Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Taigi, kovo 9-ą, 10-ą dienomis pristačiau (kaip jau pavyko, taip pavyko) Jums kandidatus į „Super Komentatorius 2010“ vardą ir štai atėjo tas metas, kai visi kartu nuspręsim, kuris verčiausias vadintis nugalėtoju. Balsuoti galima viršutiniame, dešiniajame, mano tinklaraščio kampe iki kovo 17 dienos 20 valandos netgi už TRIS savo mėgstamiausius. Būkime ypač aktyvūs! Susitarėm?;)
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Rytis I kovo 13th, 2010, 8:22 pm
O Kodėl gi nėra Fredžio? Su teiginiu – „kuo blogiau, tuo geriau”?
nerijus kovo 13th, 2010, 8:46 pm
Manau, kad tie trys žmonės, už kuriuos prabalsavau, nusipelno būti pirmi…ir be antrų trečių vietų,.. kad ir kaip jie manęs nemėgtų.
Stengiuosi iki būti sąžiningu ir teisingu, nors aplinkybės verstų daryti kitaip- untrep!!!
Galvokit ir sakykit ką tik norit…
Sėkmės!!!
Mano spėjamas trejetukas:
romas,
Valentinas
ir
WU…
Ligita kovo 13th, 2010, 9:29 pm
Ryti I-asis (:D), jau sakiau kodėl Fredžio nėra!
nerijau, na, aš susilaikysiu nuo tavojo trejetuko vertinimo, nes dar netyčia išsiduosiu už ką pati balsavau :O
Rytis I kovo 13th, 2010, 10:11 pm
Soriukas, turbūt praleidau…
nerijau, paskelbei savo nuomonę kaip koks teisėjas:)
Ligita kovo 16th, 2010, 11:37 pm
Kol kas yra du lyderiai surinkę po vienodą balsų skaičių. Darykit ką nors! ;O
Rolandas kovo 16th, 2010, 11:43 pm
Lifita, o kodel fredzio nera nominacijoje?
Ligita kovo 16th, 2010, 11:46 pm
Dėl to, kad Fredis* praėjusių metų nugalėtojas. Leidžiu jam pailsėt nuo laurų ir aplodismentų. Iki šios dienos prisimenu kaip prizui užsisakė V. Kernagio dainą „Kancaras” B)
Rolandas kovo 17th, 2010, 12:11 am
Ir manęs neįdėjai tarp nominatų, gausi tu:( Kodėl:(((
Ligita kovo 17th, 2010, 12:15 am
Tai pagal mano nustatytą sistemą nesurinkai tam tikros sumelės, kad galėtum būti nominuotas. Teks palūkėti kitų metų!
Rolandas kovo 17th, 2010, 12:20 am
kaip nemėgstu atitikti kokių nors sistemų,kriterijų ar standartų tai tu net neįsivaizduoji:) Todėl ir nepatekau matyt, taip man ir reikia:)
Rolandas kovo 17th, 2010, 12:26 am
Po mėnesio turėsiu kiek laiko. Parodysiu tau kokia esi žiauriai neteisi, kad neįtraukei manęs į nooominatus:) O dabar iki greito pasimatymo, Ligituk:)
Ligita kovo 17th, 2010, 12:26 am
Gerai, vadinasi, nesugraudinau nenominuodama
Ligita kovo 17th, 2010, 12:27 am
Iki!
Rolandas kovo 17th, 2010, 12:31 am
Tiesa, dėl balsavimo. Aš įvykdžiau savo pareigą ir ką tik balsavau už Valentiną. Iki.
nerijus kovo 17th, 2010, 8:07 am
Sakoma: jei neįleidžia per duris, tai įlys per langą…( čia švelniai apie muilą…- narcizui ).
nerijus kovo 17th, 2010, 4:56 pm
Valentinai
Grįžkite.

Gal jau užteks žaisti?..nebeskaudinkit Ligitos
Juk ji to nenusipelnė
Atleiskit mums nelabiesiems išsišokėliams
. kovo 17th, 2010, 5:53 pm
http://static.rateyourmusic.com/album_images/c42b89616dfe8edb6200d6dd0d3bd329/452274.jpg
Rolandas kovo 17th, 2010, 7:45 pm
nerijau, ar tu gali nemyžčioti prie kiekvieno krūmo? suprantu, jog esi besmegenis, tačiau egzistuoja juk sanitarijos taisyklės kažkokios.
Ligita kovo 17th, 2010, 8:18 pm
Rolandai, o tu dar čia? Vakar juk taip dramatiškai atsisveikinom xDD
Rolandas kovo 17th, 2010, 8:30 pm
Užtrukau:) O ir higienos klausimai man yra prioritetiniai…
Rolandas kovo 17th, 2010, 8:38 pm
Higiena ir sanitarija -svarbūs dalykai, kas gali paneigti? O „nerijai” yra nesuderinami su sveiko proto bei normalios psichinės aplinkos sąlygomis. Tokie dvasiškai ir protiškai riboti žmonės neša tik destrukciją bei nusivylimą.Tai -kas liečia blogybes.
O kas dėl reikalų..Ligita, kodėl čia negirdėti fredžio ir valentino džiaugsmingų postringavimų? Neturiu laiko skaityti, kada jie dingo, o gal ne? Be jų bus blogai tavo blog`ui.
Ligita kovo 17th, 2010, 8:59 pm
Bet rašydamas tokius komentarus ir tu prie gerovės neprisidedi. Paprastai kalbant, pastebėjau, kad tyla mano tinklaraštyje įsivyravo po to, kai buvo pareikštas nepasitenkinimas.
„Be jų bus blogai tavo blog`ui.” – kaip suprasti? Nepriversiu žmonių komentuoti. Kaip žinia, apriboti komentarus galiu, bet jų padauginti… nemanau. Jei nenori, nekomentuoja, tačiau nesutikčiau, kad bus blogai, nes visų pirma skaitykit įrašus, kuriuos jums siūlau, nors pastaruoju metu daug dirbu, tai negaliu dažnai rašyti.
Be to, mąstau apie komentavimo taisyklių įvedimą, nes matau, kad jau nebesugebama gana mažoje erdvėje tarpusavyje susitarti ir nesipykti (tai vienas „užsiraukia”, tai kitas). Leidau komentuoti, kone nieko netryniau, rodžiau dėmesį komentatoriams virtualiose aikštelėse, retsykiais kalbindama, štai greitu laiku paskelbsiu rinkimų „Super Komentatorius 2010″ rezultatus. Norėjau parodyti, kad galima gražiai. Negalima, tai ir nereikia.
Valentinas kovo 17th, 2010, 9:22 pm
Rytoj Viktorija Čmilytė, graži ir protinga, stilinga moteris, mano moters idealas, kažkokiame šachmatų turnyre gali laimėti pirmąją vietą ir tapti lygtai Europos čempione. Tai yra svarbiausia dabar. Visi privalome palaikyti šią puikią moterį, tikrąjį Lietuvos veidą. Fredžio akyse ji puolusi, nes ištekėjo nuo Lietuvos. Tačiau tai tik todėl, kad lietuviai vyrai netašyti stuobriai, ką puikiai įrodo ir „diskusijos” šiame tinklaraštyje.
O kur dingo Fredis?
Rolandas kovo 17th, 2010, 9:27 pm
kad neprisidedu, tai sutinku. Rašau kažkokias nesąmones. Nerodau jokių pastangųkažką įdomaus parašyti. Galiu pasiteisinti, kad jau taip siutina tie nerijai, kad negaliu. Koks fredis, ligita, valentinas,racas kažką priekaištauja, tai protingai nors tai daro, o kuomet nerijai, tai visai neįdomu, tiesiogine to žodžio prasme, todėl ir mano atsakymai analogiški. Ir dar.Esu kaltas. Rašau čia, naudojausi tavo, Ligita, erdve, o įrašus rašau atsainiai, nors iš kitų reikalauju kokybės. O jei nuoširdžiai tai aš labai noriu, kad fredis ir valentinas kuo daugiau rašytų pas tave, ligituk.Kuo tu mane negali apkaltinti, tai mano nuoširdžiu noru, kad tavo tinklapis klestėtų…
Valentinas kovo 17th, 2010, 11:02 pm
Čmilytė pralaimėjo švedei ir laimėjo sidabro medalį. Blogai, kad ne auksas, bet vis tiek galime ja didžiuotis. Kur Fredis?
Fredis* kovo 17th, 2010, 11:15 pm
Valentinai, aš tau norėjau parašyti pirmas apie laimėtą sidabrą, bet nespėjau. Tinklaraščių skaitymą dabar riboju – taupau akims, jos man bus reikalingos ir ateityj, vėliau, beje, šiomis dienomis išsiaiškinau, kad labai daug energijos išspinduliuojama per akis. Dabar pavasaris – jėgų taupymo metas dideliems darbams.
kreivarankis kovo 17th, 2010, 11:35 pm
Šaunu,
Apsileidau. Reikia imt pavyzdį iš mūsų moterų.
nors aš pats jau koks pusmetis kai nebežaidžiu šacmatais, tai ir nebe taip sergu už visus. O iki tol visutiniškai kokias 5 partijas per dieną per internetą sumesdavau.
bang kovo 17th, 2010, 11:45 pm
„Kuo tu mane negali apkaltinti, tai mano nuoširdžiu noru, kad tavo tinklapis klestėtų…” :\
. kovo 18th, 2010, 9:30 am
bang, kaip mūsų Konstitucijos žinovas gal galėtų parašyti savo nuomonę dėl tų dviejų niekadėjų apkaltos.
Kiek suprantu, ji pavyks tik tuo atveju, jei KT patvirtins, jog žinomi jų „fokusai” su visomis arogancijomis yra priesaikos sulaužymas.
Ar šiuo atveju galimos kokios tai interpretacijos Konstitucijos dvasioje pvz. – pagal protingumo kriterijų? Gi bet kuriame darbe būtų iškart išmesti už elementariausios darbo drausmės nesilaikymą ir dar su vilko bilietais (ypač neigiamomis rekomentacijomis būsimam darbdaviui)
P.S. Mane įtikino anas bang’o paaiškinimas apie Konstitucijos dvasią
nerijus kovo 18th, 2010, 9:49 am
Taške.
Pakartokite aną bang pasisakymą dėl dvasių…Labai smalsu
bang kovo 18th, 2010, 10:04 am
Man nekyla abejonių, kad balsavimas už kitą yra priesaikos sulaužymas ir parlamentarizmo esmės (rinkėjų valios) iškraipymas. Nebuvimas darbe mėnesį yra niekis, palyginti su vienkartiniu neteisėtu balsvimu.
Ligita kovo 18th, 2010, 10:04 am
tikras lietuvi, iš kur tu vis atsirandi? Prašom niekas neburnoti, galėsiu tik vakare pasitikslinti kas vyksta.
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 10:09 am
Ligitai.
Kažkas nebepatinka mano komentaruose? Gal pakalbėkime aiškiai ir be užuolankų?
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 10:23 am
Pasižiūrėjau: akurat – daug komentarų ištrinta. Cenzūra?
. kovo 18th, 2010, 11:25 am
bang, tai gaunasi – Ezopas visus „apdėjo”- kaip tikras kumetys.
Mes jam mokam algą, jis neeina į darbą, mes jo atšaukti negalim, jis pats neatsistatydina, nors privalėtų tiesiog … nusišauti, jei būtų garbingas žmogus, juolab tautos išrinktasis.
O jei balsavimas kito kortele – Konstitucijos sulaužymas – tai seime tokių ne vienas.
Išvada – apkalta neįvyks, tiedu persona non grata – neįveikiami.
Tikrai keistas tas mūsų laivas… tiesiog dantys trata – gi čia uždelsto veikimo spogmuo tiksi.
nerijus kovo 18th, 2010, 12:43 pm
Karalius nuogas…Tegyvuoja karalius!!!
Kaltinti vien Karalių posėdžių nelankymu- dvigubi standartai:
http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_smn_akt_new.seim_nar_lank_det
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 1:06 pm
Va va – seime tokių ne vienas. Ir ne tik seime – visose valdžios struktūrose.
Beje, aš Ezopui atleisčiau – jis nieko naujo neišrado, o ir jo dainuojama daina, palydint krepšininkus į 2003m. čempionatą, buvo tarsi stebuklingas žodis.
Valentinas kovo 18th, 2010, 1:25 pm
Vyksta Vienos pokylis. Damos vasarinėmis suknelėmis pasipuošusios, vyrai smokingais. Orkestras groja Štrauso melodijas. Rafinuotų manierų vyrai ir moterys sukasi šokyje, kas nešoka, tas šnekučiuojasi prie kavos puodelio.
Staiga į salę įeina girtas, nesiskutęs, smirdantis, apsivėmęs, mėšlinais kerziniais bitais, su suplėšyta fufaike ir tepaluotu kombinezonu tipas ir nori lygiomis teisėmis dalyvauti pokylyje. Netgi drįsta kviesti damą pašokti. Pokylio šeimininkai mandagiai paprašo išeiti, tačiau tipas pasivadinęs „tikru šokėju” pradeda skeryčiotis, stūgauti, vidurį salės imituoti „šokio” judesius. Šeimininkai pakviečia apsaugą ir augaloti vyrukai, užsidėję darbines pirštines (kad neišsiteptų vemalais) ir respiratoriais, (kad patys neapsivemtų nuo „tikro šokėjo” skleidžiamos smarvės) čiumpa šokėją už pakarpos ir veda iš salės. Staiga pasigirsta įžūlus, tarsi skerdžiamos kiaulės, „tikro šokėjo” rėkimas:
Kur demokratija! Aš turiu irgi teisę šokti! Čia cenzūra!
Augaloti vyrukai, užsikimšę ausis 3M gamybos ausų kaištukais (nes pasišlyktėjo „tikro šokėjo” balso tembru), nekreipė dėmesio ir išmetė iš pykčio apsivėmusį ir kažką apie lygias teisęs veblenantį „tikrą šokėją”. Svečiai linksmai aptarinėjo šį personažą ir svarstė iš kur tokie atsiranda.
Pasakos moralė: su kiaulėm reikia elgtis kiauliškai. Jei šeimininkas įleis kiaulę į šokių salę ir duos jai žodį, kitą kartą garbingi svečiai nebeateis.
p.s. Jei kiaulė turėtų nors truputį smegenų, susiprastų, kad jai vieta ten, kur smirda, kur kiaulės prisiėda mėšlo, tada jo prisivalgo, tada išvemia, tada vėl jį suvalgo ir taip iki begalybės. Deja, kiaulė yra piktybinis sutvėrimas, todėl siekia plėsti vėmimo teritoriją. Todėl kiaulėms negali būti jokio pasigailėjimo ir net bandymų su jomis šnekėtis. Kiaulės vieta kiaulidėje.
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 1:38 pm
Pats apie save pasisakei. Su kuo ir sveikinu!
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 1:43 pm
Beje, Valentinai, ar sugebėtum įvardinti kas tau konkrečiai nepatiko mano komentaruose? O tai ūžauji ir nesakai dėl ko.
Gal tau nepatinka, kad aš esu lietuvis? Pats, ko gero, ne? Kitaip iš kur toks piktumas lietuvių atžvilgiu?
romas kovo 18th, 2010, 1:45 pm
Taške, mano supratimu, ką bepasakytų KT, apkaltos rezultatas priklauso nuo laisvo seimo nario apsisprendimo. Tam tikra prasme deputatas ir gali dėti skersą, nes yra gavęs tautos pasitikėjimą (jis toks patinka, koks yra). Bet gali dėti tol, kol Seimas nesiima veiksmų. Tik Seimas atstovauja tautą ir reiškia jos valią. O tauta turi galvoti rinkimų metu.
R.Medinis kovo 18th, 2010, 2:05 pm
Valentinai – pats tekstas gal ir teisingas, bet jau poza kokia… Rafinuotos manieros, žinoma, gražu – lygiai taip pat kaip vasarinės suknelės.. bet tekstas po p.s. (apie kiaules) kažkaip nebeatitiko Vienos pokylio dvasios ir siužeto.. Net nežiūrint tai, kad pokylio svečiai po šokių greičiausiai stiprinsis troškinta nugarine vyno padaže (gal net iš kiaulienos) pats vieno Dievo kūrinio – kiaulės – visuotinis apjuodinimas ir pasmerkimas nedovanotinas tikram džentelmenui. „Tikras šokėjas” – žmogus ir tikrai labiau panašesnis į smokinguotą poną nei į mielą padarėlį rausva knysle ir riesta uodegėle. Tai žmogus, nors ir „nesiskutęs, smirdantis, apsivėmęs, mėšlinais kerziniais batais, su suplėšyta fufaike ir tepaluotu kombinezonu”. Gal galime pratęsti istoriją po išmetimo? Spėju nieko netikėto – vėl prigerti, pridergti ir būti išmestam, be to dar piktam ir nusivylusiam. Ir taip ratu. Tikras džentelmenas (mano subjektyviu ir labai jau naiviu) supratimu – užklydusį svečią nupraustų, deramai aprengtų ir subtiliai paaiškintų šokių, o tuo pačiu ir elgesio taisykles..
kreivarankis kovo 18th, 2010, 2:10 pm
O aš skaitydamas Valentino komentarą tikrai pasijutau socialistu. Reikia duoti beržinės košės visiems – ir kiauliukiškiems snobams, kurie prieš porą dešimtmečių vienas į kitą kreipdavosi „tovarišč”, o dabar vaidinantiems Vienos melynakraujus aristokratus ir tautiniams fašistėliams.
Fredis* kovo 18th, 2010, 2:17 pm
nerijs prašė Valentino grįšti ir Valentinas su trenksmu grįžo
. kovo 18th, 2010, 2:19 pm
Romai, seimūnai laikysi savo reglamento. Jame atšaukimo nėr.
Dar gražiau -vakar Mazūronis senasis pareiškė -tegu atšaukia tie, kurie suteikė mandatą. Lyg nežinotų, toks kelias bus „ant švento Nikodemo”- sekančios kadencijos išrinktiems ir tai, jei Paulauskas surinks tą neįtikėtinai didelį parašų kiekį.
Kad tauta turi galvoti- šventa teisybė. Tai dalis ir galvos – Prezidentą Paksą nušalino dėl to, kad jis gal pasakė vienam vyrukui, kad jo pasiklauso, o gal ir nepasakė. Na ir t.t., atsiprašau, kad senobiškai vadinų tą nušalintą, ne ten kokiu taxium etc.
O dabar šitokioj situacijoj, šitokių kiaulysčių prisikrėtę – ir nepajudinami. Tiesiog pačios rankos prašosi šakių… na, balansuoja LR ant ribos.
TipasK kovo 18th, 2010, 2:27 pm
Gražiai Valentinas parašė. Tik kaip ir ant ko „užsidedamos” pirštinės?:)
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 2:29 pm
Fredžiui.
Kriuksėdamas
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 2:31 pm
Iki sumedėjimo.
bang kovo 18th, 2010, 3:29 pm
romai, tautos pasitikėjimo nepakanka deputatui dėti skersą. Yra nustatytos rinkimų procedūros, išventinimo (priesaika), Konstitucijoje ir kituose įstatymuose nustatytos teisėto elgesio taisyklės.
Fredis* kovo 18th, 2010, 3:43 pm
Kiek suprantu tikras lietuvis yra Visvaldo Marijaus Mažono prototipas, antrininkas. Mažesniame miestelyje vyresnio amžiaus, dar nenusigėrę ir rankose galintys nulaikyti kardą vyrai yra tikro lietuvio idėjų nešėjai ir skleidėjai, toks tipažas yra vyraujantis. Išskirtiniai pagyvenusio periferijos miestelio gyventojo būdo bruožai – nemėgsta Vienos balių, ponų, ypač iš užjūrio, vakarietiškų manierų, toleruoja tik Uspaskich, Paksą, iš dalies Brazauską su Bradausku (Olekos nemėgsta) ir yra gan kategoriški gėjų, žydų ir surūdijusio vamzdžio skulptūros Vilniuje klausimu (Guggenheimo muziejaus – taip pat). Jie dar nemėgsta Leonido Donskio (netikro lietuvio).
Bet ar tai yra blogai? Yra kaip yra, net kreivarankis nuo Valentino atsiribojo.
. kovo 18th, 2010, 4:03 pm
Tikras lietuvis iš tikro ir yra tikras lietuvis…
Baisi mintis, ir dar mano GD.
Viskas stojasi savon vieton- net žmogus, kuris dedasi turįs rafinuotą skonį, aklai laikosi madingų manierų, stengiasi imponuoti tariama erudicija man artimesnis, nes gal toks- kaip ir aš.
O aplink – kiek tų kitokių, gal geresnių, net diplomuotų bakalaurų/ magistrų tiesių ir kreivų , jaunų ir ne visai…
jaunesniųjų Nojaus sūnų, tų. kurie pasijuokė iš girto- bet tėvo – dėl to prakeiktų ir pasmerktų vergauti….
Ir ta vergija amžina, nes jie to net nesupranta. Tiksliau- o tie net nesupranta to. Net nesupranta.
romas kovo 18th, 2010, 4:39 pm
Bang, aš suprantu, kas yra neteisėta, bet jei reikės daryti naują koaliciją, jei, išvijus Karalių ir Sacharuką, pagal sąrašą gali ateiti ne tokie, kokių reikia, tada galima dėti ir skersą. O kas ką padarys be pačių Seimo narių?
bang kovo 18th, 2010, 5:06 pm
Man tai sunku įsivaizduoti, kad KT konstavus, kad tautos mandato neteisėtas naudojimas grubiai pažeidžia LRK, Seimas nepanaikintų tokio asmens mandato ar, juo labiau, tokią praktiką faktiškai įteisintų statuto pakeitimais – numatant pinigines baudas už kiekvieną konkretų atvejį
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 5:26 pm
Fredžiui.
Galite pasižiūrėti į internetinį lietuvių kalbos žodyną.
Manau, kad nepataikei. Yra ir universitetus baigusių žmonių, kurie, matydami blogį, neužsimerkia. Kas lietuvius prilygina tik paksų, uspaskių ir pan. gerbėjams, tas dažniausiai klysta, nes pats nemato viso dabartinio Lietuvos smukimo priežasčių.
Beje, trečią kartą parašysiu (nors Ligita kažkodėl jau du kartus šį teiginį ištrynė) – žodžio gėjus lietuvių kalboje nėra.
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 5:30 pm
Kreivarankiui.
Jei tas, kuris įvardija blogį, yra fašistas, tai ne fašistų nėra iš viso. T.y. gaunasi taip kaip visi, kurie kritikuoja neteisėtus žydų organizacijų veiksmus, yra vadinami antisemitais. Nors apie pačią tautą nieko blogo nesakė ir net nesikėsino tai padaryti.
kreivarankis kovo 18th, 2010, 5:57 pm
bang,
o kaip ten baigėsi dėl mandato Audriaus Butkevičiaus istorija, kadais?…
Fredi*,
kaip sakė Mažonas per vieną mitingą – „paprašyčiau be provokacijų”!
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 6:18 pm
Butkevičius vienas sėdo, nors tai darė ir toliau daro visos seime esančios partijos.
bang kovo 18th, 2010, 6:54 pm
Dėl Butkevičiaus – balsavime dalyvavo mažiau žmonių, nei pagal Konstituciją būtina surinkti balsų mandatui panaikinti.
Aš netgi laikau, kad tokiais atvejais neturėtų būti atimamas mandatas. Visai kas kita, kai paiminama parlamentarizmo esmė ir iškreipiama pačių rinkėjų valia – atkirai pažymėsiu, kad tokio didelio nusižengimo neįžvelgčiau atvejais, kai parlamntaras prabalsuoja už kitą pastarojo nurodymu/įgaliojimu – konkrečiai konkrečiu klausimu (lygtai Andriukaitis taip prabalsavo už kažką šiam per stiklą rodant „už”, taip pat manau, kad nebūtų esminio pažeidimo, jei koks sergantis parlamentaras įgaliotų kitą konkrečiu klausimu konkrečiai prabalsuoti – šiais atvejai būtų tik formalus pažeidimas, na bent jau nevertas Seimo nario mandato atėmimo sankcijos).
Bet to, mano nuomone, čia kitas atvejis. Seimo nariais gali būti renkami teisti asmenys, jei jau rinkėjams toks tinka. Kam nepasitaiko susigundyti pinigais
Valentinas kovo 18th, 2010, 7:06 pm
Ačiū tiems, kurie atkreipė dėmesį į tai, kad nepelnytai įžeidžiau normalų gyvūną kiaulę. Atsiprašau visų pasaulio kiaulių, ypač tų gražių – vietnamietiškų.
Vienos pokylis nėra vieta nusiprausti. Ten reikia ateiti jau kultūringai apsirengusiu ir nesmirdinčiu. Nebūtina mokėti šokti, svarbiausia elgtis mandagiai, kultūringai ir turėti bent jau minimaliai smegenų galvoje. Tai nesusiję su snobizmu. Tai susiję su elementariu intelektu ir kultūra.
Man įdomu kita, kiek turi teršti smirdintis tipas, kad pokylio šeimininkas visam laikui išmestų jį iš salės?
Aurimas kovo 18th, 2010, 7:12 pm
Įdomu, ar gausiu nors vieną balsą, nes aš išvis nesu vertas būti tarp geriausiųjų komentatorių
Rytis I kovo 18th, 2010, 7:45 pm
Jei apkalta tiems „niekadėjams” baigsis slaptu balsavimu, – tada turbūt kažkuris seimūnas šiandien teisybę tarė, sublizgėjo t.s. teisybės krisleliu – „tuščiai mes čia laiką gaištam…”
Jei kiekvienas Seimo suolo „graužikas” jaučiasi svarbesnis už premjerą, ministrą (Graužinienės – „nemoralizuokit!”) ar atiduos jie bent vieną savą šiaip sau, be naudos, išskaičiavimo? Parlamentarai – tokia pati kasta kaip taksistai, policininkai, daktarai, mokytojai… Jie gina savus, o jau paskiau – „visus likusius”.
bang kovo 18th, 2010, 8:01 pm
Ko čia ant tikro lietuvio taip puolama, ką pražiopsojau ?
Apie kiaules .http://img11.nnm.ru/0/3/2/b/6/743436c5dcae264d1a3bdc667ab.jpg
Fredžio kabrioletas nedingo ? .http://img11.nnm.ru/6/0/9/1/e/911c5486d7bd29e0f4ac150bf73_prev.jpg
bang kovo 18th, 2010, 8:07 pm
Apkaltos Karaliui prespektyvą matu tik dėl to, kad sąmoningai paliko pažymėjimą Sacharukui. Kad paatostogavo ir praleido posėdžius, tai niekis, nes gal daugiau nebepraleis nė vieno per visą kadenciją. Susumavus kitų seimūnų praleistų posėdžių skaičių kadencijos pabaigoj, gali paaiškėti, kad ponas Krolis šiuo požiūriu savo pareigas atliko sąžiningiausiai
Ligita kovo 18th, 2010, 8:11 pm
Jau radau kaip tikrai „užbaninti”. Apsispręskit, tik, jeigu galima, nenaudodami necenzūrinių žodžių. Nors mano brolis nesupranta, ką aš ruošiuosi daryti, tiksliau, kodėl.
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:13 pm
Ligita, ką apsispręsti?
Ligita kovo 18th, 2010, 8:15 pm
Apie tikro lietuvio „baninimą” pradėjot kalbėti jūs.
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:21 pm
O tai ką čia spręsti?
Siūlau padaryti balsavimą:
Užbaninti „tikrą lietuvį” ir palikti Valentiną
Neužbaninti „tikro lietuvio” tačiau atsisveikinti su Valentinu amžiams.
. kovo 18th, 2010, 8:24 pm
Šiandien man liūdna GD – gimimo diena.
Jei ne sunku, indėkit po savo postą ar posmą iš begalinio interneto.
Ligita kovo 18th, 2010, 8:25 pm
Bet iš kur tokia nuožmi neapykanta? Tiesą sakant, Fredis* pagal tai, kiek kartų man visokius grūmojimus siuntė, jau seniai turėtų būti „užbanintas”
Taškai, su gimtadieniu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per tas peripetijas praleidau =(
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:26 pm
Tai bus balsavimas ar ne? Nes tuoj nubalsuosiu vienas
Ligita kovo 18th, 2010, 8:27 pm
Valentinai, palūkėk, dar turiu atidengti „Super Komentatorius 2010″ rezultatus. Nebent ir be atidengimo manim patikėsit, kai surašysiu juos į įrašą.
bang kovo 18th, 2010, 8:30 pm
Ultimatumai. Kaip tik Paryžiaus Komunos dienos proga.
Rytis I kovo 18th, 2010, 8:32 pm
Tokiu atveju Karalius nekaltas, – sąmoningai ar ne, bet jis galėjo palikti „pasaugoti”, galėjo gal net pamesti, galėjo palikti darbo vietoje, – tokiu atveju kaltas tik „vartotojas”. Kaltinimą, kad susitarimas buvo padarytas „sąmoningai” bus sunku įrodyti, reiškia – nieko, tušti šoviniai…
nerijus kovo 18th, 2010, 8:33 pm
Valentinai
Neinternetaukit Ligitos
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:34 pm
Kiek laukti?
Ligita kovo 18th, 2010, 8:37 pm
Po vidurnakčio turėtų pasirodyti įrašas…
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:39 pm
ok pakentėsiu
nerijus kovo 18th, 2010, 8:40 pm
Valentinai
Kantrybės.
Bet koks tamsta nekantrus pasidarėte?.. Ne į gerą Jums internetinės paikybės…ne į gerą…
Juk visi turi teisę išsakyti savo nuomonę?..
Supraskim ir Ligitą…
Nebūkim egoistais…
Juk mus tiek daug sieja- Valentinai?..
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:43 pm
Smirdintys ir apsivėmę tikri šokėjai turi šokti priemiesčio aludėse, o ne ant blizgančio parketo. Smirdintis ir apsivėmęs tikras šokėjas neturi teisės lipti ant blizgančio parketo.
Ligita kovo 18th, 2010, 8:45 pm
nerijau, būk atsargus, o tai tuoj vyks balsavimas: „Ko nori komentatoriai? 1. Valentino, Valentino ir tik jo. 2. nerijaus ir tikro lietuvio”. Tačiau čia kažkas slepiama, jaučiu.
kreivarankis kovo 18th, 2010, 8:45 pm
O gal prie „tikrojo” ir nerijų pridėti galima būtų?
Ligita kovo 18th, 2010, 8:47 pm
Dar pradėkit derėtis! O gal visi kartu „užsibaninkim”?
Ligita kovo 18th, 2010, 8:48 pm
Fech, fech.
kreivarankis kovo 18th, 2010, 8:49 pm
jau nė paklaust nebegalima…
Rytis I kovo 18th, 2010, 8:53 pm
Taško, taško -
lietus ar sniegas,
kur gi dabar išeisi
Na gal trumpam – iki „.”
Sveikinu su GD.
Valentinas kovo 18th, 2010, 8:57 pm
Palaikau Kreivarankį dėl Nerijaus.
Taške, kad galėčiau padėti, turiu daugiau žinoti apie jūsų bėdą. Kodėl liūdnas gimtadienis?
nerijus kovo 18th, 2010, 8:58 pm
Taip. Taškai- su pyragadieniu
Nebijau, kad būsiu šalia tikro…
Dėlkreivų rankų, tai dra pagalvočiau?..
Gal geriau kreivos kojos?..
Arba kreivas kaklas?..
Valentinai
…ir Jūs taip kalbat po to, kas tarp mūsų buvo?.. ( visad prisiminsiu tamstos žodžius
)
Ligita kovo 18th, 2010, 8:59 pm
Eikit jūs… tikrą lietuvį lyg ir ruošiamės „baninti” dėl objektyvių priežasčių – antisemitizmo skleidimo, nors abejoju ar vien dėl to.
nerijus kovo 18th, 2010, 9:01 pm
Kas negerbia kitos nuomonės, tas neturi teisės turėti savos…
kreivarankis kovo 18th, 2010, 9:10 pm
Nerijau,
aš gerbiu tavo nuomonę bet kur kas labiau norėčiau ją gerbti kokiame kitame tinklaraštyje. Kad ir pas Artūrą Račą. Sutik, tai kur kas labiau skaitomas puslapis ir jame patalpintus komentarus su tavo nuomone perskaitys kur kas daugiau žmonių nei čia.
Fredis* kovo 18th, 2010, 9:20 pm
Kiekviename iš mūsų tūno dalelė tikro lietuvio. Komentatoriuje Taške ypač akivaizdžios tikro lietuvio užuomazgos, kaip kreivarankyje su Fredžiu*.
Kaip jau minėjau tikras lietuvis tarp vyresnių žmonių yra vyraujantis tipažas, todėl manau, kad labai gerai, kad jis surado Račo išreklamuotą tinklaraštį, kuriame Valentinas propaguoja liberalią vakarietišką mintį. Sekdamas didžiojo mąstytojo L.Donskio pėdomis Valentinas yra antras toks nuoseklus ir atsidavęs šiam kilniam tikslui tolerancijos, atidumo, jautumo vienas kitam spinduliavimo, o kai reikia – ryžtingo pagrūmojimo ir sudrausminimo, propaguotojas mūsų šalyje. Manau, kad tikram lietuviui čia yra jauku ir gera pasiskaityti protingų žmonių minčių. Kaip ir nerijui. Tik bendraudami mes vieni kitus geriau suprasime ir pamilsime.
nerijus kovo 18th, 2010, 9:23 pm
kreivaranki
O kas tamsta toks esi, kad spręstumei už tinklaraščio autorių?..
Kas esi toks, kad nurodinėtumei kam ir kur lankytis?..
Gal, man nuo ryt dienos bulkutes su marmeladu valgyt?..
Jei esi dievas, tai tavo vieta danguje, o ne žemėje, o tuo labiau internete…
kreivarankis kovo 18th, 2010, 9:40 pm
Nerijau,
už Ligitą nuspręsti neturiu moralinės teisės. Šiaip jau mano sąžinė atlaikytų… tik problema, kad techninių galimybių irgi neturiu. Tai ką pasakiau buvo ne sprendimas, o pasiūlymas arba, kaip ne kurie mėgsta sakyti, nuomonė.
Jei nori ryte marmelado, tai valgyk, jei nenori – nevalgyk. Man ką tu rytais valgai, o taip pat neįdomu ką tu galvoji politikos, ekonomikos ar teisės klausimais. Tik kažkaip jaučiu, kad esu verčiamas tame tavo galvojime dalyvauti ir tai nėra man labai malonu. Pakentėti, aišku, galiu. Vardan meilės vieno kitam, anot Fredžio*, bet deja esu užkietėjęs hedonistas ir pas Ligitą jau įpratau prie nesibaigiančios diskursoorgiastinės ekstazės. Todėl stengiuosi ją pratęsti kiek įmanoma ilgiau, o nuo kančios pabėgti.
Valentinas kovo 18th, 2010, 9:52 pm
Padėtis prastėja. Tikrojo šokėjo sėbras, demonstruoja visišką savo neatitikimo aplinkybėms nesupratimą. Kuo toliau, tuo labiau šokių parketas teršiamas tikrojo šokėjo ir jo sėbro kerzavais batais. Sėbras šūkauja: visi turi teisę šokti, tu nesi dievas (čia taip geriausiam šokėjui sako), kas tu toks, kad man nurodinėtum kaip man šokti? Ar ateis galas šiam nevaldomam chaosui. Štai vienas puikus, patyręs šokėjas veteranas, stovi kampe susigūžęs it taškas. Jam liūdna, nes šiandien jo gimimo diena, tačiau visą dėmesį susigriebę tikri šokėjai su sėbrais. Tikri šokėjai visada ir visur prisirenka pilną burną mėšlo ir užpuola padorias šokių vietas stūgaudami – ir taip iš burnos uždrabstydami padorius šokėjus mėšlu – savo mėgstamiausius šūkius:
Visi turi teisę į nuomonę! Tas kas negerbia kitų nuomonės, neturi teisės turėti savo! Demokratijoje visi lygūs, mes irgi turime teisę šokti!
Salėje pradeda smirdėti. Ar baigsis pagaliau visa tai kada nors? Ar pokylio šeimininkui nesvarbu, kad salėje nekoks kvapas? Ar sustabdys kas nors mėšlokratijos antpuolį?
Pabaigos pradžia prasidės po vidurnakčio…
romas kovo 18th, 2010, 9:57 pm
Čia Taškui gimimo dienos proga:
Tegul nevykusiai pėstieji laksto per balas
O vanduo per asfaltą teka upe
Nėra aišku praeiviams šią apniukusią dieną
Ko aš linksmas šiandieną toksai
O aš groju armonikėle stebimas praeivių
Apgailestaudamas, kad gimtadienis tik kartą per metus
Atskris netikėtai stebukladarys žydru sraigtasparniu
Ir parodys už dyką kiną
Pasveikins su gimtadieniu
Ir tikriausiai paliks dovanų penkis šimtus porcijų „Eskimo”
O aš groju armonikėle stebimas praeivių
Apgailestaudamas, kad gimtadienis tik kartą per metus
Apgailestaudamas, kad gimtadienis tik kartą per metus
kreivarankis kovo 18th, 2010, 10:01 pm
romai,
tikėkimės ne tas stebukladarys su sraigtasparniu, kuris paskutinį kartą dalino saldainius su užrašu „kietas riešutėlis”
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 10:05 pm
Valentinai, ir ko tu taip skleidi tą smarvę? Negali nesmirdėti?
Štai ką reiškia šiuolaikinis auklėjimas, kada gailima beržinės košės.
Ligita kovo 18th, 2010, 10:09 pm
Apsiraminkit, ož…
Ligita kovo 18th, 2010, 10:10 pm
Kaip man negera, negaliu.
romas kovo 18th, 2010, 10:11 pm
Čia, Kreivaranki, įkvėptas paskutinio tavo įrašo, pasinėriau į sentimentus. Pamaniau, kad Taškas buvo kažkada mažas ir laukdavo 18.15 mergaitės prie televizoriaus pilko ekrano kampe. Ėmiau ir išverčiau, kaip kokia Borkengaginienė, dainelės žodžius. Kai taškas skaitys, muzika jam skambės, nes netikiu, kad vaikystėje neužkniso:)
romas kovo 18th, 2010, 10:14 pm
Nors gal Taškas yra vyresnis. Aš nežinau, todėl fantazuoju.
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 10:16 pm
Bang.
Net pats Valentinas nežino dėl ko jis taip elgiasi – negali paaiškinti.
Gal dėl kokių nors komentarų net ne šitame tinklapyje (nes čia rašė – „niekada negalvojau, kad tikras lietuvis yra pagyvenęs žmogus, nes tokias nesąmones rašinėja”)? Nuolat kritikuoju rusofilus, lenkomanus, žydomasonus, stalinistus, pokario banditus, pederastus, interneto išvietę Pipediją, visokius vagis ir t.t, ir pan. Įdomu, kieno iš mano kritikuojamų netikėlių interesus jis atstovauja?
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 10:19 pm
Ligitai.
Kaip manote, ar visada yra teisinga auklėti vaikus be beržinės košės?
Ligita kovo 18th, 2010, 10:22 pm
Nieko nemanau. Skendėju kitoj galaktikoj. Galva po vandeniu.
Valentinas kovo 18th, 2010, 10:26 pm
Neliūdėk jei draugai
Neaplanko tavęs
Tai žinok jie nebuvo tikri
Tu uždek žvakutes
Tra lia lia lia lia lia
Šiandien tavo diena
Gimimo diena
Taip dainavo kadais
Dar jauna Džordana
Kad ir keista
Ji buvo teisi
Kad ir keista, teisus
Andrius jaunas dar toks
Rėkė seniai
Tu liūdėt nebijok!
Tu liūdėt nebijok
Nes tiktai liūdesy
Nes tiktai liūdesy
Sielos džiaugsmas
Kokios kvailos ir naivios
Lietuviškos žvaigždės
Kaip kvailai ir beviltiškai
Bando jos guost
Kaip kvailai ir beviltiškai
Aš bandau kurt
Su gimimo diena!
Atsikimškit alaus
Kad ir kiek jums sukako
Tai ne tiek jau ir daug!
kreivarankis kovo 18th, 2010, 10:31 pm
Ligita,
labai gerai, kad paminėjai vandenį. Tik nelabai gerai, kad panardinai po vandeniu savo galvą. To visai nebūtina daryti, užtenka kaip Pontijui Pilotui simboliškai į jį panardinti rankas. Ir užtenka – reikšmė ta pati. Taip pat nelabai gerai, kad vis dar tikiesi išlikti Katinu Leopoldu, kuris prie bet kokios progos kvietė gyventi draugiškai. Labai abejoju, kad rengiant nukryžiavimo procedūrą Katinas Leopoldas, panardinęs galvą po vandeniu labai daug kuom skiriasi nuo rankas besimazgojančio Judėjos prokuratoriaus. Tai vyksta tau panosėje ir nuo to niekur nepasislėpsi.
. kovo 18th, 2010, 11:01 pm
Ačiū visiems, o va, ką man kažkas iš chebros atsiuntė – su gilia potekste, rimtai
http://www.youtube.com/watch?v=FZy15f5OKms
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 11:07 pm
Ligitai.
Nesutinku, kad aš skleidžiu antisemitizmą – net policija su prokuratūra nustatė, kad to mano komentaruose nėra.
Beje, tikras faktas.
Fredis* kovo 18th, 2010, 11:11 pm
tikri graikai nuo nepakeliamo gyvenimo išėjo į gatves, kodėl visas Pasulis prieš juos ir Merkel su Sarkozy ir Grybauskaite neištiesia jiems pagalbos rankos?
http://www.lrytas.lt/-12689376801267225664-graikijos-pasirinkimas-keistis-ar-sk%C4%99sti-nuotraukos.htm
tikras lietuvis kovo 18th, 2010, 11:18 pm
Taškui.
Rusiška ruletė. Beveik.
Fredžiui.
Graikija, man rods, dabar tegul pagyvena kaip mes ir išmoks gyventi. Tokios pamokos jiems reikėjo.
Rytis I kovo 19th, 2010, 12:12 am
„Chebros” palinkėjimas truputį primena lietuvių „įnašą”:
http://www.youtube.com/watch?v=PBy2qvhv83M&feature=related
bang kovo 19th, 2010, 9:07 am
„tikrą lietuvį lyg ir ruošiamės “baninti” dėl objektyvių priežasčių – antisemitizmo skleidimo” – na, antisemitizmo skleidimas tikrai nėra objektyvus faktas, kol tikras lietuvis už tai nėra nuteistas
Gali būti subjektyvus tavo, jei tu taip manai, arba kito galvoje gimęs (Valentinai
)
Valentinas - netikras lietuvis kovo 19th, 2010, 9:22 am
Kaip ir Račo atveju taip ir pas Ligitą vidinė tvarka tinklaraštyje neprivalo būti teisiškai reglamentuota ir vertintina. Užtenka subjektyvaus šeimininko noro ar nenoro bendrauti su kokiu nors komentatoriumi. Niekas negali priversti Ligitos bendrauti su kokiu nors tikru šokėju, jei ji to nenori. Lygiai taip pat niekas negali priversti manęs čia lankytis, jei čia aš sutinku man nemalonių personažų. Teisiniam vertinimui čia ne vieta, juo labiau, kad jis yra ribotas ir leidžia troliams parazituoti ir klestėti.
Rytis I kovo 19th, 2010, 9:52 am
Graikai – patys patys laimingiausi, nes jie nemoka mokesčių… Jei pusę dienos vartaisi saulėtam pajūryje ir ūžauji vakarėliuose, ką gali kitaip pasakyti apie didelę Graikiją?
bang kovo 19th, 2010, 10:18 am
Aš netaikiau jokios teisės normos, o pasakiau tik dėl „objektyvumo” sąvokos.
„niekas negali priversti manęs čia lankytis” – tikrai neverčia, kaip ir visų kitų
Valentinai, esi šiandien kažkoks per daug sudirgęs. „Niekas negali priversti Ligitos” taikai tik tikram lietuviui, o pats faktiškai šantažuoji, vargšė visiškai pasimetus
. kovo 19th, 2010, 10:56 am
Dar kartą dėkoju už sveikinimus, vakar kažko raidėlės buvo mažokos ir vis ko tai šmižinėjo:
Ligita sveikindama kažkodėl atsiprašė… Gal pagalvojo, jog ateity būt gražu visus klubo narius sveikint?
Valentinai, taip jau visada man su tom gimimo dienom – liūdna, kad sensti. Kai buvau jaunas- koketuodavau ta tema pats prieš save.
Ir man atrodo, kad pagal tokią seną sovietinę dainą, net be kelių dienų nabašnikui reikia optimizmo:
Vsia žizn vperedy,
Nadejsia i – ždi!!!
Romas išvertė krokodilo Genos dainelę, dar ir dabar skamba Tomkaus bosu. Labai tinka prie šiandieninio nektaro – rasalo…
Fredis* kažkodėl mane pavadino tikru lietuviu… Negi tai komplimentas? Kažkas ne taip… juolab, kad ta asaba man priminė apie rusišką ruletę…
Nerijus apie pyragus , bet labiausiai nustebino Kreivarankis – pabrėžtinai nemėgstantis buvusių sovietmečio parteigenose ir kiek pamenu (ar įsivaizduoju) kritikavusio dr Marą – pats prašneko apie Katiną Leopoldą… Pagalvojau, pabandytų jis su bendraamžiu kokiu anglu ar amerikonu pajuokauti ta tema, tektų labai ilgai ir nuobodžiai aiškinti apie ką čia… ta prasme, kad kiekviename mūsų tasai laikotarpis (kaip ir mažas Stalinas) sėdi ir nieks jo neištrins… Kaip ir anuos komentarus su nuoširdžiais ruskais žodelyčiais tikrai juokingame skaudžiame, ne – skausmingame – plaukime ant ledo…
Rytis I sueiliavo apie ne tik tašką (mažą taškelį), o ir taškymąsi …ir net ne seilėmis…gal pvz. mano dažnomis banalybėmis, o gal – genialiomis mintimis…
Ačiū… vietoj šypsenelių – daugtaškiai- jau geriau nušokti nuo stogo negu atvirkščiai…
Musė kovo 19th, 2010, 11:11 am
Taškiuk, nors ir pavėluotai, sveikinu su gimtadieniu! Linkiu patirti daugybę įdomių ir linksmų dalykų gyvenime!
Bučiuoju ir siunčiu muzikinį sveikinimą
http://www.youtube.com/watch?v=s2XzoA94Zws
Musė kovo 19th, 2010, 11:13 am
Taške, mano sveikinimas dar kabo nepatvirtintas
kreivarankis kovo 19th, 2010, 1:14 pm
Taške,
).
sveikinu su gimtadieniu, kiek pavėluotai. Tiesiog kažkaip nespėjau, nes reikėjo aiškintis su visokiais personažais, niekaip nesugebančiais pasikeisti pampersų.
Daug džiaugsmo tau ir sveikatos. O jos tau šį ankstyvą rytą, kiek supratau, teikia rasalas… (ta prasme rasolas, tas kur iš agurkų sloviko, o ne rašalas, taip?
Dėl to sovietmečio, tai ne tas, kad aš jo pabrėžtinai nemėgstu, tik kartais imu nesuprasti raginimų priimti jį kaip savą (dr. Maro nesu kritikavęs, net to įžymiojo straipsnio nesu skaitęs, nebesuspėju visko), tarsi pas mus kada nors buvo kitaip. Tačiau aš tai laikau ne sovietmečio, o socializmo ilgesiu, kai buvo dešros, silkės, duonos, vodkos, žigulinio alaus, ledų „Plombyras” ir daug laisvo laiko knygoms skaityti. Tik knygų nelabai buvo, bet buvo galima per blatą gauti. Nereikėjo taip skubėti ir verstis per galvą. O ir jaunesni visi buvo, nors aš tai ir dabar nesu labai senas. O nepatinka man tai, kad tuometinėje idilijoje, regis, reikėjo arba durnavotam būti arba labai, labai mokėti prieš daug ką užsimerkti.
. kovo 19th, 2010, 8:17 pm
Nuoširdus ačiū Musei ir Kreivarankiui.
Imkit iš manęs pavyzdį