Šis praktinis vadovas – veiksmingų priemonių rinkinys didžiausiam prekybos personalo naudingumui pasiekti. Pateikiama konkrečių patarimų, kaip organizuoti pardavimą, sukurti patrauklią prekybos personalo kultūrą, pasinaudoti rinkos galimybėmis. Knygoje pateikiamos prekybos personalo vadybos teorijos naujienos ir įžvalgos, kurias autoriai – JAV prekybos, finansų ir rinkodaros specialistai – formavo per du dešimtmečius daugiau nei penkiasdešimtyje šalių ir aštuoniolikoje skirtingų pramonės šakų. Knyga bus naudinga ne tik dirbantiems prekybos organizavimo srityje, bet ir studentams.

Tyrimas apie pardavimo meną, pateiktas ganėtinai moksliniu stiliumi. Autoriai, temai paskyrę daugybę metų, atskleidžia savo žinias lentelėmis, išsamiu, argumentuotu tekstu. Pateiktuose pavyzdžiuose apie pardavimą atsiduria pluoštelis skirtingus pardavimo rezultatus demonstruojančių darbuotojų duomenų ir pagal šiuos pasitelktus jų rezultatus knygoje leidžiama geriau suprasti kas šioje veikloje yra puiku, o kas ne ir kaip visa tai yra įvertinama.   

Vertė Akvilė Adomaitytė, virš 500 puslapių

Šaltiniai: nuotrauka – www.sena.lt, ištrauka – www.pegasas.lt

Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“