Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Mielieji, pastaruoju metu itin suaktyvinau pasiruošimą egzaminams. Taigi, jeigu jums atrodo, kad manęs nėra, klystate. Tiesiog aš esu kitur:)
Ateityje jūsų laukia tobuli įrašai (šypt).
Čia jums demonstruoju įamžintą akimirką, kai šiltuoju praėjusių metų periodu draskiausi dviračiu po Vingio parką. Buvo geeeeeerai.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
nerijus sausio 9th, 2010, 1:31 am
Ligita
Ruoškitės egzaminams, tai svarbiausia, o ne kažkokie rašinėtojai…Galvokit apie save, nes niekas iš čia rašančių apie Jus nepagalvos ir neparašys.
Sėkmės. Nuoširdžiai…
Ligita sausio 9th, 2010, 1:34 am
nerijau, dėkui =)
Aurimas sausio 9th, 2010, 10:22 am
Tu turi dviratį. Jėga! Tu važinėjisi dviračiu – puiku. Tu sportuoji – šaunu
. sausio 9th, 2010, 10:51 am
Ach, tie egzai… manykime, kad Ligitai sekasi nepalyginamai geriau, nors laiko juos irgi „atitinkamai aukštame lygyje”…
http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/cgo/lowres/cgon21l.jpg
Sėkmės, jos tuose egzaminuose niekad nebūna per daug
Valentinas sausio 9th, 2010, 1:51 pm
Ligita,
Nerijus klysta, aš galvosiu apie tave. Gal reikia kokį nors egzaminą vietoj tavęs išlaikyti?
Ligita sausio 10th, 2010, 11:26 am
Aha, gali išlaikyti egzaminą „Lietuvių kalbos normos teorija ir praktika”
Daug atsiminti reikia.
Dėkui, Taškai.
Aurimai, turiu. Toks truputį apkultas, bet man gerai.
Valentinas sausio 10th, 2010, 12:32 pm
Jokių problemų, galiu išlaikyti. Gali trumpai, vienu sakiniu, apibūdinti kas yraLietuvių kalbos norma?
. sausio 10th, 2010, 2:15 pm
Valentinas priminė seną anekdotą apie studentą.
- Privalai skubiai išmokti kinų kalbą.
- O kada egzaminas?
Zita sausio 10th, 2010, 5:00 pm
Ligita, kad ir koks gąsdinantis pavadinimas: „Egzaminai mane PRARIJO”, bet aš linkiu jums to kas yra nuotraukoje. T.y. kad ir kokie tamsūs debesys virš galvos, išlikti ramiai kaip ta upė ir priimti bei atspindėti visą pakrančių grožį ir džiaugsmą.
Fredis* sausio 10th, 2010, 6:58 pm
„…šiltuoju praėjusių metų periodu draskiausi dviračiu”.
Ligita iš Dangaus
Devyni iš dešimties net nesuprato kuris žodis pavartotai netinkamai.
Periodas buvo pastovus ar pasviręs?
Fredis* sausio 10th, 2010, 7:04 pm
Valentinai, pasidarei termonuotraukas, ar išsiaiškinai kodėl pas tave bute rasoja, pelija? Kokie rezultatai? Gal visa problema buvo tik nepakankamoje ventiliacijoje?
Valentinas sausio 10th, 2010, 9:32 pm
Fredi,
Ačiū, kad rūpiniesi. Hanerio atstovas atsinešė termografą ir kartu pamatėme, kad namo kampai yra praktiškai kiauri. Jis pripažino problemą ir pasakė, kad pavasarį nuiminės apdailą ir remontuos. Paprašiau atsiųsti oficialų raštą su pažadu tai padaryti. Pažadėjo, kad bus, bet ne praeitą savaitę. Taigi, sekančią savaitę laukiu rašto iš Hanerio.
Fredis* sausio 10th, 2010, 9:43 pm
Dvi susikertančias plokštumas yra sudėtinga tinkamai apšildyti, kad nebūtų šalčio tiltelio. Apšiltinamosios medžiagos akmens vata, putų polistirolas, o taip pat blokeliai turi būti suleisti milimetro tikslumu, kad nebūtų jokių plyšių, tarpų, dar turi būti tinkamai įrentaos garo, vėjo plėvelės. Masinės, industrinės statybos metu niekas nesiterlioja – kad tik greičiau.
. sausio 11th, 2010, 11:00 am
Ir vis dėl to būtina priversti Hanerį iš dviejų blogybių pasirinkti abi – ir ventiliaciją.
Gyvenamas „termosas” turi būt vėdinamas, o oras elementariausiai turi turėti kur judėti.
Valentinas sausio 11th, 2010, 11:13 am
Koks yra būdas patikrinti ventiliacijos veikimą? Tiesiog degtukas prie ventiliacinės angos ar yra kokių nors labiau civilizuotų?
Fredis* sausio 11th, 2010, 11:27 am
Jei gyveni I-mame aukšte, o namas aštuonių, tai net 15 butų (visi butai abipus ventiliacinės šachtos) turi galimybių ventiliaciją užkimšti ką nors prisijungdami, pav. židinio dumtraukį ir t.t.
romas gal žino civilizuotą, necivilizuotas – paeksperimentuoti su žiebtuvėlio liepsna – ar ji linksta į ventiliacijos šachtą ar ne. Bandymą pakartoti angą uždengus popieriaus lapu, fiksuoti kaip keičiasi liepsnos pasvirimo kampas.
. sausio 11th, 2010, 1:01 pm
Dėl tikrinimo civilizuotai – geras klausimas. Anksčiau prietaisais oro srautus tikrindavo speciali laboratorija.
Dabar gal reiktų sužinoti kurioj nors iš atestuotų įmonių, pvz. pagal: „Tikriname dūmtraukių ir ventiliacijos kanalus ir sudarome tikrinimo aktus DF-15″
Tie aktai reikalingi kitoje operoje (dujų prijungimas), bet turėtų ką nors užrodyti ar bent patarti.
romas sausio 11th, 2010, 2:52 pm
Romas žino tik, kad prieš tikrinant ventiliacijos kanalą degtuku arba žiebtuvėliu reikia truputį praverti bent vieną langą
Šrekis sausio 11th, 2010, 2:57 pm
Tik tiek Romas žino
?
Valentinas sausio 11th, 2010, 3:47 pm
Fredi,
Kiek žinau, pas mus kiekvienas butas turi atskirą ventiliacinę šachtą. Jokie kiti negeriečiai jos užkimšti negali. Pas mus lygtai veikia prikišus žiebtuvėlį, tačiau kampo laipsnio nepasakysiu.
nerijus sausio 11th, 2010, 4:33 pm
Valentinai
Naujos satybos namuose privaloma atskira ventiliacijos šachta, kaip ir el. įvadas, bei šildymo sistema.
bang sausio 11th, 2010, 4:51 pm
„el. įvadas, bei šildymo sistema” – kas šiuo atveju reikštų atskira sistema ? Atskiri vamzdžiai ir laidai nuo pat tiekėjo ?
Fredis* sausio 11th, 2010, 4:54 pm
nerijus – neteisus, I-mo aukšto šachta trečiame-ketvirtame aukštuose apsijungia į vieną. Medžio šakos principas. Ant stogo matyti tik keli „kaminiukai”.
nerijus sausio 11th, 2010, 5:50 pm
Fredi*
Draugas gyvena naujamos statybos name. Ventiliacija- atskira keikveinam gyventojui. Pagrindinis el. skaitliukas rūsyje. Šilumos mazgas kolidoriuje.
Fredis* sausio 11th, 2010, 6:08 pm
nerijau,
gali būti įvairių sprendimų, kaip ir kažkam įsibrauti į ventiliaciją.
Pas Valentiną, kaip ir prognozavau – peršąla sienos kampuose.
. sausio 12th, 2010, 11:33 am
Kažkuriam iš kartonkiemių kaimynai užuosdavo, kas ką kepa.
Kai kurie į ventkanalus net pasistatė atbulinius vožtuvus.
Tik specialistas dabar gali atsekti kokių cūdų pridaryta ir …. priprojektuota ar išsigalvota.
Valentinas sausio 12th, 2010, 12:32 pm
Fredi,
Matei, Račas visai prarado savitvardą, trina visus komentarus, kuriuose pašiepiamas GIGA
Fredis* sausio 12th, 2010, 12:41 pm
A.R. veikia pagal instrukcijas.
1. Račas yra teisus
2. negalima įžeidinėti, kraipyti, darkyti GIGOS vardo, marginalai, trečiojo kelio atstovai yra gerbtini ir mylimi.
P.S. po saule nieko naujo, viskas klostosi dėsningai ir ritmingai, gyvenimas tęsiasi…
šnd po pietų važiuosiu paslidinėti, atidarau sezoną
Fredis* sausio 12th, 2010, 12:53 pm
A.R. – visai nusivažiavo su savo įrašais. Turėčiau blogą – įkelčiau tokį įrašą:
JT pirmadienį 2010-uosius paskelbė Tarptautiniais biologinės įvairovės metais tuo pabrėždamos, jog žmonių gerovė prastėja nykstant gyvūnams.
„Mums gresia išnykimo krizė. Puikiausių ir sudėtinių natūralių ekosistemų nykimas, kuris fiksuojamas visoje planetoje, yra grėsmė žmonijai dabar ir ateityje“, – cituojama Jane Smart, JT Biologinės įvairovės konservavimo grupės atstovė.
Račui rūpi tik kavos kaina, TV-pop žvaigždės (matyt yra aistringas KaKadu žiūrovas) ir dar Edvinas iš PKN Orleno Nepenčinės plente vasarą jį velniop pasiuntė, tai visiems pasiguodė…
Rolandas sausio 12th, 2010, 1:12 pm
Fredi, kur važiuoji slidinėti?
Fredis* sausio 12th, 2010, 1:14 pm
Saulėtekis
romas sausio 12th, 2010, 1:49 pm
O kokie vaistai prieš biologinės įvairovės nykimą? Tikroji problema yra demografinis sprogimas. Šiaip tokios JT kampanijos yra ne daugiau, nei galimybė paskirti ir įsisavinti pinigus. Labai sunku idėjas įgyvendinti praktiškai, kai ta įvairovė Europoje jau beveik išnykusi, o sparčiausiai nyksta greitai besivystančiose šalyse. Yra ir požiūrio klausimas. Nei viena rūšis nėra amžina. Žmogus, būdamas gamtos dalimi, sparčiai dauginasi ir laimi konkurencinę kovą su kitomis rūšimis dėl resursų savęs padauginimui. Pats dauginimosi principas yra iš gamtos ir valdyti dauginimąsi galim tik ant popieriaus. Realiai šeimos planavimas vyksta neatsižvelgiant į pasaulio problemas. Žmogus nedaro jokios žalos gamtai, nes jai yra tas pats, ir gali daryti žalą tik sau. Mus turi pradėti imti baimė, kad turime per mažai pajėgių priešų, kurie verstų mus, kaip biologinius organizmus, tobulėti per natūralią atranką. Yra laiko klausimas, kada atsiras pakankamai atsparūs vaistams mikroorganizmai, kurie mus pašienaus, o gal net ir sunaikins. Gamta surėdyta taip, kad atsiradusią ekologinę nišą užima kitas organizmas. Jei mes su tinklais išgaudysim žuvis savo maistui, jų vietą užims gyviai, kurių mes nevalgome ir kurie lenda per tinklo akutes.
Valentinas sausio 12th, 2010, 1:54 pm
99,9 žemėje gyvenusių gyvybės rūšių, jau išnyko. Suapvalinus – išnyko jau 100%
bang sausio 12th, 2010, 2:15 pm
Nemanau, kad biologinė įvairovė apskritai mažėja. Niekas nėra net visų paukščių, žuvų, vabzdžių rūšių suskaičiavęs, jau nekalbant apie bakterijas. Žmogus nelaimi konkurencinės kovos, nes atsižvelgianat į žmonijos pirstelėjimą planetos istorijos laikotarpyje, dabartinis žmonių skaičiaus padidėjimą laikau tik krūtinės papūtimu prieš neišvengiamai tragiškai žmonijai pasibaigsiančią kovą.
Šrekis sausio 12th, 2010, 3:00 pm
O tai kas laimi konkurencinę kovą? Žiurkės? Beje su kuo žmogus konkuruoja? Su ateiviais?
Krūtinės paputimas čia geras, olialia mergelės irgi nesenai papūtė krūtines.
bang sausio 12th, 2010, 3:17 pm
Iš plika akimi matomų, pav. ežiukas, krokodilas, zylutė. Lyginant jų pragyventą laiką planetoje, žmonija tik pirstelėjimas.
Fredis* sausio 12th, 2010, 3:27 pm
D.Grybauskaitė šiandien per radiją sakė, kad didžiausias žmogaus priešas yra kitas žmogus, beje, sėdintis ne už sienos, o teritorijos viduje. Todėl tokia nuožmi kova su dundukais ir vyksta, iki paskutinio kraujo lašo, save pasidrąsinant, kad už savo priešą agresorius gyvens ilgiau. Yra grupė žmonių, kuriems būdinga savybė yra demonstruoti prieš kitus individus savo pranašumą juos suniekinant. Pradžioje užsiauginamas tariamas autoritetas, paskui autoriteto pagrindu numezgamas tinklaraštis (tinklas), į jį prisiviliojama dundukų ir jie visaip virtualiai terorizuojami. Agresorius, patenkinęs savo aistrą, nustimpa.
Kol vystėsi šis procesas, kažkur paraleliai vyko analogiškos permainingos kovos tarp tos pačios rūšies atstovų su identišku finalu.
Šrekis sausio 12th, 2010, 3:29 pm
Įdomus tamstos supratimas. Ežiukas, krokodilas ar ta pati zylutė laimi konkurencinę kovą… Šiaip labai abejočiau ar jie apskritai konkuruoja su žmonėmis, o dėl kovos.. Kur tą kovą pamatėt ar išgirdot apie tokią? Beje dėl to laiko praleisto šioje planetoje. Gal vertėtų įvertinti ir pasiekimus to buvimo šioje planetoje?
A.G. sausio 12th, 2010, 3:30 pm
Lietuvos Raudonoje Knygoje (1992 m.) nustatyta,
kad išnyko (jos neaptinkamos po 1800 metų (grybai – po 1900 metų): gyvūnų – 11 rūšių; augalų – 14 rūšių; grybų – 34 rūšys.
Kad nykstančios: gyvūnų – 49 rūšys; augalų – 59 rūšys; grybų – 120 rūšių.
Kad sparčiai nykstančių, retų: gyvūnų – 15 rūšių; augalų – 137 rūšys; grybų – 344 rūšys.
Kad yra išsaugotų, anksčiau atstatytų: gyvūnų – 3 rūšys; augalų, grybų nėra.
Šrekis sausio 12th, 2010, 3:33 pm
2010 metų lietuviškosios tinklaraštijos mėnesio frazė:
„Turėčiau blogą – įkelčiau tokį įrašą” – Fredis
Rolandas sausio 12th, 2010, 3:39 pm
Kartais man būna labai juokinga. Kad ir Valentinas su lida. Šiandien iš jų Racas jau atvirai tyčiojasi, o jiems kad nors hnį. Pasielgtų kaip koks Maras, ar kurį galą, o tai mazochizmas kažkos gaunasi, net neįdomu.
bang sausio 12th, 2010, 3:40 pm
Šreki, juk kalbame ne apie kovą su kardais. Žmonijos pasiekimai planetai yra pirstelėjmo vertės. Beje, ežiukams ar kokioms bekterijoms jųjų pasiekimai gali atrodyti daug svaresni, nei žmogaus.
bang sausio 12th, 2010, 3:41 pm
Rolandai, nepagauni, kas iš ko tyčiojasi (nebūtinai atvirai) ir kas jau palūžo
Rolandas sausio 12th, 2010, 3:42 pm
bang, gal tu ir teisus:)
romas sausio 12th, 2010, 3:44 pm
Vardan biologinės įvairovės galėtume atsisakyti gydytis. Kai kurios mikrobų rūšys, sukeliančios ligas, išnyko negrįžtamai. Kažkodėl mums tunai ir banginiai rūpi, o štai parazitus ir ligas naikiname be gailesčio
bang sausio 12th, 2010, 3:48 pm
Bet kažkiek mikrobų ir virusų rūšių žmogus ir sukūrė priversdamas juos dėl vaistų mutuoti
Šrekis sausio 12th, 2010, 3:50 pm
Tai apie kokią kovą kalbate? Aš tai apie jokią. Vieni šalia kitų gyvena ir tiek. Vieni baigia taip išsiplėsti, kad kitiems mažai belieka vietos egzistavimui.. Apie ką gerbiamas A.G. ir parašė (vien apie Lietuvą).
Šrekis sausio 12th, 2010, 3:52 pm
Tipo A.Račas palūžo?
Eina sau, pagaliau..
bang sausio 12th, 2010, 3:54 pm
Aš tai kalbėjau apie romo „Žmogus, būdamas gamtos dalimi, sparčiai dauginasi ir laimi konkurencinę kovą su kitomis rūšimis dėl resursų savęs padauginimui”.
romas sausio 12th, 2010, 4:25 pm
Bang, žmogus ne tik sukūrė daug naujų mikrobų, bet ir sudarė sąlygas kai kuriems organizmams daugintis taip pat sėkmingai, kaip ir pats žmogus. Augant žmonių skaičiui, sparčiai auga mielių populiacija, nes žmogus, anot Kurto Vonneguto, yra linkęs misti jų išmatomis
Šrekis sausio 12th, 2010, 4:47 pm
Romai, tikroji problema ne demografiniame sprogime. Problema tipinio vidutinio vartotojo sąmonėje.
romas sausio 12th, 2010, 5:08 pm
Šreki, kiekvienos rūšies mitybai yra reikalinga tam tikros rūšies maistas. Natūraliai gamta nepagamina pakankamai maisto žmogui, todėl atsirado žemdirbystė ir gyvulininkystė. Rūšys nyksta, nes nepaliestą gamtą keičia dirbami plotai. Pramoninė žvejyba atima maistą gyvūnų, kurie minta ta pačia žuvimi, kaip ir žmogus. Kuo žmonių bus daugiau, tuo mažiau liks natūralios gamtos. Ir kokia čia vartotojo sąmonė Afrikoje, jei žmogus džiaugiasi, kai tą dieną pavalgo?
Šrekis sausio 12th, 2010, 5:22 pm
Romai, problema ne mityboje. Penkių asmenų tarkim Valentino šeima jau suvartoja daugiau negu penkiasdešimt kiniečių ir koks šimtelis badaujančių Afrikoje. JT siekia prisibelsti iki tipinio išsivisčiuosios šalies vartotojo sąmonės.
romas sausio 12th, 2010, 5:52 pm
Šreki, kokiu būdu galėtų kas nors apriboti vakariečio mitybą, esant rinkos ekonomikai? Pramonė turi mažesnį poveikį gamtai (gal išskyrus medienos ir popieriaus), nei žmonių aprūpinimas maistu. Pati gyvybės esmė yra valgyti ir daugintis.
Ligita sausio 12th, 2010, 6:04 pm
Kodėl Valentino šeima, o ne Šrekio?
Valentinai, lietuvių kalbos norma yra mūsų šalyje priimtų kalbos faktų ir vartojimo būdų visuma. O jeigu visai paprastai – tai yra taisyklės.
Valentinas sausio 12th, 2010, 7:34 pm
Pagal maistinių medžiagų kiekį ir sunaudojamų kalorijų skaičių, manau, kad mano šeima sunaudoja labai nedaug daugiau, nei kiniečiai ar afrikiečiai.
Fredis* sausio 12th, 2010, 7:38 pm
Labai juokingas Šrekio komentaras.
Ar afroafrikiečiai turi badauti ir toliau, kad mums būtų geriau, ar Valentino šeima turi valgyti mažiau ir apskritai Valentinas liautųsi dauginęsis?
Kodėl afroafrikiečiai, daugiausiai socialistų (Fransua Mitterrand ir kt.) pagalba, atsikraustę į Europą pradeda valgyti kaip euroeuropiečiai?
Manau, kad Valentiną kaltinti, kad jis daug valgo ir dauginasi yra neetiška. Lietuvių tankis viename kvadratiniame kilometre yra optimalus. Mums, lietuviams, Dievas patikėjo šį Europos teritorijos gabalą puoselėti ir mylėti, ir mes tvarkomės gerai: sąžiningai valome gatves ir kasame sniegą, barstome smėliuką ant apledėjusių šaligatvių, prižiūrime augmeniją, vis mažiau teršiame upes, ežerus ir atmosferą, pagaliau uždarėme baisuoklį sovietinį atominį reaktorių ir nustojome šiurpinti Pasaulį.
Dar klausimas kieno šeima valgo daugiau – ar Šrekio, ar Valentino ir apskritai man Šrekio komentaras priminė vieną ponią, kuri pati savaitgalį slidinėdama Latvijoje ant Bauskės kalvų, apkaltino lietuvius kodėl šie neslidinėja Birštone ir Anykščiuose taip skurdindami savo krašto ekonomiką.
Šrekis sausio 12th, 2010, 9:12 pm
Vartojamas ne tik maistas. Didesnės dalies pramonės produktai su maistu neturi nieko bendro. Ir tai puikiausiai visi žino. Pas afrikiečius nebus nei dviejų automobilių, nei buitinės technikos, beveik jokių drabužių, baldų, knygų ir t.t. ir t.t.
Fredi, o kodėl to savo įrašo neįdėjai į ten dėl ko esi paraudonavęs?
Ligita, man Valentino šeima bent kol kas tik siekiamybė. Galiu drąsiai pasakyt, kad vartojam mažiau. Tiesiog mažesni poreikiai ir burnų mažiau. Kol kas.
romas sausio 12th, 2010, 9:25 pm
Šreki, kasyklos ne per daugiausiai vietos užima. Taip pat dabar labai madingas antrinis žaliavų perdirbimas. Jei nereikėtų valgyti, mus suptų miškai:)
Ligita sausio 12th, 2010, 9:35 pm
Šreki, o aš tai negaliu drąsiai kalbėt nei apie vieno komentatoriaus valgymo įpročius. Jeigu tarkim kaip tik šiuo metu Valentinas su savo šeima pradėjo laikytis alinančios dietos, kad pavasarį atrodytų atletiški, ką tu žinai? =)
. sausio 12th, 2010, 9:42 pm
Visus socialistus Afrikon ir bus po problemų- tiek čia, tiek ten.
romas sausio 12th, 2010, 9:58 pm
Štai neseniai skaičiau, kad lietuviai per metus suvalgo 2mln. kiaulių. Jei estai ir islandai būtų kiaulės , tai faktiškai per metus surytume 2 nacijas:) Pati Lietuva išaugina tik 0,8mln. kiaulių, o likusias įsiveža. Reikia įsivaizduoti kiek reikia žemės išauginti augalams tų kiaulių šėrimui. O juk ne tik kiaules mes valgome. Kiauliena sudaro tik kokį 40 proc. cepelino:)
Valentinas sausio 12th, 2010, 10:01 pm
Ko jūs prikibote prie Valentino valgymo įpročių? Verdam grikių košę, kepam blynus. Kiaulės labai daug nevalgom. Verdam burokėlių, kopūstų sriubas.Kepame vištienos arba kalakutienos kepsnius. Kartais pasilepiname mocarela su džiovintais pomidorais, druskoje keptu upėtakiu, vištiena kinietiškai. Jokių „bezpredelų” nerasta. Vynas maždaug 15 – 25 litų ribose. Tik nesakykite, kad tai vartotojiškumo pavyzdys.
romas sausio 12th, 2010, 10:01 pm
Ai va, užmiršau. Šernų populiacija Lietuvoje yra tik apie 30 000. Ir tai girdime, kad jie niokoja derlių.
Valentinas sausio 12th, 2010, 10:07 pm
Šreki,
Tai, kad pas tūlą afrikietį nėra auto, skalbimo mašinų ir kitų civilizacijos patogumų nereiškia, kad tai dėl to, kad pas mus viso šito yra per daug. Tiesiog jie nesugeba tokio vartojimo lygio pasiekti.
nerijus sausio 12th, 2010, 10:11 pm
Burokėlių sriubą…mmm…
Pomidorai- ne sveika, kaip ir druska
Fredis* sausio 12th, 2010, 10:19 pm
Reikėtų pasitikslinti, tačiau atrodo, kad afroafrikiečiai išplatino po pasaulį AIDS, taip, kad jie mums nėra sektinas pavyzdys. Arabų kultūra taip pat stagnuoja, jie lygiai tokie patys kaip ir prieš 5 tūkst. metų, pralobo tik nedidelė dalis šeichų, eksplotuojančių naftą Saudo Arabijoje, Irane ir Kuveite.
Dar dėl pinigų švaistymo pramogaujant Latvijos slidžių trasose. Negalima būti tokiems egoistiškiems ir neleisti pinigų užsienyje. Latviai valgo mūsų varškę ir grietinę, geria mūsų pieną, kepa blynus iš mūsų miltų, tai jei paliksime truputį pinigų brolių kišenėse, jie turės daugiau lėšų prižiūrėti savo kelius, pabarstyti juos smėlio ir druskos mišiniu ir mums, lietuviams, bus saugiau nuvažiuoti į Taliną. Saugu, komfartiška, visi laimingi, vyksta pinigų ir prekių cirkuliacvija. Mūsų neigiamas importo ir eksporto balansas yra su Vokietija, Danija, D.Britanija, Lenkija, Turkija. Va, čia tai ribokime savo išlaidas, o latviams – nieko negaila.
Šrekis sausio 12th, 2010, 10:22 pm
Va tame ir esmė, kad civilizaciniam patogumui nėra ribų. O JT nori pasakyti, kad reikia nusistatyt ribas. Romas bando įrodyt, kad kiaulės ardo planetą. Tiksliau kiaules valgantys tautiečiai ir ne tik. O juk aišku, kad kiaulės ir viskas kas su jomis susiję taip neteršia aplinkos.
Beje beliks tik melstis kai kiniečiai ir visos kitos besivystančios šalys užsinorės to pačio civilizacinio patogumo.
Fredis* sausio 12th, 2010, 10:28 pm
šiaip Anglijos parlamento rūmuose vyksta rimti debatai, kad kiekvienam anglui reikėtų per savaitę atsisakyti vienos porcijos dešrelių ir taip jie galėtų prisidėti prie planetos Žemė sunaikinimo vėlesniam metui. Tegul ekologines problemas pirmiausia sprendžia didžiosios išsivysčiusios šalys. Kartoju, lietuvių tankis Europoje viename kvadratiniame kilometre yra optimalus, palikite Valentino šeimą ramybėje. Net ir būdami 6 mln. tauta Lietuvoje gyventume komfortiškai ir patogiai.
Valentinas sausio 12th, 2010, 10:32 pm
Šreki,
Ribas natūraliai sustato nematoma rinkos ranka. Kuo ribotesni resursai, tuo brangiau jie kainuoja, tuo mažiau jų naudojame. Viskas susitvarko. Pasikartosiu, kad vartotojiškumas yra vienintelė ideologinė paradigma galinti suvienyti pasaulį.
Šrekis sausio 12th, 2010, 10:36 pm
Valentinai, mus niekas taip nesuvienys kaip supratimas, kad paleidome nesustabdomą mechanizmą.
Fredi, žemai lenkiu galvą kaip šios pilietis, kad Valentinas vietoj svajonių apie blondines pasirinko sunkų trijų vaikų tėvo kelią. Ir tai tiesa. Visa kita tu tik prisigalvojai.
Valentinas sausio 12th, 2010, 10:56 pm
Šreki,
Mes nepaleidome nesustabdomo mechanizmo. Tas mechanizmas glūdi kiekviename iš mūsų. Tai yra normalu.
romas sausio 12th, 2010, 10:59 pm
Aš irgi manau, kad lietuviai turi teisę daugintis, o kas svarbiausia, mums tai yra ekonominė būtinybė. Bet panašiai mano visi pasaulio žmonės. Kinai už antro vaiko turėjimą moka baudas, praranda darbą valstybės tarnyboje, bet vistiek rizikuoja, nes asmeniškai neprisiima atsakomybės už pasaulio ateitį,bet yra suinteresuoti asmenine laime.
Valentinas sausio 12th, 2010, 11:06 pm
Romai,
Kinai rizikuoja dėl dviejų priežasčių:
Daugiau vaikų – saugesnė senatvė. Labai didelė Kinijos dalis yra skurdi. Ten vyrauja skurdo logika.
Antra, mergaitė ne žmogus.
Šrekis sausio 12th, 2010, 11:14 pm
Už lango tuoj bus sausio 13-oji. Bus ir mano viduje. Valentinai, pasidarė įdomu kaip vaikams paaiškinsi kas vyko tą dieną. Savais žodžiais.
Fredis* sausio 12th, 2010, 11:15 pm
„Valentinai, pamažu užknisate”. 2008 metų internetinis žmogus A.R.
bang sausio 12th, 2010, 11:17 pm
Jau prieš porą metų buvo kalbėta pie gimstamumo ribojimo politikos Kinijoje švelninimą. Šiuo metu mokslininkai mato problemą ne Kinijoje, o Afrikoje, kur kiekvienai moteriai (įskaitant nevaisingas) vidutiniškai tenka po 5 vaikus, o per artimiausius 50 metų gyventojų skaičius padvigubės.
Fredis* sausio 12th, 2010, 11:24 pm
Šreki, elementaru, pasakojimą reikia pradėti nuo 1940 metų, intervencijos, okupacijos, karinių bazių įsteigimo, J.Paleckio ir kitų išdavikų. 1991 sausis – tik agonija.
Paskui dar Maskvoje buvo pučas -
– GKČP pėdsakais
Giedrius Grabauskas-Karoblis
Pučas, kuriam vadovavo vadinamasis Valstybinis ypatingosios padėties komitetas (GKČP), žlugo ir nulėmė greitą SSRS griūtį. Komiteto nariai ir aktyviausi jų bendrininkai buvo suimti ir kalėjo iki 1993 metų vasario, o 1994 vasarį visi jie buvo amnestuoti. Pažvelkime į GKČP pėdsakus, į šių veikėjų likimus iš laiko perspektyvos.
GKČP buvo sukurtas naktį iš 1991 metų rugpjūčio 18 į 19 dieną, tačiau jo ištakos siekė ankstesnius laikus. Dar 1990 metų gruodį V. Kriučkovas, D. Jazovas, B. Pugo, V. Varenikovas aptardavo veiksmus, kurių reikėtų imtis norint išsaugoti SSSR. Ir t.t..
Šrekis sausio 12th, 2010, 11:28 pm
Fredi, kaip galvoji kiek viso to ką parašei suprastų vaikas? Šiuolaikinis vaikas.
Fredis* sausio 12th, 2010, 11:38 pm
Viskas suprantama. 1939-1940 atėjo, 1991 – išėjo.
Energetinės nepriklausomybės aušra, kaip sakė Sekmokas, prasidėjo tik šiemet, nors socialistai su paksiečiais įnirtingai priešinosi. )balsavimas seime dėl elektrinės uždarymo stabdymo).
Didžiojo visuomeninės nuomonės formuotojo, ant Valentino, Račo bloge tokių įrašų nerasite, ten tik kakadu herojai ir apie tai kaip mergaitės bufete geria kavą.
Palaikau Rolandą – tas veikėjas, turiu minty A.R., yra visiškas mulkis visuomeninės nuomonės formavimo prasme. Toks kakadu televizinių šou dalyvis ir tiek,
labanakt
romas sausio 13th, 2010, 12:03 am
Fredi, paskutiniai Rusijos kareiviai paliko Lietuvą 1993 rugpjūčio 31 d.
Fredis* sausio 13th, 2010, 7:54 am
Valentinai, Račas keršija V.Laučiui, kad Delfyje pasirodė interviu su A.Januška, tai kažkaip turi užglaistyti, sumenkinti V.Uspaskicho pagerbimą Kėdainiuose 50-mečio proga. Vakar žurnalistas buvo išvestas iš kantrybės, Delfiui nurodinėja su kuo turi būti sekantis interviu. Beje, klausimai Januškai – visai profesionalūs, ar tikrai klausinėjo V.Laučius? A.Januškos atsakymai – sušvelninta, mandagi socialistų įvykių interpretacija, grubioje formoje galima skaityti R.Valatką.
Fredis* sausio 13th, 2010, 9:29 am
Valentinai, su „LDK paradigma” – viskas gerai, mums svarbu geras tranzitas per Baltarusiją, Ukrainą į Kaukazą ir Vid. Aziją, kaip Rusijai svarbu susisiekti su Europa aplenkiant Baltijos valstybes.
Yra ir vienadieniai praktiniai laimėjimai – Ukrainoje buvo gerai perkami oranžiniai vilnoniai siūlai, „Snaigės” šaldytuvai.
Valentinas sausio 13th, 2010, 9:50 am
Fredi,
Kuo mūsų ldk paradigma padėjo laimėti konkurencinį pranašumą prieš latvius arba estus, kurie nepuoselėjo tokių paradigmų?
Fredis* sausio 13th, 2010, 10:10 am
Latviams pasisekė – turi gerus, draugiškus ir galingus brolius. Estai praktiškesni – pardavinėja mums savo prekes ir paslaugas be jokių geopolitinių išskaičiavimų, kad tik pirktume.
Fredis* sausio 13th, 2010, 10:36 am
į Baltijos šalis reikia žiūrėti kaip į vieną ekonominį, politinį kultūrinį vienetą, mūsų kaimynai – šiaurinė LDK kryptis. Turėdami nuomonę Ukrainos, Gruzijos, Moldovos klausimais mes nieko nepraradome, tik pagarbą. Rusija kaip gynėsi nuo mūsų pienininkų, mėsininkų, vežėjų, kaip nebendradarbiavo išduodant Sausio 13-tos perversmininkus – taip ir toliau gins savo ūkinius subjektus ir savo valstybės piliečius kokia bebūrtų mūsų užsienio politika.
Kuo daugiau Gruzijoje, Ukrainoje civilizacijos ir demokratijos, tuo mums geriau. Pvz. Nabuko dujotekis ir ne tik.
Valentinas sausio 13th, 2010, 10:54 am
Fredi,
Dėl nieko neprieštarauju. Klausimas kiek mūsų judesiai šiomis kryptimis daro įtaką tose kryptyse? Panašu, kad įtaką daro tik įsivaizduojamą.
Fredis* sausio 13th, 2010, 11:03 am
URM tam ir yra, kad daryti judesius, o ne sėdėti rankas sudėjus.
Šiaip tai viskas klostosi gerai – pašurmuliavome Gruzijoje, Ukrainoje, įgyjome ten simpatijų ir atsitraukėme vėl dirbti kitų pragmatinių darbų, pvz. pakviestas A.Lukašenka. Dabar jis dusinamas dėl žodžio netesėjimo (Uschopčik neišdavimo) dėl labai pragmatinių priežasčių – baltarusiai turės daryti nuolaidas kitose srityse – tranzito, prekybos ir t.t.. Tokia derybų valstybių tarpusavio bendradarbiavimo logika.
Dėl Rygos oro uosto. Kaip žmogus prie verslo turėtum suprasti, kad kuo geriau Rygos oro uostui – tuo geriau ir lietuviams. Bus pigesni aeorouosto mokesčiai mūsų lėktuvams, todėl, kad latviai jau bus užsidirbę, turtingi latviai važiuos į Neringą, Klaipėdą, Trakus ir LDK Valdovų rūmus.
Šrekis sausio 13th, 2010, 11:15 am
Fredi, abiem mums vertėtų susirūpinti:
.http://gyventi.lt/2010/01/10/teisingu-atsakymu-ieskotojas/
Fredis* sausio 13th, 2010, 11:31 am
„Deja, teisingų atsakymų ieškotojas per daug užsiėmęs atsakymais, kad pradėtų gyventi…”
Šreki, vakar puikiai paslidinėjau, tarp 16.30 ir 18val.
Net neįsivaizduojate kokios ppuikios aplink Vilnių slidinėjimo trasaos.
Šrekis sausio 13th, 2010, 11:51 am
Trasos trasomis. Net neįsivaizduojame kokie miškai aplink Vilnių. Vat jeigu vieną dieną su kuprine nueit tokį maršrutą – nuo gariūninės maximos per panerius, senamiestį, antakalnį iki turniškių. Reikia tik visus įdomesnius objektus žinoti. Beje kuo ne verslo idėja.
Šrekis sausio 13th, 2010, 11:58 am
Stipriai:
.http://www.lrytas.lt/-12633744491263160385-sausio-13-oji.htm
Fredis* sausio 13th, 2010, 12:53 pm
Valentinai, apie Janušką. Nieko blogo jei žmonės yra stiprūs, turi viziją ir jėgų. Blogai kai jie tampa nekontroliuojami. Visos problemos yra ne Januškoje, o tai ką mes išrenkame į Seimą. NSG ir UR komitetuose buvo milžiniškas pasipriešinimas nieko nekontroliuoti ką grupė draugų veikia. Be socialistų labai negražiai elgėsi ir Zuoko liberalai. Perlenkta lazda ir perpildyta kantrybės taurė buvo kai Jurgelevičius pasakė, kad nereikia kapstytis po kaulus. Ir asilui tapo aišku, kad šią šutvę reikia sukontroliuoti ir vyti lauk iš valdžios.
Dėl interviu Delfy. Nieko blogo, kad pakalba nustumtieji, buvę strategai, reikia žinoti kuo jie gyvena ir alsuoja, kokias mintis puoselėja. Beje, D.Grybauskaitė vakar kalbėdama per Liet radiją sakė, kad pamatė, įsitikino jog A.Valantino tiesiog nėra kuo pakeisti taip viskas aplink perpuvę ir degradavę. Tiesiog pakeitus vienus – sugužėja lygiai tokie pat cinikai ir savanaudžiai, tik dar bukesni ir neprofesionalesni.
. sausio 13th, 2010, 1:11 pm
Gal kas teiktųsi priminti kieno tai žodžiai:
„Demokratinei santvarkai sukurti reikia šešių mėnesių, laisvai rinkai – šešių metų, pilietinei visuomenei – šešių dešimčių metų”
Šrekis sausio 13th, 2010, 2:20 pm
Tai galėjo pasakyt žmogus kuriam patinka skaičius 6. Vienareikšmiškai.
O tų žodžių buvo ir bus daug. Vien kiek Palmyra paleidžia į erdvę spėjimų. Netgi tikslesnių. Siūlau pasidomėt jojos išmintimi. Kartais skamba visai įtikinamai.
Fredis* sausio 13th, 2010, 2:29 pm
šiandien Šrekis pasidarė ironiškas. Kai kalba pasisuko apie Janušką ir kompaniją. Negi prisipažinsi, kad buvo taip šventai įtikėta Sadecku, Prunskiene, Paulaisku, visa in corpore socialistų frakcija Seime, kad tiek metų buvai vedžiotas už nosies, kad buvo pražiopsotas momentas, kai buvo sukurta tokia mafijinė valstybė valstybėje sistema su keliais viešumoje nematomais galios centrais.
Šiandien virtualioje ervėje už Tėvynę su durniais, abejingaisiais, cinikais ir minkštsegeniais kaunasi vienas Valentinas, net aš jam nelabai padedu, todėl jaučiuosi kaltas.
Šrekis sausio 13th, 2010, 2:41 pm
Ne šiandien, ne šiandien..
Ir pasidariau, ir supratau.
Laukiu kada ir tu atsisuksi į Tiesos kelią. Ir mesi vieną dieną vertint žmogų ir pradėsi vertint jo nuomonę/poziciją konkrečiu klausimu. Valentinas kaunasi už Tėvynę? Tikrai taip, tik ne žodžiais o darbais. O susirašinėjimas neturi nieko bendro su tuo. Tai tik diskusija. Nevertėtų taip reikšmintis Fredi.
Rolandas sausio 13th, 2010, 6:16 pm
Lietuvos užsienio reikalų ministerija Baltarusijai trečiadienį įteikė notą dėl BALTARUSIJOS prokuratūros atsisakymo suteikti Lietuvai teisinę pagalbą Sausio 13-osios byloje, kurioje Lietuva siekia patraukti atsakomybėn Baltarusijoje esančius generolą Vladimirą Uschopčiką ir Stanislavą Jonienę.
1. Pagal Baltarusijos įstatymus prašomų išduoti asmenų veika nėra nusikaltimas.
2. Prašomi išduoti asmenys yra Baltarusijos piliečiai.
Iš LR ir Baltarusijos sutarties Dėl teisinės pagalbos ir teisinių santykių baudžiamosiose bylose:
-63 str. 2 d. „asmenys išduodami už veikas, kurios pagal ABIEJŲ Susitariančiųjų Šalių įstatymus yra nusikaltimai”.
ATSISAKOMA IŠDUOTI, jei „asmuo, kurį prašoma išduoti, yra SUSITARIANČIOSIOS Šalies, kuriai pateikiamas prašymas, PILIETIS arba asmuo, kuriam šioje valstybėje suteikta PRIEGLOBSČIO TEISĖ” – 64 str. 1 d. 1 p.
Juokdariai tie mūsų URM veikėjai:)
nerijus sausio 13th, 2010, 6:46 pm
Juokdariai ir tie, kurie tą notą išsiuntė, bei tie, kurie pakvietė Medvedevą į „pasimatymą” su didele viltimi, jog jis atvažiuos kartu su „batiuška”…
Jei atvažiuos- УРА!!!
Valentinas sausio 13th, 2010, 7:26 pm
Nerijau,
Pakviesti Medvedevą yra kol kas pats geriausias Grybauskaitės užsienio politikos triukas. Jei iki šiol kas nors abejojo, dabar tapo aišku, kad ji tikrai gabi politikė.
nerijus sausio 13th, 2010, 7:58 pm
Jos „triuką” supratau, tik reikėjo patvirtinimo. Patvirtino žinios
Politiniai žaidimai.
Atvažiuok ir aš atvažiuosiu…
Valentinas sausio 13th, 2010, 8:12 pm
Čia netgi daugiau. Tai suverenios, nepriklausomos, lygiavertės valstybės vadovo kvietimas apsilankyti. Būtent todėl Medvedevas neturėtų sutikti, nes taip Rusija morališkai pripažintų mūsų nepriklausomybę, o to Rusijos imperija padaryti negali.
Fredis* sausio 13th, 2010, 8:23 pm
Socialistams, paksiečiams ir Račui turbūt šiurpas per nugarą nubėgo, kai vakar nugirdo per radiją, o šiandien galutinai sužinojo, kad į kažkokią mažytę fikciją (taip taip, Račo bloge Lietuva komentatorių vadinama fikcija ir šie komentarai išdidžiai pūpso, nėra trinami), gali atvažiuoti pats Jo DIDENYBĖ Dmitrijus Medvedevas. Kaip mes išdrįsome JE Medvedvą sutrukdyti, erzinti, tampyti liūtą už ūsų???
Vargas šiai žemei ir čia gyvenantiems žmonėms, užsitraukėme nemalonę amžiams. Užsuks kranelius. Speigas, šaltis ir gruodas vėl sukaustys mūsų žemę. Reikia atšaukti, pulti ant kelių ir atsiprašyti.
Šrekis sausio 13th, 2010, 8:23 pm
Valentinai, na ir išvedžiojimai..
„nes taip Rusija morališkai pripažintų mūsų nepriklausomybę”
Dėl kvietimo pritarčiau, kad tai pakankamai išmintingas sprendimas. Tik dar nelabai suprantu ką tai parodo. Tiksliau kokio suartėjimo mūsų prezidentė siekia. Laikas parodys.
romas sausio 13th, 2010, 9:34 pm
Rolandai, tai ką atrašė baltarusiai yra viena, o tai, kaip jie vertintų svetimos šalies kariuomenės veiksmus prieš civilius Baltarusijos piliečius, yra kita. 1991 sausio 13d. Baltarusijos nebuvo, nes ji nebuvo paskelbusi nepriklausomybės ir neturėjo savo suverenios teisės. Prieglobsčio teisė nėra mūrinis dalykas, kaip ir pilietybė. Nežinau, kiek esi kietas tarptautinėje teisėje, bet čia galioja ne tik tarpusavio sutartis. Manau, labai daug reiškia šalių tarptautinis statusas 1991m. sausio 13d. Kaip visada, tarptautiniuose santykiuose svarbiausias yra ne teisės, bet noro palaikyti santykius klausimas. Lukašenka nėra toks jau ir didelis teisių mylėtojas. Ten ir Pociūnas iškrito, ir net rusų žurnalistų yra dingę be žinios. Būtų Lukašenkai naudinga, Uschopčikas irgi iškristų per langą.
Rolandas sausio 13th, 2010, 10:00 pm
romai,
TSRS buvo jos teritorijoje.Nesutinku, kad ekstradicijos klausimuose svarbu tik gera valia. Ekstradicijos Konvencijos, konvencijos ir tik konvencijos yra svarbu. Ir tarpusavio susitarimai yra svarbus. Dėl kokio šiuolaikinio teroristo ekstradicijos mažiau problemų. Sunkiau tuomet, kai vien šalis laiko prašomo išduoti asmens veiką nusikaltimu, o kita šalis mano, kad tai persekiojimas už politinę veiklą. Ir LR BK numato, kad tuomet neišduodami, ne tik Baltarusiai. Taip pat nesutinku, kad esant ekstradicijos klausime nėra mūras pilietybė ar prieglobsčio teisė-būtent, kad mūras šiuo atveju.
romas sausio 13th, 2010, 10:51 pm
Rolandai, Baltarusija yra suvereni valstybė ir gali su prieglobsčiu ir pilietybe elgtis, kaip jai patinka. Todėl manau, kad tai tikrai nėra mūrinis reikalas. O reguliarios kariuomenės naudojimas prieš civilius beginklius gyventojus yra nusikaltimas. Manau, kad konvencijas, tai pripažįstančias nusikaltimu, buvo pasirašiusi ir SSRS. Aš nežinau, kokią ten amžiną galią turi sutartys ir kaip tos sutartys atrodo tada tarptautinės teisės kontekste. Kažkodėl atrodo, kad Baltarusijoje kariuomenės naudojimas prieš civilius irgi turėtų būti nusikaltimas, o Baltarusija turėtų būti prisiėmusi panašaus pobūdžio tarptautinius įsipareigojimus. Uschopčikas buvo kariškis ir jo niekas Lietuvoje dėl politinių motyvų nepersekioja. Gali būti, kad mūsų prokurorai nemoka tinkamai paprašyti. Dėl Juonienės greičiausiai yra kitas atvejis. Bet abu gauti komplekte ir nėra būtina.
Rolandas sausio 13th, 2010, 10:55 pm
ai, romai, eina jie velniop,
gerai būtų dabar,kad valentinas kokį gerą literatūrinį tekstuką sukaltų dvasios atgaivai paskaityti prieš miegą. Turi velniūkštis talentą.
Šrekis sausio 13th, 2010, 11:24 pm
Romai, jeigu bandyt eit reguliariosios kariuomenės panaudojimu prieš civilius gyventojus keliu tai manau, atsistotume į ilgą eilę. SSRS Vilniaus sausio 13-osios įvykiai nebuvo išskirtinė istorija. Nekalbant apie įvykius Lenkijoje, Vengrijoje, buv. Čekoslovakijoje. Vien dabartinė Čėčėnija koks galvos skausmas žmogaus teisių gynėjams ir karo nusikaltimų tyrėjams. Apskritai lietuviai smarkiai susireikšminę. Jau kur galėjo plaukti kraujo upės ir jos neplaukė tai Lietuvoje. Beje nepamirškime ir tokio argumento, kad vadovaujantis tarptautine teise Lietuva nebuvo nepriklausoma šalis tuo metu. O egzistuoja toks dalykas kaip konstitucinės tvarkos atstatymas. Prie viso šio vaizdelio pridedame tai, kad Baltarusijai visiškai vienodai bet kokie įsipareigojimai (reikalui esant) ir gauname nekokias perspektyvas. Visi išvedžiojimai šios bylos tema senai patapę proginiai ir iš esmės beviltiški.
romas sausio 13th, 2010, 11:47 pm
Šreki, politikoje visi argumentai yra geri. Tai yra mūsų politinė valiuta. Baltarusiai nori bendrauti su ES, bet turi problemų su Uschopčiku. Jei jiems Uschopčikas yra brangesnis, tai yra jų reikalas. Mes irgi galime kartais pamiršti, o kartais atsiminti, priklausomai nuo aplinkybių:) Tikrai labai geras buvo Januškos interviu. Visą užsienio politikos esmę su Rusija jis apibūdino puikiai. Panašius principus galime taikyti ir Baltarusijos atžvilgiu, tik čia galime elgtis drąsiau.
Fredis* sausio 14th, 2010, 8:50 am
„Jau kur galėjo plaukti kraujo upės ir jos neplaukė tai Lietuvoje”. Šrekis
Šreki, galėtum šiuos žodžius pasakyti į akis Loretos Asanavičiūtės mamai, ar muitininkų našlėms ir jų vaikams našlaičiams?
Loreta sausio 12 d. vakare išėjo prie televizijos bokšto ir tą patį vakarą buvo pervažiuota tanko, mirė nuo kraujo išsiliejimo į vidaus organus, buvo visa sutriškyta. Kažkas tanką vairavo, kažkas davė įsakymąjį pasiūsti jį į žmonių būrį.
Šreki, save kaip komentatorius diskvalifikavai, sutikęs tau nepaduočiau rankos.
Valentinas sausio 14th, 2010, 8:52 am
Rolandai,
Nemoku kalti tekstų pagal poreikį. Turi ateiti įkvėpimas
Šrekis sausio 14th, 2010, 11:13 am
Fredi, o aš tau paduočiau ranką.
Esi jautrus žmogus, nebūtum šaulys. Pažįstamas jausmas. Bėda tame, kad šauliai gražiai kalba mažai daro. Maža to vadovaujasi savo ribotu supratimu. Pasidomėk kas vyko buv. Varšuvos pakto šalyse. Ir suprasi ką turėjau omeny kalbėdamas kraujo (ir ašarų) upės. Beje tai visai nemenkina mūsų žmonių aukų. Bet, niekada nesutiksiu lygybės ženklo dėjimui tarp 1, 10, 1 tūkst. ir 1 mln. žmonių aukų.
. sausio 14th, 2010, 1:36 pm
Šreki, nepavyks. Tik Fredis* ir Co turi teisę į meilę Lietuvai. Visi kiti – tik niekingi išdavikai, kolobrantai, kremliniai, socialistai etc.
Kitame komentare įdėsiu tokį naivų piešinėlį, gal Fredis* teiksis parodyti, kur jis ar kuris nors iš Co buvo tuo metu. Konkrečiai.
. sausio 14th, 2010, 1:47 pm
Naivus piešinėlis, padarytas tūlo Karolio Cieminio.
Gal tai padarė prof.Karolis Gediminas Cieminis ne taip ir svarbu, nebent, kad kuklus žmogus, svarbu, kad padarė ir ne vien žodžiais:
http://www.laisve15.lt/pic/article/29138570529/1.jpg
O čia straipsnis, kuriame toji iliustracija:
http://www.laisve15.lt/dokumentas-599.htm
Šrekis sausio 14th, 2010, 2:42 pm
Taške, dėkui už nuorodas. Net ir nežinojau apie tokią vietą internete.. Bandžiau rašyti apie save ką veikiau ir tą dieną konkrečiai ir šiaip apskritai bet vėliau sustojau. Pagalvojau ar verta. Greičiausiai ne. Bent jau ne čia. Greičiausiai ir kitiems neverta. Tuo labiau, kad dauguma iš čia esančių buvo vaikai arba bent jau paaugliai. Kokia rimta pozicija gali būti tokiu metu.
Ligita sausio 14th, 2010, 4:28 pm
O kodėl jus nebepostringaujate aktualijų skyrelyje – http://ligita.xz.lt/about/perla-nemeluoja-zinai-geriau-branguti/ ? Bijote, kad paskui el. paštu klausimus atsiųsiu?
Taigi galiu ir neklausti, jergutėliau.
WU sausio 14th, 2010, 5:03 pm
Sako: „jergutėliau”
WU sausio 14th, 2010, 5:07 pm
Kur Musė dingo?
Ligita sausio 14th, 2010, 5:15 pm
Gerbiamas WU, šaunu, kad užsukote!
WU sausio 14th, 2010, 5:15 pm
Gerbiama Ligitėle, pasiilgome Jūsų.
Ligita sausio 14th, 2010, 5:18 pm
O, jėga
Patarčiau orientuotis, jog kitą savaitę mano tinklaraščio gimtadienis ir bus daug griausmo.
WU sausio 14th, 2010, 5:18 pm
Tau meduoliai tinka?
Ligita sausio 14th, 2010, 5:21 pm
Virtualiais kuponais ar iš Norfos?
Šiaip gal ir visai tinka.
WU sausio 14th, 2010, 5:22 pm
Dar nežinau iš kur. Tikrai ne kuponais ir ne iš norfos. Šių dviejų paslaugomis nesinaudoju.
Ligita sausio 14th, 2010, 5:23 pm
Tai kur gi tu naudosies. Geriau į Maximą nueini…
WU sausio 14th, 2010, 5:28 pm
Nueinu. Blogas aš. BLOGAS
Ligita sausio 14th, 2010, 5:35 pm
Aš tai irgi būdavo retsykiais užlįsdavau, dabar tik, kai lietus lyja, o skėčio neturiu arba šiaip panardau tarp lentynų, jei atsibaladoju kur nors -iolika minučių per anksti.
Ligita sausio 14th, 2010, 5:36 pm
Ir ko jau verkšleni nebe pirmą kartą šį vakarą?
WU sausio 14th, 2010, 5:37 pm
Neverkšlenu
Čia ironizuoju. Beje, jeigu būtų reikalas pats pagaminčiau meduolių. Nebandžiau, bet kaip ir kiti patiekalai – nebus sudėtingas.
Ligita sausio 14th, 2010, 5:41 pm
Turiu senovinę receptų knygą. Na, ne tokia ir senovinė – beveik trisdešimties metų. Pamanyk, joje parašyta kaip pasigaminti meduolius
)
WU sausio 14th, 2010, 5:42 pm
Tu man pagaminsi?
Ligita sausio 14th, 2010, 5:48 pm
Tai dabar jau aš tau gaminsiu?! Beje, jei vis dėlto, tu gaminsi, reikiami produktai yra tokie: „Tai kepiniai, gaminami visoje Lietuvoje, su natūraliu arba dirbtiniu medum. Į tešlą dėl purumo dedama sviesto, grietinės arba rūgusio pieno, net varškės. Kėlimui dedama sodos. Meduoliams vartojama daug prieskonių maždaug tokiu santykiu: 60 g cinamono, 60 g kvepiančiųjų pipirų, 40 g gvazdikėlių, 10 g diktono, 25 g apelsinų žievelių, 30 g imbierų.”
Ligita sausio 14th, 2010, 5:48 pm
Tfu, tik kažkodėl miltai nepaminėti.
WU sausio 14th, 2010, 5:50 pm
Taip tu. Kada galiu tikėtis?
Ligita sausio 14th, 2010, 5:54 pm
Supratau. Ramutėliai paklausei ar man tinka meduoliai, nes nujautei persukt viską kita linkme
Tai nežinau. Šią savaitę neišeis. Nebent kitą ar dar kitą. Tik tu atsargiai, galiu ir iš tikrųjų pagaminti
D
. sausio 14th, 2010, 5:54 pm
Ligitėlė – gero būdo, o jos egzai jau baigti?
Jei čia senas nuvalkiotas prikolas, tai iš kart ištrinki:
http://www.radiocool.lt/geriausia-apsauga-nuo-netinkamo-turinio-n-14-video/
WU sausio 14th, 2010, 5:56 pm
Abejoju, ar gali.
Ligita sausio 14th, 2010, 6:00 pm
Tai dar daug priklauso nuo nuotaikos. Gali ir akmeniniai išeit!
WU sausio 14th, 2010, 6:04 pm
Aš priimu tik geresnius negu maksimos. Aišku, ten nieko gero nebūna, todėl tau užduotis nėra labai sunki. Siūlyčiau atkreipti dėmesį į tokius kriterijus: minkštumas, saldumas, šviežumas (o jeigu dar šilti..).
bang sausio 14th, 2010, 8:10 pm
Taip po truputį, po truputį, nė patys nepastebės, kaip nuo meduolių prie medaus kopinėjimo pereis
WU sausio 14th, 2010, 8:43 pm
bang, tai kaip ten su tuo Lietuvos briedžiu?
nerijus sausio 14th, 2010, 9:12 pm
Ligita nesupyks
WU
http://www.youtube.com/watch?v=BFdZ0rNuphw&feature=related
Rolandas sausio 14th, 2010, 10:11 pm
Ligita, neskaityk:)
Chebra, kitą savaitę Ligitos tinklaraščio gimtadienis.
Galvokime apie dovanas. Aš jau sugalvojau.
Vienas iš milijono Ligitos norų yra tai, kad jos tinklapis būtų pristatytas nezinau lt.
Parašykime visi į nezinau lt Ligitos tinklapio pristatymą.
Email`: – vienastoks eta nezinau lt ir kpocius eta gmail com.(gal kas žinote “geresnius” jų e-mail`us, kad ir to Dziugo?).
Valentinai, gal sukursi gerą pristatymo tekstą? Kad užkabintų:) Visi galėtume kad ir tavo šedevrą siusti (kas norės ir savo asmenišką). Reikės ir Račo paprašyti, kad prisidėtų.
Šrekis sausio 15th, 2010, 10:14 am
Jergulėliau Ligita, tai ir neklausk. Pamanyk tik
ji gali ir neklausti. Ar nors įsivaizduoji kiek prarasi?
Gimtadienio proga galim pasiųst tinklaraščio autorei mūsų sveikinimus, linkėjimus, dėkojimus ir pan.. Bet, ranka rašytus ant popieriaus. Savo ranka. O ji galėtų juos kur nors padėti čia. Taip pagyvintume šį tinklaraštį ir įpūstume daugiau realybės. Gal.
. sausio 15th, 2010, 11:22 am
Ligitos tinklyčiai būtini nebanalūs linkėjimai:
http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/small/0905/cancer-old-lady-age-smoking-fail-owned-cigarette-demotivational-poster-1243521787.jpg
bang sausio 15th, 2010, 12:08 pm
WU, briedis, berods, mirė
O vis kita – briedas.
Ligita sausio 15th, 2010, 4:24 pm
Šreki, aš savo namų adreso nenurodysiu
) Tiesa, žinau pašto dėžutę iš kurios lengvai galima išimt laiškus ir be rakto. Anksčiau mano buvo
Rolandai, neskaitau ;O
Šrekis sausio 15th, 2010, 10:09 pm
Oho kokia gi tu greita. Niekas ir neprašė tavo namų ar kokio kito adreso. Parašytą ranka tekstą galima nuskenuoti arba bent nufotografuoti. Ir savaime aišku persiųsti tau į el. paštą. Aš tikrai apie tai galvojau. Bet.., matau pritarimo tam nebus tai kaip ir galima tai pamiršt.
Ligita sausio 16th, 2010, 12:03 am
Aš tai pritariu. Tiksliau sutinku gaut tokią dovaną
Be abejo, raginimais neužsiimsiu, nes, na, kaip atrodys x)) Jeigu netingi, gali ir tu vienas atsiųst.
WU sausio 16th, 2010, 12:14 am
Ligita, tu žinai, kokios aš dovanos laukiu. Raginimais neužsiimsiu, tiesiog noriu priminti.
Ligita sausio 16th, 2010, 12:23 am
Wu, dar nespėjau pamiršti! Tik galvoju kaip čia padaryt, kad garantuotai minkšti, švieži ir saldūs išeitų.
WU sausio 16th, 2010, 12:24 am
Galvok galvok, kaip sako kažkieno išmintis: „galva žmogų puošia”.
Ligita sausio 16th, 2010, 12:32 am
Tai maždaug nujaučiu, ką galima tokiu atveju daryt, tik nesakysiu.
WU sausio 16th, 2010, 12:34 am
Kas čia per paslaptys?
Ligita sausio 16th, 2010, 12:48 am
Na, tai, jeigu pasakysiu, reikalas bus suniokotas. Nors galimi bent keli variantai
WU sausio 16th, 2010, 12:55 am
Gerai, šį kartą leisiu nustebinti. Bet tik šį. Gi, žinai, kaip aš nemėgstu staigmenų.
Ligita sausio 16th, 2010, 1:01 am
Turėsiu omeny, labanaktis.
WU sausio 16th, 2010, 1:02 am
Labos.