrašiau, nes tada buvo nežiniasklaida.
O šuniuko nužudymas, netgi jei tai neišvengiamybė, puikiai suprantame, koks turėtų būti ir net svarstymai, analizės negalimi. Neapgaudinėkime savęs bandydami sakyti apie kažkokius kaimiečių natūralizmus, tai tiesiog neskanu. Sakyčiau, pasireiškia bloguose išsiugdytas noras diskutuoti, netgi kai supranti, kad tave jau manipuliuoja.
romas lapkričio 17th, 2009, 10:27 pm
Marai, mano draugai vaikystėje gavo pneumatinį šautuvą. Tire buvo galima nusipirkti kulką už 2 kapeikas. Jie nusipirko gal 10 šovinių ir nusprendė nušauti vieno iš draugų asmeninį katiną. Aišku, pati efektyviausia mirtis yra šūvis į galvą. Katinas buvo surištas ir buvo pradėta šaudyti. Iš toliau šūviai nepadarė rimtesnės bėdos, todėl gal nuo kokio 6 šovinio šaudė priglaudę prie kaukolės. Katinas nemirė, nes pneumatinio šautuvo kulkos buvo nepajėgios kaulo pramušti. Kruvinas katinas buvo paleistas ir liko gyvas. Tą akciją draugas man pasakojo be jokio gailesčio katinui – tiesiog kaip labai įdomią istoriją. Nei vienas mano vaikystės draugų nesėdi kalėjime ir yra labai normalūs žmonės. Vieną jų kartais net parodo per TV:)
TipasK lapkričio 17th, 2009, 10:36 pm
Romai, tokie dalykai nepraeina be pėdsakų. Mus formuoja viskas, net nesuvokiami, nematomi dalykai, nes turime labai daug informacijos priėmimo kanalų. O kad parodo per TV juk tai ne kokybės įrodymas, sutikite? Juk prisiminkime, kaip „gražiai” buvo konstruojamas per visas TV H.Daktaro įvaizdis. Net kalėjime besimeldžiantį filmavo!!! Beje, vaikai iki mždaug penkerių neturi gailesčio jausmo, jie iš smalsumo gali ir kankinti. O kad sakote praėjo be pėdsakų savo pasakojimu ir paneigiate: jis tą istorija pasakoja, vadinasi prisimena, vadinasi įtaka yra.
WU lapkričio 17th, 2009, 10:38 pm
Na rodymas per televizorių toli gražu nesako, kad žmogus yra normalus. Dažnai būna priešingai
Labanakt.
romas lapkričio 17th, 2009, 10:39 pm
TipaiK, esi neteisus. Vertybių griūtis prasideda nuo pamatų. Mes dabar žavimės skandinaviška etika, Tai yra protestantiška krikščioniška kultūra. Pačios krikščionybės dienotvarkėje nebėra, bet etika liko. Tarybinė visuomenė buvo gerai prižiūrima banda. Piemens neliko ir banda pasileido. Yra esminis skirtumas tarp asmeninės atsakomybės ir visiško neatsakingumo. Tai matosi net požiūryje į valstybę. Iliustratyvus buvo ta tema Račo įrašas:
http://racas.lt/islaikytiniu-tauta/
romas lapkričio 17th, 2009, 10:46 pm
TipaiK, visada svarbu, kas yra žmogus ir kokiame kontekste jis rodomas. Nuo Daktaro tai yra labai toli – tai tiesiog skirtingas polius. Beje, Biliūnas šovė į katiną lanku, nes šautuvo neturėjo. Aš niekada neteisiu žmonių, kol nežinau kokios elgesio aplinkybės. Tas filmukas per trumpas daryti toli siekiančias išvadas. Man šuns žudikas neturi jokios pozicijos vertinimo skalėje, nes nežinau, ką jis daro kiekvieną dieną.
Maras lapkričio 17th, 2009, 10:46 pm
romai, kiek tada jiems, tiems vaikams, buvo metų. Bet šiaip, aš jau citavau: „nežinau, kokia yra niekšo siela, bet manausi žinąs padoraus žmogaus sielą ir ji man kelia siaubą”.
Maras lapkričio 18th, 2009, 1:11 am
Va ir mano žodžių patvirtinimas. Numestasis šuo gyvas, daugybiniai lūžiai. Nei mirties, nei greitos, neskausmingos ar užtikrintos. Metė ne penkiamečiai, turėjo gi suprasti. Taip kad toli gražu ne lengviausia išeitis, Valentinai, šuniui. Šiaip keista, kad taip pagalvojai – gi matosi, kad meta ne iš itin aukštai.