Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Šiomis savaitėmis mano el. pašto dėžutė buvo perpildyta… Katinais! Kodėl?! Tikriausiai žinote, kad gegužės 19-ąją jus pakviečiau dalyvauti rinkimuose „Mano katinas gražiausias“. Kviesdama nė neįsivaizdavau kokio susidomėjimo sulauksiu. O kaip matot, jis tikrai didelis! Suskaičiavau 15 katinų. Tiesa, šiems: Faustui, Ramziui, Magdalenai ir Sebastianui atsitiktinai vardus parinkau pati, nes savo augintinių nuotraukas atsiuntęs žmogus nepanoro jų įvardinti. Tikėkimės niekas neįsižeisit;) Ech, gana kalbų – pirmyn balsuoti! Labai prašau dalyvaujančių katinų šeimininkų už saviškius nebalsuoti, galima tik už kitus, nes taip padoriau. Pažadu ir aš laikytis šio susitarimo. Balsus iki birželio 7-osios 23 valandos turėtumėte atiduoti už tris jums labiausiai patikusius katinus (-es). Miau!x))
PAPILDYMAS: Mūsų katinų gretos pasipildė naujais nariais – Tipu, Anabela, Mija, Flirtu bei Koške. Jie irgi slapčia viliasi sulaukti jūsų dėmesio. Prašom neskriausti;)
Aurelijus
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Zero-Ričardas birželio 2nd, 2009, 1:57 am
Atsirinkau keleta savo favoritu: Sebastianas, Ramzis, Aurelijus ir uz paslaptinguma Faustas.
Hmm. Nebloga dovana uz pergale bus! Linkiu visiems dalyviams semes ir sveikos konkurencijos. Zinoma ir as tikiuosi laimeti.
p.s idomu, o jeigu Fredis butu katinas, kaip jis atrodytu?
Musė birželio 2nd, 2009, 2:21 am
Koks grožis, mirštuuuu! Noriu visų!
Aš jau minėjau, bet pakartosiu – gal Fumito tegu nedalyvauja balsavime, nes jo deja jau nebėra, neekvokite savo balsų neegzistuojančiam katinui.
Benedikta Vaivadaitė birželio 2nd, 2009, 8:03 am
Nuostabūs!!! Bus labai sunku išsirinkti, už ką balsuoti…
Fredis* birželio 2nd, 2009, 8:42 am
Aš jau už savo katinus pabalsavau. O TU ?
Zita birželio 2nd, 2009, 8:48 am
Aš irgi… už visus tris
Kas dar?
R.Medinis birželio 2nd, 2009, 8:55 am
Aš – naivuolis – paklausiau Ligitos ir balsavau (skaudančia širdimi) už svetimą….
Fredis* birželio 2nd, 2009, 9:01 am
bičiuliai, siūlau nesivarginti, organizuosiu gatvės berniukų balsavimo kampaniją ir mano katinai laimės triuškinančiai. Visiems sumokėjau po 1 LTL, kaip Ostapas Benderis už informaciją kur iškeliavo kėdės…
Musė birželio 2nd, 2009, 9:26 am
Valentinai, aš tai pritarčiau tavo žmonai, kad turint tokią tobulybę kaip Aurelijus, nekyla klausimų, kas šeimoje valdžia
Zita birželio 2nd, 2009, 9:35 am
Fredi, nesivargink ir nešvaistyk be reikalo pinigėlių, aš jau per laikraštį skelbimą paleidau kur ir už ką balsuoti. Šį kartą tau nepavyks pirmauti :;
Valentinas birželio 2nd, 2009, 10:14 am
Reikia sugalvoti kaip pritraukti daugiau balsuotojų, kad būtų ir objektyvių balsų. Gal Artūras padėtų? Gal galėtų spec. įrašiuką pas save paskelbti su nuorodėle?
Fredis* birželio 2nd, 2009, 10:37 am
Valentinai, tokį katiną turi ir taip nufotkinai lyg būtum įsitiknęs 100%, kad laimėsi. Per didelis pasitikėjimas savo katinu tau pakiš koją, pamatysi, paminėsi mano žodį. Tarp kitko – mano trys konkursui išstatyti katinai yra nekilmingi, o ketvirta – kaimynų, bet jau įprato landžioti pas mus, atsitupia tarp lysvių ir žiūri visą dieną ką mes veikiam, o dar tokia kompanija šalia…
Nekilmingų katinų nėra…
Valentinas birželio 2nd, 2009, 10:44 am
Fredi,
Katino specialiai nefotkinau šiam konkursui, tiesiog pasiknaisiojau archyvuose.
Ir visai tikiu, kad Aurelijus gali nelaimėti. Vargšelis gali prarasti pasitikėjimą savimi ir suabejoti savo reikšme ir svarba žmonijos gyvenime.
Beje, neseniai supratome, kad Aurelijus reiškia Auksinis, nes aurum lotyniškai reiškia auksą.
Musė birželio 2nd, 2009, 10:50 am
Aš tai jau rašiau, ką galvoju apie perdėtą lietuvišką kuklumą… Valentinai, o tavo dručkis pajėgus gaminti kačiukus ar apdorotas?
Ligita, rimtai, reikia kreiptis į Artūrą, labai jau smagus konkursas, reikia nuo tos politikos visiems atsikvėpti. Kita vertus, Valentinas labai rizikuoja, nes Arūnas, Giga ar Nerijus irgi nebalsuos objektyviai… Čia buvo padaryta strateginė klaida – reikėjo katiną pavadinti Paxu ir nugalėtojas būtų aiškus.
Valentinas birželio 2nd, 2009, 10:56 am
Kadangi visiems kandidatams turi būti vienodos sąlygos, tai Aurelijaus reprodukcijos klausimą kol kas nutylėkime
Iš tikro daugiau rizikuoja Ligita, jei pas ją bloge pradės lankytis Arūnas, GIGA ir t.t.. Todėl palikime jai spręsti.
. birželio 2nd, 2009, 12:13 pm
Oho, nesitikėjau, ne tik augintinai faini, bet ir nuotraukos . O kiek dejonių buvo, kad nepozuoja ir panašiai. Dabar teks kankintis dėl favoritų. Jei rinkimai, tai galėtumėte ne tik nupasakoti biografijas, pateikti interesų deklaracijas ir paagituoti, kabinant makaronus etc, na, kaip ir privalu rinkimams .
Zero-Ričardas birželio 2nd, 2009, 1:20 pm
O as ,kaip naivus Lietuvis prabalsavau uz svetima… Kolegos, bukite saziningi ir nebalsuokite uz saviskius.
Teisingai Valentinas sako, kad reikia nesalisko Arturo balso.
Fredis* birželio 2nd, 2009, 1:34 pm
Valentinai, pasirodo atsidarius langą galima daugiau pamatyti nuotraukų, visai geros, įsivaizduoju Musę, tyrinėjančią būtent tą nuotrauką, kurioje matyti tavo žmonos nuostabiosios švelnios rankos. Kaip ji apgailestauja, kad tai ne ji !
Šiandien Musei viena liūdniausių pastarojo laikotarpio dienų…
Valentinas birželio 2nd, 2009, 1:40 pm
Fredi,
Nepyk, bet apsijuokei . Ten mano dukrytės švelnios rankos. Ir vežimėlis yra jos lėlyčių
Musė birželio 2nd, 2009, 1:43 pm
Fredi, tu visai durnas. Visų pirma, ten vaiko rankos. Visų antra, aš išties Valentino žmonai juodai pavydžiu. Aurelijaus.
Tiesa, Ričardas pirmame komentare klausė, o kaip atrodytų Fredis, jei būtų katinas. Aš manau, mes visi atrodome taip, kaip atrodo mūsų katinai. Valentinas – rimtas, solidus žmogus, išlaikytas ir žinantis savo vertę. Ligita – balta ir pūkuota. Fredis – susiraukęs ir pasišiaušęs kaip Ramzis, kuris labai norėtų būti paglostytas.
Fredis* birželio 2nd, 2009, 1:55 pm
Muse, pyksti, vdinasi nori būti toje Valentino oranžerijoje ir liūliuoti mažą valentinuką ,
karjera, stažuotės, visko neapažiosi, bet tau dar pasiseks…
aš tikiu tavo sėkme, tikėk ir tu, niekada nenuleisk rankų…
Musė birželio 2nd, 2009, 1:58 pm
Fredi, dėkui, bet nenoriu nei valentinuko, nei netgi fredžiuko.
Fredis* birželio 2nd, 2009, 2:00 pm
Visos moterys kurioms per 30 nori vaikų,
nebent tu personažas, lėlė, aktorius (-ė).
Musė birželio 2nd, 2009, 2:08 pm
Tu kažką siūlai?
Valentinas birželio 2nd, 2009, 2:11 pm
Kad ir prie ko jūs čia prisirašytumėte, žinokite, kad mano brangi ir mylima žmona intensyviai dalyvauja gražiausio katino rinkimuose, tačiau aikčioja nuo visų katinų gražumo.
Muse, nesinervuok dėl Fredžio
Fredis* birželio 2nd, 2009, 2:17 pm
Muse, tu turbūt žiūri serialą „Nekviesta meilė (ką daugiau veikti pirmadienio vakarais ?), tai mūsų duetas būtų kaip Larisos ir Pablo… aš myliu visas moteris, dėl tavęs gal ir nevažiuočiau į Argentiną…
Musė birželio 2nd, 2009, 2:33 pm
Fredi, visų pirma, man ne per 30. Antra, tu niekada negali būti tikras, kad neegzistuoja banda mažųjų musiukų.
Eitum geriau savo katinų sušukuoti. Pažiūrėk, koks iščiustintas, išpopintas, iškvėpintas ryžas.
Musė birželio 2nd, 2009, 2:42 pm
Bet negalėjome nesubjauroti net tokios nekaltos katinų temos.
R.Medinis birželio 2nd, 2009, 2:54 pm
Ryžas turi vardą – „auksinis”. Jis gali įsižeisti, jei šeimininkas tave įduos. Nors, turiu įtarimą, Valentinas tyliai, (kai žmona negirdi), dar ir ne taip pavadina….
Fredis* birželio 2nd, 2009, 2:57 pm
kai Valentinas prisigeria, tai ryžą spardo kaip futbolo kamuolį, tik duslus garsas sklinda ir klausiamas Aurelijaus žvilgsnis: – Už ką? tu gal durnas?
Valentinas birželio 2nd, 2009, 3:04 pm
Fredi,
Iškyrus tai, kad aš neprisigeriu ir nespardau Aurelijaus, tu teisus. Mes kartais žaidžiame bumerangą, o kartais aš jį mokinu skraidyti. Bet žvilgsnis jo būna būtent toks: Tu durnas?
Fredis* birželio 2nd, 2009, 3:15 pm
Ką Musė galvoja apie gyvūnėlių kankinimą?
Katinų būna tik dvi veido išraiškos:
a) čia aš, jau laikas valgyti;
b) dabar tu man neįdomus, eik šalin,
jei vis tiek lendi prie katino: – ko nori, tu gal durnas?
Musė birželio 2nd, 2009, 4:06 pm
Fredžiui vėl trūksta dėmesio. Ligita, Zita, Benedikta, kur jūs? Pakalbinkite Fredį, pagirkite jo minties aštrumą ar katinų grožį, prašau jūsų.
Zita birželio 2nd, 2009, 4:47 pm
Muse, ilgai čia nesirodei, tai dabar atidirbk
O šiaip tai čia visai smagu ir nieko subjauroto nematau. Na, nebent Fredis dar labiau pasistengs, tai…
O šiap tai pasakykit ar smarkus ten Vilniui lietus buvo, nes matau kad jau link manęs ateina. Įtariu man vėl internetą nukirs
Musė birželio 2nd, 2009, 4:51 pm
Jaučiu, kad lėksiu tuoj iš racas.lt, galėsiu visą savo laiką skirti Fredžiui.
Zita, pas mus smarkiai lijo nuo pietų, bet jau lyg baigėsi.
Musė birželio 2nd, 2009, 5:12 pm
O katinas Elvis kartais nėra britas trumpaplaukis? Aš nusižiūrėjau britą, nes labai jau vargas su tais persais ir jų kudlomis. Šukuoji, šukuoji per dienas, visi kampai pilni pūkų, kelias dienas nepašukuoji – kudlos susivelia taip, kad tenka kirpti.
http://www.demuroo.com/apps/photos/
Zita birželio 2nd, 2009, 5:18 pm
Ar man paliko lietaus?
Laikykis Muse, pas Račą moteriška pozicija taip pat reikalinga.
. birželio 2nd, 2009, 5:36 pm
Legendos, mitai ir bajkos apie kates:
*Senovės Egipte už katės nužudimą, nesvarbų tyčinį ar ne, bausdavo mirties bausme.
*Senovės graikų mituose katė- Dianos simbolis.
*Romėnams katė – laisvės simbolis. Legionai kates išplatino Europoje.
*Kinai tikėjo, jog svetimas katinas atneša permainas, o juodas- nelaimes.
*Amerikos indėnai su katėmis susipažino tik baltaveidžių dėka.
*Viduramžių Europoje katėms buvo visai ne kas, tapatindavo su raganavimu.
*Islamo pasaulyje tikima, kad Mahometas idant nepažadintų savosios Muessa, geriau nukirpo savo apsiausto skverną.
*Japonų katinų uodegos – suvalkietiškai trumpos, o ilgauodegiai ir rudi neša nelaimes
Ligita birželio 2nd, 2009, 8:45 pm
Na, nežinau kaži kaip čia atrodys, jei kreipsiuos į Artūrą pagalbos populiarinant gražiausio katino rinkimus Spėju, įtartinai. Ar ne? Šiaip dėl visa ko parašysiu trumpą žinutę http://www.blogeriai.lt apie tai, kad pas mane tinklaraštyje konkursas vyksta ir tegul visi lekia balsuot! Beje, manau, kad visokie ten Gigos ir Arūnai jau turėjo progą atsekti Valentiną net ir čia, gal dabar jie jau tyliai ruošiasi sutriuškinimui… x))
Musės prašymu. Fredi, kaip jautiesi? Kaip gyveni?! Tavo minties aštrumas bei katinų grožis tiesiog nenusakomas… Niekaip negaliu atsistebėti taviškiu polinkiu visur viską taip fantastiškai pakreipti. Katinų spardymas prisigėrus… Gi tai taip inteligentiška. Nerealu. Esu giliai nustebinta. Sužavėta. Lenkiuosi. Uf, gal jau užteks? x)))
Taške, dėkui už legendas, mitus ir „baikas”. Savam stiliui. Tik dar labiau išaiškėja, kad žmonija neabejinga katinams ir katėms.
Zero-Ričardas birželio 2nd, 2009, 8:54 pm
Ligita,
O ju turite galimybe matyti balsavimo rezultatus? kaip ten dabar? pasulferuokit, nes azartas vis delto.
Ligita birželio 2nd, 2009, 8:56 pm
Zero-Ričardai, negaliu sufleruoti, nes dings intriga
Valentinas birželio 2nd, 2009, 9:18 pm
Fredi,
Pasirodo tu katinas?
http://lt.unitedcats.com/cat/ramintosFredis
Benedikta Vaivadaitė birželio 2nd, 2009, 10:06 pm
Jau balsavau Vieną balsą atidaviau Ramziui – jo žavesiui atsispirti sunku. O šiaip visi nuostabūs…
Muse, o Fumito ten taip apkirptas ar jam natūraliai kailiniai batukai augo? Gražuolis, toks pusiau šuo
Kartais pagalvoju, kad jeigu turėčiau daug laiko, tai galėčiau gyveni fermoje, kur gyventų katinai, avys, šunys, ežiukai, žirgai… Arba bent nuvažiuoti dažniau reikėtų ten, kur galėtum pasižiūrėti į gyvūnus, juos paglostyti. Geriausia terapija… ir zoologijos sodai čia netinka…
ezg birželio 2nd, 2009, 10:15 pm
1. Aurelijus
2. Mikė
3. Magdalena
Nors pasirinkti buvo tikrai labai labai labai sunku.
Fredis* birželio 2nd, 2009, 10:18 pm
ačiū, Benedikta, „egz”, jūs nuostabūs
Benedikta Vaivadaitė birželio 2nd, 2009, 10:28 pm
Prašom, Fredi*. Tiesa, nežinojau, kad Ramzis – taviškis. Šiaip iš veiduko man tas katinas daugiau Ramzė, jeigu ką…:)
Fredis* birželio 2nd, 2009, 10:31 pm
dar nenagrinėjau ar ten Ramzis, ar Ramzė, dar trys katinai maniškiai…, o nuotraukose net penki.
Benedikta Vaivadaitė birželio 2nd, 2009, 10:33 pm
Kurie dar tavo, Fredi*?
Fredis* birželio 2nd, 2009, 10:41 pm
Faustas iš tikrųjų yra Faustė (patelė),
Ramzis, Sebastijanas ir baltas kačiukas (nuotraukoje kartu su Fauste) – pirma pernykštė vada, šiemet katė dar du atsivedė, bet kažur juos nukišo prieš pat fotosesiją ir nespėjau mažylių pristatyti, o Magdalena – smalsi kaimynė ar kaimynas, dar neklausiau,
tik ką pasistatė namą šalia naujakuriai, dar žmonių vardų nežinau, tai katės vardo – juo labiau
Benedikta Vaivadaitė birželio 2nd, 2009, 10:55 pm
Vadinasi, būsiu prabalsavusi už Fredžio* apylinkių katinus, nes antrą balsą atidaviau už Sebastijaną. O trečią – už žaviausią iš čia esančių Micuką (jeigu niekas nebalsuos, tai bent mano balsą turės…)
Valentinas birželio 2nd, 2009, 11:01 pm
Ech Benedikta!
Ir tai po viso to kas tarp mūsų buvo?
Ligita birželio 2nd, 2009, 11:04 pm
Benedikta, šiaip aš draugiškai pasiūliau už savo katinus nebalsuoti… Dar ir kiti atskleiskit, kad už saviškius balsuojat, tai skelbsiu rinkimus neįvykusiais! Siaubas kokia šiandien kreiva diena – parašiau apie rinkimus http://www.blogeriai.lt ir pasirodo ten nuorodų pagrindinėje žinutėje negalima dėti, o aš įdėjau. Jaučiuos prasikaltusi. Matyt, reikėjo taisykles iš pat pradžių perskaityti!!!
Valentinai, o kas tarp jūsų buvo?
Visi į rinkimus!!! :))) | Artūras Račas birželio 2nd, 2009, 11:18 pm
[...] – pirmiausia išrinkite, kas gražiausias/ia, o po to galėsite rinkti, kas jums atstovaus Europos [...]
Valentinas birželio 2nd, 2009, 11:20 pm
Šiaip Ligita, šiais laikais balsuoti už save ir apie tai viešai deklaruoti yra madinga Kadangi aš jau balsavau ir tikrai ne už Aurelijų, todėl esu nesuinteresuotas, siūlau atšaukti šią taisyklę. Žinosime, kad kiekvienas atidavė vieną balsą už savo katiną, viskas bus skaidru ir aišku ir niekam nereikės apsimetinėti.
. birželio 2nd, 2009, 11:25 pm
Muse, verkaint reikia kokios muzikinės iliustracijos. Ko nors subtiliau, stiliuje.
Čia toks Micuko tolimas propropro iš Aigipto
http://www.koty.civ.pl/bajki/egipt/basti.jpg
Fredis* birželio 2nd, 2009, 11:25 pm
Ligita, nekreipk dėmesio kai koks nors blogeris tau grasina, primetinėja savo taisykles, gal nesuspardys… kaip girtas Valentinas savo ryžo katino…
laužome visas taisykles, kol galime…
http://www.youtube.com/watch?v=3l1-QbsU5gA&feature=related
Benedikta Vaivadaitė birželio 2nd, 2009, 11:25 pm
Valentinai, nedūsauk… Dabar Fredžio* katinų laikas
Ligita, nepyk, nesusilaikiau… Gali atimti vieną balsą iš Micuko, jeigu jau sąžiningai.
. birželio 2nd, 2009, 11:53 pm
Visai šauni meliodija- buvo populiari tais laikais, kai apie Veberio „Kates” tik per WEFus buvom ką girdėję:
http://www.youtube.com/watch?v=7UYHXew4Q3I&feature=related
Fredis* birželio 3rd, 2009, 12:33 am
taške, ar tau neatrodo, kad Aleksanderio Rybak daina Maskvos Eurovizijoje 2009 yra plagiatas šios kūrinio?
http://www.youtube.com/watch?v=44LzXxFcNXw&NR=1
Fredis* birželio 3rd, 2009, 12:40 am
Meistriškai perdirbo, gabus tas Alexanderis…
http://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0
Zita birželio 3rd, 2009, 6:06 am
Labas rytas kačiukai. Taip malonu pažiūrėt į šitus mielus snukučius.
O šiap tai žinokit, kad nebalsavau aš už savo katiną, NEBALSAVAU
Jūs ką juokų nesuprantat?
needhead birželio 3rd, 2009, 7:37 am
Ech, kodėl ankščiau kur nors nepranešei apie skelbimą? Būčiau ir aš su saviškiu sudalyvavęs :]
Vaida birželio 3rd, 2009, 8:11 am
Ligita, ar dar galima siūlyti kandidatus? Mano siamas Flirtas tiesiog privalo sudalyvayti šiame konkurse
Kaip galėčiU tau atsiųsti jo nuotraukų?
. birželio 3rd, 2009, 8:54 am
Panašumas stulbinantis. Tiek dainų, tiek atlikėjų, nors tarp jų net ketvirtis (sic!) amžiaus. Ir tai man smagu, tai dar vienas įrodymas, kad nauja, tai užmiršta sena. Žodžiu, dar vienas seno bambeklio argumentas prieš žalią visažinį jaunimėlį.
Gaila, Valentinas pagal visas rinkimų technologijas murkia už savąjį katiną, gal jis turi kokį nenuginčijąmą įrodymą, kaip kad aną Fantomą – Pink Floyd contra Lloyd Webber
Musė birželio 3rd, 2009, 9:11 am
Benedikta, dėl Fumito – jis persas, plaukuotas kaip ir Aurelijus. Tik iš uodegos galiuko galima matyti, kokio ilgio iš tiesų pas jį plaukai. Gaila, neradau nė vienos normalios nuotraukos, tik nukirpto – mes jį maždaug kartą metuose nukirpdavome, kai būdavo nebeįmanoma kaltūnų iššukuoti, o ir karšta vasarą vargšui būdavo.
Valentinas birželio 3rd, 2009, 9:23 am
Taške,
Drįstu priminti, kad Medinis savo katinui sukūrė net eilėraštį. O tai yra pati juodžiausia rinkiminė technologija
. birželio 3rd, 2009, 9:32 am
Tai taip ir reikia, aš pats kviečiau (pr. žiūrėti aukščiau – mano June 2nd, 2009, 12:13 pm) agituoti rinkimuose su visomis makaroninėms technologijomis.
Zita birželio 3rd, 2009, 9:56 am
Gerai tiem katinam, šitiek palaikymo, šitiek susidomėjimo, kad mane kas taip palaikytų, o dabar net savo palaikymo komandos nenusivešiu. Bukit žmonės, bent jau sėkmės palinkėkit man šeštadienį – mano tekstu daina dalyvaus konkurse
. birželio 3rd, 2009, 10:13 am
Zita, Zitule, nuo dūšios linkiu sėkmės, kad tą dainą pasigautų visa Lietuva ir tiek dainuotų, jog virstų beveik liaudies daina.
Kad ji – neatremiamai faina- girdėtųsi net įjungus kokį prosą!!!
Zita birželio 3rd, 2009, 11:00 am
Taškas nerealus. Ir aš tikiuosi, kad tą dainą ir per prosą transliuos
Musė birželio 3rd, 2009, 11:14 am
Zita, linkiu sėkmės šeštadienį.
Kažkaip šiandien jau man dėmesio trūksta. Fredi, gal turi kokių naujų gyvenimiškų patarimų?
Ne į temą. Aš šiandien jaučiuosi labai įžvalgia. Aplinkui visi karksėjo (net ir Valentinavičius), kad atėjus D. Grybauskaitei greičiausiai lėks A. Šemetos galva. Aš sakiau, kad A. Kubilius Šemetos greičiausiai neaukos. Tai va, aš gudresnė net už Virgį. Šia linksma gaidele savo pasisakymą baigiu.
P.S. Sustabdykite mane prašau kas nors.
Fredis* birželio 3rd, 2009, 12:18 pm
Ką aš tau, Muse, galiu patarti…
Mėgaukis šia diena, nes ji unikali…
Muse, išduok paslaptį. Kas tave sieja su Valentinavičiumi? Bendras požiūris į gyvenimą, darbas jo kontoroje, verslo (žurnalistinai) reikalai, ar tik šiaip, kad gražus, pasiturintis vyras? Potraukis.
Žinok, Fredis irgi ne pėsčias…
Ligita birželio 3rd, 2009, 1:07 pm
Muse, ko tu snaudi – gi toks vyras krenta į glėbį!!! Kaip pasakytų jis pats: „Griebk griebk! Aš tavo vietoj tai imčiau.”
Valentinai, taisyklės neatšauksiu, bet ir taško iš Micuko neatimsiu, nes ką gali žinot gal kiti viešai nedeklaruoja, nors irgi yra už saviškius prabalsavę. Neatšauksiu, nes… Gausis, kad aš laikiausi pirminės taisyklės varianto, balsavau tik už kitų, o kai viskas keisis, tada užsigraušiu negyvai x)) Gerai, juokauju, neužsigraužčiau, bet tegul būna kaip yra. Negalima už savus balsuot! (nors, spėju, kas tai ruošėsi daryti, jau ir padarė…)
Zita, linkiu sėkmės šeštadienį! B)
Musė birželio 3rd, 2009, 1:50 pm
Jamam Fredį. Su visais katinais.
Fredi, žinok man visai maloni tavo fantazija apie tai, kad aš tariamai dirbu alfos kontoroje ar esu kažkaip susijusi žurnalistiniais reikalais. Jaučiuosi pagerbta. Nors esu tikra, kad kiekvienam tikram žurnalistui akis bado mano rašliavos stiliaus ir gramatinės klaidos, jau nekalbant apie barbarizmus (Ligita, būčiau tikrai dėkinga, jei pastebėjusi pataisytum).
Man V. Valentinavičius patinka kaip retas derinys profesionalumo, solidumo ir humoro jausmo. Dažnai žurnalistas būna arba labai rimtas, bet nykus, arba pramoginis blevyzgis. O Virgis yra aukso viduriukas. A. Račas irgi galėtų būti, bet jis ne tuo pusrutuliu mąsto
Fredis* birželio 3rd, 2009, 1:57 pm
Muse, tu visa galva aukštesnė už vidutinį žurnaliūgą, galėtum būti elitinė žurnalistė. Gramatinės klaidos? Tam yra korektoriai, svarbiausia – turėti ką pasakyti, tu – įžvalgi, sąmojinga Musė.
A.Račas mąsto konservatyviai socialistiškuoju pusrutuliu. Tai jo teisė taip mąstyti.
A.G. birželio 3rd, 2009, 2:06 pm
Laba diena.
Mes taip pat auginame katinėlius (kartą jų mama atvedė pas mus – tai mėsininkas, kai jiems pirkau mėsos, sako į Jūsų namus laimę atnešė). Katytė jau mirė, gražiai yra palaidota, kapelis yra prižiūrimas ir vien dėl to kapelio sakėme niekam fazendos neparduosime. Vienu žodžiu, po jos mirties pasakiau, kad daugiau jokių katinų, jei tiek sielvarto – t.y. daugiau nei artimą žmogų palaidojus. O katinas juodas, dar gyvas, – kaip ir katytė yra įsitikinęs, kad yra namų galva, o mes jo tarnai.
Tai prisitačiau.
Myliu gamtos sukurtus katinėlius (į tą terminą įeina ir katytės – čia kaip su kodiniu pavadinimu „mokyklos Tėvų komitetas“, kurio sudėtis daugiausiai iš tetų…).
Tad renku čia tą, kuris yra mažiausiai manau žmonių rankos sugadintias
Taigi, Faustą. Biski žmogus prisilietęs matyt buvo prie Aurelijaus, Maurio, Mikės (io), Mickaus…
Bet kas jų šeimininkai – neįsižeiskite…
Musė birželio 3rd, 2009, 2:13 pm
Fredi, neatpažįstu tavęs, dėkui, tu labai malonus. Turbūt tavo kebabų kioskai šiandien neblogai suprekiavo?
Nusipirkau „Valstybę”, antraštė šaukia – „ATSIGAUNAME!”. A. Kubilius buvo teisus?
Valentinas birželio 3rd, 2009, 2:35 pm
Muse,
Nujausdamas savo kiemo katinų, kuriais jis turbūt net nesirūpina, pralaimėjimą, Fredis, it koks Tomkus ant Grybauskaitės, varo ant Aurelijaus Artūro bloge. Manau, kad šiandien Fredis toks kaip visada ir kebabų biznis dar neatsigavo.
R.Medinis birželio 3rd, 2009, 2:41 pm
Fredi, varyti ant Valentino galima, ant jo katino – niekada. Ir tai teisinga, nes Valentinas gali apsiginti, o Aurelijus? Na nebent Ligita po grožio (kas labai subjektyvu) konkurso organizuotu katinų kovų konkursą. Įtariu kiemo katinai čia patirties turi nepalyginamai daugiau…
Musė birželio 3rd, 2009, 2:51 pm
Fredis kaip tas vilkas paploninęs liežuvėlį, nes:
1. Tikisi papildomų balsų savo katinams (Fredi, nesitikėk, aš jau prabalsavau ir iš darbinio, ir iš naminio kompo)
2. Jaučiasi kaltas dėl vakarykščio storžieviškumo (Fredi, jauskis)
. birželio 3rd, 2009, 2:54 pm
Nustebino Musė, atradusi humoro jausmą pas Valentinavičių
Žinia, meilė akla, bet irgi turi ribas.
http://f.imagehost.org/download/0909/Naujas_paveiksl_lis
Fredis* birželio 3rd, 2009, 3:03 pm
Kaltas jaučiuosi tik dėl to, kad storžievišką bajerį pakartojau antrą kartą, o antrą kart pasakojamas anekdotas yra neįdomus ir nejuokingas. Taktiškumo pritūkau, nes buvau chaotiškoj situacijoje, dirbau iš kart penkis darbus, galėjot atsekti kelintą valandą guliau. Pasitaisysiu, paploninsiu liežuvy, atsiprašau Aurelijaus, o R.Medini, be gatvės katinų yra dar laukiniai. Jėga. Pamato paukštelį ir nėra paukštelio. Aurelijus turpūt net nesureaguotų, jei panosėj jam kas nors knibinėtų jo ėdalą.
Musė birželio 3rd, 2009, 3:50 pm
Aurelijui paukštelis infarktą įvarytų. Mes saviškį buvome kartą į kaimą nusivežę, tai pratupėjo virpėdamas kaip epušės lapas po agrastų krūmu visą dieną. Daugiau tokio siaubo nebedarėme.
Valentinas birželio 3rd, 2009, 3:56 pm
Šmeižtas!
Visų pirma Aurelijus drąsiai keliauja į kiemą. Tiesa, kai kaimynas įjungia bulgarkę, jis bailiai smunka vidun, bet daro tai oriai. Apskritai, Aurelijus visose gyvenimo situacijose išlieka orus, netgi tada, kai grūdam jam į burną neskanius maisto papildus, kad kailis nesiveltų.
Antra, jis puikiai medžioja muses ir drugelius. O kai yra namuose už stiklo, drąsiai sėlina ir puola net pačius didžiausius šunis einančius lauke pro šalį.
Fredis* birželio 3rd, 2009, 3:57 pm
todėl aš ramus ir užtikrintas. Mano katinai, Muse, laimės triuškinančiai. Na, gal ne triuškinančiai, bet pirmadienį ruošiuosi priimti Valentino sveikinimus. Kaip D.Grybauskitė iš Butkevičiaus. Tarp kitko, pirmadienį būsiu prie jūros.
Jonukas birželio 3rd, 2009, 4:14 pm
Gerbiama Šeimininke, ar dar galima atsiųsti nuotrauką konkursui?
Musė birželio 3rd, 2009, 4:16 pm
Jeigu jau naudojame juodąsias technologijas, gal visgi iškelkime Aurelijaus reprodukcijos klausimą (pamaniau, reikėtų pasamdyti A. Katkevičių – jei jau prastūmė tokį beviltišką Paksą, tai su ryžu jam nebus ką veikti).
Fredi, gero tau lietaus
Apie Butkevičių – man labai patiko jo pravardė Algirdas Biškį-Nesusigaudau-Bet-Palyginti-Doras Butkevičius.
Fredis* birželio 3rd, 2009, 4:26 pm
biškį gerų socialistų ambaloidinėje šutvėje nebūna. Apsimetėliai, klastūnai,turtas, turtas, valdžia, pinigai.
Kaip groteskiška, kad jie gina”darbo žmones”, rūpinasi „paprastų žmonių” problemomis.
Kitą savaitę, ypač antroje pusėje, lietaus bus mažiau. Tikiuosi. Užeik, Muse, į cnn.com ir pamatysi.
Ligita birželio 3rd, 2009, 5:32 pm
Ei, dalyvaujančių katinų šeimininkai, turiu tokį klausimėlį! Į mano el. pašto dėžutę šiandien atkeliavo dar dviejų norinčių dalyvauti katinų nuotraukos, taip pat vienas pasiteiravimas. Ar suteikiam jiems galimybę prisijungti prie šauniojo mūsų būrio? x))
A. G., manau, kad tavo minėtųjų katinų šeimininkai nėra įžeidūs
Valentinas birželio 3rd, 2009, 6:47 pm
Kad ir kas laimėtų, mes juk visi žinome kuris katinas gražiausias ar ne?
Fredis* birželio 3rd, 2009, 7:36 pm
pilnumoje sutinku su gerbiamu Valentinu,
tačiau dar reikia paklausti Musės,
gali būti dimetraliai priešinga nuoimonė.
Užginčyti rezultatai, teismai, arbitražas, Strasbūras.
Musė birželio 3rd, 2009, 7:44 pm
Aš už ryžą iš 3 kompų prabalsavau, jei ką
Ligita, aš už, juk dar yra laiko.
Zero-Ričardas birželio 3rd, 2009, 8:13 pm
Gerbiamas A.G, ka turejai omeny sakydamas: „Biski žmogus prisilietęs”? kazkas smegenyse nesuveike, uztrumpino matyt tad noreciau placiau, kad pakomentuotum.
Zita birželio 3rd, 2009, 8:24 pm
Aš tikrai nesu prieš kad prisijungtų nauji dalyviai. Tik truputį gaila jų, nes jau daug kas prabalsavo ir dabar jų gražuoliai yra praradę daug šansų. Tad tiesiog linkiu sėkmės.
Benedikta Vaivadaitė birželio 3rd, 2009, 8:33 pm
Ligita, aš irgi už didesnę konkurenciją ir už daugiau gražių katinų nuotraukų! Įdomu
Beje, gal galėtumei šiek tiek suintriguoti ir paskelbti, pavyzdžiui, tokius duomenis: kiek balsų šiuo metu yra gavęs katinas lyderis ir kiek paskutinis?
Zero-Ričardas birželio 3rd, 2009, 9:09 pm
Pritariu p B.Vaivadaitei, kad reikia mums INTRIGOS!
Ligita, laikas imtis veiksmu
Ligita birželio 3rd, 2009, 9:26 pm
Intrigantai jūs intrigantai… Manau, didesnė intriga nieko nežinoti, bet pasakysiu tik tiek, kad yra ryškus lyderis, taigi, jeigu norite jį aplenkti, reikės gerokai pasistengti.
Gerai, niekas nesiginčijate dėl naujų dalyvių atsiradimo, tai artimiausiu laiku juos išvysite x))
Zero-Ričardas birželio 3rd, 2009, 9:39 pm
STOP kas, kur, kame? As nesutinku del nauju dalyviu, nes buvo aiskiai nustatytos rinkimo komisijos vades, kad nuotraukas turi buti pateiktos iki tam tikros datos. Tad, manau, kad butu protinga nedeti nauju, o gal veliau surengti kitus rinkimus su naujais dalyviais.
Ligita birželio 3rd, 2009, 9:42 pm
Zero-Ričardai, jau trys asmenys (be manęs, nors aš irgi nieko prieš) pasisakė UŽ. Kolkas tu vienas priešiniesi. Valentinas, Fredis*, R.Medinis kukliai nutylėjo ką mano.
Ričardas birželio 3rd, 2009, 9:46 pm
Valentinas zino, kad konkurentu jo katinui nera. Fredis* siaip neigiama persona todel jei ir pasisakytu, tai tik pries, o del R.Medinio nezinau. As kukliai siulau testi rinkimus be nauju dalyviu, kas butu teisinga kitu atzvilgiu.
Fredis* birželio 3rd, 2009, 9:53 pm
Patenkinkinte Benediktos Vaivadaitės smalsumą ir atidarykite antrą skyrelį:
„nekonkursiniai katinai (autsaideriai)”,
galės būti antras gražuolių turas
Valentinas birželio 3rd, 2009, 10:35 pm
Ne autsaideriai, o garbės svečiai
Ričardas birželio 3rd, 2009, 10:40 pm
O man atrodo visas balsavimas papirktas, viskas neskaidru, jeigu neviešina balsavimo rezultatų eigoje. Bet tikiuosi is blog’o autores saziningumo.
Benedikta Vaivadaitė birželio 3rd, 2009, 10:56 pm
Visi aiščioja dėl Aurelijaus, o ir Ligita užsiminė, kad yra vienas ryškus lyderis…
Jeigu vis dėlto Aurelijus nugalės, bus galima galvoti, kad viršsvoris, apkūnumas – vėl madingas.
Nors man asmeniškai daug žavesni gracingi, liekni, pasitempę katinai, tokie kaip Bingas, Micukas, Sebastijanas, Mauris, Ramzis, Perla…:)
Valentinas birželio 3rd, 2009, 11:02 pm
O man tai atrodo, kad visa ši istorija yra puiki pamoka Ligitai, kaip geri dalykai apauga politinėmis spekuliacijomis ir tampa diskredituoti. Matai Ligita, nors viską darai gerai ir konkursą vykdai skaidriai, bet pasipylė krūva insinuacijų ir kaltinimų tau. Tas pats vyksta ir politikoje. Kai užaugsi ir būsi žurnalistė, visada prisimink tai kas dabar vyksta ir pagalvok ar dergdama žmogų, nedalyvauji kieno nors surežisuotoje kampanijoje
Valentinas birželio 3rd, 2009, 11:03 pm
Benedikta, už ką nekenti Aurelijaus? Jis visai neturi viršsvorio. Būtum mačiusi jo tėvą!
A.G. birželio 3rd, 2009, 11:07 pm
Milieji.
Apie lietų.
Jo kai kur Lietuvoje dar šiais metais nebuvo lietaus.
Taigi, valgytojai neturi šiųmečių daržovėčių… pakentėkite, mielieji…
Valentinas birželio 3rd, 2009, 11:13 pm
Kaip su braškėmis ekologiškomis?
Benedikta Vaivadaitė birželio 3rd, 2009, 11:16 pm
Aš juokauju, Valentinai, ir jei atvirai – iš darbinio kompo balsavau už tavo Aurelijų. Jis vertas pergalės
Fredis* birželio 3rd, 2009, 11:16 pm
Dar prieš savaitę girdėjau nusiskundimų, kad Dzūkijoje sausoka. Skambinsiu ar tikrai. Šiaurė tai amžinai išdžiūvusi…
Ligita birželio 4th, 2009, 1:06 am
Ričardai, nebūk juokingas. Kam reikėtų pirkti balsavimą už katiną? Kas iš to išloštų? Gal tu tai laikai Europos Parlamento rinkimine dalimi? Na, žinai, aš atstovauju kuriai nors partijai ir galų gale išaiškės, kad jie mane nusipirko, jog atitraukčiau visų dėmesį nuo nedorų darbelių vykdymo? Deja… Man taip ramu, taip ramu, nes tiesiog aiškut aiškutėliai žinau, kad viskas skaidru ir tyra. Nebent tu tikėjaisi, kad išmuši mane iš vėžių ir aš sunerimusi viešinsiu balsavimą taip naikindama bet kokį įdomumą… Beje, kažkaip man tu pats didesnį įtarimą keli. Kodėl? Parašiau, kad lyderis ryškus ir staiga už tavo augintinį per trumpą laiką ženkliai šoktelėjo balsų. Gal paskambinai giminėms, kad padėtų taviškiui išplėšti pergalę?
O šiaip labai norėčiau Artūrui padėkoti, kad savo puslapyje pakvietė žmones sudalyvauti šiuose rinkimuose. Matosi, jog aktyvumas didesnis nei įprastai būna pas mane balsavimuose. Tiesa, ne visi išnaudoja galimybę atiduoti visus tris balsus. Apie tai spėju iš to, kad pagal balsuotojų skaičių turėtų kitokia balsų suma gautis. Didesnė.
Rytoj vis tiek įdėsiu pavėlavusių katinų nuotraukas. Gi mes visi nebegalėsime už juos balsuoti, nes, manau, kad jau dauguma prabalsavom už savo favoritus. Paprasčiausia bus šis tas naujo. Galiu suintriguoti, jog vienas dalyvis jus ypač nustebins… x))
Valentinai, tikrai puiki pamoka. Kai esi nesuinteresuotas machinacijomis, o tave įtarinėja, galima ir ūpą prarasti. Gerai, kad aš jo taip lengvai neprarandu!
Ričardas birželio 4th, 2009, 1:26 am
Ligita, koks as bebuciau nieksingas pilietis ir slepciau mokescius, taciau tikrai giminiu neprasiau, kad balsuotu, nes maniskiu nera daug ir nelabai kontaktuojam iprastai be reikalo. Nors keleta draugu paprasiau, kad sudalvautu balsavime, bet JOKIU BUDU neagitavau balsuoti uz mano augintini, kiek supratau jiems storuliukas Aurelijus patiko. Tai tiek sia tema.
Savaime aisku, kad as juokauju del papirkimu, nemanau, kad kazkas butu labai suinteresuotas savo katino pergale. Na, nebent jaustu moralini pasitenkinima laimejimu.
p.s pergale internetineje erdveje vis tiek lieka pergale!
R.Medinis birželio 4th, 2009, 8:18 am
Na taip, jau yra vienas aiškus lyderis, ant kurio pilamas purvas – intriga mažėja… kur aš tai mačiau? Siūlau Ligitai surengti antrą turą tarp dviejų geriausių – neskelbus kas kiek surinko balų – taip bus objektyviau… (ir ko tik žmogus neprigalvoji, kad pakenktum geresniam ir gal būt prastumtum savą….)
Fredis* birželio 4th, 2009, 8:31 am
R.Medini, atsakyk į klausimą, tik sąžiningai.
Kam žmogui katė?
Kad ją šukuoti, pirkti brangų ėdalą, siurbti iš kilimo jo šerius ir išmatas, ar kad pelė gaudytų peles, kitus graužikus, naikintų iš vejos kurmius?
Miesečionizmo, išpindėjimo
ir sveikos gyvensenos, ūkininkiško, praktiško, racionalaus požiūrio į gyvenimo sandūra.
Jei laimi pirmasis požiūris – ką gi. „Popsucha”.
R.Medinis birželio 4th, 2009, 8:43 am
Fredi*, aš sutikau įsigyti katiną, nes tikėjau, kad augintinis padės įskiepyti vaikams meilės gyvūnams, atsakomybės, pareigos jausmą (nes katinu rūpinasi išskirtinai vaikai), be to maniau, kad tai suteiks namams daugiau jaukumo ir šilumos. Praktiškumo čia nedaug. Bet gyvenant mieste nepraktiška turėti ir vaikų (kaime jie užaugę padeda ūkyje), o žmona mieste (kaime – ji reikalinga valgiui gaminti ir namų ruošai) – tai iš vis nepraktiškumo, miesčionizmo ir išpindėjimo viršūnė..
Zita birželio 4th, 2009, 8:46 am
Fredi, labas rytas ir nesinervink o tai prirašai labai įdomių dalykų
Zita birželio 4th, 2009, 8:48 am
O šiuolaikynei moteriai kam reikalingas vyras?….
Gal laikas baigti šitas nesamoningas diskusijas, nes taip išstumiamos tikrosios vertybės.
Ričardas birželio 4th, 2009, 8:57 am
Ai, supykau as… atrodo dabar lyg koks kriminalas: „ir ko tik žmogus neprigalvoji, kad pakenktum geresniam ir gal būt prastumtum savą…” , „kažkaip man tu pats didesnį įtarimą keli”
Geriau jau nebuciau dalyvaves.
Tiek to, viso gero.
Fredis* birželio 4th, 2009, 9:05 am
šitiems miestiečiams savo laiku tėveliai nenupirko ryžo katino, ar Elviuko :
http://www.ctv.lt/video/2149/Litofcai-Li%C5%ABdesys
R.Medinis birželio 4th, 2009, 9:11 am
Ričardai ramiau – čia buvo taikyta sau, netgi su pretenzija pajuokauti (atsiprašau jei jums pairodė kitaip).
Musė birželio 4th, 2009, 9:18 am
Oho, kokios drakės dėl katinų Ričardai, nesinervuokite, čia pas mus visus toks savotiškas humoro jausmas. Medini, man patiko tavo atsakymas Fredžiui apie vaikų ir žmonos nenaudingumą modernioje visuomenėje:)
Fredis* birželio 4th, 2009, 9:26 am
Musei tai tikrai nereikia vyrų, įsimyli per ekraną Valentinavičių, pabendrauja internetu su Valentinu, tas atsidėkoja prikišdamas jai į ekraną katinų įvairiomis pozomis.
Šiuoliaikška visuomenė….
Zita birželio 4th, 2009, 9:40 am
Oi kaip klius visiems už šitą drakę kai ateis Ligita.
Vargšeliai net kačiukai neapsaugoti nuo politikos ir visuomenės moralės nuosmūkio.
O pas mus vienas žmogėnas pakorė savo dviejų metų katę ir jos kačiukus kibire paskandino, ir už tai gavo baudos truputį virš tūkstančio litų. Nesuprantu kaip taip galima yra gi normalių būdų atsikratyt nereikalingo gyvūno.
Valentinas birželio 4th, 2009, 9:46 am
Sena kaip gyvenimas utilitarizmo prieš estetizmo priešprieša. Fredis, kaip bebūtų keista, utilitarizmo pusėje. Ar jis tikrai baigęs menus? Pradedu stipriai abejoti.
Fredi, katinas reikalingas tam, kad būtų gražus. Tai vienintelė jo funkcija. Ar paveikslus žmonės perka tam, kad atliktų funkciją? Pasirodo fredžiai taip.
Ričardas birželio 4th, 2009, 9:48 am
Zita, kaciukus kaimuose skandina, uzkasa ir t.t. labai daznai ir tai nieko naujo, taciau pakarti kate kazkas naujo tame repertuare!
pridedu nuoroda sia tema:
http://kauno.diena.lt/naujienos/ivairenybes/majamyje-ieskomas-paslaptingas-kaciu-zudikas-220250
R.Medinis birželio 4th, 2009, 9:57 am
Valentinai, Fredis čia kažkaip labai per aplinkui bandė pasakyti, kad jo katinai jeigu jau negražesni už Aurelijų, tai bent naudingesni (praktiškesni) tai jau tikrai. Nor aš irgi gerbiu katinus, kurie gaudo peles.
Valentinas birželio 4th, 2009, 10:02 am
Taip, bet bandydamas ginti savo katinus, Fredis nusileido iki marksistinio mieščioniškumo demaskavimo. Ko jau ko, o iš Fredžio nesitikėjau, kad jis latentinis socialistas
Zita birželio 4th, 2009, 10:03 am
Jeigu geriai panagrinėsim tai mes jau gal tik į tualetą einam dėl reikalo. Žiūrėkim, juk valgom ne tiek kiek reikia gyvybei palaikyt. Dar kažkodėl ir kokio deserto užsimanom. Troškuliui numalšint užtektų ir paprasto vandens, bet mes norim kažkokio kompoto ar dar kokio su laipsniais.
Fredi jeigu gali gyvenime apseiti be kažko tai šaunu. Bet aš net neabejoju, kad ir tu pataikauji savo, natūralumu nepagistiems, įgeidžiams. Ir manau, kad tai gerai
Aš paskaičiavau, kad man katės išlaikymas per metus kainuoja 800 Lt. Nėra tiek jau ir daug, bet kaip moteris aš tuos litukus labai greitai ir maloniai išleisčiau. Tačiau kai mano katė buvo nepatenkinta maistų, tai parduotuvės savininkei tokį ciongą pakėliau, kad jinai ir šiandien dar prisimena mano katės vardą. Gal tai jau ir perdėtas rūpestis, bet kad tas gyvūnas tampa kaip šeimos narys ir juo rūpintis tampa malonu.
Fredis* birželio 4th, 2009, 10:12 am
geiau visi pažiūrėkite mano nuorodą, kurią įkėliau 9:05 h
ir visi kartu pasijuokime
. birželio 4th, 2009, 10:17 am
World Cats Day – Pasaulinė Katino Diena.
CAT PARTY- Katinų partija
Žinote tokias?
Kokie žymiausi žymiausių politikų katinai ar katės? Ką apie tokius, o tokie neabejotinai yra.
Na, tiek, kiek apie AMB taksą, Putin’o labradorą ar Bušo terjerą?
Taip kad tobulumui ir ypač tobulinimuisi (Zita?) nebėr ribų
Valentinas birželio 4th, 2009, 10:31 am
Aš šitą jau žiūrėjau Fredi
. birželio 4th, 2009, 11:52 am
Būtų juokinga, jei būtų ne apie mus. Keisčiausia, jog visiško ir visuotino suanglėjimo laikotarpiu keiksmažodžiai rusena vis smarkyn.
Paniūrėlių daugėja ir euro zonoje, siūlau įsitikinti ten aukščiau
(June 3rd, 2009, 2:54 pm)
Fredis* birželio 4th, 2009, 1:58 pm
Jeigu Musė čia šią poietę neaikčios kokie gražūs yra Valentino katinai –
padarysime išvada, kad ji yra A.Račo antrininkas ir sėdi kartu su juo Siemens arenoje Login 2009 konferencijoje ir netgi skaitys pranešimą.
Valentinas birželio 4th, 2009, 5:13 pm
Įtarimai stiprėja, nes Musė taip nieko ir neparašo.
Fredis* birželio 4th, 2009, 5:27 pm
Deja, tai seniai žinomas faktas.
Čia buvo iliustracija.
Žinai, Valentuinai, mes kaip vyras su vyru pašnekėkime – tie įžymūs, vieši žmonės turi kartais keisčiausių pomėgių – persirenginėti moterimis transvestitai) ir kita. įdomu kaip pavadinti žmogų, kuris internetiniame pasaulyje tampa moterimi-muse? Naujas reiškinys, mokslininkų dar neaptiktas, neištyrinėtas, neaprašytas, neklasifikuotas…
R.Medinis birželio 4th, 2009, 6:16 pm
Tikriausia, jau reikia nebereaguoti į šiuos Fredžio „nušvitimo” priepuolius… priimti kaip neišvengiamybę…
Valentinas birželio 4th, 2009, 6:20 pm
Medini, bet ar tu gali garantuoti, kad Musė yra tikrai ta kuo dedasi? Juk faktai akivaizdūs. Vyksta login ir Musė čia nieko nerašo
Fredis* birželio 4th, 2009, 6:23 pm
R.Medini, pasaulis yra labai įdomus, žmonės, gyvenantys jame – taip pat. Katino veiksmus, elgesį galima prognozuoti, tai nuspėjamas gyvulėlis, žmogaus nesuvoksi niekaip, tai didžiausia gamtos, visatos mįslė.
Fredis* birželio 4th, 2009, 6:27 pm
Valentinai, nesijauti išdurtas ?
priimk šią žinią vyriškai, iššukuok katiną, nupirk jai gersnio ėdalo, pabendrauk su Aurelijumi, dukra ir žmona,
praeis, patikėk…
Gaila, kad baigėsi Europos futbolo taurė, už lango lyja, gali labi nykios mintys į galvą lįsti…
Valentinas birželio 4th, 2009, 7:03 pm
Aš gyvenimo išbandymus ir iššūkius priimu santūriai ir oriai. Mokausi to iš Aurelijaus.
. birželio 4th, 2009, 7:26 pm
A propos : vien tarp LOGIN2009 kalbėtojų -
Austėja, Jekaterina, Lina, Giedrė, Eglė… Dar toks Paulius, kurio įdomi nuotrauka, dar Arturs, bet pavarde Mednis, na, ir dar koks desėtkas vyrukų.
Taigi, jei pagal Fredį tarp jų turi būti Musė, vis tik šansai , kad ji dama ne tokie jau maži.
Musė birželio 4th, 2009, 7:36 pm
Fredi, malonu, kad pasigendi. Aš niekad ir neslėpiau, kad varysiu į Login’ą. Va, netgi radau savo seną komentarą:
„Musė
May 26th, 2009, 11:18 am
Valentinai, geras, man “Harkos” serija vaikystėj buvo pati mėgstamiausia, daug labiau patiko nei Vinetu.
Fredi, sveikinu, viskas gerai, kas gerai baigiasi.
Aš vis mąstau, gal reikia nusipirkti bilietą į tą Login? Bet vėl reiks darbe laisvą dieną imti. Bet labai noriu.”
Jokios mistikos čia nėra, aš buvau Login’e, labai patiko, pranešimo neskaičiau. Mačiau Račą. Gal ir Ligitą mačiau, bet nežinau, kaip ji atrodo.
Ričardas birželio 4th, 2009, 8:21 pm
Kolegos, pasidalinkite ispudziais is LOGIN, nes skurdas prispaude mane prie bileto nepirkimo. Racas jau pakomentavo, idomu ka kiti mano.
. birželio 4th, 2009, 8:27 pm
Teko dalyvauti vienos svetainės blogerių susitikime. Susirinko gal virš šimto tų, kurie ne mažiau pusmečio aktyviau komentavo, žodžiu virtualiai gerai pažįstantys vieni kitus.
Susirinkę vieningai nutarėm likti incognito, net apdovanojimai liko neįteikti.
Ir dabar smagu netikėtai kur nors sutikus pasisveikinti- žinant ir ne su kuo
A.G. birželio 4th, 2009, 9:41 pm
Valentinui. Matyt už poros savaičių – dabar galėčiau pasiūlyti nuvažiuoti atsivežti svogūnų laiškų į Raudondvarį (KAUNO RAJ.), nors ir pikapą (na ne sintetinių… čia taip atsakau pusiau paslapčia, taigi…).
Valentinas birželio 4th, 2009, 10:10 pm
A.G.
Yra kur šalia Vilniaus nuvažiuoti ir nusipirkti ekologiškų braškių iš ekologiško ūkininko didesnį kiekį? Didesnį, ta prasme kokį porą kibirų.
Ligita birželio 4th, 2009, 11:01 pm
Na štai, papildžiau rinkimus naujais katinais. Ričardai, tik nepradėk širsti, juk liko gerokai mažiau laiko nei mūsiškiai turėjo
Valentinas birželio 4th, 2009, 11:12 pm
Puikūs, gražūs katinai. Tik kaip pasakytų A.G. „paliesti žmogaus rankos”.
Benedikta Vaivadaitė birželio 4th, 2009, 11:12 pm
Ach, kokia gražuolė Mija… ir kaip puikiai tiktų Micukui į porą…:)
Benedikta Vaivadaitė birželio 4th, 2009, 11:14 pm
Tipas tik nepaliestas
Fredis* birželio 4th, 2009, 11:22 pm
turime pirmąją katės šeimininkės nuotrauką, štai tokie mes, kačių šeimininkai.
Ričardas birželio 4th, 2009, 11:38 pm
Ligita, hrrr….
Ligita birželio 5th, 2009, 12:07 am
Aha, Valentinai, kai kur netgi matosi tos liečiančios žmogaus rankos
Benedikta, ką jau ten poruojate… x)) Tipas tai man apskritai kolkas toks vienas iš paslaptingesnių.
Ričardai, ne, tik ne tai! Jaučiu kaip po truputį tavo įniršis auga! Gesink jį, kol nevėlu!:OO
A.G. birželio 5th, 2009, 8:55 am
Valentinui.
Jei neužpyks blogo šeimininkė, pranešu: 8 61131294 (kalbinu ir į Europą, kai tik turės. Taip pat ir šiltnamio gėrybių. Yra iš Deltuvos seniūnijos, prie pat Ukmergės. Iki šiol pas mus nedalyvavo, bet sertifikatas, kaip sakoma, garantuoja.).
Valda birželio 5th, 2009, 10:34 am
Gražiausi katinai:
1. Aurelijus
2. Faustas
3. Koškė.
Bet vistiek pats gražiausias – mano katinas.
Musė birželio 5th, 2009, 10:43 am
Man iš naujų labai Flirtas gražus. Vardas įpareigoja būti gražiu.
. birželio 5th, 2009, 12:43 pm
Pasirodo, perpetum mobile yra katės. Partiją steigti reikėtų, suvienytų ne tik socialistus su konservatoriais, žemaičius su dzūkais, rusus su gudais, Mia su Zvonkėm etc.
Gaila, į šiuos rinkimus jau per vėlu.
Ligita birželio 5th, 2009, 5:57 pm
A. G., o kodėl turėčiau užpykti? Gi ne man krūvos žmonių pradės skambinėti, o tau arba tam, kurio čia numeris
Valda, man tai gražiausia mano katė. Gerai gerai, nebeagituoju, laiko liko tiek nedaug, tad ar verta? x)))
A.G. birželio 5th, 2009, 6:58 pm
Tai gerai.
O paskambins tai tik p. Valentinas, nors taip pat labai abejoju – gal pasirodys per toli.
O šiaip gerais dalykais Lietuvoje nesidomima.
Atkreipkite dėmesį net delfyje – jei gera, graži informacija, bus 2-3 komentarai. O prie kvailysčių, gašlybių – ir virš tūkstančio.
Svarbiems, geriems dalykams viešai duodu ir savo tel., visuomet be jokios baimės – gerai žinau, kad geri dalykai lietuvių ne labai domina, o tie kas paskambina (nors taip nebūna) – tik pradžiugina.
Štai prie mūsų automobilio, labai ryškiai yra tel numeris, kad dalima užsisakyti tų produktų – per beveik dvylika metų buvo gal pora skambučių.
Tai daugiau tarnauja kitkam – formuoja žmogaus pasamonę.
Ošiaip gėriui žmogus nėra paslankus.
Taip kaip ir iš Vakarų pirmiau atėjo blogis … o ir tas, kurio blogąja prasme buvo gauta iš Rytų – taip pat nesitraukia.
O gėriui – noro kai nebuvo, taip nėra. Jei kur rusena, tai labai džiaugiamės.
Na ir pabaigai, nebijokime gerų žmonių.
Čia manu pas Jus lankosi geri žmonės ir jų nėra ko bijoti.
Gero savaitgalio.
O aš čia viliuosi kada nors dar manau užsuksiu (gal kur nors bus paskelbtas dar kartą katinėlių konkursas).
Ligita birželio 5th, 2009, 8:04 pm
A. G., „tų produktų”? :O Čia turi omenyje ekologiškas braškes ir svogūnų laiškus ar dar kokias machinacijas suki? Matyt, būsiu pramiegojusi.
O užsukti gali ir kasdien, ne tik kada nors x))
Geri dalykai šiuo metu nemadingi… Palauk, jie ateis į madą! Atvesim!!
Benedikta Vaivadaitė birželio 5th, 2009, 10:35 pm
Ligita, na kaip gi neporuosi, kai tokia gražuolė šmėžtelėjo konkurse. Įsivaizduoju kaip Micukas imtų siautėti ją pamatęs. Tiesa, iš tikrųjų Mijos šeimininkams nieko nesiūlau, nes Micius savu laiku jau prisiporavo ir yra praradęs vyriškąjį pasididžiavimą…
Ligita birželio 5th, 2009, 11:03 pm
Benedikta, man tai linksmiausia, kad ir vieno, ir kito vardai prasideda ta pačia raide Galėtum sakyti, pavyzdžiui, Micukas ir Mija Katinai. Cha cha, suorganizavau čia aš. Tiesa, dar nesakiau, kad kai kuriems iš mano šeimynos jūsų Micukas labiausiai patiko! O argumentuoja tuo, kad jis „tokio tipo katinas”. Na, kaip suprantu, toks… Na, pati žinot – nestoras, nepūkuotas ir pan.
Benedikta Vaivadaitė birželio 6th, 2009, 12:07 am
Ačiū už komplimentą, Ligita. Micukas patenkintas.
Ligita birželio 6th, 2009, 1:08 am
Nėr už ką. Smagu, kad pradžiuginau Micuką x)) Tiesa, gal kas nors buvot „Panoramoj” kur katinukus siūlė priglausti? Aš netyčia (o gal ir tyčia…) ten atsiradau, tai pasižiūrėjusi labai užsinorėjau juos iš tų tinklų ištraukti
Ir gražiausias iš gražiausių yra… Katinų atakos rezultatai:) - Ligi Dangaus birželio 7th, 2009, 11:44 pm
[...] 2-ąją mano tinklaraštyje startavo triuškinančio populiarumo sulaukę rinkimai „Mano katinas gražiausias“. Iki pat šios dienos galėjot grožėtis savo ir kitų augintiniais, ginčytis, kas geriau – [...]
Rūta birželio 8th, 2009, 9:09 am
Šiaip tai Mija yra naminis trumpinys. Dokumetuose ji yra Alchemia:)
Malonu buvo dalyvauti konkurse, gaila, jog nelaimėjau, tiesiog pačių gražiausių ir išraiškingiausių nuotraukų neturėjau po ranka…
Virtualioji apžvalgos aikštelė Nr. 5 - Ligi Dangaus birželio 9th, 2009, 12:43 am
[...] Labiausiai komentuotas įrašas: Katinai bei katės atakuoja! Rinkimai „Mano katinas gražiausias“ [...]
melanija gegužės 16th, 2010, 7:59 pm
labai gražus katinai labai labai labai