Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Ne per seniausiai grįžau iš kino. Po atvirumi dangumi. Jūs turbūt žinote, kad būna ir taip, ypač, kai šiemet Vilnius – Europos kultūros sostinė. Aš irgi girdėjau šia tema kalbas sklindant, bet realiai susipažinti nusprendžiau tik dabar.
Kažkurią dieną bežiūrėdama į miesto iškabas (čia įprotis ar velniažin kas) pamačiau intriguojančius žodžius: „Kinas mieste.“ Nekantrumas sielą nutvilkdė, tučtuojau parbėgau namo ir lindau į internetą aiškintis kas ir kaip. Įvedžiau internetinį puslapį http://www.kinasmieste.lt ir – vualia! – atsivėrė informacijos lobynai. Gi pasirodo nuo birželio 17-os Vilniuje ir nuo liepos 14-os Kaune viešos, istoriškai svarbios miestų erdvės pasitelktos švietėjiškai programai. Kino mėgėjams.
Mmm, ir ką jums papasakoti? Buvo gryniausia šaunuma. Šįvakar rodė trumpametražius Artūro Baryso kino filmus.
Kone visose juostose save paversti pagrindiniu veikėju – genialumas ar didybės manija? (cha, nejučia prisiminiau Clintą Eastwoodą visai netingintį ir režisuoti, ir vaidinti)
Besaikiai cigarečių dūmų kamuoliai, butelaičiai, nuogos merginos – malonybės ar nuosmukis?
Nuolatinis riedėjimas ir skendimas – tai kodėl tu vis tiek šypsaisi?
Nes tikriausiai toks gyvenimas. Keistai juokingas.
Keletas gairių:
Žodžiu, daugmaž toks stilius. Gailėkitės kas nebuvot. Gerai, pokštauju, bet, patikėkit, mano įspūdžiai patys šilčiausi. Eilinį kartą įsitikinau, kad kiek dar daug apie Lietuvos kultūrą aš nežinau. Nieko, gyvenimas tęsiasi. Rytoj rodys Valdo Navasaičio ir Mariaus Ivaškevičiaus dokumentinį filmą „Dviese ant tilto“ bei G. Beinoriūtės juostą „Troleibusų miestas“. Spėkit, ar manęs ten nebus?! Dievulėliau, vien nuo Mariaus Ivaškevičiaus pavardės lydausi.
Tik dar tokia smulkmena – besėdint ant išlankstomos kėdutės vidury Vilniaus pasidarė… Vėsoka. Iš pradžių lyg ir nieko, tačiau ilgainiui pajutau striukės ar bent jau pledo trūkumėlį. Šiaip galėjom visi ir labiau susiglausti…:))
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 1:07 am
Neatsiskyrė nuo dvitaškio nuoroda: http://www.youtube.com/watch?v=L9CjfpWq3M8 (beje, verta pažiūrėti, KAIP jis groja)
. Dėl skonių, sakoma, nesiginčijama. Bet…
Gal ne per griežtai aš čia
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 1:13 am
Na, gali pasiūlyt kokią gerą Tavo manymu Mikos dainą.
Bet įtariu, kad problema ta, jog Tu klausaisi žodžių, o man jie neįdomūs. Aš jų tiesiog negirdžiu. Man svarbi tik muzika.
Galiu pasakyti dar, kad jie abu nėra blogi. Gal popsui ir geri. Tik nesakyk, kad čia ne popsas 8-0.
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 1:21 am
Neiškęsiu, ir dar vieną įdėsiu: http://www.youtube.com/watch?v=HPqK1JJOFxw&feature=related
apie trečią minutę – kaip jis žaidžia ritmais, lėta/greita vienu metu, net ritmai skiriasi. Ir kaip pabaigia!!!
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 1:36 am
Taip pribloškiau, kad net jokio atsakymo
? Tikiuosi, neįžeidžiau.
Ligita rugpjūčio 28th, 2009, 1:58 am
O negalėjau aš miegot nueiti?
Paklausyk Mikos „Overrated”, „Lady Jane”, „Lonely Alkocoholic”, „Stuck In The Middle”… Nuorodų nedėsiu (nebent rytoj šviežia galva). Na… Jeigu neklystu, Mika už savo dainų žodžius net apdovanojimą yra gavęs.
O KAIP groja Keith Jarrett neįmanoma nepastebėti. Tiesiog į akis kriste krinta
Sakyčiau… Tamposi, bet nenoriu įžeisti
) Pirmas įspūdis: geras.
Beje, tik pasakyk, kad ir Alicios Keys neklausytum. Nusišaučiau :OOO
Ligita rugpjūčio 28th, 2009, 2:01 am
Tiesa, jos muzikinis stilius gerokai kitoks x))
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 3:19 am
Taigi matau, kad nuorodos aprobuotos – gi ne robotas tai daro
.
Alicia Keys – Fallin Good Quality – o, čia jau galima ne tik klausyt, bet ir kažkokį malonumą patirti. Minimalizmas (fortepijonas) + bliuzas (balsas) + kažkokie riapo ar kokios tai ten amerikonų juodaodžių muzikos atgarsiai. Balsas geras, muzika ne tik kokybiška (kaip tų dviejų), bet ir talento yr arba tiesiog geriau sukalta (per mažai žinau, kad galėčiau sakyti). Stilius priimtinesnis. Kažkiek esu tokios girdėjęs, tai iš bendro konteksto neiškrenta (taip pat ir į gerąją pusę
). Už Mika ir Gaga muzikine prasme geriau vienareikšmiškai (ir čia jau ne dėl labiau patinkančio stiliaus taip sakau). Sudėtingesnė tiesiog.
Bet neklausyčiau savo noru. Nesukelia katarsio. Aš išvis dainų ne itin, nes ten dažnai svarbūs žodžiai. O man nesvarbu, ką Mika gavo ir kokie jo žodžiai, kaip ir Mahlerio žodžiai ar net Beethoveno 9-osios finalo tekstas. Visa tai tik kažkoks murmėjimas. Nes muzika prasideda ten, kur baigiasi žodžiai, kaip sakė Heine.
Ir, beje, pastebiu, kad popse, tame kokybiškame, svarbiausia ir yra – žodžiai. Vien dėl to man jis svetimas. Reikia klausytis (dar svetima kalba) jų, muzika, kuri būtų pati savaime gera, tik trukdytų. O man ji svarbiausia.
.
Tiesa, čia tas žodis heaven svarbus: http://www.youtube.com/watch?v=tZ0LVLdbSOE Bet visi kiti… Taigi ir taip girdžiu, kaip jie vaikšto danguje
Bet man geriau vis tik čia: http://www.youtube.com/watch?v=ad6vaY8wOto Niekam nežinomas antraeilis poetas. Žinau tik, kad viskas vyksta vidurnaktį. Bet, aišku, jaunimas čia miegos
.
Gal čia ne: http://www.youtube.com/watch?v=BGqBnTWtxp8 Žodžiai išversti į anglų kalbą ir puikus vizualinis paaiškinimas (ištrauka iš filmo). Mahleris tikrai parašė „Dainas mirusiems vaikams” (čia viena jų) ir po to viena jo duktė mirė.
Dėl Jarretto. Čia mat specifika: tai, ką jis čia groja, yra totali improvizacija. Tai yra, žmogus ateina atsisėda prie fortepijono ir groja. Kuo mažiau galvoju, ką grosiu, tuo geriau išeina – taip yra sakęs. Na, be to, jis dar ir nesveikas – ar ne dešimt metų buvo stogas nuvažiavęs, bet paskui atsigavo. Aš neįsivaizduoju, kaip galima 2 valandas suvirš priimprovizuoti (valandą non stop, pertrauka, kiek mažiau nei valanda ir dar bisai). Ir taip per metus po kokį 100 koncertų. Yra tokių vietų, kad kad atrodo, jog jam grojant stogas važiuoja.
O kiek iš jo šaipėsi dėl to urzgimo-niūniavimo, rašė, kad su fortepijonu lytiškai santykiauja (na, kartais pažiūrėjus…). Taip kad „tamposi” – čia švelniai.
Beje, melodiją pažinai pirmoje nuorodoje? Tai svarbu.
Valentinas rugpjūčio 28th, 2009, 10:09 am
Keith Jarreto Kiolno koncertas yra privalomas kiekvieno pradedančio džiazo mėgėjo klausymo kūrinys. Čia tas pats jei kokia nors blondinė sako: Aš mėgstu klasikinę muziką, pavyzdžiui Bethoveno „Elizai”. Arba jei kokia megztiniuota, akiniuota jaunuolė, kuri net nemoka dažytis, sako: Aš mėgstu rimtą literatūrą, pavyzdžiui Hesės „Stepių vilkas”.
Musė rugpjūčio 28th, 2009, 10:18 am
Aš persiprašau, visai neseniai perėjau ant džiazo nuo „69 danguje” ir „Yvos”, tai dabar dar 1 klasės lygyje
Valentinas rugpjūčio 28th, 2009, 10:22 am
Muse,
Neatsiprašinėk, tu teisingame kelyje. Negaila po tiek metų ištikimybės palikti šeškes ir zvonkę? Jos juk irgi žmonės, ne šiaip garsus leidžiantys mėsos gabaliukai. Jos gi ir dūšią turi.
Auksinis kardas rugpjūčio 28th, 2009, 12:27 pm
Mikos „Happy ending” yra plokštelės pabaigos daina – ilgas ir ne taip būdingas uždarymas. Mikos būdingas braižas – trumpesni ir energingi reikalai. Pamenu, patiko labai susidūrus.
Lady Gaga yra mano dukros laikomo stiliaus prototipas – muzikėlės nelabai sekiau, bet įvaizdis įdomus, tik kažkur skaičiau, kad jam yra ir šeimininkės filosofinis užtaisas: nešti gėjų vizualinę kultūrą į mainstreamą. O tai šiek tiek atkartoja punk, aišku lengviau ir žaismingiau. Panašu į Madonos aštresnius sceninius manevrus, tik daroma kur kas rimčiau.
Keith Jarret yra gėris, išties – kur nukišau jo plokšteles, reikės traukti, perklausyti, kad priminėt.
Queen – mano žmonos mėgiamas arkliukas. Sąžiningai daryta, gaila nebėra to šviežumo, su kuriuo ankstyvoji jų leidyba galėjo pritrenkti, dabar jau truputi susicukravę…
Alicia Keys – man tai „Woman’s Worth” (taip?) atrodo vykęs ir perteikiantis jos esmę.
Nelabai yra ką kritikuoti, kas čia dabar nutiko?
. rugpjūčio 28th, 2009, 12:47 pm
Slidus dalykas toji muzika, tiksliau – jos vertinimas. Prieš keletą dienų buvau atsisveikinti su mirusiu buvusiu bendradarbiu. ”Nutrukusi styga” – manau, joje gedulingą muziką parenka profesionalai kažkaip keistai nuskambėjo „Elizai”, o po kiek laiko „Aleliuja”…
Ir dar- visai neįprastai, liūdna, labai gera, man visai nežinomos dainininkės daina, gal baladė… muzika kažkur tarp estrados, džiazo, tik ne įprastos klasikos.
Musė rugpjūčio 28th, 2009, 12:58 pm
Kaip juokinga, Fredžio ir Artūro kivirčai išplaukė į plačiuosius Alfos vandenis. Gerai, kad ten nėra įdėtos nuorodos į Ligi Dangaus, bo suplūdus krūvai svetimų skaitytojų man turbūt tektų atsiriboti nuo pusės savo blevyzgų
Fredi, skaitei Laučiaus straipsnį delfyje? Žiaurokas, be negaliu nesutikti su daugeliu minčių, deja. Tik gaila, kad nuo šiol V. Laučius tikrai nebebus kviečiamas į jokius TS ar DPI organizuojamus renginius, seminarus…
Fredis* rugpjūčio 28th, 2009, 1:03 pm
Tik akimis permečiau, kritika yra gerai. Laučius – teoretikas, reikia tarkuoti ir saviškius. Kadangi tu rekomendavai – dabar įdėmiau paskytysiu.
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 1:34 pm
Valentinai, o Jarrett Muencheno koncertas, arba Radiance – irgi pradedantiesiems? Aš mat džiazą ne per plačiausiai žinau, tai man įdomu, kas yra ne pradedantiesiems.
Ligita rugpjūčio 28th, 2009, 2:04 pm
Auksinis Karde, po „Happy Ending” pauzelė ir tada Mika dainuoja „Over My Shoulder”. Ir kaip sau nori, man ten atskira daina
Marai, bet gi Mikos ir muzika nereali, ne tik žodžiai! Įsiklausyk, pajusk energiją ir dvasią. Oj, panašu, kad bandau priversti pamėgti
Iš tikrųjų tai bent pas mane muzika ateina netikėtai – išgirsti vieną atlikėjo dainą, kitą ir jeigu „veža” leidies į paieškas: „Hm, ir kas jis toks?” Taip ir prilimpa. Melodija iš tos nuorodos gal ir girdėta, tik tikrai nepasakysiu kur.
Valentinas rugpjūčio 28th, 2009, 4:27 pm
Marai,
Turbūt aš nebuvau teisingai suprastas. Kiolno koncertas pradedantiems ne todėl, kad jis koks nors prastesnis, bet todėl, kad jis labai lengvai priimamas, tam nereikia jokio specialaus pasiruošimo, ypač pirmąjai daliai, kurią apskritai galima pavadinti tiesiog popsu.
Aš pats perklausiau Kiolno koncertą, Paryžiaus koncertą, Standartus ir dar kažkokį diską, kurio net neatsimenu pavadinimo dar tada, kai klausydavomės iš kasečių. Nuo to laiko nieko naujo iš jo ir neklausiau, nes tiesiog nebuvo poreikio. O muzikos jis išleidęs žiauriai daug:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&searchlink=KEITH|JARRET&sql=11:hifpxqt5ldfe~T2
Valentinas rugpjūčio 28th, 2009, 4:40 pm
Mika yra mielas vaikinas, darantis pakankamai gerą muziką, gerose britiškose tradicijose. Jo diską malonu perklausyti viena kartą automobilyje važiuojant aplankyti šeimyniškių. Tačiau jei klausytum jo 10 kartų iš eilės, jau po trečio karto išlystų per gerklę. To niekada neatsitinka su Pink Floyd arba Peter Gabriel, arba Michael Jackson, arba Prince. Tai rodo, kad Mika yra vienadienis, kokybiškas pop atlikėjas.
Alicia Keys ir Lady Gaga net nevertos minėti tokioje muzikiniu atžvilgiu rafinuotoje kompanijoje. Eilinės diskotekinės mergužėlės.
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 6:56 pm
Ligita. Nejaučiu Mikos dvasios. Mano nomone, nėr ten ko jausti. Specialiai perklausiau visas, kur minėjai dainas. Tai geriau, nei Lietuvoje, bet tik tiek. Kokybiška muzika, bet nieko daugiau. Laikini dalykai. Toks gražuoliukas fainuoliukas, salduliukas (ir ta dainavimo maniera…). Beje, supratau, ką Orlova pamėgdžioja
. Manieringas dainavimas. Plg. Lady Jane originalą (?): http://www.youtube.com/watch?v=RkMVdXPPTMY Kuo rolingai blogiau? Man tas Mika atrodo kažkokia blyški The Beatles kopija. Va klausau ketvirtą dainą: viskas jau kažkur girdėta (Stuckn in the middle – kažkas nuo bitlų labai ryškiai) mano vaikystės laikais (britiškas popsas?). Nieko originalaus ir stipraus. Bet tai, aišku, tik mano nuomonė.
O va čia yra ką jausti: http://www.youtube.com/watch?v=mzNEgcqWDG4 (beieškodamas užtikau. Galingai. Nelabai esu girdėjęs Joplin, tai belieka tik galvą nulenkt). Čia ta pati Summertime, kur pirmoje nuorodoje Jarrettas improvizavo. Dar Ella: http://www.youtube.com/watch?v=1j6avX7ebkM&feature=related O štai originalas: http://www.youtube.com/watch?v=hRCRMJwrTY8 Labiausiai nugrotas standartas turbūt. Va tas mane žavi džiaze – begalinė atlikimo ir interpretacijos laisvė. Kiekvienas vis kitaip, kad net atpažinti neįmanoma. Gali gaudyti, kaip žaidžia, pakeičia, iškraipo temą, atitiolsta nuo jos ir sugrįžta. Lygiai taip pat, kaip klasikinėse variacijose.
Valentinai, neteisingai turbūt suprastas buvau aš
. Žinau, kad jis ne prastesnis. Man tiesiog įdomu, kas yra sudėtingesnis suvokimui džiazas. Nebūtinai Jarrettas (beje, jis mane domina beveik tik solinis – visa kita nėra taip įdomu. O pamėgau jį nuo pirmo išgirsto disko – Paryžiaus. Standartai – jau ne tai.). Tiesiog per mažai džiazo žinau, o sudėtinga muzika man patinka. Nuo kokio Grapelli arba Loussierr trio tai vemt verčia.
Na, reikia susipažinti su geru popsu. Taigi, Valentino paminėtieji. Pinkus žinau ir tai tikrai gerai. Bent jau The wall man atrodo Mahlerio – Šostakovičiaus muzikinio mąstymo tęsiniu. Net sandaros požiūriu – 10 dalių simfonija, kaip „Lied von die Erde” ar Šostakovičiaus 14-oji.
Peter Gabriel – Solsbury Hill Niekas ypatingai neužkabino, nors už Mika tikrai geriau. Tiesiog reikėtų „įsikirsti”. Bet kažkas lyg ir yra.
prince – Batdance rafinuotas, efektingas popsas, panašus į Jacksoną (ir šiaip viskas tinka abiems). Viskas gerai sukalta ir gerai klausosi. Bet mane nervina tas bumčikas, kad ir koks jis rafinuotas, bet vis tiek labai ryškus. Lyg mane durnium, nesugebančiu ritmo pagauti, laiko. Ir šiaip, ilgiau paklausius tai vargina. Beje, jiems abiems labai svarbi vizualinė pusė. Neturiu nieko prieš šou, bet muzika man yra daiktas savyje, savipakankamas dalykas (net klausausi patinkančių dalykų užsimerkęs).
Ai, geriau pašokim gyvenimą: http://www.youtube.com/watch?v=tCWbsktbCtU (dvi dalys, į Bernsteiną irgi įdomu žiūrėti
).
Valentinas rugpjūčio 28th, 2009, 8:21 pm
Marai, jei nori džiazo, kurį neįmanoma suprasti prieš tai keletą dešimtmečių tuo neužsiminėjus, gali pažiūrėti John Coltrane.
Jei jau paminėjome Janis Joplin, tai neseniai atradau prancūzišką jos atitikmenį. Patricija Kaas nervingai rūko užkulisiuose, suprasdama, kad ji tapo nieku
Terez Montcalm
http://www.youtube.com/watch?v=9JI_I_DCVkQ&feature=related
Valentinas rugpjūčio 28th, 2009, 8:53 pm
Peter Garbriel reikia klausytis gyvai, t.y. koncertinius įrašus. Jis kuria aukščiausio lygio šou. Patys geriausi koncertiniai DVD, kuriuos man teko matyti yra Peterio Gabrielio. Pavyzdžiui štai daina Barry Williams show iš koncertinio turo Growing up live. Daina, beje, yra turbūt popsiausia, kurią jis yra parašęs.
http://www.youtube.com/watch?v=CcYV9guosMk&feature=PlayList&p=0DE20B57AB84D965&playnext=1&playnext_from=PL&index=23
Bosu groja boso gitaros imperatorius Tony Levin. Back vokalas jo duktė. Show režisierius, garsusis Hamish Hamilton daręs neprilygstamus DVD Peteriui, U2 ir kitiems kiečiausiems atlikėjams.
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 9:43 pm
Ką galiu pasakyti, patiko man Coltrane. Net Alabama, kuriai reikia aiškiai daugiau klausymo patirties ne turiu.
?
O čia Kaas nerūko: http://www.youtube.com/watch?v=c6eqcmwrQEE&feature=related
Maras rugpjūčio 28th, 2009, 10:01 pm
Va va, man tie šou… Kaip rusai sakytų – околомузыкальное. Šiuolaikinės operos, tsakant. O aš operų nemėgstu. Va klausausi to Gabriel iš nuorodos. Ir melodija, ir jos apdorojimas tikrai geri. Suprantu, kodėl tokia muzika patinka. Bet kam tas bumčikas, kam? Ir šiaip, man, kaip čia pasakyti, per lengvas, ar kaip.
Na čia irgi yra to beeto kiek nori: http://www.youtube.com/watch?v=GERwAQ9196k (ten trys dalys) bet ne fonas, ant kurio guldoma, o funkcinis jis čia.
O jei reikia tikro beeto, tai prašom: http://www.youtube.com/watch?v=eCI6z0mU__0&feature=related Na, jis aišku, savotiškas…
Maras rugpjūčio 29th, 2009, 1:25 am
Beje, Ligita, būtų įdomu sužinoti ir Tavo nuomonę apie tą muziką, kur aš įdėjau. Aš savo tai pasakiau
. O tai diedai tik šnekasi…
bang rugpjūčio 29th, 2009, 2:18 am
Muse susijaudinimui, Jamiroquai atsipalaidavimui.
Ligita rugpjūčio 29th, 2009, 6:03 pm
Kaip siaubingai jūs atsiliepiate apie Miką, net žiauru skaityti :O
Valentinai, nežinia kiek kartų jo dainų klausiausi (ir tebesiklausau), bet pro niekur neišlindo.
Marai, Rolling Stones ir Mikos „Lady Jane” sieja tik bendras pavadinimas. Nei muzika, nei žodžiai, nei balsai – daugiau ten nieko panašaus nėra. Beje, įdomu, kad štai tu jį su „Beatle’ais” lygini. Pasaulio spaudoj jis dėl savo unikalaus balso galimybių lyginamas su Freddie Mercury, dar stiliumi kažkiek su „Scissor Sisters”, tačiau gyvuoja nepriklausomai nuo viso to. Mano manymu, panašių į jį nėra.
Dėl Alicios Keys. Neįsivaizduoju kaip pagal jos muziką galima būtų šokti diskotekoje. Lady Gaga, taip, bet Alicia…
O iš jūsų suminėtų man labiausiai įstrigo: E Fitzgerald, L Armstrong Cheek to cheek Heaven – lengva, šviesu, gyva (kaip tik tinka dabar klausytis); „MAHLER” – KEN RUSSELL, DIRECTOR – gal mane čia „užkabino” sustiprinimas vaizdais, nežinia; Music for pieces of wood – Steve Reich – cha cha, prisiminiau kaip šiais metais knygų mugėj grojo daugmaž tokį chaosą, klausai ir nesupranti kur esi ir kas su tavimi darosi, išeini trinkteltas
Maras rugpjūčio 29th, 2009, 6:47 pm
Sakai, chaosas. Aš, aišku, nepiršiu savo nuomonės – daug kas minimalizmo tiesiog nemėgsta – bet jei bus noro, įsiklausyk, kaip keičiasi muzika, pamažu. Atrodo, tarsi niekas nevyksta, tarsi kartoja tą patį per tą patį. O paskui girdi, kad visai kažkas kita. Mikropokyčių sekimas ir sudaro malonumą. Bet šiaip jei Reichas ir chaosas, tai itin tiksliai paskaičiuotas. Atlikėjai čia neturi jokios laisvės. Beje, šis žmogus iš dalies kaltas dėl dabartinių visokių pop elektro muzikos stilių atsiradimo – perėmė kai kuriuos jo elementus.
Ligita rugpjūčio 29th, 2009, 7:26 pm
Na, nežinau, man čia viskas kaip miške atrodo, šiek tiek vargina klausyti x)) Tiesa, dar perklausiau, tai ties 3.19 min. jaučiu pakylėtumą.
Beje, va galiu pasiūlyti dainą visiems gyvenimo atvejams – http://www.youtube.com/watch?v=nK0Pi4wC8Hk Nors video nesąmoningas
Maras rugpjūčio 29th, 2009, 8:20 pm
O, vaikystės muzikytė. Visai nieko. Ir video man visai patiko.
Minimalizmas yra labai „tirštas”, todėl jo sudėtinga klausyti. O ilgą laiką tai ir išvis sunku. Na, čia paprastesnis, (lėtoji dalis): http://www.youtube.com/watch?v=u_-P9VuZU6Y&feature=related Gana nedaug šiuolaikinės muzikos, kurią galima vadinti elegantiška. Ši, mano požiūriu, kaip tik tokia.
Beje, jei būna gera muzika, ar gali dirbti
?
Maras rugpjūčio 29th, 2009, 8:22 pm
Beje, tai, kad gali klausytis be galo, dar nereiškia, kad gera muzika. Yra žmonių, kurie ir Zvonkės klausosi nuolat ir jiems niekas neišlenda. O aš savo mėgiamiausio klausausi apyrečiai. Kad „nenusitrintų”.
Maras rugpjūčio 29th, 2009, 8:34 pm
O čia kaip animacija: http://www.youtube.com/watch?v=cndp2hjAGys
?
Auksinis kardas rugpjūčio 29th, 2009, 10:05 pm
Ligita, pas Miką įvairiose redakcijose įvairiai pridurta „bonus track”, bet paskutinis ir dėsningai paskutinis yra „Happy Ending”.
Valentinai, patinka PG? Neblogas reikalas, ant jo Genesis ilgai važiavau kaip ant mėgstamiausio. PG labiausiai, sakyčiau, įspūdingi yra klipai – ten jis visame išradingume ir darbštume! Vien DVD koncertas neatskleidžia to daugialypio dalyko, koks yra PG artistiškas gyvenimas. Nors dukra šalia jo, tokiu primenančiu jį patį jaunystėje veidu – kažkas ypatingo.
Coltrane’as – stabas, neabejotinas gaivalas, viena iš aiškių džiazo aukštumų. Neturėjau laiko daugiau čia skaityti, reikia bėgti tvarkyti grybus, parvežiau pririnkęs du kibirus, jau troškau ne grybų, bet kad jie baigtųsi iki pareisiu. Eina kaip reikiant pas mus jau!
. rugpjūčio 29th, 2009, 11:12 pm
Smagu, kad tiek įvairios ir geros muzikos atsirado.
Maro geras skonis (nes panašus į mano – arkliškas humoras
Gaila, Musė pastaruoju metu nepasidalina savo subtilybėmis.
Ligitos įdėtas breikas – gal breiko klasika, o ne vaikystė.
Gaila, niekur neįžiūrėjau Patricijos Kaas… matyt, mano meilė jai apakino, nors sutinku, kad josios žvaigždė leidžiasi. Deja.
Visada stebino jos aranžuotojo koks tai negeras senamadiškumas, o pastaraisiais metais ji labiau savo Tekilą myli ar ką. Na, o rusofobai tai jau niekad neatleis jai Maskvos.
bang rugpjūčio 29th, 2009, 11:14 pm
Mika yra Mika. Kad ne Freddie Mercury, pasimatys dar šiais metais, kurių Mika, manau, nbesulauks (kaip atlikėjas).
Maras rugpjūčio 29th, 2009, 11:45 pm
Aš turėjau omeny savo vaikystę. Net nežinojau, kad čia breikas
. Šiaip mano skonis čia tik iš dalies parodytas – ką čia žmones gąsdinti
.
Ligita rugpjūčio 30th, 2009, 1:27 am
Marai, vis tiek nelimpa. Matyt, minimalizmas ne man. Bent jau kol kas
O ten, kur pavadinai neva animacija, skamba stingdančiai. Į pabaigą galėjau įsivaizduoti, jog pati klaidžioju tais koridoriais x))
Dėl muzikos ir darbo. Priklauso nuo to, ką dirbu. Jeigu reikia intensyviai mąstyti, geriau tyloj.
Beje, aš irgi nežinojau, kad įdėjau breiką =) Taške, tai iš kur tavo žinios, mm?
Auksinis karde, įdėsiu tau dainos „Over My Shoulder” žodžius http://www.allthelyrics.com/lyrics/mika/over_my_shoulder-lyrics-1046429.html Nors iš tikrųjų deramai nesupaisysi ko Mika siekė lyg ir kartu sudėdamas, mano manymu, dvi skirtingas dainas. Tiesa, šita dalis – daina „Over My Shoulder” man tokia beprotiškai skaudi ir trapi, kad ilgą laiką nė negalėjau klausyti…
O grybų virtualiai ir man atsiųsk!
Pageidautina voveraičių ar pievagrybių.
Bang, kodėl taip manai?
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 3:01 am
Stingdančiai, sakai. Bachas ir tuo viskas pasakyta (tai ne upelis [bach], tai jūra). O vaizduose – ir mūsų senamiestis, kokio greitai visai nebeliks
. Šiaip tai vienas didžiausių XX amžiaus animatorių. Ten vienas komentaras po juo youtubėj geras. Apie laisvę.
Ta daina, kur nuoroda, geresnė, nei kitos Mikos kur girdėjau. Bet man tai tik atgarsiai to liūdesio, kokį galiu girdėti kad ir čia: http://www.youtube.com/watch?v=LxcMZl6YwNs O šis – atbalsis to žmogiško liūdesio, kaip ir Camus kūryboje. O šitas tai išvis nesitiki, kad parašytas prieš kelis šimtus metų: http://www.youtube.com/watch?v=3hGpjsgquqw&feature=related (yra ir žodžiai komentaruose). Jei stingdo Bachas, tai ką turi padaryti Šalčio karalius?
Ligita rugpjūčio 30th, 2009, 12:36 pm
Paversti ledo gabalu
Gerai, juokauju, bet vyrioko iš paskutinės nuorodos vien veidas koks emociškai iškalbingas. Pirmoj nuorodoj man neviltis juntama, dažnai tokių dainų nepriklausysi.
Beje, rašai: „O šis – atbalsis to žmogiško liūdesio…” Apie kurią nuorodą? Pirmą? Ar praleidai vienos neįdėjęs?
)
Musė rugpjūčio 30th, 2009, 2:04 pm
Taške, aš pastaruoju metu tinginiauju, nes už mane dirba Maras
Ir daro tai nepalyginti geriau. Šiandien kepdama vištą praklausiau visas nuorodas:)). Ligita, vėl primygtinai prašau atskiro muzikinio skyrelio, būna labai gaila, kai tema nuvažiuoja į apačią ir neberandi sau patikusios nuorodos.
Marai, man labai labai patiko tavo paskutinio komentaro kūriniai, ypač pirmasis ( La Venexiana Claudio Monteverdi: Il Ottavo Libro dei Madrigali) – jame išties telpa viso pasaulio liūdesys, negaliu nustoti klausytis. Bet sutik, nesąžininga lyginti tai su Mika, čia nelyginami dalykai.
Dėl Mikos – nelabai žinau, kas tas Mika, anksčiau keletą gabalų buvo Ligita įkėlusi, nelabai įstrigo, bet dabar paklausiau „Over the Shoulders” – tikrai patiko, kaip popsas tai tikrai puikus.
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 3:30 pm
Ligita, pirma. Iš esmės visa gera muzika, net jei ji iš pirmo žvilgsnio ir linksma, turi turėti tokio liūdesio. Man taip atrodo.
.
Aišku, tenka sutikti su Muse, kad lyginti Monteverdį ir Mika nėra sąžininga. Jau rašiau apie kalną ir trupinį, tai čia tas atvejis. Mūsų fuxistas Mačiūnas gi tikėjosi danguje išgirsti visas dingusias Monteverdžio operas (ta arija ir yra vienintelė išlikusi iš vienos operos).
Kita vertus, jei Mika pretenduoja į menininkus, o ne tik atlikėjus, tai jį galima ir reikia lyginti su geriausiais. Tik taip galima suprasti, ko verta klausyti, o ko – ne
Dar viena lamentacija iš dar vienos operos (šita išlikusi ir statoma): http://www.youtube.com/watch?v=TLJTDmIeUo8&feature=related (čia apie ką: http://homepage.mac.com/cparada/GML/Dido.html)
P.S. Ech, kaip popsistai naudojasi moterų polinkiu į švelnų liūdesį…
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 3:30 pm
Chm, Mačiūną negražiai išvadinau – l raidės trūksta
.
Valentinas rugpjūčio 30th, 2009, 5:33 pm
>>>Iš esmės visa gera muzika, net jei ji iš pirmo žvilgsnio ir linksma, turi turėti tokio liūdesio. Man taip atrodo>>>
Pradedu suprasti slapyvardžio „maras” prasmę.
Ligita, netikėk. Visa gera muzika neprivalo turėti liūdesio. Čia tik jaunuolių, kurie prisiklausė Mamontovo „tu liūdėt nebijok” įsikalbėjimas
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 5:41 pm
Tai kad neprisiklausiau. Net nežinau, kas per daina. Turėjau omeny Muziką, o ne šiaip viską, kas yra grojama.
.
Beje, didžioji dalis pop muzikos yra minorinė, tik per bumčiką nesigirdi.
Būtų įdomu kokią nuorodėlę į tikrai geros ir linksmos muzikos pavyzdį. Coltrane lygio
Šiaip aš mėgstu ir linksmą ir šviesią muziką. Pvz.: http://www.youtube.com/watch?v=e6tJWY2Vaz4&feature=related Bet yra joje liūdesio.
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 5:42 pm
Ir esu nepataisomas optimistas
.
. rugpjūčio 30th, 2009, 5:55 pm
Galvojau, tik aš nebemoku susirasti čia įkeltų nuorodų.
Rašiau, kad muzika tai okeanas ir iš tikro taip yra. Vien čia esame visi įkėlė tikrai ne pačius blogiausius „gabaliukus”.
Na, jei atvirai – tai ten tikrai neblogas rinkinukas beveik gurman… na, lai būna- turintiems labai ger… na, lai būna – turintiems labai labai labai pakenčiamą skonį.
Ligita, o tiksliau jos broliukas būtų šaunuoliai, jei sudarytų kažkokią čion sukeltų muzikinių nuorodų suvestinę ar ką tai panašaus. Vargu, ar yra precedentas, bet būt pirmeiviais visada įdomu- nes visada atsiras koks gudruolis ir, kai jau viskas padaryta, pradės – o aš daryčiau taip…
Net žvaigždėtojo du kart laureato mėgstama Mirej Matje verta būt tame garbingame sąraše.
Fredis* rugpjūčio 30th, 2009, 6:04 pm
Kai filologai, sociologai, ekonomistai ir šiaip vidutiniai vadybininkai pradeda postringauti apie muziką – griūk negyvas, vieninteis autoritetas muzikos sferos man yra Auksinis kardas, bet, deja, nesuprantu apieką jis čia kalba. Norėčiau, kad visą situaciją pakomentuotį Vytautas Juozapaitis ar bent jau Donatas Katkus.
P.S. Gaila jaunuolių, kurių muzikinis akiratis prasideda Mamontovu ir Mikutavičiumi, o baigiasi Mika. Gal geriau tada pakalbame apie orą…
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 6:39 pm
Kur aš įkėliau, yra daugybė tokios muzikos variantų. Ir nemenką malonumą sukelia įvairių atlikimų lyginimas. Taip kad tereikia žinoti autorių ir pavadinimą – Youtubėj susirasti jau nesunku.
TipasK rugpjūčio 30th, 2009, 6:40 pm
Na, muzikalusis, kultūringasis jaunime ir diedai, seni krienai, pirdylos ar pan., kaip sako L visai nepiktybiškai, siūlau Jums visiems laišką, kurį buvau žadėjęs:
Sveiki, Valgytojai,
SOListų turgelio prisistatymas miestelėnams vyks RUGSĖJO 6
d., sekmadienį nuo 10 iki 14 val. ”Mano GURU” kavinėje, Vilniaus 22/1 g., Vilniuje. (užsakymų produktai : aviena, ožkiena, uogienės, daržovės, sūriai, duona ir t.t… prisegtame
kainininke.)
Turgelį puoš rudens gėrybių paroda, taip pat pasirodys valgytojų TRIO: moliūgai, rauginti agurkai ir žolių puokštės.
iki greito Rasa 861067881
SOLturgelio kainininkas ( Užsisakydami kreipkitės į kiekvieno produkto gamintoją atskirai):
Sigutės daržovės (861695905)
asortimentas pagal sezoną, norėdami užsisakyti daržovių teiraukitės pačios augintojos.
Nerijaus naminė duona (861010139):
Naminė duona – 8lt/kg, sveriama.
Rasos ir Valdo suriai (861067881, solistaiguru@gmail.com ):
Karvės brandinti Zan Zakai (12lt/vnt, 35lt/kg)
Ožkos šviežios spiros (iki 1 savaitės): vnt / apie 150gr/ 6lt (40lt/kg),
Ožkos brandinta spira (1-2 savaitės): vnt/ 7lt; svoris krenta iki 20%
Ožkos pusiau-sausa spira (virš 2 savaičių): vnt / 7lt; svoris krenta iki 50%
Ožkos brandinta banda (55lt/kg; sveriama)
Ožkiena 20lt/kg (priimame užsakymus perkant tik visą ožiuką, išdarinėtą dalimis kurio skerdienos svoris apie 8kg)
Aviena 25lt/kg (priimame užsakymus perkant tik visą avį, išdarinėtą dalimis kurios skerdienos svoris apie 15kg)
Audriaus sūriai (868722937 audrius.jokubauskas@gmail.com)
Karvės jogurtas – (0.5l /4lt (8lt/l) +1lt už indelį,
Karvės tepamas – su/ be daržo prieskonių : 0.3kg/6lt (20lt/kg)+1lt už indelį
Lilios sūriai(8 685 14838):
Karvės virto pieno baltas sūris (24lt/kg)
Karvės pieno varškė (0,5kg/6lt)
Grietinė (0,5kg /6lt)
Karvės pienas (2l/6lt)
Gintos sūriai(8 634 94868):
Obuolių pyragas (15lt/kg)
Karvės saldaus pieno suriai su kmynais, (20lt/kg)
Karvės sūris su spanguolėmis, aguonomis (20lt/kg)
Džiovintas mažas karvės sūris (50lt/kg)
karvės varškė (12lt/kg)
Naminė gira (1l/5lt)
Uogienės (aviečių, mėlynių – 0.33l teirautis pas Gintą)
Juratės naminė duona (8 699 88347):
sveriama 1 kg/10lt
Valentinas rugpjūčio 30th, 2009, 6:40 pm
Fredi, man labiau gaila jaunuolių, kurių muzikinis skonis prasideda Monteverdžiu. Vidutinio jaunuolio normali dvasinė būsena yra linksmas, optimistinis, veržlus, plevenimas per gyvenimą. Tokie jaunuoliai ir privalo žavėtis Mika geriausiu atveju, 69 danguje blogiausiu. Jei jaunuolis (lė) pasišvenčia šlovinti liūdesį, reiškia „reikalai klostosi nekaip”. Tiksliau jis įsikalba, kad jam reikalai klostosi nekaip, nors iš tikro jam viskas tvarkoje.
Beje, nepagalvojai, kad tarp tų sociologų, ekonomistų gali pasitaikyti vienas kitas muzikologas? Atidžiai rinkis autoritetus.
Maras rugpjūčio 30th, 2009, 6:50 pm
O taip, vienas XX a. žymiausių kompozitorių buvo mikologas (nemaišyti su muzikologu)
.
.
Valentinai, mano muzikinis skonis prasideda ne Monteverdžiu – jis kažkur į antrą pusę. Pradžia daugmaž nuo Perotinus/Lenoninus: http://www.youtube.com/watch?v=uSKzSFIOFCE