Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Esu aiškiaregė, bet čia nieko tokio.
Pamenu dar prieš kylant audroms apie tai, kad darbo birža netinkamai panaudoja ES milijonus ir apskritai joje pilna problemų, aš namie po kambarius tąsydamasi ironizavau: „Jie ten kažką sapnuoja. Neatspindi tikrosios situacijos.“
O štai vakar ryte vos spėjau nusistebėt, jog sunkmečiu padaugėjo erotinio pobūdžio pasiūlymų, po pietų jau Delfyje skaičiau: „Sunkmetis: Vilniuje daugėja prostitučių, jų paslaugos pinga“.
Žinau, sakysit – kokios problemos, studenčioke, čiaupkis ir tylėk užsikasusi po knygomis. Bet negaliu. Tiesiog stebiu rinką, mąstau ką veiksiu mažiau nei už metų ir toks keistumas apima…:) Gi prisipažinsiu: būčiau ir šią vasarą darbelį prigriebusi, bet… Susidurdavau tik su tokia reakcija: „Šiuo metu neturime nei vieno darbo pasiūlymo“, „Neieškome“, „Nereikalingi“ ir pan. Gal čia Utenoj taip. Tačiau, po šimts pypkių, ar taip baimindamiesi mes neprivirsime dar didesnės košės? Kažkaip įsivaizduoju (atsiprašau visų specialistų, jei nusišneku), kad norint palaikyti augimą ar bent saugoti, jog jis nenukristų, reikia pastoviai ieškoti naujų darbuotojų, skatinti senuosius. Klystu?
Taip pat galvoju, jog kai kurie žmonės nedrįsta ieškotis darbo, nes jiems kalama į galvą: „Nedarbingumas auga. Atlyginimai krinta. Stagnacija. Eikit gult.“ Na, jie ir eina. Ku-kū bam bam per dobilienas. Kaip žinia, tokie kvaituliai prie gero nepriveda… Turbūt tai supratęs naujasis socialinės apsaugos ir darbo ministras Donatas Jankauskas staiga prabilo apie galimas premijas žmonėms susiradusiems darbą…
Žodžiu, žmonės, nenusiminkit. Darbo bus.
Ir visai nebūtina pradėt masiškai skraidyt į užsienį (nors tokį variantą ne per seniausiai ir man teko vyt šalin).
Nebūtina depresuot.
Nebūtina keikt valdžios.
Paprasčiausiai: tingėkit kiek lenda, o kai jau nebelenda bei šlamantieji baigėsi, kelkit savo riebius užpakalius nuo sofos ir pirmyn;) Gi turėjot šitiek laiko apsvarstyt ko norit. Nes būna ir taip. Teigiamai. Patikėkit manim – kai kas po ilgo laiko atkuto. Gražu žiūrėt, kai žmogus vėl šypsosi. Vėl tampa veiklus.
Ir dar kartą atsiprašau, jei mano ši rašliava jums pasirodys gryni vėjai. Nesusilaikiau.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
PinkCity rugpjūčio 11th, 2009, 11:26 am
Ne gryni vėjai, o gryna tiesa. Nors pati kol kas nedirbu, bet tik todėl, kad taip ir planavau – vasara, vestuvės, ir taip toliau. Stebiu darbo skelbimus, kad orientuočiausi, kas ir kaip, ir tikrai kas savaitę rasčiau kur nusiųsti savo CV idealiai atitikdama darbdavių reikalavimus.
Čia toks mūsų tautos bruožas, matyt, – kelti paniką kur nereikia. Aišku, darbuotojų paklausa sumažėjusi, bet ne tiek, kad net neapsimokėtų ieškoti
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 1:19 pm
Vat būtent, nėra čia ko visko sunkmečiui nurašinėti. Tą ir kitiems bandau sakyti, jei tik man vos prasižiojus, išsyk pradeda mekenti: „Dabar visiems labai sunkus metas…” Taip, sunkus, bet tai nereiškia, kad gyvenimas laikinai sustojo.
O jei ką, visada atsiras norinčių erotinio masažo
Gerai, čia truputį trenktai juokauju.
A.G. rugpjūčio 11th, 2009, 3:31 pm
Reikėtų turėti omenyje, kad praktiškai visose įmonėse bei įstaigose yra atleidžiami žmonės.
Jei kokia tai įstaiga imtų ir sugalvotų priimti žmogų į darbą – matyt tuoj pat tas klausimas būtų laikraščio pirmajame puslapyje.
Įmonės pastaruoju metu buvo įpratusios gyventi „paprastu“ būdu (t.y. vakarietiškai) – kreditų pagalba (dabar jie brangūs).
Tačiau yra ir kitkas – pora pastarųjų metų (kai buvo tas rojaus laikmetis) įstaigose buvo masiškai priiminėjami į darbą žmonės (daugiausiai giminės, draugai – to dar Lietuvoje nėra niekada buvę, ir tokiu masišku žmonių priėmimu į darbą, ir to giminystės klausimo niekuomet nėra iki tol buvę, gal apart retas išimtis).
Tas priėmimas buvo visiškai nepateisinimas, netgi nusikalstamas – tad galima suprasti, kad apie naujus priėmimus kelis metus neišgirsime.
Todėl mano nuomone šie nekalti žmonės neturėtų būti atleidžiami iš darbų įstaigose (ne apie įmones kalbant), tačiau klausimas turėtų būti sprendžiamas mažinant atlyginimus, jei jau taip atsitiko…
Šrekis rugpjūčio 11th, 2009, 3:45 pm
Vis bandau kažkaip pakomentuoti šį įrašą ir kas kart parašęs suprantu, kad nieko protingo ir/ar naujo šia tema vargu ar galiu (galima) pasakyt.. Kiekvienam savo, vieni ieškos pasiteisinimų, kiti ieškos kabliukų užsikabinti, vieniems pasiseks kaip akloms vištoms, kiti įdėję mases darbo paieškoms nieko nepeš..
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 3:56 pm
Šreki, pilkit viską ką manot, o mes jau tada žiūrėsim =) Tiesiog man šis A.G. teiginys: „Jei kokia tai įstaiga imtų ir sugalvotų priimti žmogų į darbą – matyt tuoj pat tas klausimas būtų laikraščio pirmajame puslapyje.” atrodo keistokas, nes netgi dabar darbuotojų reikia, jie ieškomi. Gal kiek mažiau nei anksčiau, daugiau svarstoma (kartais net per daug), bet vis tiek.
O kad pas mus nemažai darbuotojų į geriausias vietas patenka per pažįstamus seniai aišku, nors tuo piktintis reikėtų.
Tipas Katinas rugpjūčio 11th, 2009, 5:38 pm
Nežinau, kokiomis Dievo dovanomis apdovanota PinkCity, bet paskaičius jos ir kitų parašymus tiesiog nėra kuo ir prieštarauti. Jums gražu, kol skraidote. Būna, žinoma, ir šiltų, ilgai palaikančių, apgaubiančių, nerūpestingų ir turtingų srovių, bet šiaip tai dauguma žeme vaikšto. Tai nėra paprasta. Vaikščioti. Ir batukų reikia, ir metų laikai keičiasi. Ir takelis pasitaiko nelygus. Ir ant vieškelio sutrypti gali. Visko būna vaikštantiems.
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 5:47 pm
Tipai Katinai, bet koks jūs… Na, bet toks… Dieve, koks jūs siauražiūris. Nepykit. Laikykis, Ligita, neimk visko į galvą, tu gali. Atsiribok.
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 5:53 pm
Ligita, o tu žinai kokio darbo nori?
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 5:57 pm
Valentinai, žinau. Mintyse susiplanavau kaip pridera =) Dabar žiūrėsim ar pavyks…
. rugpjūčio 11th, 2009, 6:52 pm
Taigi, jau gana greit -”Ir ateis liūdnas svečias – ruduo” .
Nežinau, kiek kasmet baigia žurnalistų, bet keli skaičiai iš GTU :
- statybinę inžineriją (konstruktoriai) baigė bene 60 bakalaurų, o tokią siaurą specializaciją – gelžbetonio gamybos technologiją – apie 200 .
Net neklausiau, kiek architektų prikepta, tie visada buvo techninių mokslų aukštosiose studentų elitas.
Kažkas ne taip šioj karalystėj- anot Hamleto.
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 7:46 pm
Ir ateis liūdnas svečias – ruduo
Ir krisim ant grindinio kančių išvagotais veidais
Pasiremdami nuo darbo sudiržusiais delnais
Gal kas atleis…
Gal nenuteis…
Kai krisim ant grindinio kančių išvagotais veidais
O kad kažkas ne taip šioje karalystėje nujaučiame, bet tikime, jog bus šviesiau.
WU rugpjūčio 11th, 2009, 7:52 pm
Tai kas ateityje bus mažoji Ligita?
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 8:02 pm
Tikriausiai subtili šantažistė
Patiko šitas išsireiškimas. O tu sėdėsi advokatų kontoroj ar teismo salėj su plaktuku?
WU rugpjūčio 11th, 2009, 8:12 pm
Aha.. Laukia ten manęs su išskėstom rankom..
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 8:47 pm
Tai apsispręsk – ar nori, kad lauktų su išskėstom rankom, ar kad su plaktuku =)) Beje, o kodėl gi negalėtų ir laukti? Kažkas juk turi būti geriausiu B)
WU rugpjūčio 11th, 2009, 8:51 pm
Turi būti, bet nereikia žiūrėti į viską per rožinius akinius. Optimizmas gerai, bet ji reikia pamatuoti, kad per daug neatitrūktų nuo realios situacijos. Kažkas turi būti geriausiu, bet dažniausiai geriausio vietoje geriausias nesėdi.. O dėl plaktuko, tai gali paklausti bang kaip lengva tapti teisėju..
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 8:54 pm
Tai žiūrėk pro juodus, jei rožiniai nepatinka :/ O kad labai lengva tapti teisėju nė nemaniau…
WU rugpjūčio 11th, 2009, 9:12 pm
Tai tada nereikia duoti tokių neapgalvotų klausimų, nes tas kuris paklausia teisės studento: „kas būsi teisėjas, advokatas ar prokuroras” pasirodo kaip visiškas profanas..
WU rugpjūčio 11th, 2009, 9:12 pm
Ligita ar mokysi lietuvių kalbos vidurinėje mokykloje?
Zita rugpjūčio 11th, 2009, 9:14 pm
Vauuuu, kokie čia visi protingi.
Beje, gal pamenate kas čia tokią vasarą išpranašavo? man kaip tai atrodo, kad Valentinas čia taip prišnekėjo
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 9:19 pm
Siaubas, susigadinau savo reputaciją. Nors šiaip, mielasai WU, tu gali ir apsikakoti balkone prie visų kaimynų!!!!!
Beje, nežinau kaip viskas susiklostys, tačiau savo ateities su mokytojos profesija bent jau šiuo metu nesieju
Zita, kokią vasarą? Šaltą? Nedarbingą? Su liūneliu?
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 9:19 pm
Ligita, neišsisukinėk. Kuo būsi užaugus? Gal čia mes tau ir darbo surasime.
Garantuoju, kad WU svajoja apie notaro darbą. Dideli pinigai, visą juodą darbą padaro asistentai ir jokios atsakomybės (spėju šitoje vietoje WU ginčysis)
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 9:22 pm
Beje, vasara kol kas santykinai nebloga, aš netgi 2-3 kartus ryte terasoje kavą gėriau. Toks oras kaip dabar turėtų būti apie 7 mėnesius. Tada būtų galima gyventi.
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 9:24 pm
Ne, WU svajoja apie baptistų bažnyčios vedėjo darbą. Šimtu procentų garantuoju.
O aš išsisukinėsiu, nes nieko jūs man nesurasite
WU rugpjūčio 11th, 2009, 9:35 pm
Valentinai
Dėl asistentu iš dalies teisus, nes jie negalėdami dabar tapti notarais neriasi iš kailio ir aria kiap vergai.. Taip dėl atsakomybės ginčysiuos.. Nes jeigu po kiekvieno tavo nekompetentingu patvirtintu sandoriu nori atsirasti teisme kaip trečiasis asmuo be savarankiškų reikalavimų ir dar papildomai būti tampomas drausminėse bylose – prašom
Man patinka atsakomybė, labai geras jaumas, esu gana egoistiškas (kaip ir dauguma žmonių), o atsakomybė geras būdas tai patenkinti. Šiaip teko praktikuotis mėnesį pas notarą – nepatiko. Didžiausią bėda tame, kad notarų yra numerus clausus t.y. apie 300 Lietuvoje ir jau porą metų neskelbtas nė vienas notarų kvalifikacinis egzaminas. Dar baisiau su anstoliais jų yra berods 109 t.y. po du anstolius kiekvienam teismui. Tai reiškia, kad vieno teismo civilinių sprendimų vykdymas tenka vos dviems žmonėms. Baisu.. Protekcionizmas klesti. Teisėjo karjera išvis žiauri. Žiauru, ką turi iškęsti apylinkės teisėjai. O peršokti tą barjera išviso nebūnant autoritetingu „teisėjo klano” draugu vargiai įmanoma. Čia bang galėtų papasakot, ką reiškia patekti į apygardą..
Žinant, kad VU ir MRU prikepa per metus kartu sudėjus apie 2000 teisininkų – juokas neima. Sunku, kai neturi įtakingų draugų ar tėvų. Realiai labiausiai vylioja advokatūra, bet ten konkurencija nežmoniška. Apibendrindamas galiu pasakyti, kad įsitvirtinti, kaip geram teisininkui yra panašu, kaip kad būnant vienam iš spermatozoidų patekti į kiaušialąstę.
WU rugpjūčio 11th, 2009, 9:36 pm
Beje, Valentinai, būtų įdomu apie paties profesiją sužinoti..
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 9:37 pm
Valentinas – vidutinis vadybininkas
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 9:39 pm
Fredis galvoja, kad aš vežioju vandenį į jo firmą.
WU rugpjūčio 11th, 2009, 9:41 pm
Supranti, nelabai įdomu kas ką galvoja, tiesa būtų įdomesnė. Ir vėl tikrina mano komentarą Ligitos cenzūra.. Parašiau apie galimybę dirbti notaru
Ligita rugpjūčio 11th, 2009, 9:45 pm
Ligitos cenzūra komentaro nebetikrina. Kilstelėk galvą aukščiau
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 9:46 pm
Už slapyvardžio Valentinas interneto erdvėje slepiasi grupė iškilių Lietuvos humanitarų, sociologų, politologų, filosofų, dietologų, istorikų, kultūrologų, psichologų ir kitų socialinių mokslų šviesulių. Priklausomai nuo temos, vis kitas šviesulys imasi darbo.
WU rugpjūčio 11th, 2009, 9:54 pm
Aha, jau skaičiau šį non-sensą pas Račą. Nenori nesakyk
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 10:03 pm
Kaip manai, gal kas nors patikėjo?
Šiaip Ligita teisi. Esu vidutinis vadybininkas, uždirbantis vidutinį atlyginimą, važinėjantis su vidutiniška mašina, vidutiniškų gabumų. Toks vidutinybė
WU rugpjūčio 11th, 2009, 10:12 pm
Žinau, kad nepatikėjo GIGA, nes jis visada viska supras ir teigs, kad tik būtų priešingai. Bet yra pilna durnelių, tokių kaip aras, kurie galėjo užkibti, mat jų menkas intelektualinis potencialas ir didelis egoizmas negaletų paaiškinti to, kad atsiranda „valentinų”.
Tipas Katinas rugpjūčio 11th, 2009, 10:13 pm
Net ir man patapo įdomu, kodėl „Valentinas” taip koketuoja. Arba kompleksai, arba Valentinė, arba nori sau dėmesio? Juk taip paprasta pasakyti, arba pasakyti, kad nesakysi.
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 10:28 pm
Jokio čia koketavimo. Eilinis vidurinės grandinės vadovas eilinėje firmoje. Nieko įpatingo. Išsilavinimas – vadybinis. Jaunystėje buvau labiau prie muzikinio meno. Viskas.
WU rugpjūčio 11th, 2009, 10:53 pm
Skamba įtikinamiau, negu daug asmenų viename ir Valinsku sutapatinusiu save su šventąja trejybe nekvepia.
Valentinas rugpjūčio 11th, 2009, 10:58 pm
Kadangi taškas nebedirba savo darbo, tai nuorodą dedu aš:
Pasimėgaukite – Steven McCurry
http://www.stevemccurry.com/main.php
WU rugpjūčio 11th, 2009, 11:17 pm
Net nežinau ar šias nuotraukas galima pavadinti gražiomis, nes užfiksuota daug liūdnų dalykų. Turbūt tinkamas žodis būtų profesionalios, nes kadrų pavidalu perduodama socialinės žinios. Iš tiesų įspūdinga ir įdomu pamatyti, kai fotografas objektu pasirenka ne tik gėlytes, kalnus ar saulėlydi..
WU rugpjūčio 11th, 2009, 11:21 pm
Man viena iš labiausiai atmintyje įstrigusių nuotraukų yra http://www.worldsfamousphotos.com/stricken-child-crawling-towards-a-food-camp-1993.html
Tipas Katinas rugpjūčio 12th, 2009, 12:51 am
Nenoriu įžeisti Valentino, siūlė pasimėgauti, tačiau jis teisus: tik pasimėgauti tas Steven ir tinka. Man pasirodė, kad technika jam sutrukdė pasiekti Sutkaus gilumų, kita vertus būtent technika suteikia pasimėgavimo galimybę, beveik kaip Smetonos laikų saldžiais atvirukais. Nežiūrint kokia tema.
WU nuotrauka sukrečia. Beje, nepriklausomai nuo technikos, spalvų, t.t..
Saulius rugpjūčio 12th, 2009, 8:33 am
Nebuvo atleista nė vieno blogo specialisto. Atleisti arba prasti specialistai, arba nebūtini etatai. O ir geras specialistas suranda darbą bet kuriuo lengvamečiu ar sunkmečiu.
A.G. rugpjūčio 12th, 2009, 8:56 am
Nuotrauka iš ties akumuliuoja daug jėgos mąstymui.
Gamta ir žmogus.
Žmogaus menkumas gamtoje.
Nekalbant, kad šioje nuotraukoje kiekvieno mūsų likimas. Kiekvieno be išimties. Tik vieną iš mūsų tykodamas laukia žemės sliekas, kitą – liepsna, nukelto iš pagrabo.
Ir tas mūsų laikinumas Žemėje.
ar tos kelios dienos, kaip nuotraukoje. Ar 100 metų.
Juk tai mirksnis – ir tų ryjamas žemės slieko, liepsnos ar to paukščio – žmogėdros…
Musė rugpjūčio 12th, 2009, 9:43 am
WU, būk žmogus, perspėk prieš tokią nuotrauką dėdamas, aš nuo vakar vakaro neatsigaunu.
Valentinai, man patiko labai Steven McCurry. Ir nepasakyčiau, kad aukštas techninis lygis ir nuotraukų spalvingumas užgožtų esmę. Nuorodą išsisaugau.
. rugpjūčio 12th, 2009, 10:18 am
po WU foto nuorodos, kažkaip „linksma” asociacija
http://www.abcgallery.com/D/david/david7.html
Tad geriau, ką nors linksmesnio ir „paslaptingesnio”:
http://comps.fotosearch.com/comp/IDX/IDX004/ostrich-w-head_~281228.jpg
Valentinas rugpjūčio 12th, 2009, 11:23 am
Steven McCurry yra fotografas keliautojas ir savaime aišku, kad jam toli iki Sutkaus aukštumų. Bet čia mes matome puikias National Geografic stiliaus nuotraukas. Reikia turėti galvoje, kad žmogus yra pakankamai drąsus, nes pirmą kartą į Afganistaną keliavo dar tada, kai jį buvo užgrobę sovietai. Slapta perėjo Pakistano sieną.
O dėl tos nuotraukos kur WU rodė, aš ją žinau ir ji puikiai iliustruoja fotografo darbo etines dilemas. Gal vietoje to, kad ieškoti tinkamo rakurso ir geros kompozicijos, jam reikėjo nuvaryti tą grifą ir pamaitinti vaiką? Praėjus trims mėnesiams šis fotografas nusižudė. Gal jis suvokė, kad už šią nuotrauką degs pragare?
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 11:28 am
gerai, Valentinai, kad paaiškinai, kad ten vaikas, neįžiūrėjau…
pasijaučiau beviltiškai atsilikęs nuo konteksto apie ką čia kalbate…
dar prisimenu puikią nuotrauką iš Gruzijos-Rusijos pernykščio karo- dega moteriškė, ištiesusi į viršų rankas…
Musė rugpjūčio 12th, 2009, 11:59 am
Fredi, praleidai esminį dalyką – eilinis vadybininkas Valentinas yra eilinis vadovas Valentinas. Sakiau tau, jis per daug gudrus
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 12:02 pm
sakingai pagudrauti – ne nuodėmė, visi kažkada buvome, kaminkrečiais, vadybininkais kol užlipome į tokias aukštumas kuriose dabar esame
Tipas Katinas rugpjūčio 12th, 2009, 12:09 pm
Gal Valentinas ir teisus, tas Steven tikrai tipiškas žurnalo fotokrafas ir visai be reikalo čia kaišioju Sutkų.
Tačiau informacija dėl tos nuotraukos filosofijos ir, matyt buvusių viešų diskusijų… taip, griebia už proto. Tačiau gal nufotkinęs nuvijo paukštį, o vaiką pamaitino? Na, norisi taip tikėtis. Tačiau kodėl pakėlė ranką prieš save? Čia tema prasmingam pagalvojimui.
O ką pasakysite apie etiką, filosofiją ir t.t. iš šitos foto?
http://www.worldsfamousphotos.com/tourist-guy-2001.html
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 12:14 pm
lėktuvas per žemai skrenda
,
gal reikėjo fotografui kristi ant lėktuvo ir jį nutemti ant žemės?
greičiausiai čia teroristų bendrai užfiksavo savo „žygdarbį”.
. rugpjūčio 12th, 2009, 12:30 pm
Ir vėl – Ligita apie tiltus, mes gi – apie miltus. Tad kviečiu atsakyti į pagrindinį temos klausimą – dėl darbo. Patarimais, nes žinia, nieko nėr lengvesnio, o Ligita žino Bernardo Šo pagrindinį patarimą. Taigi:
Patarimas I.
Neklausyki Valentino dėl vos ne žūtbūtinio atsiribojimo nuo Rusijos ir skubiai mokykis rusų kalbos- tiek, kad laisvai skaitytum ir mąstytum. Kaip, tikuos yra su anglų …
(b.d.)
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 12:35 pm
pagiriamasis žodis „taškui” už šią sentenciją, vientelis vertingas dalykas ką per pusmetį-metus išskaičiau internete:
„Gyvenimas – greitas dalykas, labai staiga pats sau juokingas darais su savo arogantišku susireikšminimu”.
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 12:40 pm
Taške, mokysiuos ir rusų, ir anglų, ir… Ispanų
Senų seniausiai atradau, kad privalau pagerinti svetimų kalbų mokėjimo įgūdžius, jei noriu būt perspektyvi darbuotoja. O nuo Rusijos visiškai atsiriboti neįmanoma. Visų pirma – ji greta x))
O apie tas baisiąsias nuotraukas nežinau ką pasakyt… Nemėgstu priešmirtinių fiksavimų. Prisiminiau kaip kažkas pasakojo, jog būna taip, kad žmogus prieš tyčia (ar netyčia) iškeliaudamas anapilin viską filmuoja. Šlykštu ://
. rugpjūčio 12th, 2009, 12:42 pm
Patarimas II
Nors tai ir nemadinga, būtina žinoti gal kokius du lotyniškų posakių tuzinus, kaip antai:
Sic transit gloria mundi (pameni, Venecijos, apgultos japonų foto?)
In vino veritas
Homo sapiens non urinat inventum
etc – et cetera
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 12:43 pm
Žinojau šimtą lotyniškų posakių… Primiršau. Reikės atgaminti. Geriau jūs mane išmokykit kaip CV rašyti, kad darbdaviai alptų pamatę!
. rugpjūčio 12th, 2009, 1:02 pm
CV lai mokina kiti, nes aš į vieną įdėjau būtent lotynišką posakį (darbas technokratui), tai atkreip dėmėsį, bet darbdavys buvo gariūnų supratimo
Amsterdamo vartai – viena foto ne meniška
http://travel.webshots.com/photo/1001488925000252680zDeAcHOaoF
A.G. rugpjūčio 12th, 2009, 1:04 pm
Na, o ką dėl darbo.
Tie pamąstymai kažkiek siejasi su ta FOTO (tarp kitko ji visgi kas kita nei būtų FOTO, kur kūdikis šiukšliadėžėje, kurioje besirausdamas kitas žmogus paieškose kad išgyventi sušunka – o kas čia dar…).
Darbas, darbas, darbas – be jo nėra žmogaus.
Kartais pagalvoji, kad tas keliauninkas po šiukšliadėžes sunkiau dirba už kitą, kuriam nereikia tokio būdo išgyvenimui, nes turi darbą…
Vienas mėsininkas man sako, – nėra iš kur žmogų paimti, vien latrai.
Bet.
O kodėl aš turėčiau taip sunkiai dirbti to mėsininko labui. Kai mano darbas vistiek šeimos neišlaikys, juo labiau vaikų neišmokslins…
Išsisprendžia ir šita problema (tiksliau pasakius klausimas – tik vieną kartą išmokime dėti gerai kirtį šiame žodyje, kaip… ir užmirškime pagaliau vartoti tą žodį „pilnai“, kai kalbemae ne apie pilną kibirą… kažko). Štai daržininkai jau jau apsieina be tų žmogelių, kurių jau nėra (ne visi, bet tie apsukresni, kurie žinojo, kad imk ir dar kartą kreditus, jei po to nenuskęsi – prisirsi ir iki investicinės paramos… o jei jau ir tada konsultantai nebepajėgs tave nuskandinti… ferari…).
Ką tuo vaizdingu įsivaizdinimu (šiuolaikiškai – įsivaizdavimu) norėjau pasakyti.
Mūsų ne latrų dar ne taip mažai yra išlikusių.
Valgytojų, kitokių vartotojų – dar yra ir bus (kitaip mafijos pats didžiausias biznis užsibaigtų – taip, šiukšlių savartynai, nuotekų…).
O smulkaus verslo, esmės viso ko civilizuotuose kraštuose – net pradmenų nėra.
Ir išvada – kas daugiau proto turi, įsuka tą štuką… kad visi kiti (dar ne latrai) atsiraitoję protus…
Na, einu toliau atostogauti… gal į daržą, o gal dar jis ir palauks minutėlę kitą…
A.G. rugpjūčio 12th, 2009, 1:07 pm
labai persiprašau dėl to „kad išgyventi“.
Na ir sugalvok taip nusišbekėti ne lietuviškai.
Musė rugpjūčio 12th, 2009, 1:23 pm
Ligita, dėl CV keli esminiai patarimai:
1. Investuoti į CV maksimalias laiko ir energijos pastangas, nedaryti to atmestinai. Motyvuok save tuo, kad galbūt šis vieno lapo tekstas yra pats svarbiausias tavo gyvenime parašytas tekstas.
2. Jokiu būdu nesinaudoti internetiniais šablonais, kur tik reikia įrašyti tekstą. Jokių „default’inių” šriftų, frazių, išdėstymo. Tavo CV bus vienas iš kelių šimtų tokių pačių ant darbdavio stalo, tad jis turi rėkti iš tolo – paimk mane! Siųsk būtinai su nuotrauka.
Nepatingėk paskaityti internete, ypač įdarbinimo puslapiuose patarimų, kaip parašyti gerą CV. Yra ir gerų knygų, kaip pasiruošti pokalbiui su darbdaviu.
. rugpjūčio 12th, 2009, 1:30 pm
Lotynų kalba- ne tik , kad pasipuikuoti. Senieji išminčiai yra suformulavę keliais žodžiais tai, ką mes kartais rašom šimtais žodžių.
Per kančias – į žvaigždes
Nori taikos, ruoškis karui
Skaldyk ir valdyk
(Arba prancūzai – ieškok moters, beje ,
vokiečiai – ARBEIT MACHT FREI , Ordnung ist ordnung,
rusai – Doveriaj, no proveriaj ir pan. ir t.t = etc)
Man rodos, tas nepaprastai svarbu, jei nori, kad Tave pasamdytų darbui ne kastuvu, skaitliukais, bet PLUNKSNA.
. rugpjūčio 12th, 2009, 1:38 pm
Muse, mano simpatijos Jums peraugo į susižavėjimą
, nors tai neabejotinai nėra svarbu
Šrekis rugpjūčio 12th, 2009, 1:42 pm
Ligita tavo cv turi rėkti – paimk mane
Paimti kaip žinia turi keletą prasmių..
Dabar tik pagalvojau juk svarbiausias dalykas – tu turi asmeninį tinklaraštį! Pakviesk būsimą darbdavį pas save komentuoti ir garantuotai gausi darbą. O jeigu rimčiau, manau, kad asmeninis tinklaraštis gali labai daug pasakyti apie jo autorių.. Vien jau tokio tinklaraščio egzistavimas.
p.s. šiaip praleistas pastebėjimas, bet kuri progresyviai mąstanti įmonė krizės metu rankiojasi sau naujus darbuotojus, tai geras šansas atkapstyti kokį darbo rinkoje pasimetusi grynuolį. O ir siūlytis žmonėms reikia ypatingai geromis sąlygomis (įmonėms), o ne laukt kol kažkas pasiūlys didžiausią algą, automobilį ir t.t. Pabandyt visada verta ir už labai prastas sąlygas. Vien jau tam, kad pamatyt įmonę iš vidaus, pajaust kuo jie kvėpuoja. Žodžiu reikia aktyvumo. Ir ne žodžiuose..
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 1:42 pm
taškas viengungis ir meilinasi prie Musės
Musė rugpjūčio 12th, 2009, 1:45 pm
Fredi, sureagavai per 4 min.
Maniau, tu čia nebeskaitai:)
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 1:49 pm
Taške, nesimeilink prie Musės. Ji priklauso Fredžiui, tik Fredžiui ir niekam daugiau…
) Ačiū už patarimus, jau gvildenu kaip viską įmantriau pateikus!
O lotynų kalbą aš metus mokiausi x)
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 1:51 pm
Aš sugrįžau, kur Valentinas? man trūksta Valentino
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 1:52 pm
Fredi, turbūt judu su Valentinu netelpate vienoje komentarų skiltyje. Arba, arba…
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 1:53 pm
Labas, Ligita, tu nuostabi
Musė rugpjūčio 12th, 2009, 1:55 pm
Taškiuk, dėkui, man irgi labai malonu ir smagu su jumis bendrauti.
Aš neatpažįstu pati savęs, o drauge ir kitų – kokie mes visi pas Ligitą mieli, švelnūs ir pūkuoti
Šrekis rugpjūčio 12th, 2009, 1:55 pm
aha, dar alaus su vėžiais … nustūmę į šoną Ligitos įrašus pradės baliavoti
Fredi, padėk Ligitai baigt istoriją apie mistinį Juozą. Beveik visi jau pademonstravo savo įgalesnį ar ne visai kūrybiškumą..
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 1:58 pm
Šreki, nepyk, jūsų kūrybos neskaičiau, Valentinas, Musė ten nerašė… o ir be to pati vasaros kulminacija, dabar vėl ruduo žengia pro duris.
. rugpjūčio 12th, 2009, 2:01 pm
PATARIMAS III.
Gyvenimas negailestingai įvertina darbus. Ypač skaudus būna praregėjimas suvokus savo susireikšminimą. (Čia ne dėl Fredžio, bet kad ir dėl JEDG žodžių apie įsivaizduojamą lyderystę).
Savo tinklalapiu esi parodžiusi, kad moki ir sugebi dirbt kryptingai. Gal tai ginčytina, bet kas paneigs, kad tai nėra Petro Pirmojo ukazo praktinis taikymas:
„Piši, daby glupostj tvoja byla vidna i posle”
Prieš puolant au prieštaravimais primygtinai siūlau tą ukazą apgalvoti, bet patariu – tiesiog gyvenime taikyti.
Šrekis rugpjūčio 12th, 2009, 2:02 pm
Matot visi koks tas Fredis, kai tik užuodžia atsakomybės kvapą ir neria lauk momentaliai. Fredi, Fredi
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 2:05 pm
Šreki, kas jau kas, bet Fredis* istorijos tikrai nerašys. Jis nėra toks kūrybingas ir skundžiasi fantazijos trūkumu
Taške, dėkui už patarimų šūsnį. Vos spėju fiksuoti!
. rugpjūčio 12th, 2009, 2:28 pm
Jų bus tiek, kiek mano pavardėje raidžių
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 2:36 pm
Ko liūdi? Viskas puiku, ką tik pas mus lyti pradėjo =)
Šrekis rugpjūčio 12th, 2009, 2:44 pm
Ligita pataisyk gramatines klaidas ir jeigu įmanoma h t t p: ištrink
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 2:49 pm
Tai netrukdo tas http… Beje, jį paspaudžiau…
Šrekis rugpjūčio 12th, 2009, 3:12 pm
aš irgi paspaudžiau.. kartu paspaudinėjam dar kart, gal kas atsilieps
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 4:15 pm
Taip, taip. Iki šiol neveikė, bet nuo mūsų skleidžiamos energijos pradės veikti x))
. rugpjūčio 12th, 2009, 4:22 pm
PATARIMAS IV.
Kvailas ir labai banalus- skaityti tik pačias geriausias knygas, geroms paprasčiausiai nėr laiko
Bet kai ką privaloma žinoti, pvz. šitas eiles apie … Lietuvą, joms virš 400 metų:
Mirties šaukiuosi širdžia nukamuota,-
Aš pavargau žiūrėt, kaip Menkysta
Ant karžygio lavono kelia puotą,
Kaip niekinama priesaika šventa,
Kaip drabstoma purvais Garbė auksinė,
Kaip jungą velka Laisvė išdidi,
Kaip mėtos Gėda dvokiančiam šiukšlyne,
Kaip kilnūs ryžtai smaugiami širdy,
Kaip dūsta didis talentas vergijoj,
Kaip spardo mulkis mano stebuklus,
Kaip pataikauja Gėris nebylus
Išpuikusios Niekšybės despotijai…
Aš mirt geidžiu, aš neturiu jėgų,-
Tiktai tave palikti man baugu.
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 4:26 pm
Na, aš jau stengiuosi geras knygas skaityti. Bet, jei retsykiais nepakliūtų prastesnė, gal nė nepajusčiau ką reiškia tikrai geeeeeeeeeeera.
Valentinas rugpjūčio 12th, 2009, 5:11 pm
Fredi, dabar biški užsiėmęs. Vakare pranešiu „anauncmentą”
Ligita, mano žmonos darbas yra peržiūrėti šimtus CV per dieną ir vykdyti personalo atranką. Vienas CV vertinamas per 2-3 sekundes. Jei reikės patarimų, kreipkis
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 5:48 pm
Mhm… Ooo… O ką galima per tiek laiko įvertinti? Nuotraukytę dešiniajame kampe? ;OO
Valentinas rugpjūčio 12th, 2009, 5:55 pm
Per tokį laiką galima įvertinti ar verta nagrinėti atidžiau ar ne. Todėl CV turi būti pritrenkiantis.
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 6:04 pm
Man jau visokiausios vizijos kyla!
WU rugpjūčio 12th, 2009, 6:16 pm
Pasidalink savo vizijomis, gal mes sugebėsim jas paaiškinti.
WU rugpjūčio 12th, 2009, 7:20 pm
Šreki, galima aš į tave kreipsiuos Jūs?
Valentinas rugpjūčio 12th, 2009, 7:40 pm
Senovės lietuvių išmintis byloja – vienas vaikas skiriamas mamai, antras – tėčiui, o trečias – Europos Sąjungai.
Šiandien atlikau pareigą Europos Sąjungai
http://fotofragmentai.shutterfly.com/303
WU rugpjūčio 12th, 2009, 7:50 pm
Valentinas rugpjūčio 12th, 2009, 8:30 pm
Na gerai pripažįstu, kad esu asocialus daugiavaikis tėvas.
Tipas Katinas rugpjūčio 12th, 2009, 8:32 pm
Valentinai, sveikinimai !!!
Fredis* rugpjūčio 12th, 2009, 8:37 pm
ir nuo manęs kuklus pasveikinimas…
. rugpjūčio 12th, 2009, 9:31 pm
Lai mūsų grožis vaikuose atgyja,
Atremdamas Likimo kalaviją!
V.Šekspyro 12 sonetas
Vietoj pasveikinimo su hattrick’u ar triptiku:
http://www.doubledeckerstroller.com/images-2004/td-triplet.jpg
Musė rugpjūčio 12th, 2009, 9:37 pm
VALENTINAI!!!!! Sveikinu kuo nuoširdžiausiai, tai NEREALU!!!! Tu šaunuolis, o žmona tai apskritai didvyrė.
Užtai užuojauta Aurelijui ir pagrandukui – jiems atsirado žiauri konkurencija
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 9:51 pm
Šaunuolis Valentinai, gerai susisukai. Taip ir toliau. Aš tavim tikiu
Aaaa, bet iš tikrųjų tai nerealiai!!!!!
WU, vizijomis nedrįsčiau labai dalintis, nes jos priklauso skyreliui „Slaptybė ir fantazijos”
Valentinas rugpjūčio 12th, 2009, 10:26 pm
Aurelijui niekas negresia. Jis yra mano brangiausiosios vienintelė gyvenimo meilė ir prasmė
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 10:42 pm
Va, įdedu kelias nuorodas tiems, kas galbūt dar nėra kaip reikiant susipažinę su žymiuoju Aurelijumi (visgi naujų žmonių per laiką atsirado), kad žinotų su kieno šeimininku turi garbės bendrauti
Oriojo Aurelijaus nuotraukos rinkimams – http://ligita.xz.lt/auksines-mintys/aurelijus/, jo šlovės valanda – http://ligita.xz.lt/ir-graziausias-is-graziausiu-yra-katinu-atakos-rezultatai/ ir… Video su interviu – http://ligita.xz.lt/nugaletojas-katinas-aurelijus-„klausk-ar-zmonija-iki-galo-suvokia-mano-reiksminguma“/ Aurelijus per amžius B))
Zita rugpjūčio 12th, 2009, 10:47 pm
Na daugžodžiauti nesiruošiu, bet Valentinui siunčiu kuo nuoširdžiausius sveikinimus
jeppi rugpjūčio 12th, 2009, 11:09 pm
O kodel mielieji apie nuosavo verslo kurima niekas nesneka? Kodel visi taip nori kitiems dirbti?
xerksas rugpjūčio 12th, 2009, 11:23 pm
Ką gi – Valentinui – sveikinimai (bus ketvirtas mano draugas ar pažįstamas (tegu virtualiai), kuris turi daugiau dviejų vaikų). P.S. Ieškau mamytės xerksiukų gamybai
))
WU rugpjūčio 12th, 2009, 11:43 pm
Todėl, kad rizika labai didelė ir nėra pradinio kapitalo jokio, o imti paskola = savižudybei.
Ligita rugpjūčio 12th, 2009, 11:58 pm
Būtent… Pirma reikia turėti iš ko nuosavą verslą kurti. Na, nors šiek tiek. Ir gerą komandą.
xerksai, o gal jums reikia, kad skelbimą kur įdėčiau: „Xerksas ieško mamytės xerksiukų gamybai…” Su pablizginimais ir nuvalytais marškiniais
WU rugpjūčio 13th, 2009, 12:02 am
Ligita bent jau prigamino agurku ir trešnių – vis pradžia. Aš tai nieko neturiu rinkai pasiūlyti
Ligita rugpjūčio 13th, 2009, 12:07 am
Aha, ypač trešnių prigaminau
Nuėjau prie medelio, žvilgtelėjau ir – šmaukšt! – ant šakos jau yra. Kaip neturi? Save turi. Siūlykis.
WU rugpjūčio 13th, 2009, 12:10 am
Prekyba žmonėmis draudžia LR Konstitucija, BK ir t.t.
Ligita rugpjūčio 13th, 2009, 12:13 am
…ir pan. Ne, tai tu save švankiai siūlyk. Savo protą ir vidinę ugnį.
WU rugpjūčio 13th, 2009, 12:20 am
Nenori pirkti niekas
Ligita rugpjūčio 13th, 2009, 12:27 am
Kur gi ne, taip ėmiau ir patikėjau
Reikia tik mokėt skelbtis. Pavyzdžiui: „Perspektyvus jaunuolis iki 30-ties parduoda savo protą ir vidinę ugnį. Kadangi prekybą žmonėmis draudžia LR Konstitucija, BK ir t.t. ir pan., nešvankūs pasiūlymai nepriimami.” Vat.
WU rugpjūčio 13th, 2009, 12:29 am
Patikėk manim, protas ir vidinė ugnis pas mus vertinami menkai..
Ligita rugpjūčio 13th, 2009, 12:32 am
Ech, ir vėl tu su savo juodais akiniais gretiniesi. Tuoj apsiverksiu ;( Tfu, reik tvardytis, o tai dar netyčia leisiuos į ilgas diskusijas
WU rugpjūčio 13th, 2009, 12:33 am
Aš esu optimistas. Tikrai.. Tiesiog nesinori per daug atitrūkti nuo tikrovės
Ligita rugpjūčio 13th, 2009, 12:35 am
Kodėl? Taigi plasnoji apsinešęs ir vargo nematai
)) Tik nepradėk man kažko taikyti, nes žiebsiu.
WU rugpjūčio 13th, 2009, 12:45 am
Tik taip atrodo, čia gi į internetą nenešam savo rūpesčių, jau ko ko bet dar svetimus žmones apkrauti savo problemom būtų nekorektiška. Be to čia yra LIGI DANGAUS – šviesi ir džiaugsminga vieta
Valentinas rugpjūčio 13th, 2009, 6:56 am
Mačiau daugybę jaunuolių svaigstančių apie „nuosavo verslo kūrimą”. Jie visi buvo labai juokingi.
Problema ne tame, kad trūksta kapitalo. Problema tame, kad kurti nuosavą verslą reikia kažkokioje srityje, kurią labai gerai išmanai. Tai reiškia arba turi būti padirbėjęs keletą metelių tos srities įmonėse arba turi turėti labai stiprų hobį, kurį paverti verslu. Pavyzdžiui, Ligita nepadeda mamai marinuoti agurkų žiemai. Galvojate ji pajėgi sukurti agurkų marinavimo verslą? Jokiu būdu. Reikia, kad ji labai stengtųsi padėti mamai ir prieitų tokią stadiją, kad mama sėdi internete ir komentuoja, o Ligita vakuoja. Arba keletą metų padirbėti pas Uspaskį ir žinoti visas šios verslo paslaptis.
Dar vienas svarbus dalykas – tai mokėjimas parduoti. Kokį verslą bekurtum, vis tiek turėsi pardavinėti. Yra žmonės gimę pardavinėti, yra ne.
Fredis* rugpjūčio 13th, 2009, 8:18 am
Verslas nelygu verslui.
Medinių padėklų gamyba, rąsinių namukų, pirčių statyba – daugiausiai ką galėtų pasiekti vidutinis jaunas iniciatyvus žmogus.
Iš WU, Ligitos Tėvynė norėtų būsimųjų varžovų, konkurentų NOKIA kompanijai.
Raitokitės rankoves, bet pradžioje tikrai reikėtų išmokti užraugti agurkų stiklainiuką.
Musė rugpjūčio 13th, 2009, 9:53 am
Papasakosiu apie lietuviško verslo steigimo ypatumus. Dažniausiai yra daroma taip – dirbama dirbama vadybininku kokioje firmelėje, jei gerai sekasi – vadybininkui prisikiriami strateginiai klientai. Kiekvieno vadybininko tikslas – įlįsti klientui į dūšią, tapti jo geriausiu draugu, nuodėmklausiu, sugėrovu ir taip jį pririšti prie savęs. Tuomet vieną dieną su klientu begurkšnojant alutį ar belošiant biliardą jo užklausiama – Jonai, o jei aš įsteigčiau savo firmelę, parduodančią tas pačias prekes/paslaugas, ar tu pirktum iš manęs? Jonas atsako – žinoma, bičas, kad pirkčiau! Kartais dar Jonas tampa ir naujos firmos akcininku. Taigi, iš senos įmonės klientai pervedami į naują ir sėkmingai dirbama toliau. Senoji išgyvena arba ne.
Kiek mano aplinkoje yra pažįstamų, turinčių savo verslą, beveik visi jie pradėjo taip.
Fredis* rugpjūčio 13th, 2009, 10:06 am
Tai ką Musė papasakojo labai būdinga vertėjų biuruose.
Vertėjai tampa savo paties naujai įkurtos įmonės savininkais su savo ankstesnės darbovietės užsakovais ir mažesniais darbo įkainiais.
Musė rugpjūčio 13th, 2009, 10:10 am
Taip pat labai dažnai pasitaiko renginių organizavimo, transporto ekspedijavimo įmonėse, kur reikalingos minimalios pradinės investicijos (kaip ir vertėjų biuruose).
Musė rugpjūčio 13th, 2009, 10:12 am
Siaubas, parašiau komentarą, o apačioje standartiškai pradėjau rašyti:
Pagarbiai,
Tokia ir Tokia
Va kas atsitinka, kai vienu metu rašai ir kelis darbinius laiškus, ir komentarus
))
bang rugpjūčio 13th, 2009, 10:35 am
Dėl premijų susiradusiems darbą – labai abejoju nauda. Darbo biržoje siūlomų darbo vietų skaičius Lietuvoje 1209, registruotų bedrabių – 212 000 (2009-08-08). Su tokiu konkursu, manau skatinimas nereikalingas. Premijos gal turėtų daugiau rezono klestėjimo laikotarpiu.
WU, nedramatizuok situacijos. Studijuodamas (neakivaizdžiai) dirbau posėdžių sekretoriumi – vienas su tuzinu panų (ko gero ir vienintelis Lietuvoje tuo metu), paskiau notaro padėjėju.
Valentinui sveikinimai. Aš pareigą atlikau joninių naktį. Antrą kartą
Valentinas rugpjūčio 13th, 2009, 11:22 am
Tai ką parašė musė yra visiška teisybė. Tik manau tai galioja ne tik Lietuvoje.
Baldų rojus turėjo skambią istoriją, kai produktų vadybininkai pasinaudodami tiekėjų kontaktais ir ryšiais, sukuria savo firmas ir prekiauja tais pačiais baldais.
. rugpjūčio 13th, 2009, 11:43 am
Ar :a)Musės post scriptum’as reiškia , kad mes neverti tos pagarbos?
b) negi niekam neužkliuvo tų įkeltų eilių, kur „mulkis spardo mano stebuklus” autorystė ?
Musė rugpjūčio 13th, 2009, 12:30 pm
Taškiuk, pamiršau vakar parašyti, man labai patiko eilės, pagooglinau ir nustebau, kad tai – Šekspyras. Visad maniau, kad man Šekspyras nepatinka – gal todėl, kad nemačiau nė vieno talentingo pagal Šekspyrą sukurto sprektaklio ar tuo labiau kino filmo (tiesą sakant, būtent siaubingai prasti pastarųjų metų filmai „Įsimylėjęs Šekspyras”, „Romeo ir Džiuljeta”, „Vasarvidžio nakties sapnas”ir atgrąsė nuo Šekspyro). Apsidžiaugiau perskaičiusi, kad kažkokio leidinio apklausoje būten „Įsimylėjęs Šekspyras” su man labai atipatiška Gwyneth Paltrow buvo įvardintas kaip pats prasčiausias kada nors Oskarą laimėjęs filmas
Musė rugpjūčio 13th, 2009, 2:13 pm
Pratęsiant Valentino pasiūlytą leliukų temą:
http://www.fotodina.lt/kudikiai/index.html
http://www.cekanavicius.lt/galerija_lt/MOTINYSTE/
http://www.redluk.lt/
http://www.fototeatras.lt/wp-content/gallery/portretai/v-234.jpg
Man patinka R. Čekanavičius, nepatinka Redluk ir labai nepatinka S. Paukštys
. rugpjūčio 13th, 2009, 5:34 pm
Taigi, toji Paltrow gal ir tinka tik būti kvepalų reklama:
http://dailystab.com/blog/wp-content/uploads/2007/08/gwyneth_paltrow-perfume.jpg
O ką apie 66 – tąjį galit pasakyti, negi neprimena nūdienos mūsuose?
Ligita rugpjūčio 13th, 2009, 8:34 pm
Valentinai, man žiauriai sunku įsivaizduot tokią stadiją, kai komentuoja mano mama, ne aš!
Aš ateity kursiu savo verslą, bet tai bus laaaabai negreitai, nes nenoriu nerti stačia galva. Nors žinau, kad dabar mano kalbos juokingai iš šalies atrodo.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2009, 9:30 pm
Muse, kitą kartą kai susitiksiu su Sauliumi, išduosiu, kad Vilniuje yra tokia Musė, kuri jo nekenčia.
Šrekis rugpjūčio 13th, 2009, 10:11 pm
Valentinai, sveikinimai!! Pats būdamas trečiuoju vaiku šeimoje, galiu tik pasidžiaugt dar vieno trečiojo pasirodymu šiame pasaulyje
Valentinas rugpjūčio 13th, 2009, 10:25 pm
Ligita,
Tik dar nekomentuoja.
O kodėl sunku įsivaizduoti? Štai mano mama intensyvi kompiuterio naudotoja. Skaito netgi šį blogą
. rugpjūčio 13th, 2009, 10:31 pm
Fredi, prašymas padėti. Akyse stovi besišypsančio vaiko, apgaubto lyg lengvu permatomu vualiu skulptūra. Marmuras. Maniau, Rodenas, neradu. Vaikas va toks maždaug aniuolėlis:
http://www.made-in-china.com/image/2f0j00avFEeidwMGcnM/Bronze-Child-Sculpture-XN-0703GD-.jpg
Ne šitas
http://www.emuseumstore.com/images/uploads/2113_2290_popup.jpg
Viena liepalingietė/ kuktiškietė išjuokė, sakko tokio siaubo neatsimenanti.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2009, 10:47 pm
O kol nieko nėra namie, Aurelijus mėgaujasi gyvenimu:
http://fotofragmentai.shutterfly.com/aurelijus/11
Artūras Račas rugpjūčio 14th, 2009, 12:36 am
Valentinai, nors ir pavėluotai, bet sveikinu… prisijungus prie mūsų – tai yra, asocialių daugiavaikių tėvų.
Iš patirties galiu pasakyti: viskas bus gerai:) Ypač – kai jie visi paauga ar net suauga… Ir gali drąsiai pasakyti – ne veltui:)
Sveikinimai dar kartą.
. rugpjūčio 14th, 2009, 8:37 am
Ligita apalpo po tokio naktinio svečio, nes mano komentaras laukia patvirtinimo nuo VIII.13 10.31 PM .., o dabar – jau VIII.14 8.37
Gal vizitas buvo nevirtualus ?
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 9:26 am
Valentinai, aš nesakiau, kad nekenčiu. Sakiau, kad labai nepatinka
Man tos jo fotosesijos toookia chaltūra atrodo, dabar baisinė mada per mergvakarius, gimtadienius eiti pas S. Paukštį fotkintis, pati esu buvusi. Tai man visose fotkėse baisiai kliūna ta chaltūra, kai pvz nuotraukos krašte išlenda kėdės kampas, amžinai visur tos baisios susiraukšlėję užuolaidos, tie patys rekvizitai…
Fredis* rugpjūčio 14th, 2009, 9:30 am
galiu prisipažinti, kad vakar visą vakarą žiūrėjau ir žiūrėjau Musės nuorodas ir jai patikųsį Čekanavičių iš Kauno.
S.Paukštys – taip pat visai geras fotografas.
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 9:53 am
Fredi, tavo personažui tai visai netinka
Aš irgi eilinį kartą pasimėgavau R. Čekanavičiumi, man niekas kitas taip estetiškai kūdikių ir mamų nefotografuoja.
Fredis* rugpjūčio 14th, 2009, 9:57 am
taškui, antroji skulptūra patiko, meninė vertė – labai vidutiniška, autorių tikrai nepasakysiu.
Fredis* rugpjūčio 14th, 2009, 10:02 am
Čekanavičius pakylėja Moterį iki Deivės, antgamtiškos būtybės. Realybėje ji spardoma, tampoma už plaukų, terorizuojama, žeminama (visaip – morališkai, ekonomiškai), dažnai būna tik girto patino įgeidžių tenkintoja, skudurėlis. Netikėtai pastojus vyriškis kartais būna sentimentalus, ima glostyti jos apvalumus. Bet tai tik silpnumo akimirką. Po to jis vėl tampa STIPRUS.
Taip parašiau, kad atitikčiau savo įvaizdį
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 10:04 am
Valentinai, man tai akivaizdu, kad NIEKO NĖRA NAMIE, nes vargšelio Aurelijaus pilvukas gerokai susivėlęs
Patarčiau skubiai imtis priemonių, bo gali užsitraukti kai kieno nemalonę:)
Nerealus riaumojantis „liūtas”!
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 10:08 am
Dėl mamų kompiuterizavimo – mano mama plepa Skypu su sese, orų prognozę sužino ne per „Panoramą”, o orelis.lt, siuntinėja man visokius linksmus klipukus ir prašosi į draugus Facebook’e
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 10:11 am
Fredi, ačiū ačiū, užteks, sustok jau!
Fredis* rugpjūčio 14th, 2009, 10:13 am
šiandien aš jau nebesustusiu, ate…
. rugpjūčio 14th, 2009, 10:18 am
Fredi, antroji kičas, bet gi ne to klausiau…
Fredis* rugpjūčio 14th, 2009, 10:25 am
taške, sudėtingų klausimų man šnd neužduok, aš išsiblaškęs, o ir paskaitų iš dailės istorijos lankytojas/klausytojas buvau labai vidutinis
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 10:31 am
Taškiuk, na bet ir užduotį davei! Nerandu kol kas to angeliuko, bet su Rodenu man iškart Camille Claudel susiasociavo, negaliu neįkelti šios skulptūros:
http://harpymarx.files.wordpress.com/2008/10/implorercamilleclaudel1.jpg
Man ji kaskart gniaužia kvapą – tiek nevilties
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 10:44 am
Taške, gal kartais matei filmą su Isabelle Adjani apie Camille Claudel?
. rugpjūčio 14th, 2009, 11:40 am
Gėda, apie abi nieko nežinau, gal užmiršau. Man aiškina, jog tas vaikis prisisapnavo, o man kažkodėl atrodo, kad tai Rodeno maždaug to pat laikotarpio darbais, kaip šis – žr. plaukai
http://i031.radikal.ru/0805/21/880b22724128.jpg
arba ši:
http://img-fotki.yandex.ru/get/11/s-e-l-e-n-n-a.1/0_74f1_6ea89e31_L
. rugpjūčio 14th, 2009, 11:44 am
P.S. Muse, kokie kvepalai dabar šarman? Bandau auklėti Eugenijų, vykstantį povestuvėn (?) kelionėn į Paryžių…
Aiškinu jam, kad moterims trijų dalykų niekad nebūna perdaug, o kvepalai tai ketvirtas.
O jis, kaip tik galų gale parašė antrą apsakymo dalį ir nepasiduoda, sako- Ieva pati nusipirko jau…
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 12:37 pm
Taškiuk, o kokie tie trys dalykai? Gėlės, komplimentai, kas dar?…
Dėl ketvirtojo sutinku visiškai – kvepalų niekada nebūna per daug, niekada. Ir gerai darote, kad šviečiate Eugenijų
Kvepalai toks dalykas – gal ir yra mados, bet tai vis tiek be galo individualu, gali labai nepataikyti.
Aš pvz esu gavusi dovanų prabangiuosius J. Statkevičiaus kvepalus (man baisiausiai patinka jų reklama ir buteliuko dizainas):
http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/images/Statkevicus_ad.png
Bet patys kvepalai reto neskanumo, stovi pas mane jau treti metai…
Vasarai bent jau aš renkuosi lengvus kvapus – dabar mačiau labai reklamuoja Light Blue (Dolce&Gabanna – firmos aš nemėgstu, bet kvepalai labai neutralūs, lengvi, man vasarai visai tiko):
http://i281.photobucket.com/albums/kk206/beautyfool_net/dolce_gabbana_light_blue_perfume_ad.jpg
Man dar labai labai skanūs lengvi Davidoff „Cool Water”, ir reklama faina (atsiprašau, kad įkeliu vyriškų kvepalų reklamą, tiesiog man Sojeris iš „Dingę” šiuo metu pats pats pats
)
http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/images/CoolWater_JoshHolloway.jpg
Iš nevasarinių paprastai niekam neužkliūna, nesuerzina subtilūs j’adore (puiki reklama su estuke Karmen Kaas) arba jau daugybę metų populiarūs Cerruti 1881.
http://wallpapers.free-review.net/21_~_Jadore_-_Christian_Dior.htm
Ligita, kuku, ką tu pasakysi? Aš apie kvepalus galiu plepėti non stop, bet negaliu gi pati su savimi
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 2:29 pm
Aš žiūriu, mano šiandieninis aktyvumas nerezonuoja su kitais komentatoriais – na ir tegu, man kartais patinka padiskutuoti pačiai su savimi.
Kažkaip numiro mūsų muzikinis skyrelis, Ligita, gal reikėtų kokio atskiro? Man kažkaip smagiau dalintis estetinėm įžvalgom (anot Valentino), nei eilinį kartą pliekti Račą
Šios dienos muzikinis sveikinimas:
http://www.youtube.com/watch?v=REsezs6cQRc
Valentinas rugpjūčio 14th, 2009, 3:02 pm
Geriausia nupirkti Kristianos arba Douglas čekius atitinkamai sumai ir padovanoti. Moteriai ne mažiau nei kvepalai, svarbu ir jų pirkimo procesas. Išuostyti 10-15 rūšių, konsultuotis su konsultante, gauti dovanų mėginukų ir bla bla bla. Jei nupirksi pats, tai dar nepataikysi ir pasekmės gali būti liūdnos.
. rugpjūčio 14th, 2009, 3:02 pm
Gaila, kad internetas kvapų neperteikia. Oi, kiek tos Ievos dukros turi ginklų prieš mus – nykstančiuosius, nes :
Silpnoji lytis stipresnė už stipriąją dėl pastarosios stiprios silpnybės silpnajai…
Geras banaliukas, bet teisingas
. rugpjūčio 14th, 2009, 3:07 pm
Aš visada patariu taip – savajai žmonai pirkti banaliausią , labiausiai žinomą, aiškiai suprantant, kad neįtiks.
Tada visą likusį gyvenimą galima drąsiai sakyti:
- Na, tau vis tiek neįtiksi, tai ir neperku…
Ir tai bus šventa teisybė.
Musė rugpjūčio 14th, 2009, 3:15 pm
Taškiuk, iš tavęs tokios kiaulystės nesitikėjau
. rugpjūčio 14th, 2009, 3:18 pm
Čia tik apie savąsias toji šventa teisybė.
Ligita rugpjūčio 14th, 2009, 3:26 pm
Rimtai skaito?
O… Pasirodo ir kai kieno mamos lankosi pas mane x)) Tiesiog maniškė ne tokio stiliaus, kad komentuotų. Kaip ir taviškė. Be to, kažkada sakė, kad jos neminėčiau, o aš vis tiek drįsau kukliai tam nusižengti įdėjusi agurkus! :OOO
Aurelijus fantastiškas. Akivaizdu, kad per šį laiką alkanas nevaikštė, nes toks pariebėjęs.
Muse, apie kvepalus turiu savitą nuomonę. Cha… Tik firmų vardų neminėsiu, bet labai mėgstu citrusinių vaisių kvapus. Aštrokus. Beje, su drauge padarėm atradimą, jog, jei koks nors kvapas tinka vienam žmogui, tai nebūtinai tiks ir tau. Ji nusižiūrėjo vienus iš manęs… Nelabai brangūs, tad nučiupo. Ir… Sako, kad ne jai. Nors ant manęs kvepia
Ligita rugpjūčio 14th, 2009, 3:28 pm
Dėl muzikinio skyrelio… Idėją pagvildenkim, gal ir išeis kas nors x)
. rugpjūčio 16th, 2009, 7:57 pm
Musei – eiliniai komplimentai, šį kart už Kamilę Rozaliją Klodel – Rodeno mūzą, o gal plagijato objektą.
Net visuotinai žinomuose darbuose, ne tik šiame – ji:
http://www.zn.kiev.ua/img/st_img/2004/477/foto-45238-7942.jpg
O čia pilnesnis tragiškosios jos skulptūros BRANDOS LAIKAS vaizdas :
http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/0/40/20/40020866_1235245632_0078.jpg
Ligita rugpjūčio 16th, 2009, 8:54 pm
Taške, o tau pasiūtėliškas linksmumas neužėjo?! Man tai užėjo. Oj pamatytum kokią nuotraukikę vienam konkursui susukiau!!!
. rugpjūčio 16th, 2009, 9:14 pm
Linksma, tai tokia – su gilumine potekste ?
http://www.anarchija.lt/images/stories/naujas7/simpsons.jpg
Ar paprastesnė:
http://mystic.dtiltas.lt/parselis/karikaturos/karikatura1.jpg
Ar susukta, tai:
http://kietas.890m.com/uploads/posts/1204293445_cartoonistw3007903.jpg
Ligita rugpjūčio 16th, 2009, 9:52 pm
Renkuos paprastesnę. O ir geltonos spalvos tiek daug! =)
Musė rugpjūčio 17th, 2009, 10:07 am
Taškiuk, siūlau tokią pramogą – pasižiūrim šį filmą apie Camille Claudel, po to aptarsim:
http://www.eliksyras.lt/index.php?action=movies.single&id=1327
Ką manai?
. rugpjūčio 17th, 2009, 11:51 am
Muse, gerais norais kelias pragaran grįstas. Bandysiu, bet dabar truputį ceitnote, idėja gera, nes tą filmą pasiryžau tikrai pasižiūrėti. Nors gerų emocijų aiškiai tas nepridės
, tad „mąstau”.
Na, kaip žinomas MĄSTYTOJAS – prie pragaro vartų :
http://www.dontgohere.com/blog/blogpics/gatesofhell.jpg