Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
NESPAUSDINA – didžiulėmis raidėmis vakar buvo skelbiama baltame popieriaus lape, padėtame tiesiai ant mūsų fakulteto skaityklos… spausdintuvo! Matyt, darbštuolį dar darbštesni paskutinių kursų studentai išvargino:) O ką aš?! Savąjį darbą jau mieste atsispausdinusi atėjau. Du egzempliorius. Ir net įsegusi taip gražiai. Įteikiau. Gava-u-u-u-u-u leidimą.
Šiaip aš čia tik vaizduoju ramuolę, iš tikrųjų norėčiau džiaugsmingai šūkaut! Bet dar nevalia. Dar reikia palaukt tokios vienos dienos. Šiltos šiltos. Tikiuos ir sėkmingos.
Jeigu ką, tai ir mokyklose sujudimas. Nemažai dvyliktokų šiandien švęs išleistuves. O pirmadienį anksti ryte eis lietuvių kalbos egzamino laikyti. Cha, jaučiu, kad iš kokios nors užmiesčio vilos išnirs ir lėks.
Kaip tai keistai nuteikia tie mokslų baigimai. Rodos, kitoniškumais tada ima žibėt tolumoj.
P.S. Nuotraukoje matote žiemišką (žinau, kad tuoj vasara, žinau!) vaizdą. Čia toks slaptas mūsų fakulteto vidinis kiemelis. Jame galima ramiai šnekučiuotis…
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
WU gegužės 28th, 2010, 3:47 pm
Mane universitetas jau pakvietė magistrą studijuoti, nes buvo sužavėti baigiamuoju konstitucinės teisės egzaminu
Ligita gegužės 28th, 2010, 3:49 pm
Oho, tai sveikinu su tokiais pasiekimais! Ir iškart magistrą imsi? Aš tai bent metus nestudijuosiu niekur.
WU gegužės 28th, 2010, 3:49 pm
Aišku, iš karo. O kaip kitaip? Gaišti laiką?
Ligita gegužės 28th, 2010, 3:51 pm
Tai atsimenu, kad esi kažką panašaus rašęs, jog metus pakaupsi dolerius, o po to sėsi į lėktuvą ir skrisi Amerikon.
Na, nežinau ar labai jau laiko gaišimas. Pavyzdžiui, galiu permąstyt savo tolimesnį pasirinkimą. Pamatyt nemokslišką pasaulį.
bang gegužės 28th, 2010, 4:12 pm
WU gal KT konspektus turi e-variante ?
WU gegužės 28th, 2010, 5:26 pm
bang, turiu bet ne savo darytus. Ten dauguma dalykų geri teoriniai, bet kai kur pagrybauta. Iš konspektų nesiruošiau, tik paskutinę dieną juos akim permečiau. Įkėliau į netą http://www.sendspace.com/file/t9ddb1
WU gegužės 28th, 2010, 5:27 pm
Ligita, studijos užsienyje atsideda metams.
Ligita gegužės 28th, 2010, 7:05 pm
Per metus žadi baigt magistrantūrą, į kurią tave pakvietė? Hm. Kažkaip aš kiek skaitau tai pora ar pusantrų metų jos trunka.
WU gegužės 28th, 2010, 7:09 pm
Nežadu baigti per metus. Už tai, bet kada galiu susistabdyti studijas. Tiesiog, nenoriu sėdėti ir laukti. Jei bus galimybė išvažiuoti po metų, taip padarysiu.
Ligita gegužės 28th, 2010, 9:19 pm
Aa, mat kaip. Išvažiuosi ir dar nutarsi virst amerikiečiu grynu
Kai kas man sakė, kad išvažiavus į užsienį ilgesniam laikui, būna, jog net Lietuvon grįžt nebesinori. Nelabai tikiu, nors ką gali žinot.
Rytis I gegužės 28th, 2010, 10:30 pm
Sveikinimai Ligitai, gerai darai neskubėdama, tuo pačiu ir WU – su magistratūra, dar metus nepaliksi ir mūsų:) Teko šiandie padalyvaut vienam „paskutiniame skambutyje”… Verkė visi – mamos, tetės, auklėtojai ir tie, kurie kaip ir „vaikai”. Paskelbus verdiktą, kad bendru sutarimu yra galimybė likti dar metams, – ašaros džiūsta… Veidai įgauna metalinį atspalvį. Reiškiasis – viskas eina tik pirmyn, ir to nesustabdysi. Sėkmės jums.
WU gegužės 28th, 2010, 11:39 pm
Kodėl visi verkia? Man taip nepatinka, kai žmonės verkia
bang gegužės 29th, 2010, 12:11 pm
WU, ačiū.
Rolandas gegužės 29th, 2010, 1:48 pm
Pėdos. Pirmyn. Atgal.Vėl pirmyn. Atidžiai stebint keliems tyliems stebėtojams. Ratuku. Vietoje vietoje vietoje… Dviems suoliukams bei senai, storai ir tuščiai šiukšlių dėžei. O kiek tokių pėdų teko stebėti tau, nukaršęs suole? Taip, tau, kurio betoninės kojos klūpo už jaunesnio brolio nugaros. Ar bandysi įtikinėti, kad tavo lentos išnyko nuo visokių ligitų užpakalių trynimo, ir tu čia ne kaltas? Akivaizdu tik viena, kad ta sena, stora „tetulė“ yra „klūpančio suolo“ bendraamžė. Nuotrauka gali turėti daug vardų: “Didelis žmogus su nuleista galva“ (ta prasme:stovi toks milžinas ir žiūri sau po kojomis, o tai ką jis mato ir yra ši nuotrauka ); “Aš dar galiu pakilti“(čia aliuzija į balandį); „Žiema ir storas balandis“(čia vėl aliuzija į balandį); „Nereikėjo tiek daug prisiryti to Ligitos batono, o tai negalėjau pakilti ir prišalau“ (taip, ir vėl balandžio variacijos). Beje, iš kur atitemti tie „nauji“ suolai, jie aiškiai netinka prie aplinkos?
WU gegužės 29th, 2010, 2:38 pm
Iš economist.com Seven wonders of communism:
1. Everyone had a job.
2. Despite everyone having a job, nobody worked.
3. Despite nobody working, plan was 100% complete.
4. Despite plan 100% complete, nothing was in the shops.
5. Despite nothing being in the shops, everybody had everything.
6. Despite everybody having everything, everybody was stealing.
7. Despite everybody stealing, nothing was missing.
. gegužės 29th, 2010, 9:58 pm
Ligita, keista, bet man atrodo, tai istorikų tie suoleliai. Supratau, kad baigi kokį tai svarbų mokslo etapą, žinau, kad bus viskas „puikiai”, o po to – kažko tai tuščia.
Ligita gegužės 30th, 2010, 12:51 am
Na, ant šitų suoliukų mes su bendrakursėm esam sėdėjusios, ypač dažnai tai vykdavo prieš ispanų kalbos paskaitą. Taip pat esu čia užtikusi lotynų kalbos dėstytoją traukiantį dūmą. Nežinau kas yra jų savininkas =) Šiaip kažin ar mūsų fakultetas savo interjeru nėra vienas senoviškiausių universitete. Freskos, statulos auditorijose, „kabančios” kalbininkų galvų skulptūros koridoriuose, K. Donelaitis patupdytas lauke, ant sienos, M. Valančiaus ir kitų žymių veikėjų raižiniai, ankstesnių laikų lempos… To netgi istorikų ar filosofų fakultete neteko matyti, nors lankiausi.
Ryti I-asis, sveikinti tai dar ankstoka, nes reikia apsiginti visų pirma (tfu tfu tfu!) Bet visvien dėkui už palaikymą!
. gegužės 30th, 2010, 8:32 am
Svarbiausia – geras nusiteikimas prieš ginimąsį (duosim visiems į kaulus argumentais ) :
http://images.cafepress.com/image/4834254_400x400.jpg
. gegužės 30th, 2010, 8:34 am
O tada sukniužinti bet kokį oponentą ir – vienareikšmiškai :
http://dhsflipside.com/wp-content/uploads/2009/05/girl-beat-boy-web-no-frame_220193743_std.jpg
Ligita gegužės 31st, 2010, 3:42 pm
Kaip suprantu, reikia nusiteikt kovingai! =) Na, pirmas paveiksliukas man matytas, tik, rodos, kitam fone. O šiaip kol kas ruošiuos skaitydama, gilindama žinias. Beje, iš mano tinklaraščio visiškai išnyko komentatoriai.
Valentinas gegužės 31st, 2010, 4:02 pm
Visi ilsisi ir pavargo.
Račas visai pašėlo, trina bet kokią kritiką savo atžvilgiu
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 4:26 pm
Pala Valentinai,
čia tą tavo tekstuką apie „du dermantininius Čyvo premijos laureatus”? Negi ištrynė? Visai normalus tekstas. Šiek tiek pašiepiantis, bet tikrai neužgaulus. O be to, kad tokį parašyt reikia daug daugiau pastangų įdėt, nei verti kai kurie įrašai. Nieko nesuprantu. Juk pvz. Užkalnio tekstukas nors ir taiklus, bet tiesiog į asmenį nukreipta patyčia. Ir nieko praėjo. O čia… Nieko nesuprantu
WU gegužės 31st, 2010, 7:23 pm
Valentinai, negi ir tu pasidarei psichozinis komentatorius, kaip ir dauguma kitų, kurie garbės reikalu laiko nuolatinį varymą ant Račo? Man atrodo, ten ne vienas rimtų problemų turi ir išvystė nemažą priklausomybę nuo to..
Rolandas gegužės 31st, 2010, 8:05 pm
Yra ten ir kitokių priklausomybių simptomų…
Rolandas gegužės 31st, 2010, 8:08 pm
WU, kaip tau patiko ta vokiečių Lena, nieko tokia, įdomi, ar ne? Ir daina neįkyri.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 8:12 pm
http://kantas.files.wordpress.com/2010/05/tiesa.jpg
WU gegužės 31st, 2010, 8:24 pm
Rolandai, spėju kalbi apie euroviziją, nežiūrėjau aš.
WU gegužės 31st, 2010, 8:25 pm
kantas – nesveikas
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 8:28 pm
WU,
pasižiūrėk, ką tas daunas savo rubrikoje „atpažink pedofilą” sudėjęs – bent tris KT teisėjus atpažinau. Ten jau „gatavas” debilas. Pavyzdinis.
WU gegužės 31st, 2010, 8:47 pm
Jūs geriau atsakykit, kodėl mes lankomės jo tinklaraštyje?
. gegužės 31st, 2010, 8:48 pm
Ligita, ko neprivalgei – neprilaižysi. Besigilindama nenuskęsk. Bent muzikos pasiklausyki, nebuk kaip ši:
http://img.youtube.com/vi/x4mhdvSCt98/0.jpg
Kaip lengva ir gera patarinėti. Pati greit pamatysi.
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 8:54 pm
Aš, asmeniškai, lankausi dėl to, kad mane traukia prie purvo. Be to reikia mokintis valstybės priešų mąstymo ir ideologijos, kad galėtum su jais kovoti. Čia aš beveik rimtai. Beje dar vienas toks panašus yra http://labaslietuva.wordpress.com/
Rolandas gegužės 31st, 2010, 9:50 pm
Jei poros-trijų minučių per savaitę žvilgtelėjimą galima vadinti lankymusi, tai lankausi. Gerai Račas pasakė-išvietė. Ir dar senai valyta. Nemanau, kad normalus žmogus ten su malonumu lankosi… O jei rimtai, tai vaikiškai-debiliška nykuma, tas pats kaip surinkti kokio nerijaus komentarus į krūvą, iliustruoti piešinukais ir pradėti juos ištisai skaityti. Įdomus reiškinys, tie iniciatyvūs durneliai, o jei dar rašyti moka.Kreivaranki, koks jis priešas, tas pats iniciatyvus durnelis, o su durneliais kovoti yra beprasmiška. Kaip rodo gyvenimo patirtis juos reikia arba išgasdinti, kad tylėtų užpakalius suraukę, arba įdarbinti dirbti fizinį darbą. Kitokių būdų jiems padėti nusiraminti nėra, o kovoti nereikia, reikia jiems padėti.
WU gegužės 31st, 2010, 9:54 pm
Aš turiu tokią savybę, kad mėgstu stebėti keistus reiškinius. Žmogaus kvailumas? Kodėl gi ne? Kiek dar kvailiau galima elgtis? Įdomu..
WU gegužės 31st, 2010, 9:58 pm
Salamakinas sako: – Gaila, čia nėra Kūrio ar ko nors kito, kad pasakytų, čia yra Konstitucijos darkymas.
)
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 10:08 pm
Rolandai,
Hitleris savo kelią irgi pradėjo kaip elementarus lūzeris. O po to daug kas iš tuometinio elito buvo priverstas iš trečiojo reicho emigruoti.
kelnių kanto tinklaraštis ne tik nevalyta išvietė, tai išvietė į kurią reguliariai šviežiai prišikama ir kas kart papildomai ištepliojamos sienos. Manau nerijus yra kur kas geresnis variantas. Priešingai kelnių kantui, aš nerijų laikau padoriu žmogum.
O dėl Račo tai aš irgi pritariu, kad gal pernelyg pradėjome jį spausti, juk ir be Valentino yra daug nesutaikomų jo kritikų. Ir jau pernelyg dažnai ta kritika Račo atvilgiu darosi monotoniška kaip vinių kalimas ir dar nukreipta grynai į jo asmenį.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 10:15 pm
Kreivaranki, palyginti „mūsų” kantą su Šiklgruberiu, tai …
Dėl Račo, tai man taip pat nėra jokio noro jam prieštarauti ar neprieštarauti. Juo labiau su daugeliu jo teiginių, požiūrių ar nuomonių aš sutinku. Kita vertus nematau jokio reikalo prieštarauti vien dėl prieštaravimo.
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 10:17 pm
Atsiprašau už neišprusimą – kas yra Šiklgruberis?
WU gegužės 31st, 2010, 10:25 pm
Kreivaranki, tu šitą skaitei https://www.blk.lt/lt/knygos/stalino-jaunyste/ ? Jeigu taip, ar patiko?
Valentinas gegužės 31st, 2010, 10:27 pm
Interneto dievas mato, kad aš dažniausiai palaikau Račą, paskutinį kartą dėl homoseksualų. Tačiau sutikite, kad jo pozicija dėl Pakso ir Gruzijos nusipelno pačių griežčiausių įvertinimų.
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 10:29 pm
Ne, neskaičiau. Deja esu apsivertęs knygomis, kurios yra privalomos. Be to prisipirkau dar gyvo velnio, kai buvau užsieniuose. Tai nieko dabar nebeperku. Skęstu neperskaitytose knygose. Intuityviai jaučiu, kad gera knyga turėtų būti, kaip ir išverstas Marko Solonino veikalas apie Antrąjį Pasaulinį karą.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 11:08 pm
kreivaranki, tai A.Hitleris. Juokinga lyginti kantą su tuo Šiklgruberiu.Kantas veikiau yra amebos būsenos gaivalas, kuriam iki Hitlerio, kaip ir tai amebai. Kokias idėjas propoguoja kantas, ką jis aukština, kas yra jo antžmogis, kuris gali valdyti, kuriam paklūstama? Hitlerinė propaganda naudojosi pačiomis įvairiausiomis filosofinėmis doktrinomis, įvairiai manipuliuodama ir falsifikuodama pritaikydavo jas savo ideologijai. Kokia tokių kantų ideologija? Jos nėra jokios, kaip nėra ir jokios rišlios minties, tik iniciatyvaus durnelio rašliavos su paveiksliukais. Išeik į gatvę, tokių kantų sutiksi dešimtis. Tik jie nerašo, o kabinėjasi prie praeivių ir kalba. Tą patį ką tas rašo. O tu sakai kovoti, nėra prieš ką kovoti. Gydyti reikia.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 11:10 pm
tiesa, I.Kantui jis yra artimas:)
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 11:17 pm
Dėl pirmo komentaro nesiginčysiu. Tingiu. Bet pats supranti – čia kaip pasižiūrėsi. Negi neteko matyti – ameba, ameba, o paskui žiū ir viršininkas.
I. Kantui artimas? Kuom gi? Kanto laikais nebivo kelnių kantų, ten tokias trumpas kelnes kilmingi žmonės nešiodavo su ilgomis kojinėmis. O ilgas kelnes nešiojo tik proletarai ir Prancūzijoje jie buvo niekinamai vadinami dėl to „sankiulotais”.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 11:29 pm
artimas tuo, kad pasivadino kantu:) Kalbant apie tokius kantus,jų moralę – Nietzche, kuris teigė, kad visos moralinės gyvenimo taisyklės susijusios su šeimininkų morale ir vergų morale. Pirmuosius praleisiu. Moralinėse gi vergų vertybėse esama skepticizmo, įtarumo viskam, ką mano esant dora aukščiausioji valdžia, taip pat altruizmo,užuojautos , kantrybės ir nuolankumo, padedančio iškęsti gyvenimo sunkumus ir išmėginimus. To ir palinkėkime kantui:)
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 11:35 pm
Rolandai,
aš tikiu, kad tu geras vadybininkas, nes sugebi daugmaž įtikinamai kalbėti apie viską, bet … tik tiems, kurie apie tą konkretų dalyką nieko neišmano. Nemanau, kad Nietzsches atvejis čia yra tinkamas, nes vergams jisai priskiria visiškai priešingas savybes, kurių tu linki kantui. Pagal Nietzsche vergas yra tas, kuris neturi jokio gailesčio, jis nemoka gailėti, atleisti, o apie altruizmą net kalbėti neverta… vergas moka tik nekęsti, o kantrus jisai tik tiek, kiek jaučia virš savęa pakeltą bizūną. Geriau jau palinkėk kantui ko nors iš šv. Jono Evangelijos.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 11:41 pm
ką tik perskaičiau nerijaus, to užpakalių uostytojo, apgailėtino kvailelio, galimai gyvenimo nuskriausto ir skriaudžiamo sutvėrimo, kuris yra raco tinklapio tikrasis ir vienintelis nususęs šakalas, tai šis padaras dar turi drasos kažką kalbėti, įžeidinėti valentiną su fredžiu, dešimtis kartų už jį protingesnius ir moralesnius žmones…
Rolandas gegužės 31st, 2010, 11:45 pm
kreivaranki, nemanau, kad šioje vietoje išmanai. Ar teko skaityti jo veikalą Anapus gėrio ir blogio. Ten ir rasi tai, ką parašiau.
kreivarankis gegužės 31st, 2010, 11:47 pm
Labai ačiū už patarimą. Bet jau vėlu, tai gal nebeskaitysiu. Labos nakties Rolandai.
Rolandas gegužės 31st, 2010, 11:56 pm
labanaktis, kreivaranki:)
WU gegužės 31st, 2010, 11:56 pm
Question: „How many Frenchs do you need to defend the Paris?”
Answer: „It’s unclear. No one ever tried.”
Valentinas birželio 1st, 2010, 12:01 am
Rolandai, tu negali ramiai reaguoti į Nerijų, kaip aš į arą?
WU birželio 1st, 2010, 12:02 am
Bill Clinton, Silvio Berlusconi, and Nicolas Sarkozy were all killed by an al-quaida bomb in Davos. As they stood before God, they were each asked to confess their sins and justify their entrance into heaven. „Well, God” Bill Clinton spoke up, „I know Ive had some trouble with women… but Ive always helped the poor and stood against racism”. „OK, you can enter”, said God. „Almighty God”, Spoke Sr. Berlusconi „I know I have had trouble with the finances… but Ive always protected the Church”. So God lets him in too. „Ahem…M. God” Said President Sarkozy, „I believe you are sitting in my chair.”
Valentinas birželio 1st, 2010, 12:03 am
Jei sraigę apverstum, ar ji sugeba „atsistoti ant kojų” ir toliau judėti?
Jei matai sraigę ir šalia sraigiuką šliaužiančius per asfaltą, ar galima manyti, kad tai motina ir vaikas?
WU birželio 1st, 2010, 12:08 am
1. Sugeba.
2. Galima manyti.
Rolandas birželio 1st, 2010, 12:13 am
Su vasara visus:) Ji jau atėjo, vadinasi tuoj praeis:(
Ligita birželio 1st, 2010, 1:58 pm
Su vasara! Taškai, tai visą dieną ir nesigilinu, nors skaitau visų pirma dėl to, kad labai įdomu. Va, galiu įmest apie minią gabaliuką. Nors čia ne visai mano temai, bet reikiamoje literatūroje atradau: „Didesnėje auditorijoje kiekvienas individas yra veikiamas grupės įtakos arba konformizmo (pažiūrų, elgesio vienodumo). Jo individualus kritinis požiūris, atsidūrus tarp žmonių, mažėja. Mintys ir jausmai dažniausiai pasiduoda tai pačiai krypčiai, kuri vyrauja klausytojų kolektyve. Be kita ko, mokslininkai teigia, kad intensyvesnis kolektyvinis jausmas ir bendra reakcija yra stovinčiųjų auditorijoje, nei per didesnį atstumą sėdinčių. Šia auditorijos savybe piktnaudžiauta dar antikos laikais, ir dabar politikai tuo naudojasi priešrinkiminėse kampanijose, kai stovinčiųjų auditorijoje išskirsto savo žmones, kurie atitinkamais momentais pritaria oratoriui, ima ploti arba jį suniekina, „nušvilpia”".
. birželio 1st, 2010, 10:54 pm
Ligita, žalioj jaunystėj ir dar pavasarį skaityti tokias banalybes, prdn – nuobodybes?! Klakeriai net operoje savo padarydavo…
Geram oratoriui nieko nereikia. Toks su ūsiukais pradėjo kalbas Miuncheno aludėje vienas, labai greit atsirado klausytojų, po to – pasekėjų.
Ričardas birželio 2nd, 2010, 8:06 am
Ligita, LABAS!
Jau turbūt apie mane tokį visi pamiršę
Nepraleidžiu progos pasveikinti, jog baigei darbą, nes pats puikiai žinau šitas problemas – spausdinimo aparatai, pasibaigęs rašalas ir t.t. Vargstu aš sesijoje toliau ;( Pabūsiu įžūlus ir paklausiu, kokia tema rašei darbą?
Matau WU užsiminė apie baigiamuosius, tai kartais nebus čia tie, kur apie MRU neseniai apie paviešintus egzaminus spauda rašė? Pagalvojau apie tą paslaptingąjį Povilą
Ligita birželio 2nd, 2010, 11:35 pm
Labas, Ričardai! Na, aš savo komentatorius, kurie, nors ir anksčiau yra komentavę, daugmaž visus prisimenu
Tavęs tai neužmiršau, bet šiaip gana retai bepakomentuoji.
Rašiau apie minties figūras Vytauto Landsbergio kalbose. Kol kas tikslaus pavadinimo neformuluosiu. Tai tu magistro studijose studijuoji, kad, kaip supratau, bakalaurą apsigynei, o šiuo metu sesijoj vis dar vargsti?
Taškai, jau nebe pavasarį, o vasarą!! =) Nėra ten nuobodu, nebent kai kurie puslapiai. Jeigu tas su ūsiukais iš H raidės, tai teko kažkur skaityt, jog žmonės ypač uždegė jo besaikis aistringumas. Priskirčiau jį emocionalių kalbėtojų tipui. Nors, ech… Tokiom idėjom įtikint.
Ričardas birželio 3rd, 2010, 3:56 am
Ligita, visai ne. Aš sėdžiu vadinamosiose „pirmosios pakopos studijose”. Na, liaudiškai tariant, bakalaure
Magistro dar luktelėti reikia. Komentuoju retai, nes semestro metu vargo daug, o diskusijos komentaruose reikalauja laiko, todėl renkuosi kitokias poilsio formas
. birželio 3rd, 2010, 7:35 am
Ligita, o juk „šunauja” taipogi minties figūra?
Nors žinau, kad daug ką mano įkeltos nuorodos nervina, vis tik nesusilaikau- va, dar viena geltona suknia, piešė tas, kuris gimė tą pačią dieną:
http://www.france24.com/en/files/imagecache/aef_ct_article_image/story/20090325-hitler-painting-m.jpg
Valentinas birželio 3rd, 2010, 12:17 pm
Taškai, nenervina nieko tos nuorodos. Man tik įdomu jūsų paveiksliukų atradimo technologija. Ar jūs specialiai naršote ir ieškote ar netyčia gaunasi?
TipasK seniai neberašo. Tikiuosi, jam viskas gerai ir darbą susirado
. birželio 3rd, 2010, 6:21 pm
Valentinai, pagal išsilavinimą pas mane regimoji atmintis, gal todėl mėgstu paveiksliukus. O ten kartais būna net labai įdomių dalykėlių.
Adolfu kiek nesveikai susidomėjau sovietmečiu, kai kažkaip netikėtai „dašuto”, kad jis valdžioje tebuvo 12 metų, o pradėjo, kaip tada įsivaizdavau – Remarko aprašytoje , infliacijų nukankintoje Vokietijoje.
Tik tada nieks jo nevadino geru dailininku, nors akvarėlės – tos pačios
Valentinas birželio 3rd, 2010, 7:19 pm
O jei ne tik apie Adolfą? Iš kur visos tos suknelės, vasaros ir kitos nuotraukos?
WU birželio 3rd, 2010, 7:26 pm
Valentinai, atstok kiaule, ir taip bloga
Valentinas birželio 3rd, 2010, 8:06 pm
Wu, nesupratau, bet man irgi juokinga.
Žiūrėkite kaip graikai bando tvarkytis:
But the greater reality is that a culture of impunity has reigned across Greek society. In the tax office, the government is taking steps to clean its own house — investigating the real estate holdings of employees, shuffling officials around to move them out of areas where they have close personal ties, and opening inquiries into complaints of corruption.
Jų mokesčių inspekcija pradėjo nuo savų darbuotojų patikrinimo kiek jie teisėtai tvarko savo finansus.
WU birželio 3rd, 2010, 8:21 pm
Indeed.
Valentinas birželio 3rd, 2010, 8:40 pm
Šiandien mano imtuva nerezonuioja su Wu siųstuvu.
. birželio 4th, 2010, 8:18 am
Ir aklai vištai papuola atrasti grūdą. Kartais- net auksinį.
Keista, vakar savo sumautame sode susigraudinau išgirdęs čia nesenai per dantį traukto Ovidijaus dainą :
http://www.music.lt/Suvalkijos-berniokas-daina-118516.html
Juk tas saulės nutviekstas klevo gonkas turime visi… net arogantiškieji jaunuoliai.
Kada nors, gal plaukiodami savo jachta kokiuose Karibuose susigraudins ir jie.
Indeed.
Ligita birželio 4th, 2010, 2:04 pm
Nežinau ar pataikėt apsilankyt tuo metu, kai neatsidarė mano puslapis. Užmiršau laiku susimokėt pusmečio mokestėlį, tai dėl to taip buvo! Dabar jau gerai.
Taškai, minties figūros yra retorinis klausimas, sušukimas ir kreipinys. Taigi „šunauja” tai, kas gali būti toje figūroje bei papildyti jos prasmę, klausytojų vertinimus.
Ričardai, tai taip išeina, didžioji dalis tavo komentarų pasipils vasarą! Nors geras, kaip tai sumojau, kad bakalauras pas tave jau senokai stalčiuj.
Fredis* birželio 4th, 2010, 3:02 pm
Ligita, turbūt stovėdama prie kasos langelio susimokėti eilinį mokestį sau uždavei tave kankinantį egzistencinį klausimą:
– kam man tas ligita.xz.lt?
Taigi tai nuobodžiaujančių vid. vadybininkų arena, kur jie neapmoketinami ir nebaudžiami pasiautėja ir dingsta. Ar jie praturtina tavo asmenybę, duoda peno apmąstymams, suteikia naujų, netikėtų, džiugių, optimistinių, šviesių minčių? Ar nesigaili, kad prieigos prie tinklaraščio neturi miestelėnas nerijus? Ar WU tau yra tiek brangus, kad ryžaisi labai netradiciškam nerijaus izoliavimo žingsniui. Ar tau gaila apsemto kauniečių turto, gamtos stichijos sukeltų trikdžių visuomenei? Ko tyli?
WU birželio 4th, 2010, 4:48 pm
Fredi, tu geriau nesišaipyk iš Ligitos, ji perskaitė knygą „Čerčilio iškalba, Linkolno tvirtybė”. Kaip žiebs tuo tau atgal, tai dar ir man klius..
Valentinas birželio 4th, 2010, 4:52 pm
Tos knygos viename iš skyrių rašoma, kad svarbiausia – pauzė. Kuo ilgesnė pauzė ypač kalbos pradžioje, tuo didsnis įspūdis klausytojams. Štai Ligita ir pauzija.
Beje, gal jaukiai čia įsikūrusiems komentatoriams būtų padoru pasiūlyti pasidalinti su Ligita tinklaraščio finansine našta?
WU birželio 4th, 2010, 4:56 pm
Ar mes tada tapsim dalininkais?
kreivarankis birželio 4th, 2010, 5:30 pm
WU,
ypač jei ta knyga apie Čerčilio iškalbą yra su kietais veršeliais. Tada tikrai skaudės, gal net gumbas išaugs.
kreivarankis birželio 4th, 2010, 5:31 pm
Hmm…
turėjo būti ne „veršeliais”, o „viršeliais”. Mat kaip pasitaiko…
WU birželio 4th, 2010, 5:35 pm
Tai jeigu kietais veršeliais duotų čia išvis galima gyvybę atimti.
kreivarankis birželio 4th, 2010, 5:57 pm
Gili mintis čia buvo, blemba.
Musė birželio 4th, 2010, 10:58 pm
WU, rimtai, gal galėtum pakomentuoti tą egzaminą MRU, įdomu gi skaitytojams
WU birželio 4th, 2010, 11:58 pm
Muse, ką nori, kad pakomentuočiau? Vėlavo egzamino pradžia. Atplėšė anksčiau vokus. Ir kažkoks idiotas pradėjo verkti tipo kažkas užduotis prieš 5 min pamatė. Aš buvau pasodintas į pačią paskutinę eilę, tai net nesupratau, kas ten įvyko. Sklando kalbas, kad kažkurios grupės pirmas klausimas buvo nužiūrėtas. Nes tas, kai išgirdo klausimą apie teisinės valstybės principą pradėjo ploti ir rėkti ant visos salės kaip idiotas, kad žinojo jau šį klausimą.
Musė birželio 5th, 2010, 12:12 am
Uff, lengviau net atsikvėpiau. Žinau, kad šiais laikais tarp studentų nebemadinga nusirašinėti, o madinga nusirašinėjančius skųsti ir lenktyniauti, kas doresnis ir etiškesnis. Man tie skundikai, kur į katedrą skųstis ėjo, vis tiek nepatinka – aš matyt sovietinės sistemos sugadintas žmogus
Musė birželio 5th, 2010, 12:14 am
WU, ką tavo amžiaus jaunuolis veikia penktadienio vėlų vakarą namuose?
Ligita birželio 5th, 2010, 12:50 am
O norit tapt dalininkais? =) Nors nesvarbu norit ar ne, bet artimiausiu metu turėčiau įsidėt (žinau, kad jau anksčiau žadėjau. Žinau!) skydelį, kurį paspaudę pateksit į pajamų rinkimo puslapį. Planuoju padaryt taip, kad dalį galima būtų skirt man, dalį – tinklaraštyje vyksiantiems konkursams. Vat. Tiesa, tas pusmetinis mokestis tikrai nėra toks didelis, kad imčiau burnot ant savo nuolatinių neapmokestintų lankytojų
O jei iš tiesų įsidėsiu skydelį, priverstinio litų pervedimo neorganizuosiu. Kalbant apie apmąstymus ir naujas mintis gaunamas tinklaraštyje, tai neabejotinai jos yra. Juk per šitiek laiko susiformavo šitokia savos kompanijos grupelė! Net keistoka būna, kai kas nors pradingsta.
WU, vis dar užsuki į tą knygų puslapį, kad susekei “Čerčilio iškalba, Linkolno tvirtybė”? Maniau, jau visai užmiršai! Ar šiaip pataikei?
WU birželio 5th, 2010, 12:54 am
Muse, man vakar buvo paskutinis egzaminas, dabar nieko nenoriu.
Ligita, užsuku!
WU birželio 5th, 2010, 12:57 am
Ligita, kad tas tavo kitas skydelis net neveikia. Norėjau jį pas save įsidėti, bet po rss gali pažiūrėti, rodo „nedadarytą” piktogramą kažkokią.
Ligita birželio 5th, 2010, 1:09 am
Aha, rimtai ne debesys. Vis dėlto paspaudus į mano puslapį nueina, tik išmeta kažkokį klaidos numerį. Matyt, paseno kodas ar dar kokie nesklandumai. Būtų gerai per vasarą pas brolį galiausiai pramokt šituos reikalus
Mat kaip, kai pakeitimų aš nematau, sunku ir nuspėt ar beužsuki!
WU birželio 5th, 2010, 1:12 am
Pakeitimų nėra, nes pastaruosius du mėnesius neturėjau laiko skaityti grožinę literatūrą. Vasara laiko turėsiu, tai pakeitimų bus.
Ligita birželio 5th, 2010, 1:25 am
Įdomu =) Va, neseniai pasikeičiau vieną iš „Noriu perskaityti” į „Skaitomas”. Šiaip tas „Noriu perskaityti” būtų naudingiausias, jei kas nors pamatytų ir imtų siūlyt knygas! Oo, tada prikraučiau.
WU birželio 5th, 2010, 1:31 am
Aš tai tik noriu pailsėti..
Ligita birželio 5th, 2010, 1:36 am
Žinok, suprantu. Kai įdaviau savo bakalauro darbą, tai mane panaši nuotaika buvo apnikusi. Šiuo metu nerimstu dėl kitos lemiamos savaitės, bet ką jau bepadarysiu, ruošiuosi ir šiek tiek kitką skaitau.
WU birželio 5th, 2010, 1:41 am
Ką darom?
Ligita birželio 5th, 2010, 1:43 am
Darom? O kokie pageidavimai?
WU birželio 5th, 2010, 2:07 am
Net nežinau nuo ko pradėti..
Ligita birželio 6th, 2010, 12:04 am
Tai pradėki iš pradžių, negailėdamas raidžių
Aš šiandien galutinai įsitikinau kaip jau būtų gerai atostogos.
WU birželio 6th, 2010, 1:02 am
Pradžioje buvo žodis??
Ligita birželio 6th, 2010, 3:17 pm
Tikriausiai jis. Ei, kol kitų nėra, galima ką nors pridirbt! Juokauju juokauju. Šiaip jeigu per artimiausias 24 valandas savo tinklaraštyje nebrūkštelėsiu HIP HIP (šitas neįskaitomas), vadinasi, labai negerai.
WU birželio 6th, 2010, 3:57 pm
Aš išbaninau kitus tau nežinant.
. birželio 6th, 2010, 8:09 pm
Su Tėvo diena!!! Pirmiausia Valentiną (3 kart), romą (n kart), R.Medinį (x kart) ir kitus – potencialius, jei ką.
Atsiminkim, kiekvienas savąjį Tėvą, aplankykim -niekada ne vėlu. Banalybė, bet jų stiprybė – mumyse.
Ligita birželio 7th, 2010, 12:29 am
Tikėkimės laiku paskaitė linkėjimus! WU, matai, per tavo cenzūrą nepastebėtas Taškas vis dėlto prasmuko.
Rolandas birželio 7th, 2010, 6:10 pm
Ligita, padaryk protingą įrašą apie atostogas, jų būtinumą. Pats laikas visiems apie tai pasiskaityti ir padaryti išvadas.
Ligita birželio 7th, 2010, 6:26 pm
O kokias išvadas?
Šiaip šiandien tokio įrašo nerašysiu, miniu savo sėkmingą dieną!!! Hip-hip-ura!
Rolandas birželio 7th, 2010, 6:37 pm
Teisingai, Ligita:)
Valentinas birželio 7th, 2010, 7:40 pm
O ką visus dažus pardavei?
Rolandas birželio 7th, 2010, 7:55 pm
Valentinai, visų dažų neparduosi, didžiąją dalį vis tiek teks sandėliuoti, o atostogos-tai vidinė būsena.
Valentinas birželio 7th, 2010, 8:26 pm
Sandėlys pasibaigus sezonui, tai kirvis į nugarą:)
Ligita birželio 7th, 2010, 8:49 pm
Rolandai, nieko tokio, kitą sezoną tuos pačius dažus pristatysi kaip naują kolekciją! x)) Teko girdėt, kad kartais su drabužiais taip daro.
WU birželio 7th, 2010, 8:56 pm
Aš tai jau išsirinkau mantiją. Va su tokia eisiu į diplomo teikimą http://www.fotobankas.lt/photos/1192/74/119274.watermark.jpg
davusi viltį birželio 9th, 2010, 1:22 pm
Aš irgi tam pačiam fakultete studijuoju
Pamačius užrašą Donelaity tada šyptelėjau – užrašas „nespausdina” kažkokiu būdu visgi buvo atspausdintas
(aišku, turbūt kur nors kitur, bet vis tiek tą minutę juokingai pasirodė)
Ligita birželio 9th, 2010, 3:32 pm
davusi viltį (koks neįprastas pseudonimas!), o rimtai
D Tai tu irgi šiemet mokslus baigi?
WU, mat kaip. Barzdelės neužmiršk paaugint
davusi viltį birželio 10th, 2010, 2:11 pm
Ne, aš dar tik antram kurse
Rolandas birželio 10th, 2010, 9:18 pm
Kas per žiūri koncertą World cup 2010 garbei? Pradžioje viena negriukė pavarė nerealiai:)
WU birželio 10th, 2010, 9:36 pm
Žiūriu. Black eyed peas kaip pro šalį dainavo pradžioje
Bet paskui susiderino..
WU birželio 10th, 2010, 9:46 pm
Rolandai, tai kokios tavo top5 komandos už kurias sirgsi?
Mano:
1)Ispanai;
2)Argentina;
3)Nyderlandai;
4)Portugalai;
5)Anglai.
Valentinas birželio 10th, 2010, 10:09 pm
Aš už portugalus. Beje, žinote, kad kauniečiai vilniečius vadina portugalais?
WU birželio 10th, 2010, 10:13 pm
Valentinai už Kristutę
) Musė irgi, įtariu, už Kristutę http://fistedaway.files.wordpress.com/2009/01/cristiano-ronaldo_01.jpg
Rolandas birželio 10th, 2010, 10:13 pm
WU, dėl Ispanų mes esame bendraminčiai:) Ko jūs ten su Valentinu kvailą ginčą vedate dėl Uspakich? Dar nors ginčas būtų ar jis (Ž)mogus ar žmogus, o dabar… WU, sakai, kad neturi įrodymų (t.y. neturi įrodymų, kad Uspaskich yra dvikojis primatas, priklausantis hominidų šeimai ir žinduolių klasei). Keista. Prisimink bendrą principą, kad oponentai turi įrodyti aplinkybes, kuriomis grindžia savo teiginius, išskyrus atvejus, kai yra jie remiamasi aplinkybėmis, kurių nereikia įrodinėti. Šiuo atveju Valentinas būtent ir turi pareigą įrodyti, kadangi faktas, jog Uspaskich žmogus yra preziumuojamas pagal įstatymus ir nepaneigtas bendra tvarka, visiems žinomas. Ar kam kyla abejonių, kad Uspaskich turi (gali turėti) civilines teises ir pareigas (civilinį teisnumą), yra civilinių teisinių santykių subjektas, ar negali įrodyti, kad jis gimė, kad dar nemirė, kadangi civilinis teisnumas atsiranda asmens gimimo momentu ir išnyksta, jam mirus. Ar gali Valentinas paneigti, kad Uspaskich gali turėti turtą, kaip privačios nuosavybės objektą, teisę verstis ūkine komercine veikla, steigti įmones ar kitokius juridinius asmenis, paveldėti turtą ir palikti jį testamentu, pasirinkti veiklos rūšį ir gyvenamąją vietą, taip pat turėti kitokias turtines ir civilinės teisės saugomas asmenines neturtines teises, bei būti laikomas verslininku? Jau Aristotelio apibrėžta, kas yra žmogus-zoon logon echon (gyvūnas, kuriam būdingas logas, t.y. protas, žodis, kalbėjimas, teigimas), animal rationale-protingas gyvūnas, Aristotelio vadinamas physei politikon zoon (iš prigimties visuomeniška būtybė). Kantas visuomet klausimus suvesdavo į vieną: kas yra žmogus? Pagal jį žmogus yra dviejų pasaulių pilietis-juslinio ir dorovinio. Savo nuomonę kas yra žmogus turėjo visi, kas tik netingi (Hėgelis, Nietzsche ir t.t.) Juokingiausias yra kreivarankio mylimo Marxo žmogaus apibrėžimas: žmogus – tai visuomeninės gamybos dalyvis. Savo nuomonę turi ir valentinas, tačiau netgi egzistencinė filosofija ir istorinis hermeneutinis mąstymas, kuris esminiu žmogaus būties požymiu laiko žmogaus egzistenciją, gali lengvai paneigti šiuo klausimu Valentiną, kadangi neginčytina, kad Uspaskichas, kaip ir kiekvienas iš mūsų, yra atiduotas pats sau ir gali formuoti savo gyvenimą bei save patį, vadinasi yra žmogus.
WU birželio 10th, 2010, 10:15 pm
Rolandai man nieko nereikia prisiminti
Viską žinau. Tiesiog, nepraleidau progos pasišaipyti..
Rolandas birželio 10th, 2010, 10:18 pm
Per koncertą vyskupas irgi pavaro, jei mūsų Bačkis taip:)
Rolandas birželio 10th, 2010, 10:23 pm
Bet koncertėlis nerealus, tai ne kokia Eurovizija. Afrikos temperamentas:)
Rolandas birželio 10th, 2010, 10:32 pm
WU, o kur pas tave Vokiečiai?
Valentinas birželio 10th, 2010, 10:39 pm
Rolandai, nu tu duodi!
Uspaskis gali būti animacinis personažas rodomas per teliką.
Rolandas birželio 10th, 2010, 10:46 pm
Valentinai, multiaška jis geras būtų:) Ar klausai bliuzo koncerte World Cup. Dabar rodo per LTV, super.
WU birželio 10th, 2010, 11:04 pm
Rolandai, aš nesu vokiečių fanas. Bet žaidžia jie labai gerai, to niekas nepaneigs. Aš mėgstu improvizacinį, greitą, techinšką futbolą, kur galvojama ne kaip apsiginti, o kaip daugiau įmušti negu varžovas, todėl mano toks pasirinkimas.
Rolandas birželio 10th, 2010, 11:12 pm
WU, atsižvelgiant į tai ką parašei, logiškas klausimas:kur tuomet pas tave Brazilai?
WU birželio 10th, 2010, 11:16 pm
Rolandai, jei man šlykštūs, nes visada jie „geriausi”, jiems duodama taurė dar nelaimėjus čempionato. Išskyrus Kaka, neturiu ten mėgstamų žaidėjų. Čia tas pats kaip su Barcelona, tiesiog jų nepernešu. Be to, jie man su Brazausku asociuojasi..
Rolandas birželio 10th, 2010, 11:23 pm
WU, bet Brazausko lūpos gražios ir šiaip šypsena…
Rolandas birželio 10th, 2010, 11:27 pm
WU, o dėl nuotraukų, kaip kūrinių, tai įdomi tema būtų. ES yra tokia direktyva 93/98EEB (kodifikuota Direktyvos 2006/116EB redakcija). Ten (6 str.) nurodyti fotografijoms, kaip autorių teisių objektams, reikalavimai. Pagrindinis kriterijus vienas-ar tai kūrinys, ar ne, ar galima nustatyti autoriaus intelektinės kūrybos išraišką, ar ne.
WU birželio 10th, 2010, 11:34 pm
Reikės paskaityti
Kodėl tu taip pamišęs ant ES teisės?
Rolandas birželio 10th, 2010, 11:37 pm
Ne nepamišęs, paskaitinėju vis, nes aktualu.
Ligita birželio 10th, 2010, 11:37 pm
Waka Waka – http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0
WU birželio 10th, 2010, 11:39 pm
Ligita, užskaitau.
WU birželio 10th, 2010, 11:43 pm
Beje, Ligita, klausei dėl Yo Yo, tai aš esu pasaulio čempionas sunkiasvorių kategorijoje.
Rolandas birželio 10th, 2010, 11:48 pm
Ligita, įvesk tinklapyje kokią šaudyklę, ar Yo Yo komiuterinį variantą. Tuomet visi ateis, žais ir draugiškai bus tavo tinklapyje, o tai romas vien dėl to kažkur ir dingęs, nes nėra jokios zabovos:) dar geriau būtų taip:Valentinas tave nufotografuoja su bikini, padarai puzzle ir atidarinėjam visi po langelį, kaip manai?
Rolandas birželio 10th, 2010, 11:51 pm
http://puzzle.tavo.lt/
Fredis* birželio 10th, 2010, 11:53 pm
Man labai patiko danų futbolas kai jie laimėjo vieną Europos čempionatą 1992 m., anksčiau labai patiko olandų futbolas http://www.searchforvideo.com/watchclip/?id=2382768 kai kaudavosi su Argentina ir Vokietija finaluose ,
dar visada įdomu stebėti anglų žaidimą. Susirenka „svajonių” komanda ir niekada nieko nelaimi, nelaimė neaplenkė jų ir šiemet – išvakarėse susitraumavo D.Beckham.
Niekada nepalaikau didžiųjų valstybių – Vokietijos, Rusijos, Prancūcijos, Lotynų Amerikos šalių, ypač nepatinka serbai, graikai ir italai (negrąžina nusavintos Villa Lituania). Valentinas dėl portugalų turbūt pajuokavo – kreivarankis gali priminti ir paaiškinti, kad portugalai pagal kilmę labai mažai europiečiai.
WU birželio 10th, 2010, 11:56 pm
Fredi, anglai turi didelius šansus šiais metais, manau, jiems gali pasisekti. Beje, Beckhamas tėra tik moralinis praradimas, nes aikštėje už jį anglai turi geresnių.
Fredis* birželio 11th, 2010, 12:08 am
Niekada nereikia nuoširdžiai palaikyti anglų, tik nuotaiką susigadini, lieki kvailio vietoje, nes jie visada pralošia ketvirtfinalio mačą per baudinių seriją. Gal šį kart jiems pasiseks?
WU birželio 11th, 2010, 12:14 am
Fredi, tai aš nuo 1998 metų nuosekliai lipau ant ispanų grėblio.. Per 2002 čempionatą, kai jiems neįskaitė 4finalyje 3 įvarčių prieš korėjiečius ir pralošė per baudinius, galvojau, kad niekad gyvenime nebežiūresiu futbolo.. Po to, sekė keli susimovimai ir 2008 pagaliau Europa buvo nušluota
Ligita birželio 11th, 2010, 12:16 am
WU, taip ir reikėjo tikėtis, kad su Yo Yo esi toli pažengęs. Man net nėra kaip lygintis x)
Rolandai, gal romas šiuo metu daugiau laiko lauke praleidžia, kai šitokia kaitrybė. Prisipažink, kad tau pačiam žaidimų reikia! Na na, dėl tokių dėlionių nesutinku, juk jau parodei pavyzdį, kad yra sukurtų. Geriau aš pridėliosiu visokių orų prognozių ar pan.
Fredis* birželio 11th, 2010, 12:17 am
http://www.youtube.com/watch?v=rmXdIyRwAfU&feature=related
Fredis* birželio 11th, 2010, 12:18 am
http://www.youtube.com/watch?v=GazBbe2yepw&feature=related
WU birželio 11th, 2010, 12:24 am
Fredi, tas finalas 86 metų Vokietija – Argentina yra vienas gražiausių per visą istoriją.
Fredis* birželio 11th, 2010, 12:28 am
Gali būti, tame čempionate D.Maradona anglams įmušė vieną įvartį labai akivaizdžiai aukštai iššokęs ranka. Po mačo aiškino, kad tai buvo Dievo ranka.
Anglams niekada nesisekė net tokiu būdu.
Fredis* birželio 11th, 2010, 12:29 am
Ryt – futbolas, visiems labankt
Valentinas birželio 11th, 2010, 10:46 am
Už portugalus sergu nuo Figo laikų. Visiškai neteikiu reikšmės tam gražuoliukui. Portugalų rinktinė man primena Lietuvos krepšinio rinktinę – didelis potencialas, daug žvaigžių, daug furoro ir dažniausiai didelis fiasko. Tačiau žaidžia labai gražiai. Apskritai, Portugalija labai primena Lietuvą – panašaus dydžio, katalikiška, pritinginti, pilna miestelėnų, tinginių šalelė. Didžiąją Europos Sąjungos paramos dalį panaudojo kelių tiesimui (neprimena nieko?) Skirtumas tik, kad pas juos geras klimatas ir gražūs vyrai. Pas mus šlykštus klimatas ir dar šlykštesni vyrai, už tai gražios moterys. Apskritai, Madeira yra mano svajonių gyvenimo vieta.
Fredis* birželio 11th, 2010, 11:44 am
Portugalija – tai tabakas, prakaitas, šiukšlės, skurdi augmenija, nesibaigianti vandenyno pakrantė, beveik pasaulio kraštas, žuvies restoranėliai, vynas. Vyrai gal ir gražūs, bet moterys – nelabai. Neblogai vasarą išsinuomouoti automobilį ir keliauti pakrante. Ten nėra jokio pižoniškumo, prabangos, kurį sutiksite šalia Ispanijoje, Prancūzijos pietuose ar Italijoje.
Musė birželio 11th, 2010, 12:54 pm
Aš visada sergu už anglus, ir visad nusiviliu
Dar dievinu portugalus, argentiniečius, simpatizuoju olandams. Niekada nesu sirgusi už vokiečius ar prancūzus (nors Bartezas man labai patiko), labai nemėgstu visokių serbų, kroatų ir pan.
Dėl Portugalijos – mano planuojamų kelionių sąraše Algarvė patenka į pirmą trejetuką:)
Fredis* birželio 11th, 2010, 1:24 pm
http://www.youtube.com/watch?v=u0zjx4MAHzk&NR=1