Šiame labai praktiškame vadove (anksčiau išleistame ribotu tiražu pavadinimu „Be biudžeto“) rasite 50 efektyvių rinkodaros būdų, kuriuos galima panaudoti turint ribotą rinkodaros biudžetą (arba visai jo neturint). Vertingiausia jame yra tai, kad kiekvienas būdas smulkiai aprašytas – kas turi tai daryti, ką daryti, kaip daryti.

Apie rinkodarą paprastai. Knygoje, kurios autorius dėkoja krizei, padovanojusiai laiko parengti šį darbą, iš pradžių pristatomas rinkodaros būdas, po to apie jį užsimenama plačiau – ar brangiai jis kainuoja (o kadangi knyga apie rinkodarą be biudžeto, galima nujausti, kad brangiai kainuoti neturėtų!), per kiek laiko jis įgyvendinamas, ko reikės ir panašius dalykus. Tas, kuriam reikalinga rinkodara, gali pasisemti minčių apie tai, kaip dar galima savo pasiūlymą efektyviau pristatyti žmonėms. 

Vertė Laima Račienė, 250 puslapiai

Šaltiniai: nuotrauka, ištrauka – www.patogupirkti.lt

Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“