Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Ei, ar jūs galvojat, kad normalu, jei mano tinklaraštyje beveik visą savaitę nepasirodo nė vienas naujas įrašas? Aš tai galvoju, kad visiškai nenormalu ir netgi neatleistina. Pas mane juk turi sproginėt fejerverkai, skraidyt oro balionai bei panašios velniavos dėtis. Bet… Universitete visi į mane žiūrėjo žiūrėjo kaip į ketvirtakursę, kuriai ant nosies bakalauro darbo gynimas, tai ėmiau ir patikėjau. Nutariau, kad kelias artimiausias savaites būsiu itin pašėlusi rimta. Žodžiu, dėl to ir įrašų nėra. Taigi, nemanykit, kad man tinklaraštininkės depresija.
Ir naudodamasi tarnybine padėtimi proga, norėčiau gaut iš jūsų kuo daugiau įvairiausių minčių apie profesoriaus Vytauto Landsbergio viešąsias kalbas. Patinka? Nepatinka? Priverčia susimąstyt? Kažkuo panašu į žymiųjų oratorių kalbas, o gal tai – skirtingos planetos? Galbūt esate kokio nors Lietuvos ar užsienio oratoriaus gerbėjas? Kodėl?
Be abejo, derėtų ir man jums šį tą šia tema papasakot. Tikriausiai jau tuoj. Arba ne, jeigu persigalvosiu. Ot.
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Fredis* gegužės 15th, 2010, 9:45 pm
Ligita – V.Landsbergis yra jėga,
na, maždaug tokia kaip krepšinyje A.Sabonis,
poezijoje – S.Geda, o tarp tinklaraštininkų-komentaorių – Valentinas, Fredis, romas, kreivarankis (jis dar ir tinklaraštininkas) ir Co.
V.Lansdbergis – tai Sovietų Sąjungos griūties rytų Europoje vienas simbolių (L.Walensa, V.Havelas).
Dabar V.Lansbergis jau nėra labai didis oratorius, tapo lyriškesnis, kamerinis, šmaikštus, pašiepiantis, humoristiškas, atlaidus ir nepaprastai tolerantiškas, bet vis dar tikslus ir kandus.
Sąjūdžio tarybos ir Atkuriamojo Seimo pirminiką reikėjo pasiklausyti prieš dešimtmetį – du. Kvapą gniaužiantis oratorius visų pirma pasižymėjęs geležine logika, argumentacijos tikslumu ir nors buvo humanitaras – buvo ypač tikslus ir skrupulingas savo kalbose ir pasisakymuose teisinėmis formuluotėmis. Ypač tarpautinės teisės – tautų apsisprendimo savarankiškai gyventi ir t.t..
Tweets that mention 0 procentų - Ligi Dangaus -- Topsy.com gegužės 15th, 2010, 9:51 pm
[...] This post was mentioned on Twitter by Blog’ų metraštis. Blog’ų metraštis said: 0 procentų: Ei, ar jūs galvojat, kad normalu, jei mano tinklaraštyje beveik visą savaitę nepasirodo nė vienas n.. http://bit.ly/9I4G6v [...]
kreivarankis gegužės 15th, 2010, 10:07 pm
Ligita,
ir vėl tos mąstyti verčiančios užduotys. Kankynė kažkokia.
Ligita gegužės 16th, 2010, 12:30 am
kreivaranki, tikrai neverčiančios! Neverčiu, leidžiu pasisakyti laisva valia
Nebent tu čia kažką bandei susukti, jog V. Landsbergio kalbos yra mąstyti verčiančios užduotys. Cha, įraše parašiau „Priverčia susimąstyt?”, dabar rašyčiau „Paskatina susimąstyt?”, nes kai verčia, vis dėlto nėra gerai. Bet man šiek tiek keistoka, kad tu būdamas viena koja – filosofijoje, o kita – teisėje, nemėgsti mąstyt. Nors, tiesa, ir pats Albert Camus yra rašęs: „Pradėti mąstyti – reiškia pradėti save pribaiginėti.” Įdomiausia, kad savo veikla būtent taip jis darė! Daug mąstė.
Fredi, o aš kaip tik naujausias jo kalbas (2005 – 2010) pasirinkau, vadinasi, nagrinėsiu ne pačią viršūnę. Visgi tą geležinę logiką, argumentacijos tikslumą ir jose galima įžvelgt, nes jau taaaip „sukalta”. Ech, gaila, kad į temą man daugiau vien filologiniu aspektu žiūrėt reikia, nes buvau užsimojusi tyrinėt poveikį visuomenei, bet staigiai apramino. Esą per platu. Galbūt, juk velniažin kaip tą poveikį padoriai ištyrinėt ir ar išvis realu. Šiaip man iš jo kalbų itin patiko ta, kuria jis pristatė savo bičiulio knygą. Kadaise per Knygų Mugę kalbėjo. Sakytum gerumo įsikūnijimas =)
Fredis* gegužės 16th, 2010, 8:03 am
„V.Landsbergio kalbų poveikis visuomenei” – na, ir tema būtų
Kai prabus Taškas galės parašyti ką jaučia klausydamasis šio politiko ir visuomeninio veikėjo kalbų. 100% nesuklysiu pasakydamas, kad daugeliui jos kažkodėl yra atgrasios, nors logiškai, gramatiškai sukaltos yra tiesiog nepriekaištingai.
Daugelis žmonių pasąmonėje nėra laisvi, neužtikrinti savo pragyvenimo lygiu, o gėrybės elektros, mazuto, dujų pavidalu teka iš rytų, mūsų žemės produktai teka į rytus, o V.Landsbergio kalbos jų manimu prekių mainus varžo, rūstyna, pykdo sėdinčius Rytuose galinguosius, autokratus, monarchus, vergvaldžius.
. gegužės 16th, 2010, 9:27 am
„Ateina genijai ir vėl išnyksta,
Atėjo Lxxxxxxx – visiems laikams”
Jau neprisimenu kurio poeto šios eilutės, sovietmečiu buvo koktu nuo jų, dabar manau, jog tai genialios, nes Leninas iš tikro atėjo istorijon visiems laikams. Koks, čia jau kitas reikalas.
Tos eilutės puikiai tiktų ir Landsbergiui. Nesvarbu, patinka ar nepatinka, bet istorijon atėjo visiems laikams. Vien tai, kad įgijo pravardę – Tata jirgi daug reiškia, juolab, kad taip kartais profesorių pavadina nebūtinai nėmėgstą jo.
Asmeniškai manau, jog prie visų neabejotinų prof. Landsbergio nuopelnų, vis tik politikoj ir jis yra padaręs klaidų.
Ir tai yra natūralu. Blogiau, kad didžio žmogaus klaidos skaudesnės.
Man patinka tokio su ūsiukais, gimusio tą pačią dieną su Ligita užstalės kalbos. Va, ten tikrai yra apie ką pamąstyti…
Fredis* gegužės 16th, 2010, 10:20 am
V.Landsbergis buvo įvardinęs vieną savo klaidą – per daug pasitikėjo žmonėmis, ypač tais, kurie užėmė vadovaujančias pozicijas okupacijos metais – komunistais.
Viena labai paplitusi nuomonė kodėl mes dabar gyvename taip kaip gyvename, kodėl taip sunkiai vyksta pertvarkos, kodėl atsilikome nuo estų (kandidatai įsivesti Eurą) – neįvykdyta desovietizacija.
Blaiviai žiūrint desovietizacijos įvykdymas mūsų šalyje buvo utopija, nes tam reikia turėti politinės valios ir žmonių, kurie tą valią išreištų. Mūsų visuomenės struktūra, nusiteikimas ir bevališkumas niekaip negalėjo sudaryti prielaidų desovietizacijos įgyvendinimui.
Neseniai mirusio LRT tarybos pirmininko gyvenimo istorija yra puiki bevališkumo ir orietyrų praradimo iliustracija. Mažametis buvo stribų kankintas, sumuštas iki sąmonės netekimo, kalintas, ištremtas, tėvai – taip pat, o jis vis tiek šlovino komunistus, palaikė dabartinę nomenklatūrininkų šutvę ( jų ruporas – „Siaurovizija”). Socialistai ir marginalai mus labai tempia žemyn, jokios radikalios reformos nėra įmanomos, o tik tylus merdėjimas.
Kiti, pav. R.Valatka mūsų nesėkmes ir atsilikimą nuo estų aiškina labai savotiškai – todėl, kad esame katalikiškas, o ne protestantiškas kraštas.
romas gegužės 16th, 2010, 10:34 am
Taške, ne klaidų padarė, o padarė ne taip, kaip dauguma norėjo. Ypač keistai kartais atrodo siūlymas pripažinti savo klaidas. Žmogus pats turi jaustis klydęs, nes kitaip tai – siūlymas atsisakyti pažiūrų, vizijų ir tikslo. Lietuviai nepatenkinti savo norų išsipildymu ir mėgina rasti kaltą. Visada kalti, kurie kažką darė ir niekad nėra kaltas vienas iš jų. Jei Landsbergis klydo, kiti juk galėjo neklysti. Dauguma negali būti patenkinta savo gyvenimu, nes visi klydome daugiau, nei darėme gerų sprendimų.
. gegužės 16th, 2010, 10:46 am
Ne viskas taip paprasta, gyvenime nebūna vienareikšmių atsakymų, kaip ir grynai juodų/baltų spalvų.
Pvz. „komuniagos” Algirdo Butkevičiaus teigimu, jei nebūtume užsiėmę indėlių gražinimu ir mokėję kompensacijų už mišką, turėtume apie 7 milijardus sutaupytus, panašiai, kaip ir „lėtapėdžiai” – kurie to nedarė.
Kitas dalykas konservatoriai, būdami opozicijoje irgi elgėsi kai kada nevalstybiškai, privertę didinti atlyginimus biudžetininkams, kas vėl kainavo porą milijardų, o naudą gavo faktiškai viršininkai, ne vargšės bibliotininkės.
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 11:29 am
Toks jau žmogus tas Landsbergis – norit ar nenorit, anksčiau ar vėliau, bet vistiek teks jam paminklą statyt
romas gegužės 16th, 2010, 11:41 am
Taške, buvo laikas, kai Vagnorius paprašė žmonių neišimti indėlių iš banko ir nešluoti parduotuvių. Visų pirma, tai realiai nebuvo rublių pagal taupomųjų knygelių įrašus. Vyriausybė pažadėjo, kad neišėmusiems indėlių. bus kompensuota. Apie ką šneka šitas Algirdas Butkevičius? Gal, kai jis bus valdžioje, reikės nekompensuoti dabartinio pensijų praradimo? Ir beje, žmonių santaupos yra žymiai labiau uždirbtos, nei pensijos. Nėra jokių pateisinimų žmonių sukauptų pinigų arba turto nusavinimui visų naudai. Jei Butkevičius yra toks rūpestingas, tegul suagituoja socialdemokratus savo sukauptą turtą atiduoti valstybei. Ten irgi bus milijardai. Labai lengva kalbėti apie svetimą nuosavybę.
Rolandas gegužės 16th, 2010, 1:57 pm
Fredi, klausi kodėl mes atsilikome nuo estų, atsakymas daugiau nei lengvas-mes niekada jų ir nebuvome prisiviję. Dar sovietiniais laikais estai lietuvius buvo palikę toli toli. Gal iš dalies ir suomių dėką, jų tarpusavio tampraus ryšio pasekoje, tačiau faktas, kad net eilinis estukas jautėsi pranašesnis už eilinį lietuvį ar latvį. Bent jau ekonomine prasme.
Labai klastingas/tendencingas Landsbergio teiginys esą jis „per daug pasitikėjo žmonėmis”, nes veikiau buvo priešingai. Klastingas, kadangi jį priėmus už tiesą, sektų logiška išvada, kad Landsbergis neklydo, viską darė gerai, o blogieji komunistai viską sugadino ir iškreipė tatos mokymus, todėl dabar estai mus aplenkė ir tuojau įsives Eurą.
Iš esmės mūsų visų nelaimė yra okupuotos provincijos sindromas. O iš esmės ir grynas povincialumas. Kas tokie yra, tie dabartiniai mūsų teisėjai, politikai, valdininkai ir ministrai, iš kur jie atsirado? Tai okupuotoje, agrarinėje provincijoje užaugę žmonės, kurie savo brendimo laikotarpiu nieko gero nematė, tik tėvų pavyzdį ir pamokymus, kad „vogti iš valstybės” yra gerai. Dauguma jų kilę iš kaimo. Pirmos karto miestiečiai, be jokių tradicijų, garbės kodeksų, suvokimo. Biografija vienoda-darželis, vidurinė, po to aukštoji mokykla, dažniausiai Vilniuje. Susaistyti priklausomybe klasiokų, kurso, o „šustresni” ir medžiotojų būrelių „amžinų draugų” susitikimų ir įsipareigojimų. Jų elgesys determinuotas. Programa aiški ir konkreti-reikia vykdyti ne įstatymų, oklasiokų, kurso draugų, pirties draugelių prašymus, kadangi tai yra garbinga, o iš valstybės vogti galima, kadangi taip dar tėveliai mokė. Fredi, tas tavo skirstymas į komunistus, socialistus, marginalus, koncervatorius, ar kitokius, bei blogybių ieškojimas tame yra naivus ir nepagrįstas. Iki tokio visuomenės skirstymo reikia evoliucionuoti, tam reikia laiko.
Fredis* gegužės 16th, 2010, 4:04 pm
romas gali paaiškinti ar yra tinginystės, neveiklumo, polinkio truputėlį apsivogti genas.
Eks ekonomikos ministras Julius Veselka: – kiekvienas vyriausybės posėdis prasidėdavo nuo „Draugystės” viešbučio privatizavimo (neįtraukimo į viešąjį aukcioną) klausimo (iš liudijimo Seimo komisijai).
Spėju, kad vogimo geno nėra.
Galimi du požiūriai:
sukrypusį, niekam tikusį namą reikia nugriauti ir pastatyti naują ir šiuolaikšką,
kitas – po truputį, žingsnis po žingsnio iki begalybės remontuoti senąjį.
Pirmas požiūris lyg ir būtų teisingesnis, tik kur išsikraustyti žmonėms kai vyksta remontas? Todėl ir sėdime nereformuotame name, darbininkai kažkuriame kampe krapštosi, visos patalpos uždulkėjusios, žmonės čiaudi, susirgo lėtinėmis ligomis, juos kankina astminiai priepuoliai. Apsukresni išsinešdino, turtingieji seniai pasistatė savo atskirus namus. Ir ne vieną.
WU gegužės 16th, 2010, 7:10 pm
Ar kas nors žiūri LNK savaitės įvykių top 5, kalba Romanovas. Arba jis genijus, kurio aš nesuprantu, arba jis visiškas idiotas, kuriam vieta tarp minkštų sienų. Ir jis yra vienas iš turtingiausių Lietuvos žmonių. Eilinį kartą pasitvirtina, kad pas mums pinigus daryti nereikia didelių protinių gebėjimų, svarbu atsidurti reikiamu laiku, reikiamoje vietoje.
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 8:01 pm
WU,
primesk – aš esu šioks toks Žalgirio sirgalius
WU gegužės 16th, 2010, 8:06 pm
Kreivaranki, aš irgi.. :/
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 9:10 pm
kas dėl to Romanovo ir apie jo atsiradimą „reikiamu laiku, reikiamoj vietoj”, tai galbūt čia ir yra ta „nematoma rinkos ranka”.
O šiaip Žalgirio vyrų gaila. Nes jei dabar nusispjautų ant visko, tai tarsi anokie jie profesionalai. Nors būtent kaip prafesionalai aš nemanau, kad jei turėtų kaip stachanoviečiai kokie dar papildomai trenerio pareigas eit. O jei varytų sukandę dantis ir laimėtu, tai tas Romanovas galėtų paistyti, mol žiūrėkit, kai Maskoliūną nuėmiau ir laimėjom, ar aš neteisus, o tas Maskoliūnas tipo toks liurbis, kad geriau jau komandai be jokio trenerio …
Aurimas gegužės 16th, 2010, 9:17 pm
Jis geras kalbėtojas. Man visuomet patinka jo elokvencija. Beje, praeitais metais, kai vyko Nacionalinis diktantas, aš jo pavardę blogai parašiau, ir padariau pačią pirmą klaidą antrame žodyje. : )
WU gegužės 16th, 2010, 9:18 pm
Aha, bus žiauru, jei Žalgiris sugebės laimėti, nes tas beprotis atrodys esąs teisus.
Aurimas gegužės 16th, 2010, 9:18 pm
O kas vyksta su tuo „Žalgiriu“? Aš nesuprantu.
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 9:23 pm
Nieko tokio, Aurimai. Svarbiausia, kad tau Romanovo „elokvencija” patinka.
Aurimas gegužės 16th, 2010, 9:27 pm
Aš nesakiau, kad man ji patinka, aš rašiau, kad man visai patinka Landsbergio kalbos. O kas vyksta su „Žalgiriu“ taip ir nežinau…
romas gegužės 16th, 2010, 9:32 pm
Aš nuo Aurimo elokvencijos nulūžau ir beveik atlūžti negaliu
Bet tarptautinius žodžius mokytis reikia, Aurimai. Aš tiesiog iš nekikėtumo
romas gegužės 16th, 2010, 9:34 pm
Čia, Aurimai, Romanovui labai ta elokvencija tinka
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 9:36 pm
romai,
žinok, mane irgi pramušo. Jau imu įsivaizduoti Aurimą po kokių 40 metų, kai jis bus itin solidus ir autoritetingas kokio nors univiero habilituotas šulas, o jo paskaitas apie kalbėjimo ir rašymo įgūdžius atidžiai konspektuosis šimtai stropių lituanisčių.
. gegužės 16th, 2010, 9:38 pm
romai, idėja suagituoti socdemus dėl poros milijardų gera, nors ir utopinė.
Man dažnai atrodo, kad mūsų politikai iš vis nemoką mąstyti valstybės kategorijomis. Geriausiu atveju pakyla iki partinių, o ir tos mūsų partijos savotiškos – socdemai gina kapitalą, konservatoriai – „paprastą žmogų”, taigi- jie faktiniai socdemai, bent jau arčiau tokių
Estai pragmatikai, jokių indėlių gražinimų, jokių žemės kilnojimų, privatizacija be prichvatizacijos ir atrodo- jokių restitucijų.
Aurimas gegužės 16th, 2010, 10:00 pm
O ką aš blogo parašiau, kad dabar visi šaipus ir negali „atlūžti“?
Aurimas gegužės 16th, 2010, 10:14 pm
šaiposi*
Fredis* gegužės 16th, 2010, 10:21 pm
visi šaipūs,
man patinka Aurimo elokvencija, profesoriumi VU būsi už 20 metų, konspektuos lituanistai ir lituanistės, santykis bus 50:50.
Nors nekonspektuos niekas, bus kitos mokymosi technologijos.
Svetur nekonspektuojama jau dabar.
romas gegužės 16th, 2010, 10:34 pm
Aurimai, nesišaipau. Labai gerai apibūdinai Romanovo pasisakymus. Gal ir netyčia, bet man patiko.
Aurimas gegužės 16th, 2010, 11:03 pm
Aš išvis nieko apie jį nenorėjau rašyti. Aš tik rašiau komentarą įrašo temai. O po to paklausiau dėl „Žalgirio“, nes mačiau, kad jūs pradėjote diskutuoti. Ir norėjau sužinoti, kas su juo vyksta, nes nelabai suprantu, nes nesidomėjau. O dabar norįs visai suvokti viską.
romas gegužės 16th, 2010, 11:13 pm
Aurimai, tu pasisakei į temą, bet WU su kreivarankiu kalbėjo apie Romanovą prieš pat tavo komentarą. Netyčia taip gerai gavosi, kad aš vos nuo kėdės nenukritau
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 11:17 pm
nu jo, jei taip būtų suskelta siekiant pasišaipyti iš Romanovo… Bet tai buvo pasakyta nuoširdžiai ir apie Landsbergį.
Aurimas gegužės 16th, 2010, 11:20 pm
Bet jūs šaipėtes iš manęs, tad va kodėl aš sunerimstu ir pradedu rašyt kvailai.
kreivarankis gegužės 16th, 2010, 11:24 pm
O Viešpatie, vargšas vaikas
Rolandas gegužės 16th, 2010, 11:35 pm
Fredi, perskaičius šio įrašo tavo pirmajį komentarą, kyla prieštaringų abejonių. Oratorius yra asmuo, turintis iškalbos patirtį. Iš tavo minčių gali pasirodyti, kad oratorinės praktikos patirtis, Landsbergio atveju, veikė priešingai – jo oratorinės savybės su metais tik prastėjo.
Fredis* gegužės 17th, 2010, 7:33 am
Rolandai, žinoma, kad taip, nes jos (kalbos, oratorioniai sugebėjimai) iš pradžių apėmė visą Sąjūdį, tai lietė kiekvieną ir tai ką jis kalbėjo – telkė, lietė, buvo aktualios beveik visiems.
Po to iš Sąjūdžio išsirutuliojo politinės partijos, V.Landsbergis negalėjo vadovauti kelioms, visoms iš karto. Galėjo pasirinkti nepartinio kelią, tapti moraliniu autoritetu, bet tada būtų apkaltintas kaip nėręs į krūmųs, sukėlės revoliuciją, sąmyšį ir pasišalinęs. Prie V.Landsbergio visada galima prisikabinti įvairiausiais pretekstais.
. gegužės 17th, 2010, 9:42 am
Profesorius vis tik prastas oratorius. Vien tie pakrizenimai … Rašo nepalyginamai geriau.
„Oberzalcberge kartą sakė kalbą aklas italas, karo invalidas: kaip jis griaudėjo, kaip visa tai gražiai gražiai skambėjo, tiesio apoteozė! O kai jo kalbą buvo išversta, pasirodė, kad jis kalbėjo, kalbėjo ir nieko nepasakė. Jokio minties blykstelėjimo! Italų kalba – tai muzikantų kalba.”
Taip kalbėjo „Vilkų irštvoje” Adolfas Hitleris, tas su ūsiukais, gimęs balandžio 20 dieną.
bang gegužės 17th, 2010, 10:05 am
Jeigu Žaligiris sugebės laimėti, gali kilti įtarimų, kad beprotis visai ne Romanovas
WU gegužės 17th, 2010, 3:27 pm
Gerai, kad tik įtarimų..
WU gegužės 17th, 2010, 9:18 pm
Bang, po šiandienos rungtynių, kai Romanovas sėdėjo ant suolo, rezultatas – aiškus.
Rolandas gegužės 17th, 2010, 10:18 pm
WU, man Romanovo veiksmai patinka. Jis daro veiksmą. Nėra ordinarus. Tai vyksta šiandien, čia ir dabar.
kreivarankis gegužės 17th, 2010, 10:33 pm
Nežinau, o man tai tas Romanovas nelabai, netgi visai nelabai. Ir kažkaip besirgt jau nei šis, nei tas. Maniau, kad Brownas vėl pasielgė kaip normalus žmogus – nustojo jam mokėti, anas nustojo žaisti, bet po to nuotraukose mačiau Browną visiems kažką per minutines aiškinant. Tai gal pasakė – arba treneriauju arba žaidžiu. Bet tai čia absurdas vistiek. Sakau – žaidėjų gaila. Jei nori plėšykis, bet tada tas Romanovas aiškins visiems, kad ta pergalė tai jo intelekto triumfas.
Rolandas gegužės 17th, 2010, 10:39 pm
kreivaranki, norėčiau tokį triumfą stebėti gyvai. Jei atvirai, tai man krepšinis yra nelabai įdomus. Tačiau gyvai stebėti konkretaus žmogaus sėkmės, jo pasitikėjimo savimi (tai ir kas, kad galimai aklo pasitikėjimo) triumfą, kodėl gi ne?:) Ir krepšinis čia penktoje vietoje.
kreivarankis gegužės 17th, 2010, 11:30 pm
O man tai tokie triumfai gana baisūs. Atsimenu prieš kokius 6 metus lošiau šachmatais su vienu žmogum. Šiaip aš neblogas žaidėjas (kaip mėgėjas, bet visgi reguliariai žaisdavau), o anas tai buvo šiaip sau. Mokėjo ėjimus, na ir netingėdavo vieną du ėjimus į priekį numatyt. Vieną laimėjau, o kitą labai kvailai pralošiau
Tiesiog iš nuobodumo su juom žaisdamas užmigau ir gavau gana kvailą matą. Tai jis ten labai įsijautė, ėmė visiems pasakotis, netgi pamiršo, kad šiaip ar taip bent jau vieną kartą buvo pralošęs, taigi lyg ir 1-1. Ir labai kvailai jaučiausi – toks kartas nu ima ir atsitinka kartą per kokius 300-400 partijų. Buvo nemalonu ne tiek pats pralaimėjimas, kaip ta jo pasitikėjimo savimi demontracija. Pakartosiu – pergalė yra pergalė, bet kad ir šios dienos rungtynės, manau, akivaizdžiai parodė kas yra kas ir reikalingas visgi krepšinio komandai treneris ar ne.
Rolandas gegužės 17th, 2010, 11:32 pm
Tu apie krepšinį, aš apie ratus…
WU gegužės 17th, 2010, 11:35 pm
1 kartą per 300-400. Žiūriu, tu rimtai žaidi
Aš abejoju, ar per gyvenimą esu sužaidęs nors 100 partijų.
kreivarankis gegužės 17th, 2010, 11:49 pm
Matai,
šiaip jau aš nežaidžiu jau geras pusmetis. Net pats stebiuosi. Praktiškai mečiau žaisti šachmatais, kai pradėjau intensyviau tinklaraštį rašyt. Fiziškai neužtenka laiko turėti tiek daug hobių. Iki tol sėdėdavau puslapy chess.lt, ten yra mano akauntas ir „ant jo” virš 12 000 partijų. Tik mano nick’as yra kitoks. Tenai aš žinomas kaip rupuzgalvis
WU gegužės 17th, 2010, 11:54 pm
Rupužgalvis
D 12 000 partijų – įspūdinga. Aš ant Texas hold em’ pokerio buvau pasinešęs paskutinius porą metų, bet praėjusį rudenį dėl laiko stokos irgi teko mesti. Dabar pradėjo veikti Lietuvos sportinio pokerio federacija, galvojau užsiregistruoti, bet taip to ir nepadariau. Laikas – negailestingas.
WU gegužės 17th, 2010, 11:57 pm
Beje, jei kas norit nusipirkti viagros, ūkio ministerija yra viena iš vietų, kur tai galite padaryti http://www.ukmin.lt/lisabona/lt/node/222 Čia šiaip.
kreivarankis gegužės 18th, 2010, 12:00 am
tai man tas pats, tik aš šachmatais varau nuo kokių 6-7 metų. Tik, kad su pertraukom. Ten toks beviltiškas reikalas – gelmė begalinė ir nors kiek norint pasiekt reikia tam save paaukot. Profesionalių šachmatininkų biografijos ne mažiau „trenktos”, nei profesionalių filosofų. Ir ten taip gaunasi – kuo daugiau išmoksti, tuo sunkiau žaist. Tai toks ir laisvalaikis – kankynė kažkokia. Bet pagalvojau, reikėtų sugrįžt į tą tinklalapiuką nors trumpam. Tikrai pasiilgau pakraut kam nors, nors ten aš tik kokio 5-6 ešalono personažas, pagal pajėgumą.
WU gegužės 18th, 2010, 12:03 am
Beje, pokerį mečiau dar ir todėl, kad labai daug nervų kainuoja. Priešingai negu šachmatuose, ten yra koks 30% sėkmės faktorius..
mari gegužės 18th, 2010, 2:53 am
Ligita, kiek pas tave viena pamoka konsultacijos ar kaip korepetitores literaturos ir rasybos klausimais kainuos?Pietum ar vakariene galima bus atsiskaityt?
bang gegužės 18th, 2010, 10:57 am
„rungtynės, manau, akivaizdžiai parodė kas yra kas ir reikalingas visgi krepšinio komandai treneris ar ne” – kiek žinau, krepšinyje visada kažkas laimi ir pralaimi
12000 (valandų, 1 val. partijai)/16 (budrumo valandos per parą)=750 dienų = – 2 metai ir 20 dienų iš gyvenimo vien internete ir tai tik vien puslapyje chess.lt
Rolandas gegužės 18th, 2010, 11:07 am
bang, chess.lt partijai tikrai nereikia valandos, kiti žaidžia tik po 10 min. Ir užtenka.
bang gegužės 18th, 2010, 11:25 am
Nu nežinau, šaškėms – gal užtenka. Bet šachmatams 10 min… nebent visos partijos blicu.
Rolandas gegužės 18th, 2010, 11:35 am
bang, pažiūrėk:D
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12741672631272416363
bang gegužės 18th, 2010, 11:40 am
Ženklas.
romas gegužės 18th, 2010, 12:48 pm
Va prie ko priveda pagonybė
bang gegužės 18th, 2010, 1:24 pm
Medvedevą būtų su visu vainiku nupūtę į pelkę
kreivarankis gegužės 18th, 2010, 7:19 pm
bang,
dėl to chess.lt… Ten yra mano akauntas – rupuzgalvis: pirmoji partija sužaista 2003.8.11 12:6 ir paskutinė 2009.7.31 18:54. Taigi TOJE svetainėje mano realus stažas yra 6 metai. Per tą laiką tenai sumečiau 12517. Reitingas – 1753.
Dėl to laiko, tai Rolandas teisus – yra nerealu tikėtis, kad du žmonės prie kompo nusėdės tiek ilgai be pertraukos. Mano tradicinis laikas – 5 min. man ir 5 min. varžovui. Šiaip jau čia populiariausias laikas yra po 1 min. kiekvienam. Tokį laiką irgi kartais papraktikuoju. Kartais palošdavau po 10 min. Bet retai.
Valentinas gegužės 18th, 2010, 7:48 pm
Romai, norėčiau patikslinti, kad rubiliniai indėliai sukaupti taupomosiose kasose, grynai ekonomine prasme buvo mieganti infliacija (ekonominis terminas). Tarybiniai laikais nebuvo prekių, nebuvo kur išleisti pinigų, todėl žmonės „taupė”. Kai atsirato prekių, visi ši pinigų masė užgriuvo ant jų ir natūralu, kad nuvertėjo. Kompensuoti už tai buvo visiška kvailystė. Iš esmės, žmonėms buvo kompensuota už tai, jie gyveno ir dirbo tarybiniais laikais. Rezultate valstybė sukišo daugybę pinigų į balą ir įlindo į deficitą. Tai viena iš pagrindinių rezervo nesukaupimo priežasčių. Kas tai padarė – pakenkė visiems, tame tarpe ir sau.
romas gegužės 18th, 2010, 9:20 pm
Valentinai, aš sutikčiau su tuo, ką tu sakai, bet tada reikėjo susitarti su žmonėmis. Vagnorius paragino neišimti pinigų ir pažadėjo kompensuoti, todėl reikėjo pažadus vykdyti. Ne kitaip yra ir su dabartinėmis pensijomis. Juk nėra tų uždirbtų pensijų. Aš visiškai su KT nesutinku. Pinigai nėra kažkoks nekintantis dydis ir nėra aišku ką iš tikro uždirbo ir ko neuždirbo pensininkai. Bet yra nuspręsta ir reiks kompensuoti. Ar tu manai, kad tai nebus našta ateities ekonomikai?
Rolandas gegužės 18th, 2010, 9:38 pm
romai, ar tau neatrodo, kad žmogų, kuris deklaravo išvykstantis, po to džiaugsmingai paskelbė, kad sugrįžo, derėtų, bent jau palabinti, pasveikinti, sakant „labas, o tik po to „prie reikalų”? Ar tai jau taip sunku? Ar tokių abejingumo tradicijų Ligitijoje formavimas yra taip jau gerai? Juokauju:D
Rolandas gegužės 18th, 2010, 9:57 pm
Dar yra tinkama žmogų pasitikti, kaip Fredis-prisipažinti, kad apie jį galvojai kiekvieną dieną, tau rūpėjo „kaip jis ten”, taip pat papasakoti kokiais džiaugsmais ir vargais gyvenai, kuomet jo nebuvo.
Valentinas gegužės 18th, 2010, 10:33 pm
Romai, aš tiesiog sakau, kad indėlių nuvertėjimas buvo force mažoras, kuris negalėjo būti kitoks. Nieko nežinau ką sakė ir ką žadėjo Vagnorius. Dėl pensijų, esu linkęs manyti, kad tai nėra nuosavybė ir pažadėjimas kompensuoti yra būsimo lėtesnio augimo užtikrinimas. Vėl neryžtingos, populistinės priemonės, kurių rezultate po 10 metų vėl savęs klausime kodėl estai išnaudojo krizę kaip šansą, o mes ne.
Valentinas gegužės 18th, 2010, 10:42 pm
Fredi, aš pirmą kartą važiavau per Tez Turą ir galiu pasakyti, kad tai yra būdas laikyti Lietuvą postsovietinėje erdvėje. Tez Turas yra Rusijos kompanija, kuri kuria poilsį Turkijoje. Visos pramogos, ekskursijos ir kt. lietuviams organizuojamos kartu su ruskiais. Jautiesi kaip tarybinių turistų brigada. Esi priverstas su buvusiais „sootečestvininkais” aptarinėti „ceny na nedvyžymost” Alanijoje.
Apskritai Alanija yra „vsesojuznaja zdravnica”, nukonkuravusi Sočį ir Jaltą. Atrodo, kad patekai į Rusiją. Visi turkai kalba rusiškai, kalbina rusiškai, kai pasakai, kad iš Lietuvos – pereina į rusų kalbą. Reklaminių iškalbų ir viešų užrašų gal 40 % rusų kalba. Miesto transporto autobusų sėdėnės apvilktos reklaminiais užvalkalais azpo.ru, rusų ir anglų kalbomis. Jei ne prablaivinantis kvietimas melstis sklindantis iš minaretų, galėtum pagalvoti, kad esi kur nors Abchazioje.
WU gegužės 18th, 2010, 10:47 pm
Kiek teko permesti akim, mano manymu, KT tame sprendime iš dalies padarė klaidų. Suabsoliutino socialinę valstybę. Išaiškino Konstituciją taip, kad jį turi užtikrinti tam tikras socialines garantijas, kai yra ekonomiškai nepajėgi to padaryti.
Rolandas gegužės 18th, 2010, 11:00 pm
WU, apie ką tu čia? Valentinai, viską skaitau, įdomu.
WU gegužės 18th, 2010, 11:19 pm
O tu apie ką?
Rolandas gegužės 18th, 2010, 11:25 pm
WU, pasiduodu:)
Rolandas gegužės 18th, 2010, 11:26 pm
Pensijos – šventas reikalas.
WU gegužės 18th, 2010, 11:50 pm
Klausimas civilinio proceso specialistui BANG. Ar taip gali daryti http://www.delfi.lt/news/daily/crime/antstolis-teismo-nutarti-del-mergaites-globos-paskelbs-laikrastyje.d?id=32455541 ? Ar galima bylos, kuri išnagrinėta uždarame posėdyje nutartį skelbti laikraštyje? Rolandai, gali ir tu pasisakyti. Ir visi kiti.
9 straipsnis. Teismo posėdžio viešumas
1. Visuose teismuose bylos nagrinėjamos viešai. Motyvuota teismo nutartimi teismo posėdis gali būti uždaras – žmogaus asmeninio ar šeiminio gyvenimo slaptumui apsaugoti.
3. Uždarame teismo posėdyje byla nagrinėjama laikantis visų proceso taisyklių. Teismo sprendimo rezoliucinė dalis paskelbiama viešai, išskyrus bylas dėl įvaikinimo.
Aš sistemiškai aiškinčiau, kad gali skelbti tik rezoliucinę dalį. Bet, kaip Venskai rašo atskirąjį skundą tik pagal rezoliucinę dalį, nematę motyvacijos?
Ar čia žada paskelbti visą nutartį? Ar tai nėra proceso pažeidimas?
romas gegužės 19th, 2010, 12:26 am
Valentinai, turint omenyje mūsų tautos mentalitetą, pasakyti žmonėms, kad jų indėlių taupomojoje kasoje daugiau nėra, būtų buvę savižudiška nepriklausomybės aušroje
. Buvo prasidėjęs staigus rublio nuvertėjimas ir žmonės ėjo į bankus išsiimti pinigų, kad įsigytų, ką dar galima buvo įsigyti. Bijau, kad fiziškai net tiek pinigų nebuvo, kiek rodė knygelės. Sovietų Sąjunga faktiškai lietuvių indėlius nusavino. Vagnorius I prašė žmonių neišiminėti pinigų ir sakė, kad kompensuos, kai bus įvestas litas. Kiek žinau, tie rezervai, kurie dar buvo valstybės žinioje buvo naudingai išleisti Sovietų Sąjungoje, o rublius pamažu pakeitė vagnorkės. Todėl manau, kad vis tik reikėjo kompensuoti žmonėms patikėjusiems vyriausybe. Mechanizmas irgi buvo aiškus. Žmonėms kompensuojama buvo iš pinigų gautų už privatizuotą valstybės turtą. Aš suprantu, kad tai buvo pinigai nepadengti prekėmis, bet bent jau dalinai nauda persiskirstė indėlių turėtojams. Bendro valstybės turto išvogimo ir bankinių aferų fone sovietinių indėlių kompensavimas buvo palyginti maža blogybė. Nors pripažįstu, kad tai vyko vadovaujantis ne ekonomine, bet politine logika.
. gegužės 19th, 2010, 8:35 am
Užuojauta Valentinui pasibaigus atostogoms.
Ko tokios trumpos? Savotiškas jų pailginimas būtų įspūdžių parašymas čia. Kaip pergyveno skrydį mažosios princesės?
bang gegužės 19th, 2010, 9:07 am
kreivaranki, jei kalbame apie 1 min. trukmės partijas, tai čia ne apie šachmatus.
Valentinas gegužės 19th, 2010, 9:14 am
Taške, vidutiniai vadybininkai šiais laikais neturi daug laiko atostogauti. Ypač tada, kai vyksta pavasarinis verslo pakilimas.
Rolandai, kaip dažai?
bang gegužės 19th, 2010, 9:22 am
KT Konstitucijos aiškinimai negali būti klaidingi iš principo.
Dėl nutarties paskelbimo laikraštyje – nesamonė. Antstolis gali pasitelkti policijos pareigūnus ir tada tai bus jau ne jo problema. Bet kokiu atveju proceso šalys turi būti aktyvios ir domėtis bylos eiga. Byloje suinteresuoti asmenys apie priimtą nutartį žino, žada skųsti, jiems nėra jokių kliūčių nuvykti į teismą pasiimti nutartį patiems.
. gegužės 19th, 2010, 9:41 am
Valentinai, visais laikais ariančiam su tomis atostogomis būdavo striuka. Nors laikai keičiasi, bet ši „pasaka” gal tinka ir dabar:
Kai Dievas sutvėrė visa, kas gyva, kiekvienam atseikėjo lygiai – po 25 gyvenimo metus. Žmogus pirmasis suprato, kaip tai maža ir ėmė prašyti Dievo gyvenimą prailginti. Tas išklausė ir sako:
-Eik ir prašyk kitų mano tvarinių…. Gal tau atiduos kas savo metus. Jei sutarsi, ateik pas mane.
Žmogus pirmiausia nuėjo pasikalbėti su arkliu. Anas, jau supratęs koks sunkus arklio gyvenimas, atidavė žmogui 15 savo metų. Po to žmogus tarėsi ir su kitais gyvūnais…
Pasikalbėjęs atėjo pas Dievą, kuris išklausė ir pasakė :
-Tebūnie:
25 metus gyvensi kaip žmogus.
Tada 15 metų kasdien arsi kaip arklys.
Po to – 15 metų būsi pririštas. Kaip šuo.
Dar 15 metų tave melž- kaip karvę.
Sekančius 15 metų būsi kaip beždžionė- nelabai juokinga ir nelabai reikalinga, visiems besipainiojanti…
Moralas toks, kad arkliui tikrų atostogų ir nebūna
romas gegužės 19th, 2010, 11:56 am
Bang, mes suprantam, kad bloga yra Konstitucija, o KT visada teisus
bang gegužės 19th, 2010, 12:35 pm
LRKT iš principo negali būti bloga patiems ją priėmusiems Lietuvos Respublikos piliečiams.
romas gegužės 19th, 2010, 1:46 pm
Bang, mes čia apie tai, kad KT labai nekonkretus – pensija išreikšta pinigais yra neapibrėžtas dydis, o žodis „kompensuoti” reiškia kažką labai konkretaus. Nėra labai aišku, kiek realiai prarado pensininkai ir dėl kokių priežasčių. Pensijos perkamoji galia priklauso ir nuo naftos kainos, ir nuo bulvių derliaus, ir nuo pinigų vertės. KT turėtų žinoti, kad per didelė mokestinė našta irgi neša praradimus visiems rinkos dalyviams, tame tarpe ir pensininkams. Aišku, jei vyriausybė būtų siekusi nuvertinti ne darbo jėgą, o pinigus, to KT išaiškinimo būtų neatsiradę.
WU gegužės 19th, 2010, 2:59 pm
bang:
Penktadienį Kėdainių rajono apylinkės teismo priimta nutartis, kad Drąsiaus Kedžio ir Laimutės Stankūnaitės duktė privalo gyventi su motina, trečiadienį paskelbta spaudoje. Paskelbus teismo nutartį žiniasklaidoje, ši nutartis tampa oficiali.
Tai vis dėlto paskelbė. Įdomu, kokiam laikraštyje?
. gegužės 19th, 2010, 3:12 pm
Per LR girdėjau, jog Lietrydyje, atseit, kiti nesutiko paskelbt.
WU ir Co (legos), man labai įdomi jūsų nuomonė apie Račo paskelbtą L.Jakimavičiaus citatą- mano supratimu, jis ten logiškai mano, kad ” Mergaitės grąžinimo ar negrąžinimo motinai klausimas turėtų būti nagrinėjamas paskutinis,…”
WU gegužės 19th, 2010, 3:26 pm
Taške, ta citata visai logiška. Nes jeigu tose kitose bylose (pedofilijos) galima nustatyti prejudicinius faktus t.y. tokius faktus, kurie turi įtaką šioje byloje dėl laikino motinystės teisių apribojimo, tada taip. Mano nuomone reikėtų palaukti. Tačiau, nemanau, kad teisėjas, žinodamas, kaip vyksta paralelinis procesas, to nepadarė, jeigu buvo pagrindas tai daryti. Kiek čia teko skaityt, kad pedofilijos byloje motina net neturi įtariamojo statuso.
. gegužės 19th, 2010, 3:51 pm
WU, ačiū- pasitikrinau, nes kuo toliau, tuo dažniau atrodo, kad logika pasikeitė.
Nesinori tikėti sąmokslais, nors tie įvykiai klostosi keistai, bet kažkaip kryptingai.
Valentinas gegužės 19th, 2010, 4:11 pm
Liutauras Jakimavičius yra vienas iš tauriausių ir geriausių tiesos bylotojų ant marijos žemės. Nesupratau Račo užsipuolimo esmės.
bang gegužės 19th, 2010, 4:13 pm
Dėl Kėdainių teismo nutarties.
Pirma, civilinė byla buvo iškelta pagal Kedžio ieškinį dėl motinos valdžios apribojimo. Faktinis reikalavimo pagrindas motinos tam tikri negeri veiksmai/elgesys nesuderinami su tėvų pareigomis vaiko atžvilgiu ir vaiko teisėmis ir pan. Šis pagrindo neliemia kažkokios baudžiamosios bylos ir jose kam nors pareikšti/nepareikšti įtarimai. Baudžiamojoje byloje įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu patvirtintos aplinkybės tik panaikintų ieškinio pagrindu nurodytų faktinių aplinkybių įrodinėjimo būtinumą, ty jei ten nustatytų, kad mama atlikto tam tikrus negerus veiksmus – vadinasi basta, to įrodinėti civilinėje byloje net nebereikia. Todėl remimasis formalia aplinkybe, kad kažkur kažkam nebuvo pareikšti įtarimai, grynai formalistinis. Tam kad apriboti tėvų valdžią vaikams, įsiteisėję teismo nuosperndžiai nebūtini.
Antra, nutartimi teismas išspredė teismui neteismingą klausimą – LAIKINOS globos panaikinimą. Vaiko laikinoji globa nustatoma ir organizuojama neteismine tvarka – ją nustato Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu, jo įsakymu ji ir panaikinama, kai išnyksta priežastys, dėl kurių ta globa buvo nustatyta, arba atskirais atvejais pasibaigia be atskiro įsakymo suėjus nustatytam terminui.
Teismo argumentą, kad tęsti bylos nagrinėjimą yra netikslinga ir dėl to, kad jos nagrinėjimas užsitęsė, palieku be komentarų
Rolandas gegužės 19th, 2010, 4:19 pm
WU, ar įsitikinęs, kad įsigilinai į klausimą prieš komentuodamas? Kokia dar byla dėl motinystės teisių apribojimo (beje tokios kategorijos bylų nėra-yra tėvų valdžios apribojimo į vaiką)? Kėdainių teismas juk išnagrinėjo bylą dėl vaiko gyvenamosios vietos. Todėl to dunduko frazė nei logiška nei teisėta. Ir dėl kitų institutų -procesinių dokumentų įteikimo, vykdymo proceso ir etc, netinkamai suvoki esminius dalykus.
bang gegužės 19th, 2010, 4:22 pm
O pats įsitikinai ?
Kėdainių teismas nutraukė bylą sujungtą iš dviejų bylų – pagal Kedžio ieškinį dėl motinos valdžios apribojimo ir Stankūnaitės ieškinį dėl vaiko gyvenamosios vietos nustatymo.
WU gegužės 19th, 2010, 4:57 pm
Bang, o su procesinių teisių perėmimu? Taigi čia negalėjo būti perimtos Kedžio procesinės teisės?
Rolandas gegužės 19th, 2010, 9:25 pm
bang, aš net ir nežadu gilintis, šiaip prabėgomis ką perskaitau.
Ligita gegužės 20th, 2010, 12:56 am
Sveiks, Valentinai!
mari, o kas tau iš literatūros bei rašybos nežinoma? Jei trumpai, gali teirautis „Lietuvių kalbos dilgėlyne”. Rimtesniu atveju konsultaciją galiu nebent kitą savaitę pasiūlyt.
bang gegužės 20th, 2010, 9:15 am
WU, procesinis teisių perėmimas yra negalimas, kai yra negalimas materialinių subjektinių teisių perėmimas. Akivaizdu, kad tėvo teisių šiuo atveju niekas negalėjo perimti. Tačiau, artimieji giminaičiai byloje galėjo pareikšti savarankiškus analigiškus reikalavimus. Byla dėl vaiko teisių pažeidimo (tuo grįstas ieškinio reikalavimas dėl mamos valdžios apribojimo), tokiose bylose teismas turi būti aktyvus ir negali bylos automatiškai nutraukti mirus ieškovui. Teismas vien pagal faktą (nurodytą Kedžio – dėl vaiko teisių pažeidimo) privalėjo įpareigoti vaiko teisių apsaugos institucijas aiškintis padėtį, ką, kiek žinau, ir padarė (lygtai gavo išvadas iš kelių miestų ar rajonų tarnybų).
bang gegužės 20th, 2010, 12:39 pm
Kaip paaiškėjo, Kauno miesto savivaldybės administracijos vaiko teisių apsaugos tarnyba net po dviejų teismo įpareigojimų pateikti byloje išvadą, atsifutbolino ir tokios išvados nepateikė. Kėdainių teismas konstatavo tokį netinkamą institucijos elgesį, tačiau bylą išnaginėjo. Tai nėra gerai. Kita vertus, teismo pateisinimui reikia pažymėti, kad teismas, panašu, gavo Psichologinės paramos ir konsultavimo centro išvadą (ją nutartimi nustatė nevieša).
WU gegužės 20th, 2010, 3:35 pm
O tai čia ne ypatingoji teisena? Taigi tokiu atveju Venskai galėjo seniai įstoti į bylą kaip suinteresuoti asmenys.
WU gegužės 20th, 2010, 3:47 pm
Aa. Tėvų valdžios apribojimas ginčo teisena. Sujungė bylas.
mari gegužės 20th, 2010, 9:37 pm
Ma viskas aisku, as tiesiog konsultacijos noriu
Ligita gegužės 20th, 2010, 10:08 pm
Mhm, man užtat darosi neaiškus tavo pageidaujamos konsultacijos pobūdis… Vien besikvatojantis veidelis sakinio gale kažką reiškia.
WU gegužės 21st, 2010, 11:42 pm
100tasis komentaras – mano. Laukiu prizo..
Rolandas gegužės 21st, 2010, 11:46 pm
WU, noriu, kad prizas būtų tavo ir Ligitos pasimatymas, romantiškas, galų gale:(
Aurimas gegužės 25th, 2010, 9:59 pm
Ligita, buvai burbuliatoriuje?
Ligita gegužės 25th, 2010, 10:39 pm
Tikėjaus nulėkt, tik nepavyko. O tu, žiūriu, lankeisi? Kaip smagiai skamba žodis iš įrašo – tartelinėja
Ei, kažin kas nuotraukoje pavaizduotas?
Aurimas gegužės 25th, 2010, 11:38 pm
Jo, aš lankiausi. Juk tai vienintelė vieta ar momentas, kai išeinu į miestą, įžengiu į socialumo erdvę. O nuotraukoje? Nežinau, bet jau tikrai, kad ne aš. Mano plaukai būtų susišiaušę. O čia sulipę, lygūs jie. Kažkokie kvaili plaukai. : )
Ligita gegužės 28th, 2010, 3:45 pm
Tikrai tikrai ne tu? Na, iš suraukto veido sunku spręst x) Tai tada tau Burbuliatorius gal kaip man Knygų mugė. Jau dabar galvoju, kad eisiu kitais metais